Ja, wel eens met die uitspraakquote:Op zondag 28 september 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
'Het afvallers eiland hoeft niet dit jaar, want we hebben kamp Noord'
Ik snap hemquote:Op zondag 28 september 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
'Het afvallers eiland hoeft niet dit jaar, want we hebben kamp Noord'
ja het survival element is eigenlijk bijna weg.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:50 schreef pullup het volgende:
Ik vind al die proeven al best lang de uitzendingen overheersen eigenlijk. Een tikje minder en wat simpeler mag wel
Klopt die proeven zijn stom. Wil liever meer drama onderlingquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:50 schreef pullup het volgende:
Ik vind al die proeven al best lang de uitzendingen overheersen eigenlijk. Een tikje minder en wat simpeler mag wel
Ja nu zie je ze 20 seconden naar kokosnoten hengelen en het weer opgeven nadat ze bananen koekjes hebben lopen vretenquote:Op zondag 28 september 2025 20:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt die proeven zijn stom. Wil liever meer drama onderling
Een aantal jaar terug ging het alleen maar om het gekonkel en bijna niet meer om de proeven. Fijn dat het andersom is.quote:Op zondag 28 september 2025 20:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt die proeven zijn stom. Wil liever meer drama onderling
Missende ledematen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
er moet meer afstraffing komen bij de proeven
ik wil bloed zien
Ik niet. Die skip ik altijd.quote:Op zondag 28 september 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zag het voorstukje toch ook?
Druk ik ook altijd weg.quote:
Ja maar ik mistte kennelijk een spoilerquote:Op zondag 28 september 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zag het voorstukje toch ook?
En dat die dames niet kunnen gooien.quote:Op zondag 28 september 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
Mazzeltje dat er drie sterke spelers uit zijn.
Ze staan alle twee lekker om zich heen te kijkenquote:
Meh je hebt vast wel van die losersquote:Op zondag 28 september 2025 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ik haat verliezen"
Goh, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze het leuk vinden om te verliezen.
Zouden de drie rode steentjes per ongeluk als laatste in de zak gegooid zijn? 🤪quote:Op zondag 28 september 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
Mazzeltje dat er drie sterke spelers uit zijn.
quote:
Misschien wil ze graag naar huis. Oeps. M’n lens.quote:
Als je zo gooit, wil ik je ook echt nooit meer spreken. Ongelooflijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |