abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218795455
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het is een doodscultus met als lokkertje 72 maagden.

Hoe vies en laag kun je het verzinnen ook :')
Het volk wat nu genocide pleegt is niet het volk van 72 maagden maar het volk van twee hectare andermans land in het verschiet. Daarvoor zijn ze bereid om genocide te plegen.
pi_218795469
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat heb je gedronken? De VN stelt 5 voorwaarden waaraan er aan 1 voldaan moet worden om iets als genocide te bestempelen.

Jij post hier een definitie van een website die vrij expliciet de 5 voorwaarden ook opsomt. JIJ quote dat stukje bewust niet.

Bij deze nogmaals de link.

https://www.centrumintern(...)sprake-van-genocide-
quote:
Daarin staat dat sprake is van genocide bij: handelingen gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen:
Twee voorwaarden. Gap.

De intentie is KEY, zonder intentie, geenocide. Met intentie welocide.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218795493
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Twee voorwaarden. Gap.

De intentie is KEY, zonder intentie, geenocide. Met intentie welocide.
Waarom post je bewust de vijf voorwaarden niet?

De dubbele punt in je tekst staat er niet voor jan lul.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2025 17:07:08 ]
pi_218795524
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:44 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
En de regering van Israel is bezig met gelijke munt terug te slaan.

Met genocidale daden, nog wel!

Hoe meer je erover nadenkt, des te meer die extremistische zandbaarden op elkaar lijken.
Juist niet, geen twee gebieden waar zo'n enorm verschil qua IQ, welvaart, beschaving, diversiteit zit als tussen Palestina en Israël. De cultuur van dood en stilstand versus de cultuur van leven en vooruitgang.

In Israel wonen veel moslims. In Palestina woont geen enkele jood. Zie je het verschil?
pi_218795541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef Homey het volgende:

[..]
Juist niet, geen twee gebieden waar zo'n enorm verschil qua IQ, welvaart, beschaving, diversiteit zit als tussen Palestina en Israël. De cultuur van dood en stilstand versus de cultuur van leven en vooruitgang.

In Israel wonen veel moslims. In Palestina woont geen enkele jood. Zie je het verschil?
*kuch* westbank
pi_218795547
Die stream met Gazaanse vluchtelingen laat maar weinig hongerige genocide zien, dat is eerder reclame voor Ozempic.
  woensdag 17 september 2025 @ 17:10:22 #107
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218795552
quote:

[..]

Maar wat is nu je punt, het zijn maar een stel untermensen dus het minder erg als daar burgerslachtoffers vallen dan als in Israël?
pi_218795789
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het is een doodscultus met als lokkertje 72 maagden.

Hoe vies en laag kun je het verzinnen ook :')
Heb je ooit iets van het oude testament gelezen? De reden dat Israel op die plek is komt door een warlord die volgens zijn eigen schrijfsels tienduizenden meisjes heeft verkracht met zijn leger.
https://www.debijbel.nl/bijbel/BGT/NUM.31

Vrouwen die tijdens de verkrachting al seks gehad bleken te hebben voor de verkrachting zijn alsnog geëxecuteerd.

Je kent die warlord van schattige tekenfilms over het vermoorden van Egyptische eerstgeborenen en het splijten van de zee.
pi_218795918
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:44 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
En de regering van Israel is bezig met gelijke munt terug te slaan.

Met genocidale daden, nog wel!

Hoe meer je erover nadenkt, des te meer die extremistische zandbaarden op elkaar lijken.
_O-

Veruit de meeste gazanen leven nog. Zijn niet verkracht, zijn niet levend in de hens gestoken, zijn niet met granaten bewerkt...
Hmmm...

Wat zou jij doen om je volk te beschermen tegen een soort wezen waarvan de barbaar nog zou zeggen: hmmm... niet mijn ding dit.

Je hebt het over terroristen he. Of ben je daar fan van? Zo te zien...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218795921
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De Duitsers probeerden alles nog in het geniep te doen, de Palestijnen belden trots hun moeder na hun verkrachtingen, tieten afsnijden en moorden, waarna er een waar volksfeest losbarstte, verschilletje.
Echt walgelijk.
Ondersteunt ook nog door leden van de pers.
1947-2016
pi_218795945
quote:

[..]

Ik heb het over extremistische zandbaarden. Niet over al die andere mensen die gewoon een normaal en vreedzaam leven willen leiden. :)

Het is niet nodig om zo te generaliseren.
pi_218795950
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat is het verschil tussen ons. Ik heb de trotse sociale media posts gezien op 7 oktober en daarna niet mijn ogen gesloten voor hoe Israëliërs zich van dezelfde kant lieten zien.
Kom met bewijs dan dan er gazanen verkracht zijn, de borsten zijn afgesneden en levend in de hens zijn gestoken?
Werkelijk, hoe krijg je het je vingers uit man..
quote:
Toen ze gingen rellen om verkrachters vrij te krijgen hadden je ogen open moeten gaan.
Wie ging rellen om verkrachters vrij te krijgen? De paliwappies hier in het westen die met hun terroristensjaaltjes uni's staan om te ploegen?
1947-2016
pi_218795962
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
_O-

Veruit de meeste gazanen leven nog. Zijn niet verkracht, zijn niet levend in de hens gestoken, zijn niet met granaten bewerkt...
Hmmm...

Wat zou jij doen om je volk te beschermen tegen een soort wezen waarvan de barbaar nog zou zeggen: hmmm... niet mijn ding dit.

Ook jij leest voor het gemak even over het feit heen dat ik het heb over extremistische haardbaarden.

Probeer het nog eens.
pi_218795966
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef Chadi het volgende:
Zoals een Belg (Genocide-expert Christophe Busch) heel treffend verwoorde alleen daders en hun handlangers ontkennen de genocide.
[..]

Vandaag is dat rapport met de grond gelijk gemaakt dus zo ver zal het niet gaan.
Maar hey, hij praat naar je straatje.

Heb hem gisteren live zien fumigeren op Israel en een terroristen organisatie zien legitimeren, zo zuiver is die vent niet.
1947-2016
pi_218795979
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Ook jij leest voor het gemak even over het feit heen dat ik het heb over extremistische haardbaarden.

[ link | afbeelding ]

Probeer het nog eens.
Na, ik zie de Jodenmensen nog wel meer civilisatie in zich hebben dan menig woestijnrat.
1947-2016
pi_218795999
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
_O-

Hmmm...

Ik geloof mensen niet als ze zeggen tegen barbaarse terroristen te zijn terwijl ze barbaars terrorisme logisch zeggen te vinden.
pi_218796019
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik geloof mensen niet als ze zeggen tegen barbaarse terroristen te zijn terwijl ze barbaars terrorisme logisch zeggen te vinden.
Exact.
Dus waarom steun je hamas dan?
Waarom plemp je nu al meerdere topics vol met dat gejank van je?
1947-2016
pi_218796062
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Kom met bewijs dan dan er gazanen verkracht zijn, de borsten zijn afgesneden en levend in de hens zijn gestoken?
Werkelijk, hoe krijg je het je vingers uit man..
[..]
Wie ging rellen om verkrachters vrij te krijgen? De paliwappies hier in het westen die met hun terroristensjaaltjes uni's staan om te ploegen?
Jij maakt het extra smeuïg met je borsten, maar dat claimde ik niet.

Voor de rest beschreef ik slechts de realiteit. Als dat walgelijk is zou je je mening moeten bijstellen over Israël nietwaar?
pi_218796066
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Na, ik zie de Jodenmensen nog wel meer civilisatie in zich hebben dan menig woestijnrat.
Ik zie extremistische religie-fanaten aan beide kanten van de stiekeme genocidewens.

Van mij mogen die allemaal de tering krijgen.
pi_218796107
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Deze civilisatie?

Video of Sexual Abuse at Israeli Prison Is Just Latest Evidence Sde Teiman Is a Torture Site

Alle geloofsextremisten hebben weinig civiel gedrag ten opzichte van anders gelovigen.
pi_218796131
Zijn jullie ook zo benieuwd of @Red_85 het aandurft om een ja of nee te geven of hij zijn mening gaat aanpassen? De meeste internet Israël fanboys durven zich niet vast te laten zetten op lastige dingetjes als realiteit.
pi_218796161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:17 schreef Glazenmaker het volgende:
De meeste internet Israël fanboys durven zich niet vast te laten zetten op lastige dingetjes als realiteit.
Komt omdat het gereedschapskistje dat in Nederland wordt gebruikt niet zo rijkelijk gevuld is, waardoor de beargumentatie zich vaak beperkt tot “modern-Westers AnTiSeMiTiSmE!!”
pi_218796206
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef Red_85 het volgende:

Vandaag is dat rapport met de grond gelijk gemaakt dus zo ver zal het niet gaan.
Ik heb het gemist. Kan je het samenvatten?
pi_218796213
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:20 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Komt omdat het gereedschapskistje dat in Nederland wordt gebruikt niet zo rijkelijk gevuld is, waardoor de beargumentatie zich vaak beperkt tot “modern-Westers AnTiSeMiTiSmE!!”
Ik vind het vooral een beetje kinderlijk. Hamas is slecht, dus de andere partij is goed. Net een Disneyfilm. How about: ze zijn beiden gradaties van kut?
pi_218796215
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik heb het gemist. Kan je het samenvatten?
Ja dat doet hij daar in zijn eigen woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')