Idiocracy.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja. De grens tussen dit en een bestorming van het Binnenhof is flinterdun.
Het is dieptriest dat we op dit punt gekomen zijn.
Valt mij dan ook vies tegen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
Triest van Timmermans om meteen over andere politici te beginnen. Die XR-idioten die de snelweg blokkeren zijn ook niet zijn verantwoordelijkheid.
Er worden nu allemaal debiele moties aangenomen een groepje radicalen gesteund door de VVD, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:55 schreef Evangelion het volgende:
Rutte had nu wel de premiersbonus gepakt met een oproep denk ik. Normaal doen gvd of zo.
Maar Timmermans heeft niet jarenlang de boel lopen ophitsen dat “het land naar de klote gaat” itt Geert en Tjer. Dat is wel een wezenlijk verschil.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
Triest van Timmermans om meteen over andere politici te beginnen. Die XR-idioten die de snelweg blokkeren zijn ook niet zijn verantwoordelijkheid.
Dat doet hij wel, zeker over het klimaat, maar dat is niet relevant. (Legale) demonstraties prima, geweld niet. Het is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar Timmermans heeft niet jarenlang de boel lopen ophitsen dat “het land naar de klote gaat” itt Geert en Tjer. Dat is wel een wezenlijk verschil.
Hangt ervan af vanuit welke hoek je dat ziet, vaak heeft Timmermans ook emotionele polariserende uitspraken gemaakt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar Timmermans heeft niet jarenlang de boel lopen ophitsen dat “het land naar de klote gaat” itt Geert en Tjer. Dat is wel een wezenlijk verschil.
Dat heb ik dan even gemist dan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat doet hij wel, zeker over het klimaat, maar dat is niet relevant. (Legale) demonstraties prima, geweld niet. Het is niet zo moeilijk.
Welke aanhang?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan me nog de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw herinneren. Demonstraties en vergaderingen van de Centrumpartij, de Centrumdemocraten en allerlei groeperingen die daaruit voortgekomen waren, eindigen ook vaak in rellen. Maar toen waren het wel de zichzelf benoemde "antifascisten" die vrijwel altijd met geweld begonnen. De aanhang van Hans Janmaat gedroeg zich op demonstraties en vergaderingen best wel netjes.
Had er ook nog nooit van gehoord, maar ik zit dan ook niet op twitter. Wat een riool is dat zeg.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:03 schreef nostra het volgende:
Ik dacht dat die hele Els Rechts een Speld-figuur was. Bijzonder allemaal weer dit.
Els Rechts is natuurlijk een Speld-figuur.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:03 schreef nostra het volgende:
Ik dacht dat die hele Els Rechts een Speld-figuur was. Bijzonder allemaal weer dit.
De CD had toch beslist een zekere aanhang.quote:
Te verwaarlozen, boer Koekoek had meer aanhang.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De CD had toch beslist een zekere aanhang.
In 1994 kreeg de CD 78 gemeenteraadszetels en 3 kamerzetels.
Tja misschien moet dom-rechts dan niet antifa tot terroristische organisatie benoemen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
Misschien moet de zon wat meer schijnen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja misschien moet dom-rechts dan niet antifa tot terroristische organisatie benoemen?
Ik vind er weinig genieten aan dat we blijkbaar zulke idioten in het land hebben. En daarnaast: je zult maar een agent zijn die bekogeld is met vuurwerk of jouw bezit zal maar zijn beschadigd door n van de vele branden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:07 schreef -XOR- het volgende:
Dit is wel genieten.
Iets dichter op de verkiezingen was wel idealer geweest.
Dit is een misverstand.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan me nog de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw herinneren. Demonstraties en vergaderingen van de Centrumpartij, de Centrumdemocraten en allerlei groeperingen die daaruit voortgekomen waren, eindigen ook vaak in rellen. Maar toen waren het wel de zichzelf benoemde "antifascisten" die vrijwel altijd met geweld begonnen. De aanhang van Hans Janmaat gedroeg zich op demonstraties en vergaderingen best wel netjes.
Goede research!quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit is een misverstand.
De fractievoorzitter van de CD in de Amsterdamse gemeenteraad, Yge Graman, heeft twee aanslagen met brandbommen gepleegd op gebouwen waar etnische minderheden gehuisvest waren. Het resulteerde in verschillende gewonden en twee jaar cel voor Graman. Een kandidaat van de CD uit Maastricht werd gearresteerd vanwege het plegen van een aanslag met vuurwerkbom op een Turks gezin. Hij kreeg 40 uur werkstraf. Martin van de Grind, leider van de CD-jongerenafdeling, bleek een nazi-skinhead met betrokkenheid bij de moord op een alternatieve jongere in 1986. CD-bestuurslid Richard van der Plas werd gearresteerd wegens illegaal wapenbezit, waarbij stickers met ‘Bevrijdt Europa van de Joden’ en ‘Buitenlanders eruit’ werden buitgemaakt door de politie.
Ik hoop niet dat er gewonde agenten zijn, maar ik ga niet hypocriet zijn: hoe meer politieauto's er in de fik vliegen hoe langer we dit als links kunnen uitmelken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind er weinig genieten aan dat we blijkbaar zulke idioten in het land hebben. En daarnaast: je zult maar een agent zijn die bekogeld is met vuurwerk of jouw bezit zal maar zijn beschadigd door n van de vele branden.
Meer PVV, BBB, VVD en JA21, dan komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:27 schreef speknek het volgende:
Goeie demonstratie. Het gevaar van gewelddadige buitenlandse mannen is weer goed voor het voetlicht gebracht.
Wat valt er precies uit te melken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er gewonde agenten zijn, maar ik ga niet hypocriet zijn: hoe meer politieauto's er in de fik vliegen hoe langer we dit als links kunnen uitmelken.
Je mag wel Timmermans met van alles besmeuren maar o wee als Timmermans terecht wijst naar politici met boter op hun hoofd (Wilders en Els Rechts kennen elkaar al jaren) en in sommige gevallen met een netwerk in zulke supportersgroepen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:07 schreef -XOR- het volgende:
Dit is wel genieten.
Iets dichter op de verkiezingen was wel idealer geweest.
De gewelddadigheid van domrechts.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat valt er precies uit te melken?
Beter dat inderdaad dan dat er inhoudelijk over het migratieprobleem wordt gesproken. Want dan is links al snel klaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er gewonde agenten zijn, maar ik ga niet hypocriet zijn: hoe meer politieauto's er in de fik vliegen hoe langer we dit als links kunnen uitmelken.
Neuh, dan had ze wel Els Links geheten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef Hexagon het volgende:
Els Rechts bestaat dus echt. Ik dacht dat het een faade was van een dikke lelijke internetheld.
Het gedrag van die "bezorgde burgers" lijkt me meer een probleem dan een paar asielzoekers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:31 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Beter dat inderdaad dan dat er inhoudelijk over het migratieprobleem wordt gesproken. Want dan is links al snel klaar.
Migratieprobleem of asielprobleem?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:31 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Beter dat inderdaad dan dat er inhoudelijk over het migratieprobleem wordt gesproken. Want dan is links al snel klaar.
Dat vind ik eerlijk gezegd wel hypocriet, sorry.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo een lijst is trouwens ook van de FvD te maken. Met gelijkwaardige daden en plannen voor aanslagen.quote:
Ik hoop ook dat een aantal van deze Neanderthalers het flink mag bezuren en eens flink wordt aangepakt door justitie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vast wel. Er zijn genoeg beelden lijkt me.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat een aantal van deze Neanderthalers het flink mag bezuren en eens flink wordt aangepakt door justitie.
Hallo! Onzin! Niks polariseren, altijd blijven communiceren! Luisteren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:41 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Hopelijk vindt dit debat doorgang en dan met gestrekt been inhakken op de delinquenten en het tuig van FvD en PVV. Benoem dat Els Rechts en Wilders/Baudet elkaar al jaren kennen. Benoem de veroordelingen voor geweldpleging door PVV en FvD volksvertegenwoordigers (in geval van FvD raadskandidaten zelfs terrorismeverdachte)... doe je research en sla ze om de oren.
Polariseren moet! Juist nu!
AIVD mag wel even een onderzoekje instellen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat een aantal van deze Neanderthalers het flink mag bezuren en eens flink wordt aangepakt door justitie.
Hier moet je gewoon rcksichtslos gebruik van maken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
AIVD mag wel even een onderzoekje instellen.
Die verdienen dezelfde Halsema aanpak zoals dat met XR gebeurtquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:44 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een goed idee dat de AIVD dit aangrijpt om een aantal sleutelfiguren uit dat wereldje eens flink te grazen te nemen.
Het is veel te onbekend hoeveel PVVers betrokken zijn geweest bij vrouwenverkrachting en geweldpleging.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hallo! Onzin! Niks polariseren, altijd blijven communiceren! Luisteren.
Ach, hoepel toch op, vrouwenverkrachting en geweldpleging vindt plaats onder alle soorten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is veel te onbekend hoeveel PVVers betrokken zijn geweest bij vrouwenverkrachting en geweldpleging.
De mensen die overwegen op de PVV te stemmen interesseert dat geen reet. Misschien kunnen we het beter weer eens over politiek interessante zaken gaan hebben. Zo maar een idee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is veel te onbekend hoeveel PVVers betrokken zijn geweest bij vrouwenverkrachting en geweldpleging.
Alle blanke mannen oppakken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:27 schreef speknek het volgende:
Goeie demonstratie. Het gevaar van gewelddadige buitenlandse mannen is weer goed voor het voetlicht gebracht.
uitzetten naar welk land? Wat een domme tweet zeg.quote:
Deze redenatie wordt door de PVV natuurlijk niet gebruikt!quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ach, hoepel toch op, vrouwenverkrachting en geweldpleging vindt plaats onder alle soorten.
Er was een enorme groep zwaarbewapende agenten aanwezig, wie zegt dat er wat is gemist? Een demonstratie verbieden gaat alleen niet zomaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:52 schreef Bluesdude het volgende:
Men heeft op internet en per telefoon afspraken gemaakt. De AIVD heeft deze beweging gemist.
Men moet bekijken hoe dat ken... Nieuwe ondergrondse sites en besloten apps etc ?
Rechts ziet ook mensen met een Nederlands paspoort als buitenlander en wil hen uitzetten... (ook wanneer geen afstand kan worden gedaan van tweede nationaliteit)quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
uitzetten naar welk land? Wat een domme tweet zeg.
Nederlanderse relschoppers vastzetten, buitenlandse relschoppers enkele reis land van herkomst
Dan valt de samenleving en economie stilquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Alle blanke mannen oppakken.
statistiek op niveau groep 1 natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Deze redenatie wordt door de PVV natuurlijk niet gebruikt!
Statistisch komt het onder PVVers relatief vaak voor... vaker dan onder asielzoekers.
[ afbeelding ]
Neuh maar je kon al van tevoren uittekenen dat de hele sterrenploeg onder leiding van Wierd Duk bij de PVVD media-vehikels uitgenodigd zouden worden om van de daken te schreeuwen dat met de motie De Vos eindelijk bewezen was dat de GL-achterban bestaat uit radicale terroristen. Op rechts moet men nu een toontje lager zingen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:51 schreef Hanca het volgende:
Net zoals je de criminele acties van XR of pro-Palestina demonstraties niet aan GL-PvdA, Denk of PvdD kunt koppelen, kun je deze criminele acties ook gewoon niet aan een partij koppelen. De eerste koppeling afkeuren en nu wel die koppeling maken, dat is pure hypocrisie. Of je koppelt beide, of beide niet.
Misschien moet je dat tegen onze rechtse vrienden wereldwijd zeggen? Er lijkt een soort klopjacht op alles wat naar links ruikt te ontstaan, waarbij ook D66 al extreem-links is blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:51 schreef Hanca het volgende:
Net zoals je de criminele acties van XR of pro-Palestina demonstraties niet aan GL-PvdA, Denk of PvdD kunt koppelen, kun je deze criminele acties ook gewoon niet aan een partij koppelen. De eerste koppeling afkeuren en nu wel die koppeling maken, dat is pure hypocrisie. Of je koppelt beide, of beide niet.
Ok, dan alleen van de extremistische partijen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan valt de samenleving en economie stil
Dat is waar de PVV communicatie op is gericht inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
statistiek op niveau groep 1 natuurlijk.
Nou ja, over de vluchtstrook rijden en je hebt er n.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:00 schreef Klopkoek het volgende:
P.S. een strafblad krijg je niet zomaar.
Ik zeg het tegen iedereen, mag dat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Misschien moet je dat tegen onze rechtse vrienden wereldwijd zeggen? Er lijkt een soort klopjacht op alles wat naar links ruikt te ontstaan, waarbij ook D66 al extreem-links is blijkbaar.
hoe bizar die 30% ook is, de vergelijking is statistiek voor kleuters.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is waar de PVV communicatie op is gericht inderdaad.
P.S. een strafblad krijg je niet zomaar.
Maar wel brullen hoe crimineel allochtonen wel niet zijn h?quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe bizar die 30% ook is, de vergelijking is statistiek voor kleuters.
zijn ze procentueel gezien ook, zie alleen al de samenstelling van de gevangenissen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar wel brullen hoe crimineel allochtonen wel niet zijn h?
Indien jij doelt op het 'small N' probleem: de afgelopen 20 jaar zijn er best wat PVV volksvertegenwoordigers en kandidaten geweest (en zoals Brinkman of Lucassen weer afgevoerd). Kun je best conclusies uit trekken.
Dit hangt van de context af (even nagezocht). Het is niet per definitie een misdrijf en het komt meestal ook niet tot een strafblad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, over de vluchtstrook rijden en je hebt er n.
Dat klopt, maar de hele PVV zit vol met dit soort vuilnis. Er circuleert een lijst van over de honderd misstanden met PVV’ers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ach, hoepel toch op, vrouwenverkrachting en geweldpleging vindt plaats onder alle soorten.
Alle leden van de PVV hebben sowieso een strafbladquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de hele PVV zit vol met dit soort vuilnis. Er circuleert een lijst van over de honderd misstanden met PVV’ers.
Ze vragen arrestanten tegenwoordig naar wat ze de laatste keer gestemd hebben? Die is nieuw voor mij.quote:
Nee, de arrestant zette dus zelf op social media meerdere oproepen om PVV te stemmen. Daaruit kun je halen wat hij stemt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze vragen arrestanten tegenwoordig naar wat ze de laatste keer gestemd hebben? Die is nieuw voor mij.
Een rechtspersoon kan geen strafblad hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:21 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Alle leden van de PVV hebben sowieso een strafblad
Er werd meerdere keren "k*nk*rjoden" geroepen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:27 schreef Bluesdude het volgende:
Beelden van de Telegraaf tonen ook prinsenvlaggen zonder VOC-logo vandaag op het Malieveld
Denk niet dat dat veel succes gaat opleveren, maar doe wat je moet doen kerel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De gewelddadigheid van domrechts.
Ik weet eigenlijk zeker van wel. Dit is het perfecte antigif tegen de rechtse drek over groenlinks-terroristen in de media waarvan je weet dat het eraan zat te komen na de motie De Vos.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Denk niet dat dat veel succes gaat opleveren, maar doe wat je moet doen kerel.
Ouwehand, Dijk en Van Baarle. 3 chronisch verongelijkte figuren die totaal irrelevant zijn en op wier mening geen hond zit te wachten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:22 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
[ x ]
Polariseren moet! Hup Ouwehand, Dijk en Van Baarle - doe je research en hak er in met de botte bijl.
Dit.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Denk niet dat dat veel succes gaat opleveren, maar doe wat je moet doen kerel.
Ok maar laten we eerlijk zijn: wie is er verantwoordelijk voor het aanwakkeren van dit sentiment?quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit.
Wilders was de eerste die het veroordeelde.
Wat mensen verders stemmen of willen gaan stemmen, moeten ze zelf weten.
Geef het een dag of drie, en dan is ook dit gewoon de schuld van de PvdA.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ok maar laten we eerlijk zijn: wie is er verantwoordelijk voor het aanwakkeren van dit sentiment?
Na de moord op Fortuyn werd gezegd de kogel kwam van links. Dan kan je nu zeggen: deze wantoestanden kwamen van rechts.
Ben dan ook zeer benieuwd naar de eerst volgende peilingen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ok maar laten we eerlijk zijn: wie is er verantwoordelijk voor het aanwakkeren van dit sentiment?
Na de moord op Fortuyn werd gezegd de kogel kwam van links. Dan kan je nu zeggen: deze wantoestanden kwamen van rechts.
Geef het twee weken, is het gewoon weer vergeten, op naar de volgende ophef.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geef het een dag of drie, en dan is ook dit gewoon de schuld van de PvdA.
Deze rellen zijn over 6 weken allang weer oud nieuws, behalve voor de agenten en mensen in Den Haag die het hebben meegemaakt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben dan ook zeer benieuwd naar de eerst volgende peilingen.
Of dit invloed heeft, en zo ja, hoeveel.
Net als Sanders en diverse prominente Democratische politici bij de moord op Charlie Kirk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit.
Wilders was de eerste die het veroordeelde.
Wat mensen verders stemmen of willen gaan stemmen, moeten ze zelf weten.
Juist.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Deze rellen zijn over 6 weken allang weer oud nieuws, behalve voor de agenten en mensen in Den Haag die het hebben meegemaakt.
Ik denk dat het meevalt. De tegenstanders zien er een bevestiging in dat de PVV, FvD en consorten niet deugen. Voor de aanhang van de PVV zal dit wel aantonen dat Nederland ziek is en dat hun protest bruut is neergeslagen en dat ze door moeten gaan met hun missie om Nederland te redden van de ondergang.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben dan ook zeer benieuwd naar de eerst volgende peilingen.
Of dit invloed heeft, en zo ja, hoeveel.
Er waren ook veel hooligans.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:42 schreef Klopkoek het volgende:
Het wordt alweer geframed als "hooligans"
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/leol.bsky.social/post/3lzbutzlg7k2w
Gelukkig, ik was even bang dat dit een georganiseerde rel was van extreemrechtse lui die, gesterkt door de meerderheid van de kamer die antifa wil verbieden, de kans benutte om het antisemitisch gedachtegoed inclusief NSB-insignia in het volle daglicht tentoon te stellen.
Maar nee dus, hooligans.
Het verschil met de XR-demonstratie van vorige week kn niet groter.
402 demonstranten werden gearresteerd, want
“Een deel van hen ging op het wegdek zitten. Anderen stonden rond een koor met een dirigent dat liederen zong.”
https://www.nu.nl/binnenl(...)%2Fduckduckgo.com%2F
Iedereen gaat alleen maar dieper in z’n schuttersputje zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist.
En het gaat mensen die PVV of GL-PvdA of whatever willen stemmen, ook niet opeens compleet van gedachten doen veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |