Idiocracy.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja. De grens tussen dit en een bestorming van het Binnenhof is flinterdun.
Het is dieptriest dat we op dit punt gekomen zijn.
Valt mij dan ook vies tegen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
Triest van Timmermans om meteen over andere politici te beginnen. Die XR-idioten die de snelweg blokkeren zijn ook niet zijn verantwoordelijkheid.
Er worden nu allemaal debiele moties aangenomen een groepje radicalen gesteund door de VVD, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:55 schreef Evangelion het volgende:
Rutte had nu wel de premiersbonus gepakt met een oproep denk ik. Normaal doen gvd of zo.
Maar Timmermans heeft niet jarenlang de boel lopen ophitsen dat “het land naar de klote gaat” itt Geert en Tjer. Dat is wel een wezenlijk verschil.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
Triest van Timmermans om meteen over andere politici te beginnen. Die XR-idioten die de snelweg blokkeren zijn ook niet zijn verantwoordelijkheid.
Dat doet hij wel, zeker over het klimaat, maar dat is niet relevant. (Legale) demonstraties prima, geweld niet. Het is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar Timmermans heeft niet jarenlang de boel lopen ophitsen dat “het land naar de klote gaat” itt Geert en Tjer. Dat is wel een wezenlijk verschil.
Hangt ervan af vanuit welke hoek je dat ziet, vaak heeft Timmermans ook emotionele polariserende uitspraken gemaakt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar Timmermans heeft niet jarenlang de boel lopen ophitsen dat “het land naar de klote gaat” itt Geert en Tjer. Dat is wel een wezenlijk verschil.
Dat heb ik dan even gemist dan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat doet hij wel, zeker over het klimaat, maar dat is niet relevant. (Legale) demonstraties prima, geweld niet. Het is niet zo moeilijk.
Welke aanhang?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan me nog de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw herinneren. Demonstraties en vergaderingen van de Centrumpartij, de Centrumdemocraten en allerlei groeperingen die daaruit voortgekomen waren, eindigen ook vaak in rellen. Maar toen waren het wel de zichzelf benoemde "antifascisten" die vrijwel altijd met geweld begonnen. De aanhang van Hans Janmaat gedroeg zich op demonstraties en vergaderingen best wel netjes.
Had er ook nog nooit van gehoord, maar ik zit dan ook niet op twitter. Wat een riool is dat zeg.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:03 schreef nostra het volgende:
Ik dacht dat die hele Els Rechts een Speld-figuur was. Bijzonder allemaal weer dit.
Els Rechts is natuurlijk een Speld-figuur.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:03 schreef nostra het volgende:
Ik dacht dat die hele Els Rechts een Speld-figuur was. Bijzonder allemaal weer dit.
De CD had toch beslist een zekere aanhang.quote:
Te verwaarlozen, boer Koekoek had meer aanhang.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De CD had toch beslist een zekere aanhang.
In 1994 kreeg de CD 78 gemeenteraadszetels en 3 kamerzetels.
Tja misschien moet dom-rechts dan niet antifa tot terroristische organisatie benoemen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
Misschien moet de zon wat meer schijnen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja misschien moet dom-rechts dan niet antifa tot terroristische organisatie benoemen?
Ik vind er weinig genieten aan dat we blijkbaar zulke idioten in het land hebben. En daarnaast: je zult maar een agent zijn die bekogeld is met vuurwerk of jouw bezit zal maar zijn beschadigd door één van de vele branden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:07 schreef -XOR- het volgende:
Dit is wel genieten.
Iets dichter op de verkiezingen was wel idealer geweest.
Dit is een misverstand.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan me nog de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw herinneren. Demonstraties en vergaderingen van de Centrumpartij, de Centrumdemocraten en allerlei groeperingen die daaruit voortgekomen waren, eindigen ook vaak in rellen. Maar toen waren het wel de zichzelf benoemde "antifascisten" die vrijwel altijd met geweld begonnen. De aanhang van Hans Janmaat gedroeg zich op demonstraties en vergaderingen best wel netjes.
Goede research!quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit is een misverstand.
De fractievoorzitter van de CD in de Amsterdamse gemeenteraad, Yge Graman, heeft twee aanslagen met brandbommen gepleegd op gebouwen waar etnische minderheden gehuisvest waren. Het resulteerde in verschillende gewonden en twee jaar cel voor Graman. Een kandidaat van de CD uit Maastricht werd gearresteerd vanwege het plegen van een aanslag met vuurwerkbom op een Turks gezin. Hij kreeg 40 uur werkstraf. Martin van de Grind, leider van de CD-jongerenafdeling, bleek een nazi-skinhead met betrokkenheid bij de moord op een alternatieve jongere in 1986. CD-bestuurslid Richard van der Plas werd gearresteerd wegens illegaal wapenbezit, waarbij stickers met ‘Bevrijdt Europa van de Joden’ en ‘Buitenlanders eruit’ werden buitgemaakt door de politie.
Ik hoop niet dat er gewonde agenten zijn, maar ik ga niet hypocriet zijn: hoe meer politieauto's er in de fik vliegen hoe langer we dit als links kunnen uitmelken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind er weinig genieten aan dat we blijkbaar zulke idioten in het land hebben. En daarnaast: je zult maar een agent zijn die bekogeld is met vuurwerk of jouw bezit zal maar zijn beschadigd door één van de vele branden.
Meer PVV, BBB, VVD en JA21, dan komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:27 schreef speknek het volgende:
Goeie demonstratie. Het gevaar van gewelddadige buitenlandse mannen is weer goed voor het voetlicht gebracht.
Wat valt er precies uit te melken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er gewonde agenten zijn, maar ik ga niet hypocriet zijn: hoe meer politieauto's er in de fik vliegen hoe langer we dit als links kunnen uitmelken.
Je mag wel Timmermans met van alles besmeuren maar o wee als Timmermans terecht wijst naar politici met boter op hun hoofd (Wilders en Els Rechts kennen elkaar al jaren) en in sommige gevallen met een netwerk in zulke supportersgroepen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:07 schreef -XOR- het volgende:
Dit is wel genieten.
Iets dichter op de verkiezingen was wel idealer geweest.
De gewelddadigheid van domrechts.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat valt er precies uit te melken?
Beter dat inderdaad dan dat er inhoudelijk over het migratieprobleem wordt gesproken. Want dan is links al snel klaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er gewonde agenten zijn, maar ik ga niet hypocriet zijn: hoe meer politieauto's er in de fik vliegen hoe langer we dit als links kunnen uitmelken.
Neuh, dan had ze wel Els Links geheten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:29 schreef Hexagon het volgende:
Els Rechts bestaat dus echt. Ik dacht dat het een façade was van een dikke lelijke internetheld.
Het gedrag van die "bezorgde burgers" lijkt me meer een probleem dan een paar asielzoekers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:31 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Beter dat inderdaad dan dat er inhoudelijk over het migratieprobleem wordt gesproken. Want dan is links al snel klaar.
Migratieprobleem of asielprobleem?quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:31 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Beter dat inderdaad dan dat er inhoudelijk over het migratieprobleem wordt gesproken. Want dan is links al snel klaar.
Dat vind ik eerlijk gezegd wel hypocriet, sorry.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo een lijst is trouwens ook van de FvD te maken. Met gelijkwaardige daden en plannen voor aanslagen.quote:
Ik hoop ook dat een aantal van deze Neanderthalers het flink mag bezuren en eens flink wordt aangepakt door justitie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vast wel. Er zijn genoeg beelden lijkt me.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat een aantal van deze Neanderthalers het flink mag bezuren en eens flink wordt aangepakt door justitie.
Hallo! Onzin! Niks polariseren, altijd blijven communiceren! Luisteren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:41 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Hopelijk vindt dit debat doorgang en dan met gestrekt been inhakken op de delinquenten en het tuig van FvD en PVV. Benoem dat Els Rechts en Wilders/Baudet elkaar al jaren kennen. Benoem de veroordelingen voor geweldpleging door PVV en FvD volksvertegenwoordigers (in geval van FvD raadskandidaten zelfs terrorismeverdachte)... doe je research en sla ze om de oren.
Polariseren moet! Juist nu!
AIVD mag wel even een onderzoekje instellen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat een aantal van deze Neanderthalers het flink mag bezuren en eens flink wordt aangepakt door justitie.
Hier moet je gewoon rücksichtslos gebruik van maken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
AIVD mag wel even een onderzoekje instellen.
Die verdienen dezelfde Halsema aanpak zoals dat met XR gebeurtquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:44 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een goed idee dat de AIVD dit aangrijpt om een aantal sleutelfiguren uit dat wereldje eens flink te grazen te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |