Idiocracy.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja. De grens tussen dit en een bestorming van het Binnenhof is flinterdun.
Het is dieptriest dat we op dit punt gekomen zijn.
Valt mij dan ook vies tegen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
Triest van Timmermans om meteen over andere politici te beginnen. Die XR-idioten die de snelweg blokkeren zijn ook niet zijn verantwoordelijkheid.
Er worden nu allemaal debiele moties aangenomen een groepje radicalen gesteund door de VVD, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:55 schreef Evangelion het volgende:
Rutte had nu wel de premiersbonus gepakt met een oproep denk ik. Normaal doen gvd of zo.
Maar Timmermans heeft niet jarenlang de boel lopen ophitsen dat “het land naar de klote gaat” itt Geert en Tjer. Dat is wel een wezenlijk verschil.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
Triest van Timmermans om meteen over andere politici te beginnen. Die XR-idioten die de snelweg blokkeren zijn ook niet zijn verantwoordelijkheid.
Dat doet hij wel, zeker over het klimaat, maar dat is niet relevant. (Legale) demonstraties prima, geweld niet. Het is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar Timmermans heeft niet jarenlang de boel lopen ophitsen dat “het land naar de klote gaat” itt Geert en Tjer. Dat is wel een wezenlijk verschil.
Hangt ervan af vanuit welke hoek je dat ziet, vaak heeft Timmermans ook emotionele polariserende uitspraken gemaakt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar Timmermans heeft niet jarenlang de boel lopen ophitsen dat “het land naar de klote gaat” itt Geert en Tjer. Dat is wel een wezenlijk verschil.
Dat heb ik dan even gemist dan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat doet hij wel, zeker over het klimaat, maar dat is niet relevant. (Legale) demonstraties prima, geweld niet. Het is niet zo moeilijk.
Welke aanhang?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan me nog de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw herinneren. Demonstraties en vergaderingen van de Centrumpartij, de Centrumdemocraten en allerlei groeperingen die daaruit voortgekomen waren, eindigen ook vaak in rellen. Maar toen waren het wel de zichzelf benoemde "antifascisten" die vrijwel altijd met geweld begonnen. De aanhang van Hans Janmaat gedroeg zich op demonstraties en vergaderingen best wel netjes.
Had er ook nog nooit van gehoord, maar ik zit dan ook niet op twitter. Wat een riool is dat zeg.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:03 schreef nostra het volgende:
Ik dacht dat die hele Els Rechts een Speld-figuur was. Bijzonder allemaal weer dit.
Els Rechts is natuurlijk een Speld-figuur.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:03 schreef nostra het volgende:
Ik dacht dat die hele Els Rechts een Speld-figuur was. Bijzonder allemaal weer dit.
De CD had toch beslist een zekere aanhang.quote:
Te verwaarlozen, boer Koekoek had meer aanhang.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De CD had toch beslist een zekere aanhang.
In 1994 kreeg de CD 78 gemeenteraadszetels en 3 kamerzetels.
Tja misschien moet dom-rechts dan niet antifa tot terroristische organisatie benoemen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
Misschien moet de zon wat meer schijnen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja misschien moet dom-rechts dan niet antifa tot terroristische organisatie benoemen?
Ik vind er weinig genieten aan dat we blijkbaar zulke idioten in het land hebben. En daarnaast: je zult maar een agent zijn die bekogeld is met vuurwerk of jouw bezit zal maar zijn beschadigd door één van de vele branden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:07 schreef -XOR- het volgende:
Dit is wel genieten.
Iets dichter op de verkiezingen was wel idealer geweest.
Dit is een misverstand.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan me nog de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw herinneren. Demonstraties en vergaderingen van de Centrumpartij, de Centrumdemocraten en allerlei groeperingen die daaruit voortgekomen waren, eindigen ook vaak in rellen. Maar toen waren het wel de zichzelf benoemde "antifascisten" die vrijwel altijd met geweld begonnen. De aanhang van Hans Janmaat gedroeg zich op demonstraties en vergaderingen best wel netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |