Is Tobias een acteur?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god Tobias.
Houd op, ga naar huis.
Horen alleen wij dat geklaag of zouden ze daar ook z'n gezeur oppikken?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god Tobias.
Houd op, ga naar huis.
Srsly, hoe krijg je het uit je strot…quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
GeTraUmaTisEeRd eiland
Je voelt aan alles dat het niet pluis is
Nooit gehoord van die gastquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij doet.
volgens zijn wiki:quote:
quote:Tobias Martijn Camman (Utrecht, 22 november 1988) is een Nederlandse presentator, regisseur, filmmaker en influencer.
Nooit op tv gezien behalve bij ER.quote:
De FOMO show presenteert hij blijkbaar. Geen idee wat dat is. Nooit gezien.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nooit op tv gezien behalve bij ER.
Hij is gewoon alleen influencer, die andere dingen horen bij influencer vak.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit helpt niet om hem opeens te kennen
Influencersquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is gewoon alleen influencer, die andere dingen horen bij influencer vak.
Heel passend voor deze pieperd, fear of missing out. Sneuneus…quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De FOMO show presenteert hij blijkbaar. Geen idee wat dat is. Nooit gezien.
Hallo pas je mijn post aan. WTF dat is letterlijk wat Lies zei: Ik wil liever een piemel eruit. Niks meer niks minder, je toch wel piemel zeggen op fokquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is gewoon alleen influencer, die andere dingen horen bij influencer vak.
Bespreek dit in feedback topic en niet hier.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo pas je mijn post aan. WTF dat is letterlijk wat Lies zei: Ik wil liever een piemel eruit. Niks meer niks minder, je toch wel piemel zeggen op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |