Ik zie niet echt de link met Verstappen en de ongelukken van Piastri.quote:Op zondag 21 september 2025 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij was wel erg overmoedig om naar voren te komen idd.
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Op zondag 21 september 2025 18:40 schreef Nizno het volgende:
Hoop doet leven maar er bestaat ook nog zoiets als ijdele hoop.
Het zijn twee cucks, waarbij Norris een net grotere cuck is .... dus weinig verwachting dat ze het elkaar echt lastig gaan maken.quote:Op zondag 21 september 2025 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We wachten intussen als weet ik hoeveel wedstrijden op een beetje vuurwerk tussen die twee.
Norris is de grotere cuck.. Piastri gaat nog eens nee zeggen, zeker als Norris echt kansen heeft om de leiding over te nemen.quote:Op zondag 21 september 2025 22:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het zijn twee cucks, waarbij Norris een net grotere cuck is .... dus weinig verwachting dat ze het elkaar echt lastig gaan maken.
Zak Brown heet Zak. Geen Zackquote:Op zondag 21 september 2025 20:21 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Mekies is de gamechanger, ze hadden Horner eigenlijk al eerder de Zack moeten geven
Klopt is sinds dit seizoen dacht ikquote:Op maandag 22 september 2025 01:06 schreef Parafernalia het volgende:
Is er bij de NOS geen F1 uitzending meer op zondagavond
Andere vloer en andere teammanager. Het lijkt erop dat Max meer vrijheid is gegeven om setup beslissingen te maken en dat is de laatste twee keren goed uitgepaktquote:Op maandag 22 september 2025 01:14 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is er nou precies bij Red bulk gebeurd dat ze ineens weer helemaal meedoen?
Hoe kan het verschil zó groot zijn?
3e seizoen.quote:Op zondag 21 september 2025 23:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Norris is de grotere cuck.. Piastri gaat nog eens nee zeggen, zeker als Norris echt kansen heeft om de leiding over te nemen.
Piastri kan in zijn 2e seizoen WK worden, Norris lukt het na 6 seizoenen nog steeds niet en heeft extra hulp van het team nodig.
Natuurlijk heeft Piastri het geluk dat de wagen nu wel competatief is en 3 jaar terug nog niet maar dat is het probleem van Piastri verder niet dat Norris daar pech van heeft.
De grote Zak mag blij zijn dat hij nu 2 rijders op 1 en 2 heeft staan en moet het die rijders verder zelf uit laten vechten zonder teamorders.
Voor de financien maakt het niet uit, integendeel, mogelijk krijgt Norris een grotere bonus als die WK wordt.
Erg benieuwd naar de pace in Singapore wanneer die dikke Hungaroring vleugel er weer opgeschroefd wordt.quote:Op maandag 22 september 2025 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Andere vloer en andere teammanager. Het lijkt erop dat Max meer vrijheid is gegeven om setup beslissingen te maken en dat is de laatste twee keren goed uitgepakt
Dat is op het open viaplay kanaal als het goed is.quote:Op maandag 22 september 2025 01:06 schreef Parafernalia het volgende:
Het lijkt me heel stug dat het in Singapore opeens ook heel goed gaat, daar is Red Bull nog nooit goed geweest.quote:Op maandag 22 september 2025 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Andere vloer en andere teammanager. Het lijkt erop dat Max meer vrijheid is gegeven om setup beslissingen te maken en dat is de laatste twee keren goed uitgepakt
Is alleen nog een podcast. Bij mijn weten inderdaad al heel dit seizoen.quote:Op maandag 22 september 2025 01:06 schreef Parafernalia het volgende:
Sinds de winterstop lijken ze wel goed doorontwikkeld te zijn. En dat gaat nu misschien ook wel door met data analyse.quote:Op maandag 22 september 2025 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt me heel stug dat het in Singapore opeens ook heel goed gaat, daar is Red Bull nog nooit goed geweest.
Klopt.quote:Op maandag 22 september 2025 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is op het open viaplay kanaal als het goed is.
Monza vond ik niet zo verrassend, in Baku zal het gedeeltelijke nieuwe asfalt geholpen hebben, voorheen hadden ze nogal last van de oneffenheden, nu konden ze meer rendement uit de vloer halen.quote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds de winterstop lijken ze wel goed doorontwikkeld te zijn. En dat gaat nu misschien ook wel door met data analyse.
Sowieso lastig te zeggen, ook over Monza en Baku waren de verwachtingen niet hoog. Maar ja ander type downforce pakketten dan Zandvoort of Hungaro.
Alleen was McLaren in principe niet langzaam afgelopen weekend. Er werden vooral veel fouten gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:04 schreef MoreDakka het volgende:
Ik zie dit een beetje als tijdens de jaren van Mercedes-dominatie, af en toe waren er circuits waar die ook gewoon niet vooruit te branden waren en dan waren er kansen voor Ferrari of Red Bull. Het lijkt er vooral op dat er nu toevallig twee van zulke circuits voor McLaren achter elkaar waren (en dan vooral dankzij Max), de rest van het seizoen zijn ze in mijn voorspelling weer net zo dominant als daarvoor.
Straks krijgen we een soort Abu Dhabi 2021 scenario maar dan met 3 coureurs.quote:Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Alleen was McLaren in principe niet langzaam afgelopen weekend. Er werden vooral veel fouten gemaakt.
Een Kimi / Seb / Max scenario waarbij Verstappen deze keer wel tijdig weet te remmen en de twee McLarens er samen aftetsen?quote:Op maandag 22 september 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks krijgen we een soort Abu Dhabi 2021 scenario maar dan met 3 coureurs.
Alles kan, of alles wordt weer in de laatste ronde beslistquote:Op maandag 22 september 2025 12:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een Kimi / Seb / Max scenario waarbij Verstappen deze keer wel tijdig weet te remmen en de twee McLarens er samen aftetsen?
Zou ook leuk zijn, daar McLaren weer een teamduel. Prima, een nieuwe wereldkampioen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Monza vond ik niet zo verrassend, in Baku zal het gedeeltelijke nieuwe asfalt geholpen hebben, voorheen hadden ze nogal last van de oneffenheden, nu konden ze meer rendement uit de vloer halen.
Zo'n stop and go circuit als Singapore is heel wat anders, ze zullen er vast bij zitten met Verstappen, maar daar heeft McLaren echt nog wel een voorpsprong.
3 coureurs met hetzelfde aantal punten bij de start van het weekend? Dat zou wel heel bijzonder zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks krijgen we een soort Abu Dhabi 2021 scenario maar dan met 3 coureurs.
Op zich wel eens, al vind ik persoonlijk dat beiden het niet echt verdienen, daar maken ze teveel fouten voor.quote:Op maandag 22 september 2025 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn, daar McLaren weer een teamduel. Prima, een nieuwe wereldkampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |