SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat is uitgesteld.quote:Op zondag 21 september 2025 14:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Net op tijd klaar voor Ajax-PSV
Remmenquote:Op zondag 21 september 2025 14:39 schreef Nizno het volgende:
hoe kan Lewis op 2.083 van norris komen?!?!
Wou Leclerc voorbij laten.quote:Op zondag 21 september 2025 14:39 schreef Nizno het volgende:
hoe kan Lewis op 2.083 van norris komen?!?!
Zijn net begonnen.quote:
Wordt nog steeds lastig.quote:Op zondag 21 september 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Nog maar 10 punten per weekend gemiddeld inlopen op Piastri
Russell het jongenje voor in de klas.quote:Op zondag 21 september 2025 14:38 schreef PirE het volgende:
Georgie Russell boos op de radio omdat Verstappen slingert op het recht stuk.
Hopen mag altijdquote:Op zondag 21 september 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt nog steeds lastig.
Max is on firequote:
quote:Op zondag 21 september 2025 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Ham geeft zijn plek niet terug aan Leclerc.
Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsingquote:Op zondag 21 september 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
en dan heeft je oud driver een podium... en je nieuwe belofte die je hebt binnen gehaald kan niet eens de rijder van het Bteam van RB voorbij komen
kwam hij niet binnen als belofte?quote:Op zondag 21 september 2025 14:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsing
Dat hij helemaal niet binnenkwam als belofte, enkel als iemand die misschien wel capabel zou zijn als tweede rijder.quote:Op zondag 21 september 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam hij niet binnen als belofte?
kwam hij Lawson voorbij?
kwam sainz niet vanaf ferrari?
vertel wat is er mis?
Vanaf de onboard van Max' auto was ie geniaal. Je ziet in Parc Ferme opeens een witte raket door het beeld van links naar de crew gaan.quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat hij helemaal niet binnenkwam als belofte, enkel als iemand die misschien wel capabel zou zijn als tweede rijder.
ah oke.quote:Op zondag 21 september 2025 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat hij helemaal niet binnenkwam als belofte, enkel als iemand die misschien wel capabel zou zijn als tweede rijder.
ja dat dusquote:
Die van Carlos was 5/10 hoor.quote:Op zondag 21 september 2025 14:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Goede aanloop, mooie afsprong. 8/10.
Mekies heeft hier natuurlijk 0,0 mee te maken, maar het is wel de vraag of ze zo makkelijk van Christian Horner af hadden gekund als ze 'm niet ontslagen hadden op het moment dat ze het deden.quote:Op zondag 21 september 2025 14:44 schreef ZaZoe het volgende:
Het Mekies-effect is steeds meer merkbaar
Heeft natuurlijk niet zo veel kunnen oefenen.quote:Op zondag 21 september 2025 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die
[..]
Die van Carlos was 5/10 hoor.
De belofte om meer merch te verkopenquote:Op zondag 21 september 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam hij niet binnen als belofte?
kwam hij Lawson voorbij?
kwam sainz niet vanaf ferrari?
vertel wat is er mis?
doe ons de beeldenquote:Op zondag 21 september 2025 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die
[..]
Die van Carlos was 5/10 hoor.
quote:
Ik heb echt geen idee waar jullie vandaan denken te halen dat Yuki naar het A-team is gebracht als enorm talent en toekomstige vervanger voor Max, dat is gewoon niet zo.quote:
Op zich kan Mekies hier best wat mee te maken hebben, bijvoorbeeld door te luisteren naar engineers en niet te veel meer te vertrouwen op de sim setups of door Yuki een update toch wat eerder te geven.quote:Op zondag 21 september 2025 14:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mekies heeft hier natuurlijk 0,0 mee te maken, maar het is wel de vraag of ze zo makkelijk van Christian Horner af hadden gekund als ze 'm niet ontslagen hadden op het moment dat ze het deden. Op het moment dat het team weer in de lift zit, ga je de baas niet aan de kant zetten natuurlijk.
quote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Danica Patrick klinkt ook alsof ze een verkoudheidje heeft.
quote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Danica Patrick klinkt ook alsof ze een verkoudheidje heeft.
quote:Op zondag 21 september 2025 14:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt geen idee waar jullie vandaan denken te halen dat Yuki naar het A-team is gebracht als enorm talent en toekomstige vervanger voor Max, dat is gewoon niet zo.
je weet dat geen enkele van deze woorden over Yuki gaan?!?!?!quote:Op zondag 21 september 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
en dan heeft je oud driver een podium... en je nieuwe belofte die je hebt binnen gehaald kan niet eens de rijder van het Bteam van RB voorbij komen
de aanloop van sainz was beter maar de afzet van max was stukken beterquote:
Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat ze van elkaar zeggen dat ze het beide fijn vinden dat ze met elkaar over techniek en afstelling kunnen praten, en dat ze beide ook naar elkaar luisteren.quote:Op zondag 21 september 2025 14:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op zich kan Mekies hier best wat mee te maken hebben, bijvoorbeeld door te luisteren naar engineers en niet te veel meer te vertrouwen op de sim setups of door Yuki een update toch wat eerder te geven.
Ik ook, ik moet nog boodschappen doen en de supermarkt sluit om 22:00quote:Op zondag 21 september 2025 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn voorspelling over 6 gele en 3 rode vlaggen niet is uitgekomen.
Horner was van de marketing, niet van de techniekquote:Op zondag 21 september 2025 14:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat ze van elkaar zeggen dat ze het beide fijn vinden dat ze met elkaar over techniek en afstelling kunnen praten, en dat ze beide ook naar elkaar luisteren.
Zou dat dan minder zijn geworden de laatste jaren met C.Horner?
Coole stat.quote:Op zondag 21 september 2025 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
Dit was de 6e Grand Slam voor Max, staat gelijk met ene LH. Alleen Jim Clark heeft er met 8 meer behaald
Viel mee jaquote:Op zondag 21 september 2025 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn voorspelling over 6 gele en 3 rode vlaggen niet is uitgekomen.
Als Tsunoda ook eens structureel punten gaat halen..quote:Op zondag 21 september 2025 14:53 schreef SiGNe het volgende:
Zou best mogelijk zijn dat Red Bull alsnog tweede wordt in het Constructors championship.
Nog maar 18 punten tot Mercedes.
Ik was om 12.12 uur in de supermarktquote:Op zondag 21 september 2025 14:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet nog boodschappen doen en de supermarkt sluit om 22:00
Toch heb ik er moeite mee dat zo'n extreem succesvolle teambaas zo weinig krediet krijgt.quote:Op zondag 21 september 2025 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Horner was van de marketing, niet van de techniek
goede timingquote:Op zondag 21 september 2025 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik was om 12.12 uur in de supermarkt
Toen was ik nog aan het werken. Dalijk ook weer denk ikquote:Op zondag 21 september 2025 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 21 september 2025 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Cancelen die handel.quote:
CANCELEN.quote:
Oscar blew it.quote:Op zondag 21 september 2025 14:54 schreef SiGNe het volgende:
Nog maar 69 punten tot Piastri.. nice..
Die kans zit er eigenlijk best wel in.quote:Op zondag 21 september 2025 14:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als Tsunoda ook eens structureel punten gaat halen..
I kissed the wall and i liked itquote:
Theoretisch wel natuurlijk, maar verders onwaarschijnlijk inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
70 punten achter met nog 7 races, maar volgens Nelson kan het
3 uitvalbeurten voor Piastri en Norrisquote:Op zondag 21 september 2025 14:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Theoretisch wel natuurlijk, maar verders onwaarschijnlijk inderdaad.
Maar daarom moet je het helemaal niet zeggen want het dagjesvolk denkt nu weer meteen dat er nog een kans is.quote:Op zondag 21 september 2025 14:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk dat hij juist veel krediet heeft gehad, maar het team had een andere impuls nodigquote:Op zondag 21 september 2025 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toch heb ik er moeite mee dat zo'n extreem succesvolle teambaas zo weinig krediet krijgt.
notedquote:Op zondag 21 september 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het irritant dat ze het campagnemuziekje afkappen tegenwoordig
M'n schoenen zijn gejat maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.quote:Op zondag 21 september 2025 14:53 schreef Nizno het volgende:
sjips... er wordt niet afgezegd... moet ik toch nog schoenen aan doen
Nu welquote:Op zondag 21 september 2025 15:00 schreef PzKpfw het volgende:
Singapore is meestal geen geweldig circuit voor Red Bull.
quote:
Vorig jaar scheelde het 5 centimeter of hij had gewonnen.quote:Op zondag 21 september 2025 15:00 schreef PzKpfw het volgende:
Singapore is meestal geen geweldig circuit voor Red Bull.
Dat het team na zoveel jaar opknapt van een andere impuls kan prima, maar het ging allemaal een beetje alsof Horner zomaar een werknemer is.quote:Op zondag 21 september 2025 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat hij juist veel krediet heeft gehad, maar het team had een andere impuls nodig
De altijd idiote teksten van Bløfquote:Op zondag 21 september 2025 15:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n schoenen zijn gejat maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.
Het was de 67e zegequote:Op zondag 21 september 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
Max' 76th win back to back from monza
das een hele lange reeks!
ja ja engelse uitspraak nederlands vertalen en dan typen, ergens werden de nummers omgedraaid.quote:
Someone stole my shoes, but there's a couple of bananasquote:Op zondag 21 september 2025 15:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n schoenen zijn gejat maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.
Als Max alle races wint en Piastri en Norris worden geen tweede ben je er.quote:Op zondag 21 september 2025 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
3 uitvalbeurten voor Piastri en Norris
Dan moet Yuki een keer vlak achter de McLarens kwalificeren, dat zie ik niet snel (nog) een keer gebeuren.quote:Op zondag 21 september 2025 14:58 schreef pmponer het volgende:
Daar heb je een bolingactie als van Bottas voor nodig.
We hebben nu Antonelli. Het hangt er ook een beetje vanaf of Mercedes en Ferrari en de verdwaalde middenvelder er nog vaker tussen kunnen komen. Maar nog één keer een overwinning van Verstappen terwijl McLaren niet of nauwelijks scoort en de druk komt er vol op te staan, de druk van een afgang terwijl Norris en Piastri beide weten dat ze niet de beste zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 14:58 schreef pmponer het volgende:
Daar heb je een bolingactie als van Bottas voor nodig.
Een facilitair medewerker van Red Bull mag iedere paar maanden met de trap de bokaalkast in om het knoopcelletje te vervangen.quote:
Er moeten gekke dingen gebeuren maar er hoeven niet zo heel veel gekke dingen te gebeuren voordat de druk op McLaren en de rijders enorm hoog wordt, terwijl ze ook nog onderling aan het knokken zijn. Het gaat ook alleen om Piastri, als die in een Singaporese muur rijdt is het aan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:16 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik denk niet dat Verstappen nog in de buurt komt, maar de bowlingactie van Kimi Antonelli zou in dat geval nog wel eens een hele dure geweest kunnen zijn. Maar goed voor hetzelfde geld is de Red Bull in Singapore kansloos en rijden de McLarens fluitend naar een 1-2. Ik verwacht niet dat Max nog een kans heeft om in de buurt van de McLarens te komen eerlijk gezegd.
Als piastri nog 1 ploegje in de motor krijgt en één keer minder presteert kan kan het ineens wel snel gaan. De Mercedes motor is dit jaar wel de minst betrouwbare gebleken.quote:Op zondag 21 september 2025 14:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Russell Belgie '21, maar daar mag wel een sterretje achterquote:Op zondag 21 september 2025 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ik vergeet even per ongeluk Sainz te benoemen. Wat een ongelofelijk bizar fantastische prestatie.
Podium in een Williams. Was de laatste keer niet Stroll in 2017 zelfde baan? Schiet me nu te binnenheel vet.
Oh ja George ook nog eens. Maar inderdaad was eigenlijk geen race.quote:Op zondag 21 september 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Russell Belgie '21 (maar daar mag wel een sterretje achter).
Dat was een farce van een race om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Russell Belgie '21 (maar daar mag wel een sterretje achter).
Zeker. Heel erg tof voor hem en Williams.quote:Op zondag 21 september 2025 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was een farce van een race om eerlijk te zijn.
Baku 2017 was een podium over de hele race afstand dus imo meer waarde. (en ja, ik weet dat ik het over stroll heb)
Sainz had hele solide prestatie, mede geholpen door de quali die F'd up was, maar toch heel strake race van Carlos en het team om die Williams naar het podium te rijden!
Dik verdient!quote:Op zondag 21 september 2025 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Heel erg tof voor hem en Williams.
Deels eens. Want in het Ferrari van nu zou hij ook niet willen rijden denk ik.quote:Op zondag 21 september 2025 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dik verdient!
En ik zeg dit als Ferrari fan, maar ik vind het zonde dat Sainz is ingeruild voor Lewis.
Eens vanuit het coureur perspectief.quote:Op zondag 21 september 2025 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens. Want in het Ferrari van nu zou hij ook niet willen rijden denk ik.
Nee dat ben ik met je eens. Daarom zou Ferrari eens in het eigen programma moeten kijken wat er tussen zit.quote:Op zondag 21 september 2025 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eens vanuit het coureur perspectief.
Maar vanuit het team gezien: wie wil jij dan liever in de wagen hebben zitten met de nieuwe regels? Een coureur die duidelijk over zijn hoogtepunt heen is en in zijn eerste jaar in die wagen zit of iemand die in zijn prime zit en al een paar jaar in het team zit, de wagen en het personeel kent en visa versa?
Disclaimer: Dit is geen Hamilton bashing, absoluut niet. Gewoon mijn objectieve oprechte mening.
Ben ik met je eens, maar daar gaat ook tijd overheen. Dan moeten ze gaan doen wat ze met Massa bij Sauber hebben gedaan en Bearman bij Haas doen. Een paar jaar ervaring gunnen voor ze in het hoofd team komen.quote:Op zondag 21 september 2025 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee dat ben ik met je eens. Daarom zou Ferrari eens in het eigen programma moeten kijken wat er tussen zit.
Max rijdt ook iedereen aan gort, dat zag je al aankomenquote:Op zondag 21 september 2025 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar daar gaat ook tijd overheen. Dan moeten ze gaan doen wat ze met Massa bij Sauber hebben gedaan en Bearman bij Haas doen. Een paar jaar ervaring gunnen voor ze in het hoofd team komen.
Precies waarom Max (en zijn persoonlijke team) heeft gehamerd op een 2 jarig contract bij Toro Rosso. Bij Ferrari, net zoals RBR, staat de druk er meteen vol op en bij Kwalitatief Uitermate Teleurstellende resultaten word je snoeihard afgerekend. Vraag maar aan alle RBR rejects die naast Max hebben gereden.
De werk ethiek bij Max is hoog in vergelijking met andere coureurs.quote:Op zondag 21 september 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max rijdt ook iedereen aan gort, dat zag je al aankomen
Bij Max is het er ook wel door Jos ingestampt dat presteren alles is, dat weet hij uit ervaring. En zie wat het heeft opgeleverd.
Lance die crashedquote:Op zondag 21 september 2025 15:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als piastri nog 1 ploegje in de motor krijgt en één keer minder presteert kan kan het ineens wel snel gaan. De Mercedes motor is dit jaar wel de minst betrouwbare gebleken.
Maar dan heb je ook nog Norris met 44 punten voorsprong. Dat is het probleem met roepen dat het kampioenschap nog mogelijk is, je moet niet het geluk hebben dat 1 tegenstander met een grote voorsprong veel punten verspeelt, je moet er 2 hebben en je eigen auto moet opeens echt magisch weer goed zijn voor alle 7 laatste races.quote:Op zondag 21 september 2025 15:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als piastri nog 1 ploegje in de motor krijgt en één keer minder presteert kan kan het ineens wel snel gaan. De Mercedes motor is dit jaar wel de minst betrouwbare gebleken.
mwah, daarvoor moeten de McLarens eigenlijk nog een keer uitvallen wil je dat kunnen stellen en dan nog is het gat met Piastri grootquote:Op zondag 21 september 2025 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het lijkt (vind ik) er toch op dat Max volledig terug in de race is
Max moet sowieso alles winnen. En als norris dan elke keer 2e wordt dan staat Max 1 puntje voor.quote:Op zondag 21 september 2025 17:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook nog Norris met 44 punten voorsprong. Dat is het probleem met roepen dat het kampioenschap nog mogelijk is, je moet niet het geluk hebben dat 1 tegenstander met een grote voorsprong veel punten verspeelt, je moet er 2 hebben en je eigen auto moet opeens echt magisch weer goed zijn voor alle 7 laatste races.
Het zit gewoon nog zover van een kansje af dat je er helemaal niet over moet beginnen.
Laten we ook niet de druk vergeten. Norris en Piastri gaan steeds meer foutjes maken.quote:Op zondag 21 september 2025 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, daarvoor moeten de McLarens eigenlijk nog een keer uitvallen wil je dat kunnen stellen en dan nog is het gat met Piastri groot
Ik zie ze beiden nog wel minimaal 1 keer choken. Sowieso al omdat ze dit jaar verre van foutloos rijden.quote:Op zondag 21 september 2025 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laten we ook niet de druk vergeten. Norris en Piastri gaan steeds meer foutjes maken.
Iets te veel vertrouwen in een dominante auto denk ik.quote:Op zondag 21 september 2025 17:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik zie ze beiden nog wel minimaal 1 keer choken. Sowieso al omdat ze dit jaar verre van foutloos rijden.
Norris gaat niet elke keer tweede worden, en Piastri niet elke keer derde.quote:Op zondag 21 september 2025 17:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Max moet sowieso alles winnen. En als norris dan elke keer 2e wordt dan staat Max 1 puntje voor.
Goed de kans is minimaal maar zeker niet onmogelijk
We kunnen het alleen maar afwachten.quote:Op zondag 21 september 2025 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Norris gaat niet elke keer tweede worden, en Piastri niet elke keer derde.
Max heeft ook al aangegeven dat de titel nog geen zekerheid is voor hem. Singapore gaat de echte test zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 18:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar afwachten.
Bij iedere andere coureur in de positie van Max had ik wel geloofd dat het gespeeld zou zijn. Maar met Max in die auto zou ik niet zeggen dat er geen kans meer is.
Maar als McLaren over twee weken fluitend 1/2 rijdt dan moet het wel heel raar gaan lopen.
Denk dat die hele illusie na de komende twee races wel weer vernietigd isquote:Op zondag 21 september 2025 18:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij iedere andere coureur in de positie van Max had ik wel geloofd dat het gespeeld zou zijn. Maar met Max in die auto zou ik niet zeggen dat er geen kans meer is.
Maar als McLaren over twee weken fluitend 1/2 rijdt dan moet het wel heel raar gaan lopen.
Het hangt ook meer van Piastri af dan van Verstappen. Dat Verstappen het onderste uit de kan gaat halen is een gegeven. Of het genoeg gaat zijn voor de titel zal afhangen van wat Piastri nog weet te scoren. Als Oscar elke race een aardig resultaat heeft, is er weinig dat Max of wie dan ook eraan kan doen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft ook al aangegeven dat de titel nog geen zekerheid is voor hem. Singapore gaat de echte test zijn.
Oh dat zeker. Het blijft spannend en het kan wellicht nog een driestrijd worden.quote:Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het hangt ook meer van Piastri af dan van Verstappen. Dat Verstappen het onderste uit de kan gaat halen is een gegeven. Of het genoeg gaat zijn voor de titel zal afhangen van wat Piastri nog weet te scoren. Als Oscar elke race een aardig resultaat heeft, is er weinig dat Max of wie dan ook eraan kan doen.
Punt is vooral dat het puntenverschil zoveel te groot is ervan uitgaande dat McLaren het allemaal goed voor elkaar heeft en dan vooral 2e en 3e zou worden. Maar we zien nu wat scheurtjes en het zal nog wel een keertje regenen en/of een keertje chaos worden, een motor kan nog stuk gaan, en quali kan mislukken en in het middenveld is de kans op ongelukken groter. Mercedes en Ferrari kunnen op sommige circuits misschien wat.quote:Op zondag 21 september 2025 18:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als de auto perfect is in de laatste races is die zo kampioen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:40 schreef Nizno het volgende:
Hoop doet leven maar er bestaat ook nog zoiets als ijdele hoop.
Kan, of niet…quote:Op zondag 21 september 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die hele illusie na de komende twee races wel weer vernietigd is
Yuki zijn schuld, die was te bang om hem langs Lawson te knallenquote:Op zondag 21 september 2025 19:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Ook wel vreemd dat Nor niets kon doen.
Als Verstappen weer dikke punten pakt op Piastri en ook gewoon met de McLarens kan strijden ga zelfs ik erin gelovenquote:
Wat is ie toch goed he, die Maxquote:Op zondag 21 september 2025 19:45 schreef polderturk het volgende:
De WK stand bewijst wie de beste coureur ter wereld is.
1 en 2 McLaren
3 Red Bull Racing
4 en 7 Mercedes
5 en 6 Ferrari
Verstappen heeft 255 van de 272 Red Bull Racing punten.
De anderen hebben veel punten omdat ze in een goede auto rijden.
"zelfs" jij? Dus eigenlijk kunnen we het dan serieus nemen?quote:Op zondag 21 september 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Verstappen weer dikke punten pakt op Piastri en ook gewoon met de McLarens kan strijden ga zelfs ik erin geloven
7 wedstrijden nog en het gat is bijna een complete 3 wedstrijden volle punten.quote:Op zondag 21 september 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Verstappen weer dikke punten pakt op Piastri en ook gewoon met de McLarens kan strijden ga zelfs ik erin geloven
Met dikke punten bedoel ik natuurlijk dat het daarna 6 wedstrijden met 44 punten verschil is. Vanaf dat punt heeft Verstappen het weer in eigen hand zelfs.quote:Op zondag 21 september 2025 19:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
7 wedstrijden nog en het gat is bijna een complete 3 wedstrijden volle punten.
Meh. Het is te laat.
6x7 =42quote:Op zondag 21 september 2025 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met dikke punten bedoel ik natuurlijk dat het daarna 6 wedstrijden met 44 punten verschil is. Vanaf dat punt heeft Verstappen het weer in eigen hand zelfs.
Idd!quote:
Nog 3 en hij is Jim Clark voorbij.quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 19:53 schreef polderturk het volgende:
Piastri en Norris gaan elkaar de volgende 3 races van de baan rijden waardoor Verstappen op één komt.
Als Verstappen zich ermee gaat bemoeien komt er best wel wat druk op te staan in de races dat er 7 punten gepakt kunnen worden. Norris moet die races pakken, Piastri weet dat ook. Komt nogquote:Op zondag 21 september 2025 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We wachten intussen als weet ik hoeveel wedstrijden op een beetje vuurwerk tussen die twee.
Nog niks gezien nee. Niks heel spannends iig.quote:Op zondag 21 september 2025 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We wachten intussen als weet ik hoeveel wedstrijden op een beetje vuurwerk tussen die twee.
Oostenrijk, Canada en zeker Hongarije was (naar mijn mening) zeer spannend.quote:Op zondag 21 september 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niks gezien nee. Niks heel spannends iig.
De druk wordt nu wel echt groot. Piastri wil die titel claimen, Norris wil 'm afpakken. Dat gaat hoe dan ook een keer fout.quote:Op zondag 21 september 2025 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mekies is de gamechanger, ze hadden Horner eigenlijk al eerder de Zack moeten gevenquote:Op zondag 21 september 2025 20:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
De druk wordt nu wel echt groot. Piastri wil die titel claimen, Norris wil 'm afpakken. Dat gaat hoe dan ook een keer fout.
Dan ineens wel hèquote:
Het is meer van wie schiet zichzelf minder in z'n voet, dan dat het echt een strijd is.quote:Op zondag 21 september 2025 20:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
De druk wordt nu wel echt groot. Piastri wil die titel claimen, Norris wil 'm afpakken. Dat gaat hoe dan ook een keer fout.
Veel te vroeg om daar iets over te kunnen zeggen, maar als McLaren fouten blijft maken kan Max er plots weer helemaal bij zitten, maar dan moet McLaren wel blijven shakenquote:Op zondag 21 september 2025 20:56 schreef Nia het volgende:
Ik denk dat het McLaren team nu gewoon mentaal geknakt is zoals bij Mercedes in '22. Daar spint de Verstappen pits garen bij, want bij hen gaat alles sinds Mekies aantrad ineens in een opwaartse lijn. Verstappen zou best wel heel dicht bij die 5de WK titel kunnen komen.
Waaruit trek je deze conclusie?quote:Op zondag 21 september 2025 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen zit in ieder geval in het hoofd van Piastri, wat dat waard is gaan we zien.
Vorig jaar was het een P2. Met het oog op de meest recente high-downforce grand prix (Hungaro) pakte Max daar natuurlijk wel zijn slechtste resultaat van het jaar. Echter wist Helmut Marko te melden dat ze dat weekend wel de vinger hebben gekregen op wat ze fout hadden gedaan, maar konden dat in parc-fermé niet meer rechttrekken. Blijft het natuurlijk wel een ander circuit dan de Hungaro, maar hij lijkt niet uitsluitend negatief ingesteld over zijn verwachtingen.quote:Op zondag 21 september 2025 21:14 schreef Marcoss het volgende:
Wel zowat het slechtste circuit voor RB de volgende keer, gok dat Max nog wat verder achter staat daarna (en het definitief klaar is)
Hij was wel erg overmoedig om naar voren te komen idd.quote:Op zondag 21 september 2025 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen zit in ieder geval in het hoofd van Piastri, wat dat waard is gaan we zien.
Ik zie niet echt de link met Verstappen en de ongelukken van Piastri.quote:Op zondag 21 september 2025 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij was wel erg overmoedig om naar voren te komen idd.
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Op zondag 21 september 2025 18:40 schreef Nizno het volgende:
Hoop doet leven maar er bestaat ook nog zoiets als ijdele hoop.
Het zijn twee cucks, waarbij Norris een net grotere cuck is .... dus weinig verwachting dat ze het elkaar echt lastig gaan maken.quote:Op zondag 21 september 2025 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Norris is de grotere cuck.. Piastri gaat nog eens nee zeggen, zeker als Norris echt kansen heeft om de leiding over te nemen.quote:Op zondag 21 september 2025 22:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het zijn twee cucks, waarbij Norris een net grotere cuck is .... dus weinig verwachting dat ze het elkaar echt lastig gaan maken.
Zak Brown heet Zak. Geen Zackquote:Op zondag 21 september 2025 20:21 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Mekies is de gamechanger, ze hadden Horner eigenlijk al eerder de Zack moeten geven
Klopt is sinds dit seizoen dacht ikquote:Op maandag 22 september 2025 01:06 schreef Parafernalia het volgende:
Is er bij de NOS geen F1 uitzending meer op zondagavond
Andere vloer en andere teammanager. Het lijkt erop dat Max meer vrijheid is gegeven om setup beslissingen te maken en dat is de laatste twee keren goed uitgepaktquote:Op maandag 22 september 2025 01:14 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is er nou precies bij Red bulk gebeurd dat ze ineens weer helemaal meedoen?
Hoe kan het verschil zó groot zijn?
3e seizoen.quote:Op zondag 21 september 2025 23:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Norris is de grotere cuck.. Piastri gaat nog eens nee zeggen, zeker als Norris echt kansen heeft om de leiding over te nemen.
Piastri kan in zijn 2e seizoen WK worden, Norris lukt het na 6 seizoenen nog steeds niet en heeft extra hulp van het team nodig.
Natuurlijk heeft Piastri het geluk dat de wagen nu wel competatief is en 3 jaar terug nog niet maar dat is het probleem van Piastri verder niet dat Norris daar pech van heeft.
De grote Zak mag blij zijn dat hij nu 2 rijders op 1 en 2 heeft staan en moet het die rijders verder zelf uit laten vechten zonder teamorders.
Voor de financien maakt het niet uit, integendeel, mogelijk krijgt Norris een grotere bonus als die WK wordt.
Erg benieuwd naar de pace in Singapore wanneer die dikke Hungaroring vleugel er weer opgeschroefd wordt.quote:Op maandag 22 september 2025 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Andere vloer en andere teammanager. Het lijkt erop dat Max meer vrijheid is gegeven om setup beslissingen te maken en dat is de laatste twee keren goed uitgepakt
Dat is op het open viaplay kanaal als het goed is.quote:Op maandag 22 september 2025 01:06 schreef Parafernalia het volgende:
Het lijkt me heel stug dat het in Singapore opeens ook heel goed gaat, daar is Red Bull nog nooit goed geweest.quote:Op maandag 22 september 2025 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Andere vloer en andere teammanager. Het lijkt erop dat Max meer vrijheid is gegeven om setup beslissingen te maken en dat is de laatste twee keren goed uitgepakt
Is alleen nog een podcast. Bij mijn weten inderdaad al heel dit seizoen.quote:Op maandag 22 september 2025 01:06 schreef Parafernalia het volgende:
Sinds de winterstop lijken ze wel goed doorontwikkeld te zijn. En dat gaat nu misschien ook wel door met data analyse.quote:Op maandag 22 september 2025 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt me heel stug dat het in Singapore opeens ook heel goed gaat, daar is Red Bull nog nooit goed geweest.
Klopt.quote:Op maandag 22 september 2025 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is op het open viaplay kanaal als het goed is.
Monza vond ik niet zo verrassend, in Baku zal het gedeeltelijke nieuwe asfalt geholpen hebben, voorheen hadden ze nogal last van de oneffenheden, nu konden ze meer rendement uit de vloer halen.quote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds de winterstop lijken ze wel goed doorontwikkeld te zijn. En dat gaat nu misschien ook wel door met data analyse.
Sowieso lastig te zeggen, ook over Monza en Baku waren de verwachtingen niet hoog. Maar ja ander type downforce pakketten dan Zandvoort of Hungaro.
Alleen was McLaren in principe niet langzaam afgelopen weekend. Er werden vooral veel fouten gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:04 schreef MoreDakka het volgende:
Ik zie dit een beetje als tijdens de jaren van Mercedes-dominatie, af en toe waren er circuits waar die ook gewoon niet vooruit te branden waren en dan waren er kansen voor Ferrari of Red Bull. Het lijkt er vooral op dat er nu toevallig twee van zulke circuits voor McLaren achter elkaar waren (en dan vooral dankzij Max), de rest van het seizoen zijn ze in mijn voorspelling weer net zo dominant als daarvoor.
Straks krijgen we een soort Abu Dhabi 2021 scenario maar dan met 3 coureurs.quote:Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Alleen was McLaren in principe niet langzaam afgelopen weekend. Er werden vooral veel fouten gemaakt.
Een Kimi / Seb / Max scenario waarbij Verstappen deze keer wel tijdig weet te remmen en de twee McLarens er samen aftetsen?quote:Op maandag 22 september 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks krijgen we een soort Abu Dhabi 2021 scenario maar dan met 3 coureurs.
Alles kan, of alles wordt weer in de laatste ronde beslistquote:Op maandag 22 september 2025 12:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een Kimi / Seb / Max scenario waarbij Verstappen deze keer wel tijdig weet te remmen en de twee McLarens er samen aftetsen?
Zou ook leuk zijn, daar McLaren weer een teamduel. Prima, een nieuwe wereldkampioen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Monza vond ik niet zo verrassend, in Baku zal het gedeeltelijke nieuwe asfalt geholpen hebben, voorheen hadden ze nogal last van de oneffenheden, nu konden ze meer rendement uit de vloer halen.
Zo'n stop and go circuit als Singapore is heel wat anders, ze zullen er vast bij zitten met Verstappen, maar daar heeft McLaren echt nog wel een voorpsprong.
3 coureurs met hetzelfde aantal punten bij de start van het weekend? Dat zou wel heel bijzonder zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks krijgen we een soort Abu Dhabi 2021 scenario maar dan met 3 coureurs.
Op zich wel eens, al vind ik persoonlijk dat beiden het niet echt verdienen, daar maken ze teveel fouten voor.quote:Op maandag 22 september 2025 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn, daar McLaren weer een teamduel. Prima, een nieuwe wereldkampioen.
Klopt, behoorlijk wat fouten van Piastri. (Norris al helemaal maar enfin). Gister was het een hele knappe score van Oscar, en in race 1 een redelijke fout met grote impact. Toch vind ik dat Piastri niet ontevreden kan zijn met zijn seizoen tot nu toe.quote:Op maandag 22 september 2025 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel eens, al vind ik persoonlijk dat beiden het niet echt verdienen, daar maken ze teveel fouten voor.
Wie zou er geen wereldkampioen worden in deze McLaren vraag je je dan af, misschien op een rookie na hier en daar en Stroll, iedereen.
Ik vind het wel opvallend dat McLaren niet kiest voor een ultra skinny wing zoals Red Bull en Ferrari. Het gebrek aan topsnelheid heeft ze beide weekenden echt genekt (en aan de Merc krachtbron ligt dat niet).quote:Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Alleen was McLaren in principe niet langzaam afgelopen weekend. Er werden vooral veel fouten gemaakt.
Van de andere kant: Áls je drie grote fouten maakt, dan kan je ze maar beter in één race weekend maken.quote:Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, behoorlijk wat fouten van Piastri. (Norris al helemaal maar enfin). Gister wat het een hele knappe score van Oscar, en in race 1 een redelijke fout met grote impact. Toch vind ik dat Piastri niet ontevreden kan zijn met zijn seizoen tot nu toe.
Dat is wel jammer inderdaad, je hoopt dat zo'n wereldtitelstrijd leidt tot 2 mensen die tot grotere hoogtes gaan reiken (zoals Max/Lewis in '21) maar hier lijkt het vooral dat beide aan de spanning ten onder gaan.quote:Op maandag 22 september 2025 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel eens, al vind ik persoonlijk dat beiden het niet echt verdienen, daar maken ze teveel fouten voor.
Wie zou er geen wereldkampioen worden in deze McLaren vraag je je dan af, misschien op een rookie na hier en daar en Stroll, iedereen.
In Monza zaten ze nog redelijk dichtbij Verstappen en ver voor de rest, dus die keuze snap ik wel.quote:Op maandag 22 september 2025 13:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat McLaren niet kiest voor een ultra skinny wing zoals Red Bull en Ferrari. Het gebrek aan topsnelheid heeft ze beide weekenden echt genekt (en aan de Merc krachtbron ligt dat niet).
Of zou men verwacht hebben beide weekenden P1 & P2 te starten om vervolgens in de technischere gedeelten van de baan zoveel voordeel te pakken dat ze met gemak uit DRS gevaar zouden rijden tov P3?
Je moet er ook wel mee kunnen rijden, de enige die een beetje kan wat Verstappen kan is Leclerc, de rest heeft ook een stabiele achterkant nodig, daarom zie je Hamilton ook worstelen met die Ferrari.quote:Op maandag 22 september 2025 13:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In Monza zaten ze nog redelijk dichtbij Verstappen en ver voor de rest, dus die keuze snap ik wel.
Dat valt wel mee hoor. Redbull heeft die race 4 keer gewonnen, net zo vaak als Mercedes en Ferrari. Sterker nog: in het dominante Mercedes-tijdperk werd Singapore met Monaco en Hongarije altijd gezien als tracks waarop Redbull kans maakte. Alleen in 23 waren ze daar opvallend zwak. Vorig haar scoorde Max daar gewoon een tweede plek en ook in 2018 en 2019 stond hij er op het podium. In 2017 werd dat door zijn neus geboord door de Ferrari’s en in 2020 en 21 was er uiteraard geen race.quote:Op maandag 22 september 2025 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt me heel stug dat het in Singapore opeens ook heel goed gaat, daar is Red Bull nog nooit goed geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |