Iets met nacht lenzen waarbij er dus 1 vuil was geworden en het oog is nu ontstokenIquote:Op zondag 28 september 2025 21:21 schreef Devolder het volgende:
Ik heb gemist waarom Piet Piraat een ooglapje heeft?
Ik zou zelf een bril opzetten ipv kutten met lenzen op een eiland maar dat zou wel niet hip genoeg zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets met nacht lenzen waarbij er dus 1 vuil was geworden en het oog is nu ontstokenI
Ik kan met veel zon niks met een bril, laat staan zwemmen met een bril.quote:Op zondag 28 september 2025 21:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zou zelf een bril opzetten ipv kutten met lenzen op een eiland maar dat zou wel niet hip genoeg zijn.
Ze draagt ze 's nachts, waarom weet ik ook niet.quote:Op zondag 28 september 2025 21:23 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zou zelf een bril opzetten ipv kutten met lenzen op een eiland maar dat zou wel niet hip genoeg zijn.
Nachtlenzen draag je in de nacht, overdag kun je dan zonder lenzen zien.quote:Op zondag 28 september 2025 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze draagt ze 's nachts, waarom weet ik ook niet.
Ja, dat blijkt.quote:Op zondag 28 september 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nachtlenzen draag je in de nacht, overdag kun je dan zonder lenzen zien.
Ah okquote:Op zondag 28 september 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nachtlenzen draag je in de nacht, overdag kun je dan zonder lenzen zien.
JA! Dat idee heb ik ook elke keer. Het enige verschil is dat Florentien geen glas wijn in haar handen heeft.quote:Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie hier steeds Bonnie St Claire in
Hadden ze de rechten nog voor.quote:Op zondag 28 september 2025 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje hadden ze vorig jaar ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |