Het ging een beetje te goed voor Israël de laatste tijd, met het nieuwe offensief en die aanval op Qatar. Dat was weer wat compensatie voor nodig.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, die 3 grote "onthullingen" en bewijs van de laatste week waren allemaal totale bullshit, weer.
Al zo'n beetje al het grote bewijs, dat dus "in de krant" komt nep is zou er inmiddels een bel moeten gaan rinkelen lijkt me. Als het echt zo erg is zou er wel daadwerkelijk bewijs zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:56 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Het ging een beetje te goed voor Israël de laatste tijd, met het nieuwe offensief en die aanval op Qatar. Dat was weer wat compensatie voor nodig.
Het zal niet erger dan je gedrag in alleen dit topic al zijnquote:Op woensdag 17 september 2025 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij ergens iets van vindt doet me niet zoveel, ik heb gezien waar je voor juicht.
Liever een wappie dan een pallie.
Neem het vooral serieus als het je uitkomtquote:Op woensdag 17 september 2025 13:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus als mensen wat gemeens zeggen sta jij erachter dat ze gedood worden.
En daar gaan je krokodillentranen in het Charlie topic.
0 hulp naar Israël.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:02 schreef Captain_Ghost het volgende:
Zojuist. EU zet importheffing en leg ministers van Israel op scantieslijst.
Dus een goede stap en sigaal richting Israel.. dat zij niet langer zo door kan gaan.
Vind ik ook.
Israel moet gewoon hulp vanuit wereld vragen en zorgen dat Gaza weer normaal zijn en vrij van Hamas invloedsfeer.
Beter gezegd, nul wapens naar Israel.quote:
Laat Israël zelf opdraaien voor de bezette gebieden. Dat land moet failliet om vrede mogelijk te maken.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:11 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Beter gezegd, nul wapens naar Israel.
Mensen daar moeten ook eten en drinken.
Dus de Israeliers die demonstreren en protesteren in Israel zelf zijn antisemitische jodenhaters en willen hun haat op Israel ventileren en hun land schaden?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die is er ook helemaal niet. Mensen willen dat er een genocide is vanuit hun haat jegens Israël, dat is iets anders. Een daadwerkelijke genocide zou namelijk een reden geven die haat verder te kunnen botvieren en ook in te zetten op pogingen om Israël als land te schaden.
De frustratie spat ervan af.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Laat Israël zelf opdraaien voor de bezette gebieden. Dat land moet failliet om vrede mogelijk te maken.
Dat is, althans volgens de VN, niet waar.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Om aan de definitie te voldoen zul je aan alle voorwaarden moeten voldoen, niet aan een enkele. De intentie is de hoofdmoot van de definitie.
We hadden ons ook aan onze waarden kunnen houden die we al decennia preken richting het globale Zuiden en dan was de oorlog lang voorbij geweest. Extreem rechts maakt ons weer eens zwak en chanteerbaar.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:26 schreef Zoddie het volgende:
Word er zo moe van dat een verweggistan klein conflict de hele westerse wereld uit elkaar trekt.
Goed gedaan propagandeurs, Rusland, Iran, China, jullie winnen.. jullie hebben de westerse samenleving ontwricht.
Doe even moeite en lees zelf het rapport even door.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou.. daar gaan we:
- het doden van leden van de groep
Inherent aan oorlog en helemaal hoe hamas de gazanen gebruikt. Basis onder/op scholen, ziekenhuizen bijvoorbeeld. Niet gek dat er doden vallen.
- het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep
Moet je bij hamas zijn die al jaren gaza gijzelt. Israel zelf waarschuwt diezelfde groep door niet te zijn waar ze gaan aanvallen.
- het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging
Juist Israel is diegene die de groep dus waarschuwt om niet te zijn waar ze gaan aanvallen. Doen ze al jaren met doorknockers. Als Israel uit zou zijn op het vernietigen van die groep, zou er geen corridor zijn, zouden er geen doorknockers zijn, zouden er geen oproepen zijn. En weet je wat? Dan zouden er ook niet nog ongeveer evenveel gazanen zijn als in 2023
- het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen
Verneem graag een bron van je waarin dit stelselmatig aan de orde is.
- het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep
Verneem graag een bron van je waarin dit stelselmatig aan de orde is.
Ik verbaas mij nu al bijna twee jaar over dat ja maar hunnie argument. Als je als land het beste te vergelijken bent met een terroristische organisatie volgens je eigen medestanders is er echt wat fout.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Doe even moeite en lees zelf het rapport even door.
Ik quote letterlijk wat er op de website staat en wanneer met spreekt van een genocide.
Leuk dat jij met tegenbewijzen komt maar daar heb ik niks aan wanneer het gaat over de voorwaarden van een genocide. Die zijn, volgens de VN althans, zwart wit.
En daarbij als je in het tegenbewijs de naam Hamas moet gebruiken weet je al dat het argument 0 inhoudt heeft wanneer het betrekking heeft op Israël. Plat gezegd: “ja maar hunnie”….
Net of er ooit echt vrede komt daar met die twee partijen.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:23 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
De frustratie spat ervan af.![]()
Vrede komt er pas als Hamas is beëindigd en de Palestijnen gepacificeerd.
Antisemitisme is een breinrot wat onze eigen instituten afbreekt. We doen het onszelf aan. Zo ging dat in de jaren '30 vorige eeuw ook.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:26 schreef Zoddie het volgende:
Word er zo moe van dat een verweggistan klein conflict de hele westerse wereld uit elkaar trekt.
Goed gedaan propagandeurs, Rusland, Iran, China, jullie winnen.. jullie hebben de westerse samenleving ontwricht.
Oei, wat staat er nu te gebeuren?quote:Op woensdag 17 september 2025 12:42 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Jij hebt je kans gehad.
Kennelijk weet je niet de betekenis van het =/=-teken. =/= staat voor “Ongelijk aan”.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebrek aan feitelijke onderbouwing dus
Welke onderbouwing zoek je?quote:Op woensdag 17 september 2025 12:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebrek aan feitelijke onderbouwing dus, ook al wordt het geframed van wel.
Staan die mensen te scanderen met slogans als 'From the River to the Sea', 'Globalise the Intifada' of 'Zionism is Nazism' en vragen zij om wereldwijde boycots tegen Israël? Het antwoord is hier natuurlijk nee.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus de Israeliers die demonstreren en protesteren in Israel zelf zijn antisemitische jodenhaters en willen hun haat op Israel ventileren en hun land schaden?
De Palestijnen worden niet onderdrukt, de Palestijnen onderdrukken.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat ik wel een bijzondere vind is dat ik mij jou herinner als een van de opperwappies. Heul heul boos om nog niet eens 1% van de onderdrukking die Palestijnen voor 7 oktober meemaakten.
Je zou wat meer inlevingsvermogen verwachten.
Als je dit post goed leest betreft het een sarcastische opmerkingen omdat er in die tweets geen genocide is te zien, maar het uitschakelen van terroristen, vooral de specifieke post waar ik op reageerde. Daar wordt twee Palestijnse terroristen geëlimineerd, waarbij die beelden op de socials worden gedeeld met de claim dat dit een moeder en kind zouden zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:18 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Oh, de post staat nog. Dan snap ik niet zo goed waarom de moderators mijn screenshot daarvan hebben verwijderd, waar aan het instemmend duimpje ook te zien is dat @:Howardroark weer kleur lijkt te bekennen.
Lol.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Palestijnen worden niet onderdrukt, de Palestijnen onderdrukken.
Israëlische burgers kennen al decennia geen vrij leven of een leven waarin er geen verplichte dienstplicht is. Dit allemaal vanwege het Palestijnse terreur. Overal op straat zijn helaas zwaar bewapende militairen nodig vanwege het aanhoudende Palestijnse terreur. Waarom draai je deze situatie om? En waarom blijf je een moslimfundamentalistische en antisemitische samenleving vol drang voor terrorisme en ook anti-Westerse sentimenten maar steunen?
[..]
Als je dit post goed leest betreft het een sarcastische opmerkingen omdat er in die tweets geen genocide is te zien, maar het uitschakelen van terroristen, vooral de specifieke post waar ik op reageerde. Daar wordt twee Palestijnse terroristen geëlimineerd, waarbij die beelden op de socials worden gedeeld met de claim dat dit een moeder en kind zouden zijn.
quote:Op woensdag 17 september 2025 14:12 schreef 2172619626795 het volgende:
EU legt Israel sancties opDus eindelijk een stop van alle Pro-Pallie demonstraties en acties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wordt het wereldje van de Joden kleiner en kleiner.
Triest dat er zoveel Joden moeten lijden onder de religie-fanatici die momenteel het prachtige Israel besturen.
Nieuws over Gaza kan ook weer minder.
Net als Darfur lekker sudderen onderaan waar niemand het boeit?
Normaal gesproken zet je zoiets dan tussen haakjes, maargoed, hand in eigen boezem:quote:Op woensdag 17 september 2025 14:21 schreef HowardRoark het volgende:
Als je dit post goed leest betreft het een sarcastische opmerkingen omdat er in die tweets geen genocide is te zien, maar het uitschakelen van terroristen, vooral de specifieke post waar ik op reageerde. Daar wordt twee Palestijnse terroristen geëlimineerd, waarbij die beelden op de socials worden gedeeld met de claim dat dit een moeder en kind zouden zijn.
Ik denk niet dat Israel zo’n grote (economische) invloed heeft op Europa.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heeft Europa alleen zichzelf maar mee.
Nou ja Amerika staat sowieso wel achter Israël natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:41 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Israel zo’n grote invloed heeft op Europa.
Het enige wat ik mij kan voorstellen, is dat ze die invloed via de MAGA-trein proberen door te drukken.
quote:Op woensdag 17 september 2025 14:12 schreef 2172619626795 het volgende:
EU legt Israel sancties opWe vergeten de 25% Arabieren/Druzen/etc. maar in Israël.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wordt het wereldje van de Joden kleiner en kleiner.
Triest dat er zoveel Joden moeten lijden onder de religie-fanatici die momenteel het prachtige Israel besturen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Scherp, die heb mijn post aangepast.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:06 schreef Aether het volgende:
[..]
We vergeten de 25% Arabieren/Druzen/etc. maar in Israël.
Gast...........quote:Op woensdag 17 september 2025 13:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat is, althans volgens de VN, niet waar.
Nogmaals; lees je even in voor je lukraak maar wat gaat beweren.
quote:Op woensdag 17 september 2025 13:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Doe even moeite en lees zelf het rapport even door.
Ik quote letterlijk wat er op de website staat en wanneer met spreekt van een genocide.
Leuk dat jij met tegenbewijzen komt maar daar heb ik niks aan wanneer het gaat over de voorwaarden van een genocide. Die zijn, volgens de VN althans, zwart wit.
En daarbij als je in het tegenbewijs de naam Hamas moet gebruiken weet je al dat het argument 0 inhoudt heeft wanneer het betrekking heeft op Israël. Plat gezegd: “ja maar hunnie”….
Wij verbazen ons echt totaal niet over jouw gejank, gezien je achtergrondje.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik verbaas mij nu al bijna twee jaar over dat ja maar hunnie argument. Als je als land het beste te vergelijken bent met een terroristische organisatie volgens je eigen medestanders is er echt wat fout.
Terroristenpropaganda gebruiken, 3x je rapport herhalen, doelpalen verschuiven.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gast...........
"Volgens de VN is de definitie van genocide niet de definitie van genocide"
Is het echt zo treurig? Zal meevallen denk ik.
Als je zo beredeneerd heb je het eigenlijk over Abrahamisten. Dat zijn niet alleen de moslims.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:23 schreef Red_85 het volgende:
Verblind door de haat die je is aangeleerd door je middeleeuwse zandbak ideologie van de liefde haat.
Zijn windmolens nu ook al islamitisch?quote:Op woensdag 17 september 2025 16:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wij verbazen ons echt totaal niet over jouw gejank, gezien je achtergrondje.
Verblind door de haat die je is aangeleerd door je middeleeuwse zandbak ideologie van de liefde haat.
Ik moet die boeken echt een gaan lezenquote:Op woensdag 17 september 2025 16:34 schreef Glazenmaker het volgende:
oude testament quotes over de duizenden seksslaven van Mozes had gequote.
Omdat ze in Europa uit werden gemoord door de nazi's in een genocide die de mensheid nog niet gezien had. En die de islamisten graag nog eens dunnetjes zouden willen over doen. Immers was de bewuste 7 oktober wel van dat niveau en zouden ze het graag nog eens 1.000x overdoen mocht dat nodig zijn om het 'goddelijke' doel te halen van hamas.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zijn windmolens nu ook al islamitisch?
Verder vind ik islam vet stom. Ik wil je er tevens op wijzen dat ik antisemiet ben genoemd in een van de Gaza topics toen ik oude testament quotes over de duizenden seksslaven van Mozes had gequote. Blijkbaar is het jodendom antisemitisch ofzo. Wellicht dus een beetje idioot om te gaan strooien met termen als "middeleeuwse zandbak ideologie van de haat" terwijl je slaafs achter een land loopt gesticht voor aanhangers van een net zo vriendelijke religie uit de bronstijd.
Kusjes!
Niet doorheen te komen hoor, maar er zijn aardig wat websites met de hoogtepunten.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik moet die boeken echt een gaan lezenDwaas gedoe.
kloptquote:Op woensdag 17 september 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heeft Europa alleen zichzelf maar mee.
En de regering van Israel is bezig met gelijke munt terug te slaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat ze in Europa uit werden gemoord door de nazi's in een genocide die de mensheid nog niet gezien had. En die de islamisten graag nog eens dunnetjes zouden willen over doen. Immers was de bewuste 7 oktober wel van dat niveau en zouden ze het graag nog eens 1.000x overdoen mocht dat nodig zijn om het 'goddelijke' doel te halen van hamas.
De Duitsers probeerden alles nog in het geniep te doen, de Palestijnen belden trots hun moeder na hun verkrachtingen, tieten afsnijden en moorden, waarna er een waar volksfeest losbarstte, verschilletje.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat ze in Europa uit werden gemoord door de nazi's in een genocide die de mensheid nog niet gezien had. En die de islamisten graag nog eens dunnetjes zouden willen over doen. Immers was de bewuste 7 oktober wel van dat niveau en zouden ze het graag nog eens 1.000x overdoen mocht dat nodig zijn om het 'goddelijke' doel te halen van hamas.
Dat is het verschil tussen ons. Ik heb de trotse sociale media posts gezien op 7 oktober en daarna niet mijn ogen gesloten voor hoe Israëliërs zich van dezelfde kant lieten zien. Toen ze gingen rellen om verkrachters vrij te krijgen hadden je ogen open moeten gaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
quote:"Nu ligt er een document dat de juridische basis van de erkenning van een genocide gaat omvatten. De inhoud van dit rapport zal naar het Internationaal Gerechtshof en het Internationaal Strafhof gestuurd worden. Daar zitten bewijsstukken achter. Vanuit het internationaal recht bekeken is dit eindelijk de bom die inslaat. De misdaad der misdaden heeft nu een juridische basis."
Jij ook al?quote:Op woensdag 17 september 2025 16:34 schreef Glazenmaker het volgende:
ik antisemiet ben genoemd in een van de Gaza topics
Daarom vernietigen ze zoveel leven en plegen ze nu genocide. Dat is het soort leven dat ze vieren.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:49 schreef UitStraling het volgende:
De Joden leren hun kinderen het leven te vieren, daarom verdedigen ze het en vechten ze.
De Palestijnen leren hun kinderen Joden te haten en te vermoorden, daarom vechten ze.
Het is een doodscultus met als lokkertje 72 maagden.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daarom vernietigen ze zoveel leven.
Wat heb je gedronken? De VN stelt 5 voorwaarden waaraan er aan 1 voldaan moet worden om iets als genocide te bestempelen.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gast...........
"Volgens de VN is de definitie van genocide niet de definitie van genocide"
Is het echt zo treurig? Zal meevallen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |