Het volk wat nu genocide pleegt is niet het volk van 72 maagden maar het volk van twee hectare andermans land in het verschiet. Daarvoor zijn ze bereid om genocide te plegen.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een doodscultus met als lokkertje 72 maagden.
Hoe vies en laag kun je het verzinnen ook
quote:Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat heb je gedronken? De VN stelt 5 voorwaarden waaraan er aan 1 voldaan moet worden om iets als genocide te bestempelen.
Jij post hier een definitie van een website die vrij expliciet de 5 voorwaarden ook opsomt. JIJ quote dat stukje bewust niet.
Bij deze nogmaals de link.
https://www.centrumintern(...)sprake-van-genocide-
Twee voorwaarden. Gap.quote:Daarin staat dat sprake is van genocide bij: handelingen gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen:
Waarom post je bewust de vijf voorwaarden niet?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Twee voorwaarden. Gap.
De intentie is KEY, zonder intentie, geenocide. Met intentie welocide.
Juist niet, geen twee gebieden waar zo'n enorm verschil qua IQ, welvaart, beschaving, diversiteit zit als tussen Palestina en Israël. De cultuur van dood en stilstand versus de cultuur van leven en vooruitgang.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:44 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
En de regering van Israel is bezig met gelijke munt terug te slaan.
Met genocidale daden, nog wel!
Hoe meer je erover nadenkt, des te meer die extremistische zandbaarden op elkaar lijken.
*kuch* westbankquote:Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef Homey het volgende:
[..]
Juist niet, geen twee gebieden waar zo'n enorm verschil qua IQ, welvaart, beschaving, diversiteit zit als tussen Palestina en Israël. De cultuur van dood en stilstand versus de cultuur van leven en vooruitgang.
In Israel wonen veel moslims. In Palestina woont geen enkele jood. Zie je het verschil?
Maar wat is nu je punt, het zijn maar een stel untermensen dus het minder erg als daar burgerslachtoffers vallen dan als in Israël?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef Homey het volgende:
[..]
Juist niet, geen twee gebieden waar zo'n enorm verschil qua IQ, welvaart, beschaving, diversiteit zit als tussen Palestina en Israël. De cultuur van dood en stilstand versus de cultuur van leven en vooruitgang.
In Israel wonen veel moslims. In Palestina woont geen enkele jood. Zie je het verschil?
Heb je ooit iets van het oude testament gelezen? De reden dat Israel op die plek is komt door een warlord die volgens zijn eigen schrijfsels tienduizenden meisjes heeft verkracht met zijn leger.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een doodscultus met als lokkertje 72 maagden.
Hoe vies en laag kun je het verzinnen ook
quote:Op woensdag 17 september 2025 16:44 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
En de regering van Israel is bezig met gelijke munt terug te slaan.
Met genocidale daden, nog wel!
Hoe meer je erover nadenkt, des te meer die extremistische zandbaarden op elkaar lijken.
Echt walgelijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Duitsers probeerden alles nog in het geniep te doen, de Palestijnen belden trots hun moeder na hun verkrachtingen, tieten afsnijden en moorden, waarna er een waar volksfeest losbarstte, verschilletje.
Ik heb het over extremistische zandbaarden. Niet over al die andere mensen die gewoon een normaal en vreedzaam leven willen leiden.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef Homey het volgende:
[..]
Kom met bewijs dan dan er gazanen verkracht zijn, de borsten zijn afgesneden en levend in de hens zijn gestoken?quote:Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen ons. Ik heb de trotse sociale media posts gezien op 7 oktober en daarna niet mijn ogen gesloten voor hoe Israëliërs zich van dezelfde kant lieten zien.
Wie ging rellen om verkrachters vrij te krijgen? De paliwappies hier in het westen die met hun terroristensjaaltjes uni's staan om te ploegen?quote:Toen ze gingen rellen om verkrachters vrij te krijgen hadden je ogen open moeten gaan.
Ook jij leest voor het gemak even over het feit heen dat ik het heb over extremistische haardbaarden.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Veruit de meeste gazanen leven nog. Zijn niet verkracht, zijn niet levend in de hens gestoken, zijn niet met granaten bewerkt...
Hmmm...
Wat zou jij doen om je volk te beschermen tegen een soort wezen waarvan de barbaar nog zou zeggen: hmmm... niet mijn ding dit.
Je hebt het over terroristen he. Of ben je daar fan van? Zo te zien...
Vandaag is dat rapport met de grond gelijk gemaakt dus zo ver zal het niet gaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef Chadi het volgende:
Zoals een Belg (Genocide-expert Christophe Busch) heel treffend verwoorde alleen daders en hun handlangers ontkennen de genocide.
[..]
Na, ik zie de Jodenmensen nog wel meer civilisatie in zich hebben dan menig woestijnrat.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ook jij leest voor het gemak even over het feit heen dat ik het heb over extremistische haardbaarden.
[ link | afbeelding ]
Probeer het nog eens.
Ik geloof mensen niet als ze zeggen tegen barbaarse terroristen te zijn terwijl ze barbaars terrorisme logisch zeggen te vinden.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Veruit de meeste gazanen leven nog. Zijn niet verkracht, zijn niet levend in de hens gestoken, zijn niet met granaten bewerkt...
Hmmm...
Wat zou jij doen om je volk te beschermen tegen een soort wezen waarvan de barbaar nog zou zeggen: hmmm... niet mijn ding dit.
Je hebt het over terroristen he. Of ben je daar fan van? Zo te zien...
Exact.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik geloof mensen niet als ze zeggen tegen barbaarse terroristen te zijn terwijl ze barbaars terrorisme logisch zeggen te vinden.
Jij maakt het extra smeuïg met je borsten, maar dat claimde ik niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kom met bewijs dan dan er gazanen verkracht zijn, de borsten zijn afgesneden en levend in de hens zijn gestoken?
Werkelijk, hoe krijg je het je vingers uit man..
[..]
Wie ging rellen om verkrachters vrij te krijgen? De paliwappies hier in het westen die met hun terroristensjaaltjes uni's staan om te ploegen?
Ik zie extremistische religie-fanaten aan beide kanten van de stiekeme genocidewens.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na, ik zie de Jodenmensen nog wel meer civilisatie in zich hebben dan menig woestijnrat.
Deze civilisatie?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na, ik zie de Jodenmensen nog wel meer civilisatie in zich hebben dan menig woestijnrat.
Komt omdat het gereedschapskistje dat in Nederland wordt gebruikt niet zo rijkelijk gevuld is, waardoor de beargumentatie zich vaak beperkt tot “modern-Westers AnTiSeMiTiSmE!!”quote:Op woensdag 17 september 2025 18:17 schreef Glazenmaker het volgende:
De meeste internet Israël fanboys durven zich niet vast te laten zetten op lastige dingetjes als realiteit.
Ik heb het gemist. Kan je het samenvatten?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef Red_85 het volgende:
Vandaag is dat rapport met de grond gelijk gemaakt dus zo ver zal het niet gaan.
Ik vind het vooral een beetje kinderlijk. Hamas is slecht, dus de andere partij is goed. Net een Disneyfilm. How about: ze zijn beiden gradaties van kut?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:20 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Komt omdat het gereedschapskistje dat in Nederland wordt gebruikt niet zo rijkelijk gevuld is, waardoor de beargumentatie zich vaak beperkt tot “modern-Westers AnTiSeMiTiSmE!!”
Ja dat doet hij daar in zijn eigen woorden.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Kan je het samenvatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |