Eh jaquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ie dan niet beter even langs de dokter gaan?
Goede instelling heeft hijquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:41 schreef BE het volgende:
Kan iemand die Tobias ook gewoon verzuipen? Wat een ongelofelijk zeikerd met zijn ‘mijn grootste angst’!
Dokter zal er heus wel naar hebben gekeken en dan mag hij beslissen of het gaat of niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
duizendpoten kunnen flink giftig zijn, maar niet zo snel levensgevaarlijk dacht ik
dat zou ik wel stom vindenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dokter zal er heus wel naar hebben gekeken en dan mag hij beslissen of het gaat of niet.
verzuip dan Lies ook maar gelijk met haar "oh....dit kost tijd"quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:41 schreef BE het volgende:
Kan iemand die Tobias ook gewoon verzuipen? Wat een ongelofelijk zeikerd met zijn ‘mijn grootste angst’!
quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:49 schreef Cirilico het volgende:
Dat was weer 16 min televisie na 8 min reclame.
Het kan dus een half uur korterquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:49 schreef Cirilico het volgende:
Dat was weer 16 min televisie na 8 min reclame.
Ja, steeds dezelfde.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Sommige reclame zie je dan ook nog eens meerdere keren tijdens 1 programma
Rond de 2 miljoen kijkers. Wel begrijpelijk die blokken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het kan dus een half uur korter
Maar dan is Lies weer alleen als vrouw.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:01 schreef superniger het volgende:
Die met hoogtevrees meteen wegstemmen.
Is Tobias een acteur?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god Tobias.
Houd op, ga naar huis.
Horen alleen wij dat geklaag of zouden ze daar ook z'n gezeur oppikken?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god Tobias.
Houd op, ga naar huis.
Srsly, hoe krijg je het uit je strot…quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
GeTraUmaTisEeRd eiland
Je voelt aan alles dat het niet pluis is
Nooit gehoord van die gastquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij doet.
volgens zijn wiki:quote:
quote:Tobias Martijn Camman (Utrecht, 22 november 1988) is een Nederlandse presentator, regisseur, filmmaker en influencer.
Nooit op tv gezien behalve bij ER.quote:
De FOMO show presenteert hij blijkbaar. Geen idee wat dat is. Nooit gezien.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nooit op tv gezien behalve bij ER.
Hij is gewoon alleen influencer, die andere dingen horen bij influencer vak.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit helpt niet om hem opeens te kennen
Influencersquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is gewoon alleen influencer, die andere dingen horen bij influencer vak.
Heel passend voor deze pieperd, fear of missing out. Sneuneus…quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De FOMO show presenteert hij blijkbaar. Geen idee wat dat is. Nooit gezien.
Hallo pas je mijn post aan. WTF dat is letterlijk wat Lies zei: Ik wil liever een piemel eruit. Niks meer niks minder, je toch wel piemel zeggen op fokquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is gewoon alleen influencer, die andere dingen horen bij influencer vak.
Bespreek dit in feedback topic en niet hier.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo pas je mijn post aan. WTF dat is letterlijk wat Lies zei: Ik wil liever een piemel eruit. Niks meer niks minder, je toch wel piemel zeggen op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |