abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218838693

foto: ©Jasper Suyk

Dit zijn de twintig kandidaten van ‘Expeditie Robinson’ 2025

Op alfabetische volgorde: Amijé Roos (Food influencer), Camiel Kesbeke (Augurkenprins), Churandy Martina (Olympisch Veteraan), Demi de Boer (Content Creator), Florentien van der Meulen (Nieuwslezer), Kevin Hassing (Acteur/Kinderboekenschrijver), Koen Pieter van Dijk (Mediapersoonlijkheid), Lies Zhara (Content creator/DJ), Linda Wagenmakers (Musicalzangeres), Marieke Westenenk (Actrice), Mátyás Bittenbinder (Bioloog), Nordin Besling (Radio DJ/Artiest), Robin Martens (Actrice), Roelof Hemmen (Presentator), Roos Dickmann (Actrice), Stefania Liberakakis (Zangeres), Tobias Camman (Programmamaker), Twan Kuyper (Acteur/Content Creator), Vincent Croiset (Acteur), Yesim Candan (Columnist/Radiomaker).

De ultieme survivalstrijd barst eind augustus weer los. Voor de 27e keer zijn twintig kersverse kandidaten, samen met presentatoren Nicolette Kluijver en debuterend presentator Edson da Graça, afgereisd naar Maleisië.

We kunnen ons opnieuw verheugen op een sensationeel avontuur vol met onverwachte wendingen en grote plottwists, waarin de expeditieleden continu worden getest op hun uithoudingsvermogen en survivalskills.

Wie overleeft het beste op een tropisch, afgelegen eiland, wie doorstaat de genadeloze proeven en trotseert de meedogenloze eliminaties?

Expeditie Robinson is vanaf zondag 31 augustus 2025 wekelijks om 20:00 uur te zien op RTL 4.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 21 september 2025 @ 21:47:32 #2
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218838709
Wordt binnenkort wel tijd voor herdeling van de kampen/stammen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 21 september 2025 @ 21:52:23 #3
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218838731
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt binnenkort wel tijd voor herdeling van de kampen/stammen.
Zou mij niet verbazen als dat volgende week al is.
pi_218838745
Ik kan niet wachten op de beteuterde gezichtjes bij kamp Spa all inclusive alleen geen hut om in te slapen.

Voor mij zitten daar alleen maar erg vervelende mensen in.
pi_218838780
Mooi shot toen iedereen wegliep en het torentje stond nog van Roelof _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218839013
Ik dacht echt, dit wordt weer zo'n voorspelbare eilandraad, maar mooi dat het nog 3-3 werd voor Roelof. Het had gewoon niet gemogen dat hij nu de Sjaak had geweest omdat hij alleen niet over een evenwichtsbalkje kon lopen, ik vind dat argument erg zwak en slap want er komen vast proeven waarin je Roelof prima kunt gebruiken. Die Twan is gewoon een enge natnek eerste klas. Ik had overigens liever gezien dat die mannenhater Lies naar huis had gegaan, daar moeten ze volgende keer, hopelijk volgende week op. Irritant mormel dat kind met haar geaffecteerde toontje en attitude, brrr. Echt een jeukkind. Maar mooi om te zien dat het goed gaat met haar kampje 'alleen maar vrouwen'... 8)7
Beetje rare montage trouwens van Nordin en Stefanie die de proef hadden gespeeld terug op het eiland, de ontknoping moest nog uitgezonden worden maar ze spoil-den voor het gemak zelf maar even de uitslag, bedankt productie. :O
Allemaal cabaretteketet!
pi_218839210
Eigenlijk had ik al gehoopt dat Stefania het stammenduel zou winnen, maar dit was ook een mooie uitkomst.
  zondag 21 september 2025 @ 23:39:46 #8
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218839354
Stefania al weg terwijl er praktisch geen goede bikinimomenten met haar zijn geweest, eeuwig zonde.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_218839726
Hopelijk een beetje vuurwerk volgende week met die oudjes tegen Twan de man zonder ruggengraat.
pi_218840726
In eerste instantie liep team Rood achterstand op door de klungelige tactiek van Twan met die haak. Terwijl team Groen echt zocht naar een manier om gezamenlijk die haak zo goed mogelijk te coördineren en dat ging gedurende de proef steeds beter.

Dat is mijn inziens veel meer de gemene deler in de verliezen van dat team: er wordt een onhandige strategie gekozen, maar ze werken niet effectief genoeg samen om dat ter plekke te verbeteren.

Ik vraag me ook af of dat in de laatste proef niet de bottleneck was in het tweede deel: mijn inziens was het probleem dat Roelof zijn benadering van die balk niet werkt. Hij bleef erop te proberen balanceren met ingewikkelde voetzetting en heel traag voetje voor voetje. Dan wordt het inderdaad ineens moeilijk en een echte evenwichtsoefening. Terwijl het eigenlijk gewoon lopen over een lijn is. Als je op de grond voet voor voet over de lijn van bijvoorbeeld een parkeervak kun je dit ook.
Maar niemand helpt Roelof met een keer een andere strategie proberen voor zover wij konden zien. Wel gingen ze hem op de balk proberen te ondersteunen terwijl je daarmee juist dat krampachtige balanceren in stand houdt ipv ontspannen over een rechte lijn lopen voet voor voet.

Alsnog denk ik wel dat Roelof eruit iets beter was, want iemand als Stefania ergens op vastloopt hoeft dat minder gauw het team de kop de kosten: dan neemt iemand haar op de schouders oid. En dat er proeven zijn waarin je Roelof goed kan gebruiken: dan gebruik je in dat geval Vincent.

Maar onderaan de streep maakt het tot nu toe mijn inziens niet veel uit, want zo lang ze gebrekkig blijven samenwerken en het blijven proeven gericht op samenwerking leggen ze het af tegen team Groen dat effectief samenwerkt en daarin waarschijnlijk ook elke proef beter wordt.
pi_218841381
quote:
9s.gif Op zondag 21 september 2025 23:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Stefania al weg terwijl er praktisch geen goede bikinimomenten met haar zijn geweest, eeuwig zonde.
Een strijkplank ziet er niet zo leuk uit in bikini.
pi_218841431
We zien gewoon hetzelfde gebeuren als alle andere jaren, en dat wordt echt kots vervelend. 1 van de 2 kampen wint alles en het andere kamp dunt steeds verder uit. En dan gaan ze "husselen" waarbij het er op neerkomt dat nog steeds het sterke team de overhand heeft en het andere "oude" team er zo uitwerkt.

Ze moeten echt per direct stoppen met al dat vreten geven aan het winnende team. Daarmee maak je een sterker team alleen maar sterker. Het heeft met overleven echt niks meer te maken, ze krijgen meer te vreten dan een gemiddelde zwerver op straat.

In deze fase van de expeditie hoeft er helemaal niks gegeven te worden. Immuniteit / geen eilandraad is de prijs. En na de samensmelting kan je wellicht eens een prijsje geven, bijvoorbeeld een douche of een matras voor een nacht.

Net zo als dat achterlijke winnaarseiland, dat draait er altijd op uit dat er 1 iemand de hele expeditie kan relaxen en zich kan volvreten om vervolgens de finale op het fysieke deel op de sloffen te winnen.
pi_218841814
Ja helemaal eens. Ze werken het programma af met elke keer weer dezelfde fase waarin men verkeerd. Nu ook weer met die plottwist tussen Stefania en Roelof want dat kon niet uitblijven anders had het wel een erg voorspelbare eilandraad geworden. En ook het stemmen op de zwakkere i.p.v. de sterkere om jezelf wat meer kans te laten maken op de finale mag blijkbaar ook niet van de productie. Of de deelnemers doen gewoon steeds wat ze in voorgaande edities hebben gezien, als ware schapen. Wat dat betreft zie je dat ook bij De Verraders. Al die programma's hebben een bepaalde opbouw en structuur die erg voorspelbaar is.
Ik vind die Edson als nieuwe host trouwens helemaal niets met die vermoeiende stem van hem. Zit totaal geen energie in die je bij Nicolette wel hebt.
En die Lies haalt natuurlijk de samensmelting en dan krijg je weer hetzelfde geneuzel, die wil met alleen vrouwen over blijven dus begint haar kansloze mannenhater missie weer opnieuw. Dus is ze er hopelijk nog voor die tijd uit.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 22 september 2025 @ 11:25:30 #14
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218841871
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht echt, dit wordt weer zo'n voorspelbare eilandraad, maar mooi dat het nog 3-3 werd voor Roelof. Het had gewoon niet gemogen dat hij nu de Sjaak had geweest omdat hij alleen niet over een evenwichtsbalkje kon lopen, ik vind dat argument erg zwak en slap want er komen vast proeven waarin je Roelof prima kunt gebruiken. Die Twan is gewoon een enge natnek eerste klas. Ik had overigens liever gezien dat die mannenhater Lies naar huis had gegaan, daar moeten ze volgende keer, hopelijk volgende week op. Irritant mormel dat kind met haar geaffecteerde toontje en attitude, brrr. Echt een jeukkind. Maar mooi om te zien dat het goed gaat met haar kampje 'alleen maar vrouwen'... 8)7
Beetje rare montage trouwens van Nordin en Stefanie die de proef hadden gespeeld terug op het eiland, de ontknoping moest nog uitgezonden worden maar ze spoil-den voor het gemak zelf maar even de uitslag, bedankt productie. :O
Ja, dat laatste was echt gek gemonteerd. }:|
Fuck the EBU.
pi_218842032
Ook omdat het gelijk na de commercials kwam dat stukje. Je zat in de spanning wie van de 2 het zou winnen want de winst zou cruciaal zijn voor de eilandraad. Gaan ze het spoilen! Weg momentum!
Allemaal cabaretteketet!
pi_218842087
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat laatste was echt gek gemonteerd. }:|
Vond het ook gek en ben het niet gewend van de het programma. Het leek wel of ze een stuk opname kwijt waren en iets moesten bedenken.
pi_218842105
Ha! Freaky jij ook hier? :)

Ik heb de afgelopen twee seizoen altijd met een beetje tegenzin gekeken, door de C-garnituur aan zogenaamde bekende nederlanders, wie zijn al deze mensen? en aan de voorspelbaarheid exits en verplichte bondjes maken. Vroegah vroegah bestonden de deelnemers toch uit "normale" Nederlanders?

Ik zou veel liever zien dat de eilandraad word vervangen door een eliminatie proef en de "zwakste" daardoor naar afvallers eiland gaat en later weer een duel tussen andere afvallers. Zo'n eliminatie proef hoeft ook niet zwaar te zijn, dat het verliezende kamp in vergelijking met het winnende kamp meer vermoeid is,denk aan vuur maken (water laten koken), een puzzel of een eet proef.

Daarnaast zoals eerder vermeld stop met het winnende kamp extra eten te geven! Ook frappant dat het ene kamp nog altijd op de grond slaapt?! hoe hebben die nog geen hut gebouwd?!
  maandag 22 september 2025 @ 12:22:05 #18
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218842363
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Ook omdat het gelijk na de commercials kwam dat stukje. Je zat in de spanning wie van de 2 het zou winnen want de winst zou cruciaal zijn voor de eilandraad. Gaan ze het spoilen! Weg momentum!
Nou zijn ze daar toch altijd wel goed in, dat spoiler. Ook altijd met die voorstukjes. }:|
Fuck the EBU.
pi_218844525
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef KapiteinChris het volgende:
Ha! Freaky jij ook hier? :)

Ik heb de afgelopen twee seizoen altijd met een beetje tegenzin gekeken, door de C-garnituur aan zogenaamde bekende nederlanders, wie zijn al deze mensen? en aan de voorspelbaarheid exits en verplichte bondjes maken. Vroegah vroegah bestonden de deelnemers toch uit "normale" Nederlanders?

Ik zou veel liever zien dat de eilandraad word vervangen door een eliminatie proef en de "zwakste" daardoor naar afvallers eiland gaat en later weer een duel tussen andere afvallers. Zo'n eliminatie proef hoeft ook niet zwaar te zijn, dat het verliezende kamp in vergelijking met het winnende kamp meer vermoeid is,denk aan vuur maken (water laten koken), een puzzel of een eet proef.

Daarnaast zoals eerder vermeld stop met het winnende kamp extra eten te geven! Ook frappant dat het ene kamp nog altijd op de grond slaapt?! hoe hebben die nog geen hut gebouwd?!
Jij kijkt voor het eerst sinds 20 jaar of zo? :')
  maandag 22 september 2025 @ 18:08:46 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218844776
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef KapiteinChris het volgende:

Dat zat ik me gisteren ook te bedenken. Maar mss hebben ze daar nog geen tijd voor gehad? Ik heb echt geen idee hoe veel tijd die proeven etc. kosten.
maar ik had toch op zijn minst dan een matje van bamboe gemaakt, hoeft niet 30cm boven de grond, maar kan ook gewoon op de grond gelegd worden zeg maar.
pi_218844832
Vind sowieso dat je te weinig te zien krijgt hoe ze overleven op de eilanden, het is 80 procent de proef tussen de reclame door
  Miss 200.000.000! dinsdag 23 september 2025 @ 13:44:15 #22
367000 roos94
pi_218850954
Roelof genot!

Roelof genot!

Roelof Roelof Roelof genot!
pi_218855719
quote:
9s.gif Op zondag 21 september 2025 23:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Alsof er bij dat gratenpakhuis iets te zien valt
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_218856149
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 07:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
:')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Miss 200.000.000! woensdag 24 september 2025 @ 09:07:38 #25
367000 roos94
pi_218856175
quote:

[..]
nou wilde net zeggen. dood wijf. 0 entertainmentwaarde
pi_218856224
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 09:07 schreef roos94 het volgende:

[..]
nou wilde net zeggen. dood wijf. 0 entertainmentwaarde
Ze had vanaf het begin geen zin. Oogt echt als een meid die niks met sport en Robinson heeft. Pruilbakkes bij alles. Meedoen om op tv te komen.

Maar ze zei dat ze zich zo vaak ziek heeft gevoeld. Misschien was dat het.
pi_218856514
quote:

[..]
Nou ja het is zeker geen lelijke meid maar wat ze nu precies deed in dit programma was dubieus ze had er al direct geen zin in
  woensdag 24 september 2025 @ 12:49:07 #28
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218857818
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Het is ook niet zo dat ze hem er uit wilden vanwege de evenwichtsbalk. Ze wilden hem er al veel eerder uit, net als de andere oudere (ik ken hem alleen als de naam Padvinder Jos :D zo noment Tina de Bruin hem) --> Vincent Croiset dus

Maar dit is de tweede keer dat het plotje mislukt is.
De eerste keer zou twan verliezen, zodat ze er een oudere vent van zijn team uit konden wippen.
En nu lieten ze Stefania bewust strijden om te verliezen (en dat lukte), maar nu gaat t bij de stemming en de strijd daarna mis.

:D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_218858588
Maar dan blijf ik er bij 'omdat het een 'oudere'' is moet hij maar weg. Die frame komt elk seizoen weer terug en argumenten zijn vaak slap daaromtrent.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218858720
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:08 schreef BE het volgende:

[..]
Dat zat ik me gisteren ook te bedenken. Maar mss hebben ze daar nog geen tijd voor gehad? Ik heb echt geen idee hoe veel tijd die proeven etc. kosten.
maar ik had toch op zijn minst dan een matje van bamboe gemaakt, hoeft niet 30cm boven de grond, maar kan ook gewoon op de grond gelegd worden zeg maar.
Ze hadden al een half bed op het eiland als voordeel en zelf wat erop gelegd maar dat was de eerste nacht doorgezakt. Toen maar op het strand gaan liggen :')
Iemand zei ook dat ze altijd 1 dag proeven hebben en de andere dag niks te doen (als winnend team), dus het is niet zo dat ze geen tijd hebben :+
pi_218868145
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 25 september 2025 @ 17:27:10 #32
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218868570
Meh Edson doet het veel beter als gedacht.
Toen met Ernst-Paul was het ook serieus voor de meebeleving juist prettig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218868727
Ik stoor me vooral mateloos aan dat live commentaar van Nicolette en Edson, maar volgens mij is dat altijd al geweest. Verder ben ik al vrij snel tevreden en boeit het me niet zoveel of persoon A of persoon B een tekst opdreunt.
  Miss 200.000.000! donderdag 25 september 2025 @ 18:04:28 #34
367000 roos94
pi_218868818
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik stoor me vooral mateloos aan dat live commentaar van Nicolette en Edson, maar volgens mij is dat altijd al geweest. Verder ben ik al vrij snel tevreden en boeit het me niet zoveel of persoon A of persoon B een tekst opdreunt.
Die 12 jaar durende uitleg voorafgaand aan een proef is echt niet nodig, met gelijktijdig beelden van de proef om het nog verder uit te leggen, terwijl we die proef zo al gaan kijken. Dat is zo debiel.
pi_218868823
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
Die 12 jaar durende uitleg voorafgaand aan een proef is echt niet nodig, met gelijktijdig beelden van de proef om het nog verder uit te leggen, terwijl we die proef zo al gaan kijken. Dat is zo debiel.
Ik bekijk het positief, die uitleg is tenminste begrijpelijk in tegenstelling tot de doorsnee uitleg bij WIDM.
  donderdag 25 september 2025 @ 18:10:26 #36
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218868849
quote:
Ik vind in principe niks mis met het presentatie duo. Ik vind het eerder jammer dat elke proef een 12 stappen plan is met een instructieboekje van 100 pagina's

Less is more, dat schijnen ze bij de Expeditie niet te begrijpen
Laffe huichelaar
pi_218868891
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Nicolette:

*fluistert*
“Demi heeft 4 blokjes”
:')

Mij boeit het wel wie wat opdreunt want Nicolette die het kistje pakt en kaartjes met de namen omdraait met een poker-face is echt geen gezicht. _O-

Edson vind ik oke. Al vond ik Art veel prettiger.
pi_218868916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik vind in principe niks mis met het presentatie duo. Ik vind het eerder jammer dat elke proef een 12 stappen plan is met een instructieboekje van 100 pagina's

Less is more, dat schijnen ze bij de Expeditie niet te begrijpen
Dan krijgen ze het programma niet tot 1,5 uur (met 40 reclames) als ze de uitleg korter maken.
  donderdag 25 september 2025 @ 18:30:04 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218868955
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dan krijgen ze het programma niet tot 1,5 uur (met 40 reclames) als ze de uitleg korter maken.
Het heeft weinig met de uitleg te maken, maar wel met hoe onnodig veel fases ze die proeven meegeven met zoveel verschillende stappen. Ik geef de makers de schuld, niet de mensen die het uit moeten proberen te leggen
Laffe huichelaar
pi_218875426
Die proeven worden ingekocht en worden gebruikt door diverse landen. Ik vraag mij af hoeveel invloed RTL cq. de productie uiteindelijk heeft.

Die uitleg steeds is wel om te kotsen, je weet het verloop van de proef al voor ze beginnen :'(
pi_218877723
Ik vind al die proeven al best lang de uitzendingen overheersen eigenlijk. Een tikje minder en wat simpeler mag wel
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 september 2025 @ 19:26:06 #42
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218878316
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:50 schreef pullup het volgende:
Ik vind al die proeven al best lang de uitzendingen overheersen eigenlijk. Een tikje minder en wat simpeler mag wel
Proeven vind ik nooit wat aan. Spoel het ook vaak door 🤣🤣
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_218878359
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 19:26 schreef Paul het volgende:

[..]
Dan blijft er weinig over
pi_218878952
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 19:26 schreef Paul het volgende:

[..]
Wel de eetproef? :Y)
pi_218894828
Kick
#superniger2020
  zondag 28 september 2025 @ 20:06:25 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218894876
hopelijk gaat het andere kamp nu eens winnen. Wordt een beetje saai zo.
Fuck the EBU.
pi_218894881
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hopelijk gaat het andere kamp nu eens winnen. Wordt een beetje saai zo.
Of niet :) Op Churandy na zit er weinig interessants in het kamp dat steeds verliest.
  zondag 28 september 2025 @ 20:12:24 #48
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218894901
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:09 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Of niet :) Op Churandy na zit er weinig interessants in het kamp dat steeds verliest.
Eens. Maar ik wil Churandy wel eens zien winnen.

En volgens mij zit er in dat andere kamp ook niks interessants.
Fuck the EBU.
pi_218894913
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Eens. Maar ik wil Churandy wel eens zien winnen.

En volgens mij zit er in dat andere kamp ook niks interessants.
Mensen met karakter.

In het verliezende kamp is de helft 20 en influencer en irritant. :+
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 september 2025 @ 20:17:06 #50
80791 crew  Paul
pi_218894929
Ben er liefies
pi_218894936
'Het afvallers eiland hoeft niet dit jaar, want we hebben kamp Noord' _O-
  zondag 28 september 2025 @ 20:20:05 #52
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218894941
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
Ja, wel eens met die uitspraak _O-
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 september 2025 @ 20:20:52 #53
80791 crew  Paul
pi_218894946
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
Ik snap hem
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 september 2025 @ 20:21:07 #54
80791 crew  Paul
pi_218894947
Lies 🤤🤤
  zondag 28 september 2025 @ 20:21:12 #55
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218894948
quote:
ja het survival element is eigenlijk bijna weg.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 september 2025 @ 20:22:26 #56
80791 crew  Paul
pi_218894950
quote:
Klopt die proeven zijn stom. Wil liever meer drama onderling
  zondag 28 september 2025 @ 20:22:53 #57
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218894951
Heeft Roelof geoefend op evenwichtsbalk lopen?
Fuck the EBU.
  zondag 28 september 2025 @ 20:23:17 #58
459912 FlippingCoin
pi_218894954
lies heeft wel 2 hele grote handen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_218894958
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:22 schreef Paul het volgende:

[..]
Ja nu zie je ze 20 seconden naar kokosnoten hengelen en het weer opgeven nadat ze bananen koekjes hebben lopen vreten

En hoppa weer een proef
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 september 2025 @ 20:25:05 #60
80791 crew  Paul
pi_218894963
Haha ze zei we gaan het zien
Snap je hem
  zondag 28 september 2025 @ 20:26:20 #61
459912 FlippingCoin
pi_218894972
Churandy keek heel erg boos naar de vijanden
  zondag 28 september 2025 @ 20:26:41 #62
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218894975
Ah, ze hebben gewonnen.
Fuck the EBU.
  zondag 28 september 2025 @ 20:27:11 #63
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218894981
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, ze hebben gewonnen.
Huh wie?
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 september 2025 @ 20:27:26 #64
80791 crew  Paul
pi_218894984
Volgens mijn had 1 oog een rode Steen
pi_218894989
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 20:27 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Huh wie?
Noord.
  zondag 28 september 2025 @ 20:28:27 #66
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218894991
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 20:27 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Huh wie?
Je zag het voorstukje toch ook?
Fuck the EBU.
pi_218894994
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:22 schreef Paul het volgende:

[..]
Een aantal jaar terug ging het alleen maar om het gekonkel en bijna niet meer om de proeven. Fijn dat het andersom is.
pi_218894995
Ik vind kamp zuid er maar bijstaan als een stel verwende kleuters die weer even gezellig op excursie mogen. Hopelijk heeft Nicoline het goed gespoilerd en wint Noord.
  zondag 28 september 2025 @ 20:30:30 #69
459912 FlippingCoin
pi_218895002
er moet meer afstraffing komen bij de proeven

ik wil bloed zien
pi_218895005
quote:
16s.gif Op zondag 28 september 2025 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
er moet meer afstraffing komen bij de proeven

ik wil bloed zien
Missende ledematen. _O_
pi_218895014
quote:
11s.gif Op zondag 28 september 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik niet. Die skip ik altijd. :P
Hotapnyc
pi_218895027
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:32 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik niet. Die skip ik altijd. :P
Druk ik ook altijd weg.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218895052
Elke keer dat Lies spreekt, erger ik me dood. Verschrikkelijk mens dat ze is.
Hotapnyc
  zondag 28 september 2025 @ 20:36:52 #74
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218895053
quote:
11s.gif Op zondag 28 september 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja maar ik mistte kennelijk een spoiler
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 28 september 2025 @ 20:37:32 #75
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895059
Marieke :')
Fuck the EBU.
pi_218895061
Lol Marieke _O- 8)7

Dat kan echt niet slechter
pi_218895064
Hoe kan iemand zo slecht gooien :D
pi_218895067
Mazzeltje dat er drie sterke spelers uit zijn.
  zondag 28 september 2025 @ 20:40:13 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895078
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
En dat die dames niet kunnen gooien. :P
Fuck the EBU.
pi_218895082
Oudje Roelof staat comfortabel
pi_218895090
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oudje Roelof staat comfortabel
Ze staan alle twee lekker om zich heen te kijken :D
  zondag 28 september 2025 @ 20:42:22 #82
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895091
JAAAAAA *O*
Fuck the EBU.
pi_218895093
Ik vind churandy zo leuk, die heeft er echt lol in
pi_218895094
Met soundeffect _O-
pi_218895095
Dat verschil tussen de gooiers was immens _O-
  zondag 28 september 2025 @ 20:43:40 #86
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895100
"Ik haat verliezen"

Goh, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze het leuk vinden om te verliezen.
Fuck the EBU.
  zondag 28 september 2025 @ 20:44:28 #87
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218895105
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ik haat verliezen"

Goh, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze het leuk vinden om te verliezen.
Meh je hebt vast wel van die losers :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218895113
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
Zouden de drie rode steentjes per ongeluk als laatste in de zak gegooid zijn? 🤪
pi_218895115
Beetje groenten, vult voor geen meter :') :s)
pi_218895119
Door die 3 steentjes winnen. Ze hebben geluk.
  zondag 28 september 2025 @ 20:46:36 #91
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218895120
De 1 oogige eruit bij team zuid?
pi_218895121
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 20:46 schreef Momo het volgende:
  zondag 28 september 2025 @ 20:47:17 #93
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895125
quote:
Ja, dat zal wel.
Fuck the EBU.
pi_218895128
Marieke zou ik er uit mikken nu
pi_218895136
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat zal wel.
Misschien wil ze graag naar huis. Oeps. M’n lens. :7
pi_218895146
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:47 schreef pullup het volgende:
Marieke zou ik er uit mikken nu
Als je zo gooit, wil ik je ook echt nooit meer spreken. Ongelooflijk. _O-
pi_218895155
Courgette? 🍆
Hotapnyc
  zondag 28 september 2025 @ 20:51:17 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895159
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:50 schreef Cirilico het volgende:
Courgette? 🍆
Was het courgette of aubergine?
Fuck the EBU.
pi_218895168
Ja gek hoor dat het groepsgevoel goed is als je alles wint, tot nu toe geen duellen spelen beslissingen maken gekonkel over stemmen. Dat gaat nu pas gebeuren
pi_218895171
Die Tobias laat z’n ware aard zien. Sowieso een engnek, hij praat op een manier of hij je gelijk z’n busje in wil lokken.
  zondag 28 september 2025 @ 20:54:21 #101
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218895187
quote:
Zou me niks verbazen. Of de waardeloze gooier.
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218895189
quote:
11s.gif Op zondag 28 september 2025 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Was het courgette of aubergine?
Een aubergine. :Y
Hotapnyc
  zondag 28 september 2025 @ 20:55:39 #103
459912 FlippingCoin
pi_218895201
dunne aubergine leek het op
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 september 2025 @ 20:55:56 #104
80791 crew  Paul
pi_218895205
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 20:28 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Een aantal jaar terug ging het alleen maar om het gekonkel en bijna niet meer om de proeven. Fijn dat het andersom is.
Nee die proeven zijn saai mang
pi_218895206
quote:
16s.gif Op zondag 28 september 2025 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
dunne aubergine leek het op
Niet enkel groenten, maar ook nog een dunne. _O-
  zondag 28 september 2025 @ 20:56:37 #106
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895207
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 20:54 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Een aubergine. :Y
Dan snap ik wel dat hij het een lekkere courgette vond. :Y
Fuck the EBU.
  zondag 28 september 2025 @ 20:58:33 #107
459912 FlippingCoin
pi_218895221
volwassenen die groente haten

die kan ik niet serieus nemen
pi_218895231
quote:
16s.gif Op zondag 28 september 2025 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
volwassenen die groente haten

die kan ik niet serieus nemen
Heel lekker. Vult alleen weinig daar.
pi_218895236
Wow wat een tof beest. _O_
  zondag 28 september 2025 @ 21:01:37 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895239
Varaan _O_
Fuck the EBU.
pi_218895252
Wat prachtig dat onweer !
  zondag 28 september 2025 @ 21:06:34 #112
459912 FlippingCoin
pi_218895270
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Heel lekker. Vult alleen weinig daar.
ja vlees is wel een betere prijs daar
pi_218895279
Dan ben je gehavend, heb je nog maar 1 oog over en zeg je dat jij de uitverkorene wordt voor het duel. Dan spoor je toch niet... 8)7
pi_218895282
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:07 schreef BillDauterive het volgende:
Dan ben je gehavend, heb je nog maar 1 oog over en zeg je dat jij de uitverkorene wordt voor het duel. Dan spoor je toch niet... 8)7
Eensch
  zondag 28 september 2025 @ 21:09:44 #115
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218895291
RIP eenoog
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 28 september 2025 @ 21:09:50 #116
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218895292
Camiel gaat dit winnen
pi_218895293
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:07 schreef BillDauterive het volgende:
Dan moet het straks simpel kiezen zijn op de eilandraad.
  zondag 28 september 2025 @ 21:10:09 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895295
groen wint. Bedankt.
Fuck the EBU.
pi_218895299
Ben je mooi de klos met je ene oog *O*
pi_218895311
fucking claustrofobisch met die balken.
pi_218895316
Gelukkig staat dinges weer fijn te vertellen wat we al zien
pi_218895329
Die Pickle krijgt bijna de stok van de eenoog in z’n gezicht _O-
pi_218895336
CAST AWAY _O_
pi_218895347
Nou bij zuid precies dezelfde domme wijven, excuses voor het taalgebruik, VrOuWeN eErSt.
pi_218895364
Ik heb gemist waarom Piet Piraat een ooglapje heeft?
pi_218895374
Topper die Camiel, echt ook toffe vent. Hij mag alles winnen van mij, zal er wel als sterke speler uit gestemd worden na de samensmelting.
pi_218895375
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:21 schreef Devolder het volgende:
Ik heb gemist waarom Piet Piraat een ooglapje heeft?
Iets met nacht lenzen waarbij er dus 1 vuil was geworden en het oog is nu ontstokenI
pi_218895383
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:22 schreef pullup het volgende:

[..]
Iets met nacht lenzen waarbij er dus 1 vuil was geworden en het oog is nu ontstokenI
Ik zou zelf een bril opzetten ipv kutten met lenzen op een eiland maar dat zou wel niet hip genoeg zijn.
  zondag 28 september 2025 @ 21:25:08 #129
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895386
Marieke was iets te blij.
Fuck the EBU.
pi_218895387
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 21:23 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik zou zelf een bril opzetten ipv kutten met lenzen op een eiland maar dat zou wel niet hip genoeg zijn.
Ik kan met veel zon niks met een bril, laat staan zwemmen met een bril.
pi_218895388
quote:

[..]
Ze draagt ze 's nachts, waarom weet ik ook niet.
  zondag 28 september 2025 @ 21:26:53 #132
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218895392
Doei Kevin :{
pi_218895394
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze draagt ze 's nachts, waarom weet ik ook niet.
Nachtlenzen draag je in de nacht, overdag kun je dan zonder lenzen zien.
  zondag 28 september 2025 @ 21:27:39 #134
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895398
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja, dat blijkt. :P
Fuck the EBU.
pi_218895400
Stem die domme Florentijn er direct uit.
#superniger2020
pi_218895416
Wilson _O_
  zondag 28 september 2025 @ 21:30:35 #137
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218895423
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wilson _O_
Haha toffe film is dat
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218895426
quote:

[..]
Ah ok
pi_218895438
Wilson niet kennen. :')
#superniger2020
pi_218895439
Ik zie hier steeds Bonnie St Claire in :')
pi_218895446
Wat erger ik me aan die vrouwen die perse niet op een andere vrouw willen stemmen. Grote bek over gelijke rechten en bla bla maar oh jij bent een man dus ik stem op jou 8)7
pi_218895447
Dit liedje hadden ze vorig jaar ook al.
pi_218895453
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
JA! Dat idee heb ik ook elke keer. Het enige verschil is dat Florentien geen glas wijn in haar handen heeft.
  zondag 28 september 2025 @ 21:34:01 #144
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895455
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje hadden ze vorig jaar ook al.
Hadden ze de rechten nog voor.
Fuck the EBU.
  zondag 28 september 2025 @ 21:38:26 #145
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895472
Dag stamhoofd :W
Fuck the EBU.
  zondag 28 september 2025 @ 21:39:08 #146
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218895478
Stamhoofdloos
pi_218895479
Naja zeg _O- Met zijn allen ook gewoon
  zondag 28 september 2025 @ 21:39:56 #148
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895482
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 21:39 schreef Momo het volgende:
Stamhoofdloos
Is ook niet meer van deze tijd. :P
Fuck the EBU.
  zondag 28 september 2025 @ 21:40:11 #149
268260 Dr.Mikey
pi_218895484
Prima afvaller.
R.I.P DTS.
pi_218895486
Niets dan hulde maar rot maar mooi op :9
pi_218895488
Doei Florentien.
#superniger2020
  zondag 28 september 2025 @ 21:41:09 #152
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895491
Volgende week de hussel.
Fuck the EBU.
pi_218895503
quote:

[..]
Heeft niet echt gewerkt zo te zien. :P
pi_218895505
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende week de hussel.
Jammer had kamp zuid nog wat meer verlies gegund.
  zondag 28 september 2025 @ 21:44:32 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218895509
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 21:43 schreef Document1 het volgende:

[..]
Jammer had kamp zuid nog wat meer verlies gegund.
Ja, eens.
Fuck the EBU.
pi_218895562
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 21:43 schreef Document1 het volgende:

[..]
Heeft niet echt gewerkt zo te zien. :P
Niet als je ze er met zand en al in doet :blauwoog:
  zondag 28 september 2025 @ 22:02:23 #157
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218895618
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
een jonge niet alcoholistische variant
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218895728
Nou, eindelijk heeft kamp Lies een opdracht gewonnen, maar jammer voor Lies nog steeds niet exit op deze manier. Ik ben dat geaffecteerde toontje van praten en die maniertjes van haar spuug zat! Hopelijk sneeuwt ze snel onder als de samensmelting komt volgende week maar die zal daar met al die vrouwen wel gaan bonden en opstoken om ook in haar projectje 'mannenhater' aan te sluiten. In het begin van de aflevering werd Roelof met de nek aangekeken en toen hij een opdracht won was het gelijk weer hypocrisie all over the place. Ik wist het!
Die Florentien er uit, ja dat was te verwachten maar ik ben eigenlijk voor om zo snel mogelijk sterkere deelnemers er uit te bonjouren zodat jezelf sterker staat in een mogelijke finale dus moet je dat nu in deze fase voor de samensmelting al mee beginnen. In die zin zou je dus denken dat Kevin sterker is dan al die vrouwen in dat kamp. Maar goed..
Allemaal cabaretteketet!
pi_218896001
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Nou, eindelijk heeft kamp Lies een opdracht gewonnen, maar jammer voor Lies nog steeds niet exit op deze manier. Ik ben dat geaffecteerde toontje van praten en die maniertjes van haar spuug zat! Hopelijk sneeuwt ze snel onder als de samensmelting komt volgende week maar die zal daar met al die vrouwen wel gaan bonden en opstoken om ook in haar projectje 'mannenhater' aan te sluiten. In het begin van de aflevering werd Roelof met de nek aangekeken en toen hij een opdracht won was het gelijk weer hypocrisie all over the place. Ik wist het!
Die Florentien er uit, ja dat was te verwachten maar ik ben eigenlijk voor om zo snel mogelijk sterkere deelnemers er uit te bonjouren zodat jezelf sterker staat in een mogelijke finale dus moet je dat nu in deze fase voor de samensmelting al mee beginnen. In die zin zou je dus denken dat Kevin sterker is dan al die vrouwen in dat kamp. Maar goed..
Nou ja Roelof en Vincent hoefde alleen maar een netje met twee kokosnoten hoog te houden, ze wonnen niet echt dankzij hem.
pi_218896324
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Samensmelting? _O-

nee joh veel te vroeg.

Een herindeling van de kampen lijkt mij.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_218896335
Was ik de enige die ‘Padvinder Jos’ wat dubieus vond?
pi_218896417
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 06:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Samensmelting? _O-

nee joh veel te vroeg.

Hoe zit qua indeling met die stammen dan. Die worden ook gehusseld?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 september 2025 @ 07:48:34 #163
80791 crew  Paul
pi_218896427
Vind het beetje meh seizoen
pi_218896643
Ik irriteer me aan die Kevin met zijn gezeik
  maandag 29 september 2025 @ 10:04:11 #165
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218896961
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hoe zit qua indeling met die stammen dan. Die worden ook gehusseld?
Neem aan dat de stammen ook weer gehusseld gaan worden. Anders blijf je met een verschil zitten qua mensen op een kamp.
Fuck the EBU.
pi_218897207
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 06:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Samensmelting? _O-

nee joh veel te vroeg.

Alles is anders dit jaar, dus het zal me niets verwonderen dat ze dit seizoen er heel snel door heen gaan jakkeren want ook geen afvallerseiland immers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218897234
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 07:01 schreef XSbig het volgende:
De familie van Nicky Verstappen vindt dat waarschijnlijk ook.
  Miss 200.000.000! maandag 29 september 2025 @ 15:34:09 #168
367000 roos94
pi_218898711
Weer een nietszeggende dodo eruit
pi_218898746
Waarom zou je je best doen met kokosnoten gooien als je 3 mannen in je ploeg hebt die wel kunnen richten (aldus Lies de waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan vrouw)
  maandag 29 september 2025 @ 16:02:34 #170
268260 Dr.Mikey
pi_218898852
Volgende week is gewoon de herindeling of de hussel zoals elk seizoen. Als je al jaren kijkt weet je toch dat dit altijd eerst is en verderop in het seizoen pas de samensmelting?

Ik moet trouwens zeggen dat dit seizoen zwaar valt om te volgen. Je ziet echt nagenoeg niks meer van het overleven het is nu elke aflevering proef daarna nog een stammen proef een beetje gekonkel en het is eilandraad. Je ziet niet waar ze slapen ziet ze niks meer bouwen of een vis vangen etc. Ik mis dat wel.
R.I.P DTS.
pi_218899000
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

Ik moet trouwens zeggen dat dit seizoen zwaar valt om te volgen. Je ziet echt nagenoeg niks meer van het overleven het is nu elke aflevering proef daarna nog een stammen proef een beetje gekonkel en het is eilandraad. Je ziet niet waar ze slapen ziet ze niks meer bouwen of een vis vangen etc. Ik mis dat wel.
Dit.

Saai seizoen zo.
pi_218900635
Dit is pas het tweede seizoen dat ik kijk, maar vorig seizoen dacht ik vooral "dit programma kan ook in 40 minuten, het is toch mokersaai om de hele tijd te kijken naar mensen die een vis vangen en bananen bakken, doe mij maar meer actie/proeven". Zo te lezen ben ik de enige.
  maandag 29 september 2025 @ 22:02:22 #173
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_218901463
Na een aantal jaren weer eens ER aan het kijken, voornamelijk vanwege Churandy _O_
Mis ook wel dat er weinig tot niks van het overleven te zien is.

Oh en dat gemekker van ‘we willen niet stemmen op een vrouw, want ze is vrouw’ is best wel irritant.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_218902729
Lies kan het alleen maar hebben over vrouwen/mannen gezeik he. Ongelofelijk.
pi_218903054
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:25 schreef DefKu het volgende:
Als je een naam hebt als een oud wijf gedraag je je kennelijk ook als een oud (zeik)wijf.
  woensdag 1 oktober 2025 @ 10:51:22 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218910509
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2025 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is pas het tweede seizoen dat ik kijk, maar vorig seizoen dacht ik vooral "dit programma kan ook in 40 minuten, het is toch mokersaai om de hele tijd te kijken naar mensen die een vis vangen en bananen bakken, doe mij maar meer actie/proeven". Zo te lezen ben ik de enige.
Ik vind juist de proeven heel saai om te kijken.
Ik ga voor de eilandraad en het gedoe wat dat oplevert, en de aftermath van proeven.
10 minuten naar een bal in een korf kijken vind ik dus weer mokersaai :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 1 oktober 2025 @ 10:52:18 #177
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218910516
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 07:01 schreef XSbig het volgende:
Ik kende hem juist alleen onder die naam :D
Zo noemt z'n vriendin hem altijd (Tina de Bruin, in alle gesprekken met Chantal Jansen)
L'Amour menaçant:
  woensdag 1 oktober 2025 @ 10:55:35 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218910546
quote:

[..]
Ik vind t wel interessant dat t nu een keer besproken wordt, want ik heb me dat dus altijd afgevraagd (als -8 lens drager) hoe dat op zo'n eiland gaat. Of je dan lekker met je bakje en je vloeistof loopt te kutten, of een bril op moet zetten met alle ongemakken daar weer tijdens proeven en zo.

We weten allemaal (nou ja, hopelijk veel van ons) hoe t met brillen op een onbewoond eiland en overleven in stammen gaat!!!

L'Amour menaçant:
pi_218912299
Brillen, lenzen, medicijnen, zonnebrand en water zijn onbeperkt beschikbaar zover ik weet.
pi_218915505
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 09:25 schreef DefKu het volgende:
Superirritant en irrelevant idd, jammer!

[ Bericht 3% gewijzigd door MeloD op 01-10-2025 23:09:01 (Foutje ) ]
pi_218927191
Maar we hebben de 2 positieve punten van Lies wel uitbreid mogen aanschouwen, dat is ook iets waard.
pi_218947358
Kick
#superniger2020
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:58:03 #183
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218947399
De hussel vandaag!
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 20:08:46 #184
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218947476
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:09:31 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947479
Benieuwd of het nu wel twee gelijkwaardige eilanden worden.
Fuck the EBU.
pi_218947515
Vrolijke Frans is dat zeg _O-

Beetje autistisch menneke
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:21:30 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947544
Churandy *O*
Fuck the EBU.
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:24:19 #188
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218947557
Eens zien of mensen boos kunnen worden op Churandy
pi_218947564
Lies blij met de hussel. Want al haar zelfgekozen zwakkere onderdanen hebben het niet overleefd. ;(
Hotapnyc
pi_218947608
wat een zeikerd is die Tobias
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 20:34:18 #191
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218947617
Wel leuke hussel op deze manier.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218947627
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:33 schreef Verida het volgende:
Echt alles is fout _O-
pi_218947631
Vincent en MR WILSON blijven zo lang over :'(
pi_218947636
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:33 schreef Verida het volgende:
Beetje serial killer gezicht :D
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:38:07 #195
459912 FlippingCoin
pi_218947642
ohh
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:38:38 #196
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947648
kamp groen oogt mij sterker.
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 20:39:50 #197
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218947658
Lies en haar vrouwen :r
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:40:40 #198
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218947660
Wat een drama weer
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:40:56 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947661
Kan ie dan niet beter even langs de dokter gaan?
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 20:41:13 #200
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218947664
quote:
15s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218947669
quote:
15s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eh ja :D
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:41:52 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218947672
Kan iemand die Tobias ook gewoon verzuipen? Wat een ongelofelijk zeikerd met zijn ‘mijn grootste angst’!
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:42:33 #203
459912 FlippingCoin
pi_218947677
duizendpoten kunnen flink giftig zijn, maar niet zo snel levensgevaarlijk dacht ik
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:43:00 #204
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947681
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:41 schreef BE het volgende:
Kan iemand die Tobias ook gewoon verzuipen? Wat een ongelofelijk zeikerd met zijn ‘mijn grootste angst’!
Goede instelling heeft hij :r
Fuck the EBU.
pi_218947686
quote:
16s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
duizendpoten kunnen flink giftig zijn, maar niet zo snel levensgevaarlijk dacht ik
Dokter zal er heus wel naar hebben gekeken en dan mag hij beslissen of het gaat of niet.
pi_218947700
WaT iS dIt hOoGgggg

(“Hoe kan het dat ik niet gekozen ben!!!11”)
_O-
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:45:09 #207
459912 FlippingCoin
pi_218947705
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dokter zal er heus wel naar hebben gekeken en dan mag hij beslissen of het gaat of niet.
dat zou ik wel stom vinden
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:45:56 #208
459912 FlippingCoin
pi_218947713
lekker
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:46:01 #209
459912 FlippingCoin
pi_218947714
jaaaaa wtf
pi_218947718
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:41 schreef BE het volgende:
verzuip dan Lies ook maar gelijk met haar "oh....dit kost tijd"

blegh
pi_218947739
Dat was weer 16 min televisie na 8 min reclame. :D
Hotapnyc
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:51:13 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218947751
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:49 schreef Cirilico het volgende:
-O-
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:53:21 #213
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947765
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:49 schreef Cirilico het volgende:
Het kan dus een half uur korter ;(
Fuck the EBU.
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:54:32 #214
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218947772
Sommige reclame zie je dan ook nog eens meerdere keren tijdens 1 programma
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:54:51 #215
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947774
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Sommige reclame zie je dan ook nog eens meerdere keren tijdens 1 programma
Ja, steeds dezelfde.
Fuck the EBU.
pi_218947780
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het kan dus een half uur korter ;(
Rond de 2 miljoen kijkers. Wel begrijpelijk die blokken.
pi_218947787
Hup team rood.
#superniger2020
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:00:42 #218
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947802
Jammer -O-
Fuck the EBU.
pi_218947807
Die met hoogtevrees meteen wegstemmen.
#superniger2020
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:01:43 #220
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947811
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:01 schreef superniger het volgende:
Die met hoogtevrees meteen wegstemmen.
Maar dan is Lies weer alleen als vrouw. ;(

:P
Fuck the EBU.
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:02:03 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947815
Groen dan weer met twee meer alweer na de eerste proef. :')
Fuck the EBU.
pi_218947818
En weer krijgen de winnaars veel vreten.
#superniger2020
pi_218947823
Pastaaaaaaa

Dat is nog eens wat anders dan vorige week :D :D _O-
pi_218947824
Weer vreten -O-
pi_218947831
quote:
87s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:02 schreef pullup het volgende:
Weer vreten -O-
en ze mogen naar kamp Zuid
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:04:42 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947839
Oh god Tobias. :r

Houd op, ga naar huis.
Fuck the EBU.
pi_218947843
GeTraUmaTisEeRd eiland

Je voelt aan alles dat het niet pluis is _O-
pi_218947844
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Houd op, ga naar huis.
Is Tobias een acteur?
pi_218947850
Wat een dramaqueen die nieuwe gozer van Noord.
#superniger2020
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:05:19 #230
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218947851
Tobias is wel een dramaqueen
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:05:46 #231
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218947852
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Houd op, ga naar huis.
Horen alleen wij dat geklaag of zouden ze daar ook z'n gezeur oppikken?
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:05:57 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218947854
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
GeTraUmaTisEeRd eiland

Je voelt aan alles dat het niet pluis is _O-
Srsly, hoe krijg je het uit je strot… ;(
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:06:26 #233
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947861
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Is Tobias een acteur?
Ik heb geen idee wat hij doet.
Fuck the EBU.
pi_218947867
een piemel eruit te kunnen sturen......

[ Bericht % gewijzigd door ESF1Gamer op 05-10-2025 21:08:40 ]
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:08:14 #235
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218947872
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat hij doet.
Nooit gehoord van die gast
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:09:46 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218947879
Dit is precies waarom ik dit programma niet leuk vind! :D :{w
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:10:13 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947884
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:08 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Nooit gehoord van die gast
volgens zijn wiki:
quote:
Tobias Martijn Camman (Utrecht, 22 november 1988) is een Nederlandse presentator, regisseur, filmmaker en influencer.
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 21:11:43 #238
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218947893
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
volgens zijn wiki:
[..]

Nooit op tv gezien behalve bij ER.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:11:57 #239
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218947896
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
volgens zijn wiki:
[..]

Dit helpt niet om hem opeens te kennen :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218947897
Die 2 meter extensions tot aan de kont van Lies. Keihard gelachen. :D
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:12:07 #241
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947899
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nooit op tv gezien behalve bij ER.
De FOMO show presenteert hij blijkbaar. Geen idee wat dat is. Nooit gezien.
Fuck the EBU.
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:12:44 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218947903
Gewoon een vol bord per persoon. |:(
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 21:12:58 #243
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218947905
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:11 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dit helpt niet om hem opeens te kennen :P
Hij is gewoon alleen influencer, die andere dingen horen bij influencer vak.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218947910
Zou wel fijn zijn als er een piemel uit gestuurd word. :{

[ Bericht 2% gewijzigd door ESF1Gamer op 05-10-2025 21:35:41 ]
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:13:57 #245
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218947913
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Influencers :')
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:14:42 #246
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218947922
Reclame voor Rob Jetten :')
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:17:26 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218947949
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De FOMO show presenteert hij blijkbaar. Geen idee wat dat is. Nooit gezien.
Heel passend voor deze pieperd, fear of missing out. Sneuneus…

(Programma nooit gezien hoor, maar dit is wat fomo bij mij oproept.)
pi_218947971
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hallo pas je mijn post aan. WTF dat is letterlijk wat Lies zei: Ik wil liever een piemel eruit. Niks meer niks minder, je toch wel piemel zeggen op fok
pi_218947991
Vincent gaat iets heel doms doen.
#superniger2020
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 21:23:40 #250
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218947996
quote:
8s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Hallo pas je mijn post aan. WTF dat is letterlijk wat Lies zei: Ik wil liever een piemel eruit. Niks meer niks minder, je toch wel piemel zeggen op fok
Bespreek dit in feedback topic en niet hier.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218947998
Oprotten met je voordeeltjes.
Iedereen gewoon 1 stem.
#superniger2020
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:25:10 #252
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218948010
Als ze maar niet op Churandy gaan
pi_218948012
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Schei uit _O-
pi_218948014
quote:

[..]
Hou op hoor _O-
pi_218948017
Mooi ingegrepen door de regie.
3 extra stemmen voor oud zuid.
#superniger2020
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:27:54 #256
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218948027
Ja laten we er een sterke speler eruit stemmen terwijl we nog veel groepsopdrachten moeten doen.
pi_218948032
Stem tegen?
Is dat iets nieuws?
#superniger2020
pi_218948033
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:26 schreef pullup het volgende:

[..]
Hou op hoor _O-
mijn post met de letterlijke tekst van Lies

"van mij mag er een piemel uit" is geveegd.....
pi_218948036
met een dergelijke moderatie hou ik het maar voor gezien hier.
pi_218948039
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:28 schreef Verida het volgende:

[..]

Ook al :o
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:29:12 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218948040
quote:

[..]
Serieus??? Over het woord piemel?

Tobias, ben jij het met je zure gedoe???
pi_218948043
quote:
met een dergelijke moderatie hou ik het maar voor gezien hier.
Ja dan is het wel klaar ook
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 21:29:37 #263
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218948044
quote:

[..]

Kan deze discussie even na de uitzending in de feedback.

Zo niet dan ga ik gewoon vegen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218948046
Misschien kunnen we erover stemmen?
#superniger2020
pi_218948054
Het was gezellig meeposten hier, maar ik laat het hierbij.
pi_218948055
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:30 schreef Verida het volgende:
Jammer.
#superniger2020
pi_218948057
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:29 schreef superniger het volgende:
Misschien kunnen we erover stemmen?
_O- _O_
pi_218948058
Gokje: Mariska gaat eruit
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:31:35 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218948060
Ik zie 2 dozen en 5 piemels! Benieuwd wat het gaat worden!
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:31:45 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218948061
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Gokje: Mariska gaat eruit
Die doet niet mee
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:31:52 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218948062
quote:
Ah nee!!!
pi_218948063
quote:
Dikke lul, je blijft gewoon
pi_218948070
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Die doet niet mee
Ja ik bedenk me na het posten dat ik niet zeker weet of ze zo heet. _O-
pi_218948075
Marieke
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:33:40 #275
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218948077
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:31 schreef Soury het volgende:

[..]
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218948080
Hopelijk leest Nicolette niet voor _O-
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:34:09 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218948081
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja, anders zou het echt kut zijn!
pi_218948084
Vincent?
#superniger2020
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:34:47 #279
459912 FlippingCoin
pi_218948087
quote:
wie ben jij dan?
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:35:22 #280
459912 FlippingCoin
pi_218948093
tobias nevernude
pi_218948096
Ach Nordin
#superniger2020
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:35:55 #282
459912 FlippingCoin
pi_218948098
oh jeetje
pi_218948099
pi_218948101
Goed gespeeld, heel goed gespeeld.
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:36:19 #285
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218948104
Wth dat was niet volgens z'n plannen _O_
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218948105
Tobias ziet er daar ineens heel anders uit
Wat een creep :D
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:36:43 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218948109
:o Serieus niet verwacht! :o
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:36:51 #288
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218948111
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Tobias ziet er daar ineens heel anders uit
Wat een creep :D
Ja, echt.
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 21:36:57 #289
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218948112
Nordin neemt het sportief op.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218948113
Wat is dit dom van Vincent.

En we nemen ook alvast afscheid van Churandy.
#superniger2020
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:37:07 #291
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218948114
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:36 schreef BE het volgende:
:o Serieus niet verwacht! :o
Dat hebben ze goed verborgen gehouden bij rtl. :o
Fuck the EBU.
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:37:21 #292
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218948116
Denk niet dat dit slim is voor sterke team
pi_218948119
Sportieve reactie van Nordin :)
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:37:32 #294
459912 FlippingCoin
pi_218948120
waarom haten we tobias hier eigenlijk?
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:37:34 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218948121
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef superniger het volgende:

;( Dan hoef ik daarna niet meer te kijken.
Fuck the EBU.
pi_218948123
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef superniger het volgende:

Anders had hij er zelf uitgelegen.
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:37:57 #297
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218948124
quote:
16s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Jij kijkt zonder geluid?
Fuck the EBU.
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:38:05 #298
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218948125
quote:
16s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Klaag klaag zeur zeur
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:38:12 #299
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218948127
afvallerseiland *O*
Fuck the EBU.
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:38:18 #300
459912 FlippingCoin
pi_218948128
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Jij kijkt zonder geluid?
:o
pi_218948129
Ach afvallerseiland.
#superniger2020
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 21:38:25 #302
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218948130
Afvallerseiland :')
Fuck the EBU
Fuck FIA