Heeft niet echt gewerkt zo te zien.quote:Op zondag 28 september 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nachtlenzen draag je in de nacht, overdag kun je dan zonder lenzen zien.
Ja, eens.quote:Op zondag 28 september 2025 21:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jammer had kamp zuid nog wat meer verlies gegund.
Niet als je ze er met zand en al in doetquote:Op zondag 28 september 2025 21:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Heeft niet echt gewerkt zo te zien.
een jonge niet alcoholistische variantquote:Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie hier steeds Bonnie St Claire in
Nou ja Roelof en Vincent hoefde alleen maar een netje met twee kokosnoten hoog te houden, ze wonnen niet echt dankzij hem.quote:Op zondag 28 september 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Nou, eindelijk heeft kamp Lies een opdracht gewonnen, maar jammer voor Lies nog steeds niet exit op deze manier. Ik ben dat geaffecteerde toontje van praten en die maniertjes van haar spuug zat! Hopelijk sneeuwt ze snel onder als de samensmelting komt volgende week maar die zal daar met al die vrouwen wel gaan bonden en opstoken om ook in haar projectje 'mannenhater' aan te sluiten. In het begin van de aflevering werd Roelof met de nek aangekeken en toen hij een opdracht won was het gelijk weer hypocrisie all over the place. Ik wist het!
Die Florentien er uit, ja dat was te verwachten maar ik ben eigenlijk voor om zo snel mogelijk sterkere deelnemers er uit te bonjouren zodat jezelf sterker staat in een mogelijke finale dus moet je dat nu in deze fase voor de samensmelting al mee beginnen. In die zin zou je dus denken dat Kevin sterker is dan al die vrouwen in dat kamp. Maar goed..
Samensmelting?quote:Op zondag 28 september 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Nou, eindelijk heeft kamp Lies een opdracht gewonnen, maar jammer voor Lies nog steeds niet exit op deze manier. Ik ben dat geaffecteerde toontje van praten en die maniertjes van haar spuug zat! Hopelijk sneeuwt ze snel onder als de samensmelting komt volgende week maar die zal daar met al die vrouwen wel gaan bonden en opstoken om ook in haar projectje 'mannenhater' aan te sluiten. In het begin van de aflevering werd Roelof met de nek aangekeken en toen hij een opdracht won was het gelijk weer hypocrisie all over the place. Ik wist het!
Die Florentien er uit, ja dat was te verwachten maar ik ben eigenlijk voor om zo snel mogelijk sterkere deelnemers er uit te bonjouren zodat jezelf sterker staat in een mogelijke finale dus moet je dat nu in deze fase voor de samensmelting al mee beginnen. In die zin zou je dus denken dat Kevin sterker is dan al die vrouwen in dat kamp. Maar goed..
Hoe zit qua indeling met die stammen dan. Die worden ook gehusseld?quote:Op maandag 29 september 2025 06:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Samensmelting?
nee joh veel te vroeg.
Een herindeling van de kampen lijkt mij.
Neem aan dat de stammen ook weer gehusseld gaan worden. Anders blijf je met een verschil zitten qua mensen op een kamp.quote:Op maandag 29 september 2025 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe zit qua indeling met die stammen dan. Die worden ook gehusseld?
Alles is anders dit jaar, dus het zal me niets verwonderen dat ze dit seizoen er heel snel door heen gaan jakkeren want ook geen afvallerseiland immers.quote:Op maandag 29 september 2025 06:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Samensmelting?
nee joh veel te vroeg.
Een herindeling van de kampen lijkt mij.
De familie van Nicky Verstappen vindt dat waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 29 september 2025 07:01 schreef XSbig het volgende:
Was ik de enige die ‘Padvinder Jos’ wat dubieus vond?
Dit.quote:Op maandag 29 september 2025 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat dit seizoen zwaar valt om te volgen. Je ziet echt nagenoeg niks meer van het overleven het is nu elke aflevering proef daarna nog een stammen proef een beetje gekonkel en het is eilandraad. Je ziet niet waar ze slapen ziet ze niks meer bouwen of een vis vangen etc. Ik mis dat wel.
Als je een naam hebt als een oud wijf gedraag je je kennelijk ook als een oud (zeik)wijf.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:25 schreef DefKu het volgende:
Lies kan het alleen maar hebben over vrouwen/mannen gezeik he. Ongelofelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |