I kissed the wall and i liked itquote:
Theoretisch wel natuurlijk, maar verders onwaarschijnlijk inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
70 punten achter met nog 7 races, maar volgens Nelson kan het
3 uitvalbeurten voor Piastri en Norrisquote:Op zondag 21 september 2025 14:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Theoretisch wel natuurlijk, maar verders onwaarschijnlijk inderdaad.
Maar daarom moet je het helemaal niet zeggen want het dagjesvolk denkt nu weer meteen dat er nog een kans is.quote:Op zondag 21 september 2025 14:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Theoretisch wel natuurlijk, maar verders onwaarschijnlijk inderdaad.
ik denk dat hij juist veel krediet heeft gehad, maar het team had een andere impuls nodigquote:Op zondag 21 september 2025 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toch heb ik er moeite mee dat zo'n extreem succesvolle teambaas zo weinig krediet krijgt.
notedquote:Op zondag 21 september 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het irritant dat ze het campagnemuziekje afkappen tegenwoordig
M'n schoenen zijn gejat maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.quote:Op zondag 21 september 2025 14:53 schreef Nizno het volgende:
sjips... er wordt niet afgezegd... moet ik toch nog schoenen aan doen
Nu welquote:Op zondag 21 september 2025 15:00 schreef PzKpfw het volgende:
Singapore is meestal geen geweldig circuit voor Red Bull.
quote:
Vorig jaar scheelde het 5 centimeter of hij had gewonnen.quote:Op zondag 21 september 2025 15:00 schreef PzKpfw het volgende:
Singapore is meestal geen geweldig circuit voor Red Bull.
Dat het team na zoveel jaar opknapt van een andere impuls kan prima, maar het ging allemaal een beetje alsof Horner zomaar een werknemer is.quote:Op zondag 21 september 2025 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat hij juist veel krediet heeft gehad, maar het team had een andere impuls nodig
De altijd idiote teksten van Bløfquote:Op zondag 21 september 2025 15:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n schoenen zijn gejat maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |