Zou mij niet verbazen als dat volgende week al is.quote:Op zondag 21 september 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt binnenkort wel tijd voor herdeling van de kampen/stammen.
Een strijkplank ziet er niet zo leuk uit in bikini.quote:Op zondag 21 september 2025 23:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Stefania al weg terwijl er praktisch geen goede bikinimomenten met haar zijn geweest, eeuwig zonde.
Ja, dat laatste was echt gek gemonteerd.quote:Op zondag 21 september 2025 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht echt, dit wordt weer zo'n voorspelbare eilandraad, maar mooi dat het nog 3-3 werd voor Roelof. Het had gewoon niet gemogen dat hij nu de Sjaak had geweest omdat hij alleen niet over een evenwichtsbalkje kon lopen, ik vind dat argument erg zwak en slap want er komen vast proeven waarin je Roelof prima kunt gebruiken. Die Twan is gewoon een enge natnek eerste klas. Ik had overigens liever gezien dat die mannenhater Lies naar huis had gegaan, daar moeten ze volgende keer, hopelijk volgende week op. Irritant mormel dat kind met haar geaffecteerde toontje en attitude, brrr. Echt een jeukkind. Maar mooi om te zien dat het goed gaat met haar kampje 'alleen maar vrouwen'...
Beetje rare montage trouwens van Nordin en Stefanie die de proef hadden gespeeld terug op het eiland, de ontknoping moest nog uitgezonden worden maar ze spoil-den voor het gemak zelf maar even de uitslag, bedankt productie.![]()
Vond het ook gek en ben het niet gewend van de het programma. Het leek wel of ze een stuk opname kwijt waren en iets moesten bedenken.quote:Op maandag 22 september 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat laatste was echt gek gemonteerd.
Nou zijn ze daar toch altijd wel goed in, dat spoiler. Ook altijd met die voorstukjes.quote:Op maandag 22 september 2025 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Ook omdat het gelijk na de commercials kwam dat stukje. Je zat in de spanning wie van de 2 het zou winnen want de winst zou cruciaal zijn voor de eilandraad. Gaan ze het spoilen! Weg momentum!
Jij kijkt voor het eerst sinds 20 jaar of zo?quote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef KapiteinChris het volgende:
Ha! Freaky jij ook hier?
Ik heb de afgelopen twee seizoen altijd met een beetje tegenzin gekeken, door de C-garnituur aan zogenaamde bekende nederlanders, wie zijn al deze mensen? en aan de voorspelbaarheid exits en verplichte bondjes maken. Vroegah vroegah bestonden de deelnemers toch uit "normale" Nederlanders?
Ik zou veel liever zien dat de eilandraad word vervangen door een eliminatie proef en de "zwakste" daardoor naar afvallers eiland gaat en later weer een duel tussen andere afvallers. Zo'n eliminatie proef hoeft ook niet zwaar te zijn, dat het verliezende kamp in vergelijking met het winnende kamp meer vermoeid is,denk aan vuur maken (water laten koken), een puzzel of een eet proef.
Daarnaast zoals eerder vermeld stop met het winnende kamp extra eten te geven! Ook frappant dat het ene kamp nog altijd op de grond slaapt?! hoe hebben die nog geen hut gebouwd?!
Dat zat ik me gisteren ook te bedenken. Maar mss hebben ze daar nog geen tijd voor gehad? Ik heb echt geen idee hoe veel tijd die proeven etc. kosten.quote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef KapiteinChris het volgende:
Daarnaast zoals eerder vermeld stop met het winnende kamp extra eten te geven! Ook frappant dat het ene kamp nog altijd op de grond slaapt?! hoe hebben die nog geen hut gebouwd?!
Alsof er bij dat gratenpakhuis iets te zien valtquote:Op zondag 21 september 2025 23:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Stefania al weg terwijl er praktisch geen goede bikinimomenten met haar zijn geweest, eeuwig zonde.
quote:Op woensdag 24 september 2025 07:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alsof er bij dat gratenpakhuis iets te zien valt
nou wilde net zeggen. dood wijf. 0 entertainmentwaardequote:Op woensdag 24 september 2025 07:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze had vanaf het begin geen zin. Oogt echt als een meid die niks met sport en Robinson heeft. Pruilbakkes bij alles. Meedoen om op tv te komen.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
nou wilde net zeggen. dood wijf. 0 entertainmentwaarde
Nou ja het is zeker geen lelijke meid maar wat ze nu precies deed in dit programma was dubieus ze had er al direct geen zin inquote:Op woensdag 24 september 2025 07:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ze hem er uit wilden vanwege de evenwichtsbalk. Ze wilden hem er al veel eerder uit, net als de andere oudere (ik ken hem alleen als de naam Padvinder Josquote:Op zondag 21 september 2025 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht echt, dit wordt weer zo'n voorspelbare eilandraad, maar mooi dat het nog 3-3 werd voor Roelof. Het had gewoon niet gemogen dat hij nu de Sjaak had geweest omdat hij alleen niet over een evenwichtsbalkje kon lopen, ik vind dat argument erg zwak en slap want er komen vast proeven waarin je Roelof prima kunt gebruiken. Die Twan is gewoon een enge natnek eerste klas. Ik had overigens liever gezien dat die mannenhater Lies naar huis had gegaan, daar moeten ze volgende keer, hopelijk volgende week op. Irritant mormel dat kind met haar geaffecteerde toontje en attitude, brrr. Echt een jeukkind. Maar mooi om te zien dat het goed gaat met haar kampje 'alleen maar vrouwen'...
Beetje rare montage trouwens van Nordin en Stefanie die de proef hadden gespeeld terug op het eiland, de ontknoping moest nog uitgezonden worden maar ze spoil-den voor het gemak zelf maar even de uitslag, bedankt productie.![]()
Ze hadden al een half bed op het eiland als voordeel en zelf wat erop gelegd maar dat was de eerste nacht doorgezakt. Toen maar op het strand gaan liggenquote:Op maandag 22 september 2025 18:08 schreef BE het volgende:
[..]
Dat zat ik me gisteren ook te bedenken. Maar mss hebben ze daar nog geen tijd voor gehad? Ik heb echt geen idee hoe veel tijd die proeven etc. kosten.
maar ik had toch op zijn minst dan een matje van bamboe gemaakt, hoeft niet 30cm boven de grond, maar kan ook gewoon op de grond gelegd worden zeg maar.
Die 12 jaar durende uitleg voorafgaand aan een proef is echt niet nodig, met gelijktijdig beelden van de proef om het nog verder uit te leggen, terwijl we die proef zo al gaan kijken. Dat is zo debiel.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik stoor me vooral mateloos aan dat live commentaar van Nicolette en Edson, maar volgens mij is dat altijd al geweest. Verder ben ik al vrij snel tevreden en boeit het me niet zoveel of persoon A of persoon B een tekst opdreunt.
Ik bekijk het positief, die uitleg is tenminste begrijpelijk in tegenstelling tot de doorsnee uitleg bij WIDM.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die 12 jaar durende uitleg voorafgaand aan een proef is echt niet nodig, met gelijktijdig beelden van de proef om het nog verder uit te leggen, terwijl we die proef zo al gaan kijken. Dat is zo debiel.
Ik vind in principe niks mis met het presentatie duo. Ik vind het eerder jammer dat elke proef een 12 stappen plan is met een instructieboekje van 100 pagina'squote:Op donderdag 25 september 2025 16:28 schreef freaky40 het volgende:
Helemaal mee eens: https://www.mediacourant.(...)ost-weg-met-die-man/
Nicolette:quote:Op donderdag 25 september 2025 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik stoor me vooral mateloos aan dat live commentaar van Nicolette en Edson, maar volgens mij is dat altijd al geweest. Verder ben ik al vrij snel tevreden en boeit het me niet zoveel of persoon A of persoon B een tekst opdreunt.
Dan krijgen ze het programma niet tot 1,5 uur (met 40 reclames) als ze de uitleg korter maken.quote:Op donderdag 25 september 2025 18:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind in principe niks mis met het presentatie duo. Ik vind het eerder jammer dat elke proef een 12 stappen plan is met een instructieboekje van 100 pagina's
Less is more, dat schijnen ze bij de Expeditie niet te begrijpen
Het heeft weinig met de uitleg te maken, maar wel met hoe onnodig veel fases ze die proeven meegeven met zoveel verschillende stappen. Ik geef de makers de schuld, niet de mensen die het uit moeten proberen te leggenquote:Op donderdag 25 september 2025 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze het programma niet tot 1,5 uur (met 40 reclames) als ze de uitleg korter maken.
Proeven vind ik nooit wat aan. Spoel het ook vaak door 🤣🤣quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:50 schreef pullup het volgende:
Ik vind al die proeven al best lang de uitzendingen overheersen eigenlijk. Een tikje minder en wat simpeler mag wel
Dan blijft er weinig overquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Proeven vind ik nooit wat aan. Spoel het ook vaak door 🤣🤣
Wel de eetproef?quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Proeven vind ik nooit wat aan. Spoel het ook vaak door 🤣🤣
Of nietquote:Op zondag 28 september 2025 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hopelijk gaat het andere kamp nu eens winnen. Wordt een beetje saai zo.
Eens. Maar ik wil Churandy wel eens zien winnen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of nietOp Churandy na zit er weinig interessants in het kamp dat steeds verliest.
Mensen met karakter.quote:Op zondag 28 september 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Maar ik wil Churandy wel eens zien winnen.
En volgens mij zit er in dat andere kamp ook niks interessants.
Ja, wel eens met die uitspraakquote:Op zondag 28 september 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
'Het afvallers eiland hoeft niet dit jaar, want we hebben kamp Noord'
Ik snap hemquote:Op zondag 28 september 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
'Het afvallers eiland hoeft niet dit jaar, want we hebben kamp Noord'
ja het survival element is eigenlijk bijna weg.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:50 schreef pullup het volgende:
Ik vind al die proeven al best lang de uitzendingen overheersen eigenlijk. Een tikje minder en wat simpeler mag wel
Klopt die proeven zijn stom. Wil liever meer drama onderlingquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:50 schreef pullup het volgende:
Ja nu zie je ze 20 seconden naar kokosnoten hengelen en het weer opgeven nadat ze bananen koekjes hebben lopen vretenquote:Op zondag 28 september 2025 20:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt die proeven zijn stom. Wil liever meer drama onderling
Een aantal jaar terug ging het alleen maar om het gekonkel en bijna niet meer om de proeven. Fijn dat het andersom is.quote:Op zondag 28 september 2025 20:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt die proeven zijn stom. Wil liever meer drama onderling
Missende ledematen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
er moet meer afstraffing komen bij de proeven
ik wil bloed zien
Ik niet. Die skip ik altijd.quote:Op zondag 28 september 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zag het voorstukje toch ook?
Druk ik ook altijd weg.quote:
Ja maar ik mistte kennelijk een spoilerquote:Op zondag 28 september 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zag het voorstukje toch ook?
En dat die dames niet kunnen gooien.quote:Op zondag 28 september 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
Mazzeltje dat er drie sterke spelers uit zijn.
Ze staan alle twee lekker om zich heen te kijkenquote:
Meh je hebt vast wel van die losersquote:Op zondag 28 september 2025 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ik haat verliezen"
Goh, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze het leuk vinden om te verliezen.
Zouden de drie rode steentjes per ongeluk als laatste in de zak gegooid zijn? 🤪quote:Op zondag 28 september 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
Mazzeltje dat er drie sterke spelers uit zijn.
quote:
Misschien wil ze graag naar huis. Oeps. M’n lens.quote:
Als je zo gooit, wil ik je ook echt nooit meer spreken. Ongelooflijk.quote:
Een aubergine.quote:Op zondag 28 september 2025 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het courgette of aubergine?
Nee die proeven zijn saai mangquote:Op zondag 28 september 2025 20:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een aantal jaar terug ging het alleen maar om het gekonkel en bijna niet meer om de proeven. Fijn dat het andersom is.
Niet enkel groenten, maar ook nog een dunne.quote:
Dan snap ik wel dat hij het een lekkere courgette vond.quote:
Heel lekker. Vult alleen weinig daar.quote:Op zondag 28 september 2025 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
volwassenen die groente haten
die kan ik niet serieus nemen
ja vlees is wel een betere prijs daarquote:Op zondag 28 september 2025 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel lekker. Vult alleen weinig daar.
Eenschquote:Op zondag 28 september 2025 21:07 schreef BillDauterive het volgende:
Dan ben je gehavend, heb je nog maar 1 oog over en zeg je dat jij de uitverkorene wordt voor het duel. Dan spoor je toch niet...
Dan moet het straks simpel kiezen zijn op de eilandraad.quote:Op zondag 28 september 2025 21:07 schreef BillDauterive het volgende:
Dan ben je gehavend, heb je nog maar 1 oog over en zeg je dat jij de uitverkorene wordt voor het duel. Dan spoor je toch niet...
Iets met nacht lenzen waarbij er dus 1 vuil was geworden en het oog is nu ontstokenIquote:Op zondag 28 september 2025 21:21 schreef Devolder het volgende:
Ik heb gemist waarom Piet Piraat een ooglapje heeft?
Ik zou zelf een bril opzetten ipv kutten met lenzen op een eiland maar dat zou wel niet hip genoeg zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets met nacht lenzen waarbij er dus 1 vuil was geworden en het oog is nu ontstokenI
Ik kan met veel zon niks met een bril, laat staan zwemmen met een bril.quote:Op zondag 28 september 2025 21:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zou zelf een bril opzetten ipv kutten met lenzen op een eiland maar dat zou wel niet hip genoeg zijn.
Ze draagt ze 's nachts, waarom weet ik ook niet.quote:Op zondag 28 september 2025 21:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zou zelf een bril opzetten ipv kutten met lenzen op een eiland maar dat zou wel niet hip genoeg zijn.
Nachtlenzen draag je in de nacht, overdag kun je dan zonder lenzen zien.quote:Op zondag 28 september 2025 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze draagt ze 's nachts, waarom weet ik ook niet.
Ja, dat blijkt.quote:Op zondag 28 september 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nachtlenzen draag je in de nacht, overdag kun je dan zonder lenzen zien.
Ah okquote:Op zondag 28 september 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JA! Dat idee heb ik ook elke keer. Het enige verschil is dat Florentien geen glas wijn in haar handen heeft.quote:Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie hier steeds Bonnie St Claire in
Hadden ze de rechten nog voor.quote:Op zondag 28 september 2025 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje hadden ze vorig jaar ook al.
Heeft niet echt gewerkt zo te zien.quote:Op zondag 28 september 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, eens.quote:Op zondag 28 september 2025 21:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jammer had kamp zuid nog wat meer verlies gegund.
Niet als je ze er met zand en al in doetquote:Op zondag 28 september 2025 21:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Heeft niet echt gewerkt zo te zien.
een jonge niet alcoholistische variantquote:Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie hier steeds Bonnie St Claire in
Nou ja Roelof en Vincent hoefde alleen maar een netje met twee kokosnoten hoog te houden, ze wonnen niet echt dankzij hem.quote:Op zondag 28 september 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Nou, eindelijk heeft kamp Lies een opdracht gewonnen, maar jammer voor Lies nog steeds niet exit op deze manier. Ik ben dat geaffecteerde toontje van praten en die maniertjes van haar spuug zat! Hopelijk sneeuwt ze snel onder als de samensmelting komt volgende week maar die zal daar met al die vrouwen wel gaan bonden en opstoken om ook in haar projectje 'mannenhater' aan te sluiten. In het begin van de aflevering werd Roelof met de nek aangekeken en toen hij een opdracht won was het gelijk weer hypocrisie all over the place. Ik wist het!
Die Florentien er uit, ja dat was te verwachten maar ik ben eigenlijk voor om zo snel mogelijk sterkere deelnemers er uit te bonjouren zodat jezelf sterker staat in een mogelijke finale dus moet je dat nu in deze fase voor de samensmelting al mee beginnen. In die zin zou je dus denken dat Kevin sterker is dan al die vrouwen in dat kamp. Maar goed..
Samensmelting?quote:Op zondag 28 september 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Nou, eindelijk heeft kamp Lies een opdracht gewonnen, maar jammer voor Lies nog steeds niet exit op deze manier. Ik ben dat geaffecteerde toontje van praten en die maniertjes van haar spuug zat! Hopelijk sneeuwt ze snel onder als de samensmelting komt volgende week maar die zal daar met al die vrouwen wel gaan bonden en opstoken om ook in haar projectje 'mannenhater' aan te sluiten. In het begin van de aflevering werd Roelof met de nek aangekeken en toen hij een opdracht won was het gelijk weer hypocrisie all over the place. Ik wist het!
Die Florentien er uit, ja dat was te verwachten maar ik ben eigenlijk voor om zo snel mogelijk sterkere deelnemers er uit te bonjouren zodat jezelf sterker staat in een mogelijke finale dus moet je dat nu in deze fase voor de samensmelting al mee beginnen. In die zin zou je dus denken dat Kevin sterker is dan al die vrouwen in dat kamp. Maar goed..
Hoe zit qua indeling met die stammen dan. Die worden ook gehusseld?quote:Op maandag 29 september 2025 06:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Samensmelting?
nee joh veel te vroeg.
Een herindeling van de kampen lijkt mij.
Neem aan dat de stammen ook weer gehusseld gaan worden. Anders blijf je met een verschil zitten qua mensen op een kamp.quote:Op maandag 29 september 2025 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe zit qua indeling met die stammen dan. Die worden ook gehusseld?
Alles is anders dit jaar, dus het zal me niets verwonderen dat ze dit seizoen er heel snel door heen gaan jakkeren want ook geen afvallerseiland immers.quote:Op maandag 29 september 2025 06:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Samensmelting?
nee joh veel te vroeg.
Een herindeling van de kampen lijkt mij.
De familie van Nicky Verstappen vindt dat waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 29 september 2025 07:01 schreef XSbig het volgende:
Was ik de enige die ‘Padvinder Jos’ wat dubieus vond?
Dit.quote:Op maandag 29 september 2025 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat dit seizoen zwaar valt om te volgen. Je ziet echt nagenoeg niks meer van het overleven het is nu elke aflevering proef daarna nog een stammen proef een beetje gekonkel en het is eilandraad. Je ziet niet waar ze slapen ziet ze niks meer bouwen of een vis vangen etc. Ik mis dat wel.
Als je een naam hebt als een oud wijf gedraag je je kennelijk ook als een oud (zeik)wijf.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:25 schreef DefKu het volgende:
Lies kan het alleen maar hebben over vrouwen/mannen gezeik he. Ongelofelijk.
Ik vind juist de proeven heel saai om te kijken.quote:Op maandag 29 september 2025 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is pas het tweede seizoen dat ik kijk, maar vorig seizoen dacht ik vooral "dit programma kan ook in 40 minuten, het is toch mokersaai om de hele tijd te kijken naar mensen die een vis vangen en bananen bakken, doe mij maar meer actie/proeven". Zo te lezen ben ik de enige.
Ik kende hem juist alleen onder die naamquote:Op maandag 29 september 2025 07:01 schreef XSbig het volgende:
Was ik de enige die ‘Padvinder Jos’ wat dubieus vond?
Ik vind t wel interessant dat t nu een keer besproken wordt, want ik heb me dat dus altijd afgevraagd (als -8 lens drager) hoe dat op zo'n eiland gaat. Of je dan lekker met je bakje en je vloeistof loopt te kutten, of een bril op moet zetten met alle ongemakken daar weer tijdens proeven en zo.quote:Op zondag 28 september 2025 21:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Superirritant en irrelevant idd, jammer!quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:25 schreef DefKu het volgende:
Lies kan het alleen maar hebben over vrouwen/mannen gezeik he. Ongelofelijk.
Beetje serial killer gezichtquote:
ditquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ie dan niet beter even langs de dokter gaan?
Eh jaquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ie dan niet beter even langs de dokter gaan?
Goede instelling heeft hijquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:41 schreef BE het volgende:
Kan iemand die Tobias ook gewoon verzuipen? Wat een ongelofelijk zeikerd met zijn ‘mijn grootste angst’!
Dokter zal er heus wel naar hebben gekeken en dan mag hij beslissen of het gaat of niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
duizendpoten kunnen flink giftig zijn, maar niet zo snel levensgevaarlijk dacht ik
dat zou ik wel stom vindenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dokter zal er heus wel naar hebben gekeken en dan mag hij beslissen of het gaat of niet.
verzuip dan Lies ook maar gelijk met haar "oh....dit kost tijd"quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:41 schreef BE het volgende:
Kan iemand die Tobias ook gewoon verzuipen? Wat een ongelofelijk zeikerd met zijn ‘mijn grootste angst’!
quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:49 schreef Cirilico het volgende:
Dat was weer 16 min televisie na 8 min reclame.
Het kan dus een half uur korterquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:49 schreef Cirilico het volgende:
Dat was weer 16 min televisie na 8 min reclame.
Ja, steeds dezelfde.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Sommige reclame zie je dan ook nog eens meerdere keren tijdens 1 programma
Rond de 2 miljoen kijkers. Wel begrijpelijk die blokken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het kan dus een half uur korter
Maar dan is Lies weer alleen als vrouw.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:01 schreef superniger het volgende:
Die met hoogtevrees meteen wegstemmen.
Is Tobias een acteur?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god Tobias.
Houd op, ga naar huis.
Horen alleen wij dat geklaag of zouden ze daar ook z'n gezeur oppikken?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god Tobias.
Houd op, ga naar huis.
Srsly, hoe krijg je het uit je strot…quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
GeTraUmaTisEeRd eiland
Je voelt aan alles dat het niet pluis is
Nooit gehoord van die gastquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij doet.
volgens zijn wiki:quote:
quote:Tobias Martijn Camman (Utrecht, 22 november 1988) is een Nederlandse presentator, regisseur, filmmaker en influencer.
Nooit op tv gezien behalve bij ER.quote:
De FOMO show presenteert hij blijkbaar. Geen idee wat dat is. Nooit gezien.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nooit op tv gezien behalve bij ER.
Hij is gewoon alleen influencer, die andere dingen horen bij influencer vak.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit helpt niet om hem opeens te kennen
Influencersquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is gewoon alleen influencer, die andere dingen horen bij influencer vak.
Heel passend voor deze pieperd, fear of missing out. Sneuneus…quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De FOMO show presenteert hij blijkbaar. Geen idee wat dat is. Nooit gezien.
Hallo pas je mijn post aan. WTF dat is letterlijk wat Lies zei: Ik wil liever een piemel eruit. Niks meer niks minder, je toch wel piemel zeggen op fokquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is gewoon alleen influencer, die andere dingen horen bij influencer vak.
Bespreek dit in feedback topic en niet hier.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo pas je mijn post aan. WTF dat is letterlijk wat Lies zei: Ik wil liever een piemel eruit. Niks meer niks minder, je toch wel piemel zeggen op fok
Schei uitquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bespreek dit in feedback topic en niet hier.
Hou op hoorquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook alquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:28 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn post met de letterlijke tekst van Lies
"van mij mag er een piemel uit" is geveegd.....
Serieus??? Over het woord piemel?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja dan is het wel klaar ookquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:28 schreef Verida het volgende:
met een dergelijke moderatie hou ik het maar voor gezien hier.
Kan deze discussie even na de uitzending in de feedback.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:28 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn post met de letterlijke tekst van Lies
"van mij mag er een piemel uit" is geveegd.....
Jammer.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:30 schreef Verida het volgende:
Het was gezellig meeposten hier, maar ik laat het hierbij.
quote:
Ah nee!!!quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:30 schreef Verida het volgende:
Dikke lul, je blijft gewoonquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:30 schreef Verida het volgende:
Ja ik bedenk me na het posten dat ik niet zeker weet of ze zo heet.quote:
wie ben jij dan?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:30 schreef Verida het volgende:
Ja, echt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Tobias ziet er daar ineens heel anders uit
Wat een creep
Dat hebben ze goed verborgen gehouden bij rtl.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef superniger het volgende:
Wat is dit dom van Vincent.
En we nemen ook alvast afscheid van Churandy.
Anders had hij er zelf uitgelegen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef superniger het volgende:
Wat is dit dom van Vincent.
En we nemen ook alvast afscheid van Churandy.
Jij kijkt zonder geluid?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom haten we tobias hier eigenlijk?
Klaag klaag zeur zeurquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom haten we tobias hier eigenlijk?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |