Iets te veel vertrouwen in een dominante auto denk ik.quote:Op zondag 21 september 2025 17:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik zie ze beiden nog wel minimaal 1 keer choken. Sowieso al omdat ze dit jaar verre van foutloos rijden.
Norris gaat niet elke keer tweede worden, en Piastri niet elke keer derde.quote:Op zondag 21 september 2025 17:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Max moet sowieso alles winnen. En als norris dan elke keer 2e wordt dan staat Max 1 puntje voor.
Goed de kans is minimaal maar zeker niet onmogelijk
We kunnen het alleen maar afwachten.quote:Op zondag 21 september 2025 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Norris gaat niet elke keer tweede worden, en Piastri niet elke keer derde.
Max heeft ook al aangegeven dat de titel nog geen zekerheid is voor hem. Singapore gaat de echte test zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 18:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar afwachten.
Bij iedere andere coureur in de positie van Max had ik wel geloofd dat het gespeeld zou zijn. Maar met Max in die auto zou ik niet zeggen dat er geen kans meer is.
Maar als McLaren over twee weken fluitend 1/2 rijdt dan moet het wel heel raar gaan lopen.
Denk dat die hele illusie na de komende twee races wel weer vernietigd isquote:Op zondag 21 september 2025 18:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij iedere andere coureur in de positie van Max had ik wel geloofd dat het gespeeld zou zijn. Maar met Max in die auto zou ik niet zeggen dat er geen kans meer is.
Maar als McLaren over twee weken fluitend 1/2 rijdt dan moet het wel heel raar gaan lopen.
Het hangt ook meer van Piastri af dan van Verstappen. Dat Verstappen het onderste uit de kan gaat halen is een gegeven. Of het genoeg gaat zijn voor de titel zal afhangen van wat Piastri nog weet te scoren. Als Oscar elke race een aardig resultaat heeft, is er weinig dat Max of wie dan ook eraan kan doen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft ook al aangegeven dat de titel nog geen zekerheid is voor hem. Singapore gaat de echte test zijn.
Oh dat zeker. Het blijft spannend en het kan wellicht nog een driestrijd worden.quote:Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het hangt ook meer van Piastri af dan van Verstappen. Dat Verstappen het onderste uit de kan gaat halen is een gegeven. Of het genoeg gaat zijn voor de titel zal afhangen van wat Piastri nog weet te scoren. Als Oscar elke race een aardig resultaat heeft, is er weinig dat Max of wie dan ook eraan kan doen.
Punt is vooral dat het puntenverschil zoveel te groot is ervan uitgaande dat McLaren het allemaal goed voor elkaar heeft en dan vooral 2e en 3e zou worden. Maar we zien nu wat scheurtjes en het zal nog wel een keertje regenen en/of een keertje chaos worden, een motor kan nog stuk gaan, en quali kan mislukken en in het middenveld is de kans op ongelukken groter. Mercedes en Ferrari kunnen op sommige circuits misschien wat.quote:Op zondag 21 september 2025 18:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als de auto perfect is in de laatste races is die zo kampioen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:40 schreef Nizno het volgende:
Hoop doet leven maar er bestaat ook nog zoiets als ijdele hoop.
Kan, of niet…quote:Op zondag 21 september 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die hele illusie na de komende twee races wel weer vernietigd is
Yuki zijn schuld, die was te bang om hem langs Lawson te knallenquote:Op zondag 21 september 2025 19:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Ook wel vreemd dat Nor niets kon doen.
Als Verstappen weer dikke punten pakt op Piastri en ook gewoon met de McLarens kan strijden ga zelfs ik erin gelovenquote:
Wat is ie toch goed he, die Maxquote:Op zondag 21 september 2025 19:45 schreef polderturk het volgende:
De WK stand bewijst wie de beste coureur ter wereld is.
1 en 2 McLaren
3 Red Bull Racing
4 en 7 Mercedes
5 en 6 Ferrari
Verstappen heeft 255 van de 272 Red Bull Racing punten.
De anderen hebben veel punten omdat ze in een goede auto rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |