Ik vind juist de proeven heel saai om te kijken.quote:Op maandag 29 september 2025 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is pas het tweede seizoen dat ik kijk, maar vorig seizoen dacht ik vooral "dit programma kan ook in 40 minuten, het is toch mokersaai om de hele tijd te kijken naar mensen die een vis vangen en bananen bakken, doe mij maar meer actie/proeven". Zo te lezen ben ik de enige.
Ik kende hem juist alleen onder die naamquote:Op maandag 29 september 2025 07:01 schreef XSbig het volgende:
Was ik de enige die ‘Padvinder Jos’ wat dubieus vond?
Ik vind t wel interessant dat t nu een keer besproken wordt, want ik heb me dat dus altijd afgevraagd (als -8 lens drager) hoe dat op zo'n eiland gaat. Of je dan lekker met je bakje en je vloeistof loopt te kutten, of een bril op moet zetten met alle ongemakken daar weer tijdens proeven en zo.quote:Op zondag 28 september 2025 21:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zou zelf een bril opzetten ipv kutten met lenzen op een eiland maar dat zou wel niet hip genoeg zijn.
Superirritant en irrelevant idd, jammer!quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:25 schreef DefKu het volgende:
Lies kan het alleen maar hebben over vrouwen/mannen gezeik he. Ongelofelijk.
Beetje serial killer gezichtquote:
ditquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ie dan niet beter even langs de dokter gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |