abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218795455
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het is een doodscultus met als lokkertje 72 maagden.

Hoe vies en laag kun je het verzinnen ook :')
Het volk wat nu genocide pleegt is niet het volk van 72 maagden maar het volk van twee hectare andermans land in het verschiet. Daarvoor zijn ze bereid om genocide te plegen.
pi_218795469
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat heb je gedronken? De VN stelt 5 voorwaarden waaraan er aan 1 voldaan moet worden om iets als genocide te bestempelen.

Jij post hier een definitie van een website die vrij expliciet de 5 voorwaarden ook opsomt. JIJ quote dat stukje bewust niet.

Bij deze nogmaals de link.

https://www.centrumintern(...)sprake-van-genocide-
quote:
Daarin staat dat sprake is van genocide bij: handelingen gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen:
Twee voorwaarden. Gap.

De intentie is KEY, zonder intentie, geenocide. Met intentie welocide.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218795493
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Twee voorwaarden. Gap.

De intentie is KEY, zonder intentie, geenocide. Met intentie welocide.
Waarom post je bewust de vijf voorwaarden niet?

De dubbele punt in je tekst staat er niet voor jan lul.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2025 17:07:08 ]
pi_218795524
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:44 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
En de regering van Israel is bezig met gelijke munt terug te slaan.

Met genocidale daden, nog wel!

Hoe meer je erover nadenkt, des te meer die extremistische zandbaarden op elkaar lijken.
Juist niet, geen twee gebieden waar zo'n enorm verschil qua IQ, welvaart, beschaving, diversiteit zit als tussen Palestina en Israël. De cultuur van dood en stilstand versus de cultuur van leven en vooruitgang.

In Israel wonen veel moslims. In Palestina woont geen enkele jood. Zie je het verschil?
pi_218795541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef Homey het volgende:

[..]
Juist niet, geen twee gebieden waar zo'n enorm verschil qua IQ, welvaart, beschaving, diversiteit zit als tussen Palestina en Israël. De cultuur van dood en stilstand versus de cultuur van leven en vooruitgang.

In Israel wonen veel moslims. In Palestina woont geen enkele jood. Zie je het verschil?
*kuch* westbank
pi_218795547
Die stream met Gazaanse vluchtelingen laat maar weinig hongerige genocide zien, dat is eerder reclame voor Ozempic.
  woensdag 17 september 2025 @ 17:10:22 #107
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218795552
quote:

[..]

Maar wat is nu je punt, het zijn maar een stel untermensen dus het minder erg als daar burgerslachtoffers vallen dan als in Israël?
pi_218795789
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het is een doodscultus met als lokkertje 72 maagden.

Hoe vies en laag kun je het verzinnen ook :')
Heb je ooit iets van het oude testament gelezen? De reden dat Israel op die plek is komt door een warlord die volgens zijn eigen schrijfsels tienduizenden meisjes heeft verkracht met zijn leger.
https://www.debijbel.nl/bijbel/BGT/NUM.31

Vrouwen die tijdens de verkrachting al seks gehad bleken te hebben voor de verkrachting zijn alsnog geëxecuteerd.

Je kent die warlord van schattige tekenfilms over het vermoorden van Egyptische eerstgeborenen en het splijten van de zee.
pi_218795918
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:44 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
En de regering van Israel is bezig met gelijke munt terug te slaan.

Met genocidale daden, nog wel!

Hoe meer je erover nadenkt, des te meer die extremistische zandbaarden op elkaar lijken.
_O-

Veruit de meeste gazanen leven nog. Zijn niet verkracht, zijn niet levend in de hens gestoken, zijn niet met granaten bewerkt...
Hmmm...

Wat zou jij doen om je volk te beschermen tegen een soort wezen waarvan de barbaar nog zou zeggen: hmmm... niet mijn ding dit.

Je hebt het over terroristen he. Of ben je daar fan van? Zo te zien...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218795921
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De Duitsers probeerden alles nog in het geniep te doen, de Palestijnen belden trots hun moeder na hun verkrachtingen, tieten afsnijden en moorden, waarna er een waar volksfeest losbarstte, verschilletje.
Echt walgelijk.
Ondersteunt ook nog door leden van de pers.
1947-2016
pi_218795945
quote:

[..]

Ik heb het over extremistische zandbaarden. Niet over al die andere mensen die gewoon een normaal en vreedzaam leven willen leiden. :)

Het is niet nodig om zo te generaliseren.
pi_218795950
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat is het verschil tussen ons. Ik heb de trotse sociale media posts gezien op 7 oktober en daarna niet mijn ogen gesloten voor hoe Israëliërs zich van dezelfde kant lieten zien.
Kom met bewijs dan dan er gazanen verkracht zijn, de borsten zijn afgesneden en levend in de hens zijn gestoken?
Werkelijk, hoe krijg je het je vingers uit man..
quote:
Toen ze gingen rellen om verkrachters vrij te krijgen hadden je ogen open moeten gaan.
Wie ging rellen om verkrachters vrij te krijgen? De paliwappies hier in het westen die met hun terroristensjaaltjes uni's staan om te ploegen?
1947-2016
pi_218795962
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
_O-

Veruit de meeste gazanen leven nog. Zijn niet verkracht, zijn niet levend in de hens gestoken, zijn niet met granaten bewerkt...
Hmmm...

Wat zou jij doen om je volk te beschermen tegen een soort wezen waarvan de barbaar nog zou zeggen: hmmm... niet mijn ding dit.

Ook jij leest voor het gemak even over het feit heen dat ik het heb over extremistische haardbaarden.

Probeer het nog eens.
pi_218795966
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef Chadi het volgende:
Zoals een Belg (Genocide-expert Christophe Busch) heel treffend verwoorde alleen daders en hun handlangers ontkennen de genocide.
[..]

Vandaag is dat rapport met de grond gelijk gemaakt dus zo ver zal het niet gaan.
Maar hey, hij praat naar je straatje.

Heb hem gisteren live zien fumigeren op Israel en een terroristen organisatie zien legitimeren, zo zuiver is die vent niet.
1947-2016
pi_218795979
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Ook jij leest voor het gemak even over het feit heen dat ik het heb over extremistische haardbaarden.

[ link | afbeelding ]

Probeer het nog eens.
Na, ik zie de Jodenmensen nog wel meer civilisatie in zich hebben dan menig woestijnrat.
1947-2016
pi_218795999
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
_O-

Hmmm...

Ik geloof mensen niet als ze zeggen tegen barbaarse terroristen te zijn terwijl ze barbaars terrorisme logisch zeggen te vinden.
pi_218796019
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik geloof mensen niet als ze zeggen tegen barbaarse terroristen te zijn terwijl ze barbaars terrorisme logisch zeggen te vinden.
Exact.
Dus waarom steun je hamas dan?
Waarom plemp je nu al meerdere topics vol met dat gejank van je?
1947-2016
pi_218796062
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Kom met bewijs dan dan er gazanen verkracht zijn, de borsten zijn afgesneden en levend in de hens zijn gestoken?
Werkelijk, hoe krijg je het je vingers uit man..
[..]
Wie ging rellen om verkrachters vrij te krijgen? De paliwappies hier in het westen die met hun terroristensjaaltjes uni's staan om te ploegen?
Jij maakt het extra smeuïg met je borsten, maar dat claimde ik niet.

Voor de rest beschreef ik slechts de realiteit. Als dat walgelijk is zou je je mening moeten bijstellen over Israël nietwaar?
pi_218796066
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Na, ik zie de Jodenmensen nog wel meer civilisatie in zich hebben dan menig woestijnrat.
Ik zie extremistische religie-fanaten aan beide kanten van de stiekeme genocidewens.

Van mij mogen die allemaal de tering krijgen.
pi_218796107
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Deze civilisatie?

Video of Sexual Abuse at Israeli Prison Is Just Latest Evidence Sde Teiman Is a Torture Site

Alle geloofsextremisten hebben weinig civiel gedrag ten opzichte van anders gelovigen.
pi_218796131
Zijn jullie ook zo benieuwd of @Red_85 het aandurft om een ja of nee te geven of hij zijn mening gaat aanpassen? De meeste internet Israël fanboys durven zich niet vast te laten zetten op lastige dingetjes als realiteit.
pi_218796161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:17 schreef Glazenmaker het volgende:
De meeste internet Israël fanboys durven zich niet vast te laten zetten op lastige dingetjes als realiteit.
Komt omdat het gereedschapskistje dat in Nederland wordt gebruikt niet zo rijkelijk gevuld is, waardoor de beargumentatie zich vaak beperkt tot “modern-Westers AnTiSeMiTiSmE!!”
pi_218796206
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef Red_85 het volgende:

Vandaag is dat rapport met de grond gelijk gemaakt dus zo ver zal het niet gaan.
Ik heb het gemist. Kan je het samenvatten?
pi_218796213
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:20 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Komt omdat het gereedschapskistje dat in Nederland wordt gebruikt niet zo rijkelijk gevuld is, waardoor de beargumentatie zich vaak beperkt tot “modern-Westers AnTiSeMiTiSmE!!”
Ik vind het vooral een beetje kinderlijk. Hamas is slecht, dus de andere partij is goed. Net een Disneyfilm. How about: ze zijn beiden gradaties van kut?
pi_218796215
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik heb het gemist. Kan je het samenvatten?
Ja dat doet hij daar in zijn eigen woorden.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:32:27 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218796261
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vind het vooral een beetje kinderlijk. Hamas is slecht, dus de andere partij is goed. Net een Disneyfilm. How about: ze zijn beiden gradaties van kut?
En dan? Is het opgelost?
  woensdag 17 september 2025 @ 18:49:37 #127
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218796410
Go Israël, pak de ratten van Hamas maar goed aan en laat de westerse deugneuzen maar lekker stikken in hun gejank. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Please consider the environment before printing this post
pi_218796416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
En dan? Is het opgelost?
Dat zegt niemand he.

@Glazenmaker heeft gewoon gelijk. Ik word er intussen schijtziek van dat je geen kritiek op de ene partij kan hebben zonder ervan beticht te worden aanhanger van de andere partij te zijn. Zoals hierboven ook weer wordt beweerd dat een mede-user Hamas steunt, omdat ie kritiek op Israel heeft.
pi_218796432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:51:44 #130
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218796433
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:50 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat zegt niemand he.

@:Glazenmaker heeft gewoon gelijk. Ik word er intussen schijtziek van dat je geen kritiek op de ene partij kan hebben zonder ervan beticht te worden aanhanger van de andere partij te zijn. Zoals hierboven ook weer wordt beweerd dat een mede-user Hamas steunt, omdat ie kritiek op Israel heeft.
Een reden dat veel users hier niet meer reageren. In geen enkele reeks over dit onderwerp.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218796460
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een reden dat veel users hier niet meer reageren. In geen enkele reeks over dit onderwerp.
Als dit zo door gaat ben ik ook weg. En ik ben bang dat ik dan de Fok! deur maar helemaal achter me dicht trek.Ik ben deze zomer een flink aantal maanden vrijwillig afwezig geweest om de totaal vergiftigde sfeer en het is er helaas niet beter op geworden.
pi_218796469
quote:

[..]
Dat zegt niemand he.

@:Glazenmaker heeft gewoon gelijk. Ik word er intussen schijtziek van dat je geen kritiek op de ene partij kan hebben zonder ervan beticht te worden aanhanger van de andere partij te zijn. Zoals hierboven ook weer wordt beweerd dat een mede-user Hamas steunt, omdat ie kritiek op Israel heeft.
Misschien moet je jezelf afvragen waarom de drang bij sommigen zo groot is om selectief en eenzijdig de hele tijd Israël te 'bekritiseren'? Als mensen namelijk zo te werk gaan met zo nu en dan tussendoor een vlugge en soms zelfs ogenschijnlijk schoorvoetende afkeuring van het Palestijnse terreur, dan wek je natuurlijk de indruk heel erg partijdig te zijn.

En ik zeg verder niet dat jij dit doet, maar er zijn wel users die dit doen: eenzijdig Israël bashen en als men op deze eenzijdige kritiek wordt aangesproken beweert men neutraal te zijn. Tja, daar ga je dan niemand meer van overtuigen natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 17 september 2025 @ 18:55:59 #133
438527 MissButterflyy
pi_218796477
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:53 schreef recursief het volgende:

[..]
Als dit zo door gaat ben ik ook weg. En ik ben bang dat ik dan de Fok! deur maar helemaal achter me dicht trek.Ik ben deze zomer een flink aantal maanden vrijwillig afwezig geweest om de totaal vergiftigde sfeer en het is er helaas niet beter op geworden.
Er zijn genoeg andere topics en onderwerpen.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:56:11 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218796480
quote:

[..]
Dat zegt niemand he.

Maar dat werkt toch 2 kanten op, hij heeft het zelf over Israel fanboys, over kinderlijk gesproken.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:57:07 #135
438527 MissButterflyy
pi_218796492
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Misschien moet je jezelf afvragen waarom de drang bij sommigen zo groot is om selectief en eenzijdig de hele tijd Israël te 'bekritiseren'? Als mensen namelijk zo te werk gaan met zo nu en dan tussendoor een vlugge en soms zelfs ogenschijnlijk schoorvoetende afkeuring van het Palestijnse terreur, dan wek je natuurlijk de indruk heel erg partijdig te zijn.

En ik zeg verder niet dat jij dit doet, maar er zijn wel user dit doen: eenzijdig Israël bashen en als men op deze eenzijdige kritiek wordt aangesproken beweert men neutraal te zijn. Tja, daar ga je dan niemand meer van overtuigen natuurlijk.
My god, jij bent degene die even niks hoeft te zeggen hoor! :')
pi_218796514
Waar het vooral op lijkt is dat sommigen het niet kunnen hebben als hun overduidelijke vooringenomenheid en sympathieën voor één partij en antipathie jegens de andere partij worden opgemerkt. Speelt gewoon open kaart, dat doe ik al vanaf het begin: ik ben uitgesproken pro-Israël en vind de sentimenten in de Palestijnse samenleving verachtelijk.

Ja, idealiter was er ooit een tweestatenoplossing gekomen, maar het mag wel heel duidelijk zijn dat de Palestijnen dit nooit echt hebben gewild en de bereidheid hiertoe bij Israël door het aanhoudende Palestijnse terreur, volledig weg is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218796525
quote:
The U.N. Human Rights Council issued a report.

Meet the members:
🇨🇺 Cuba
🇶🇦 Qatar
🇨🇳 China
🇸🇩 Sudan
🇩🇿 Algeria
🇧🇴 Bolivia
🇰🇼 Kuwait
🇧🇮 Burundi
🇻🇳 Vietnam
🇰🇬 Kyrgyzstan
🇧🇩 Bangladesh
🇨🇩 Democratic Republic of Congo

The inmates are running the asylum—and the NYT legitimizes them.
twitter

https://x.com/HillelNeuer/status/1968261389254091067
pi_218796547
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Misschien moet je jezelf afvragen waarom de drang bij sommigen zo groot is om selectief en eenzijdig de hele tijd Israël te 'bekritiseren'?
Users zoals jij zorgen daar voor.

In het geval van FOK! is dat bijna hoogstpersoonlijk jouw verdienste.
pi_218796564
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
Waar het vooral op lijkt
Waar het vooral op lijkt is dat jij elke keer wanneer er aan je wordt gevraagd inhoudelijk te reageren, je met de staart tussen je benen lafjes afdruipt.
pi_218796605
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
Waar het vooral op lijkt is dat sommigen het niet kunnen hebben als hun overduidelijke vooringenomenheid en sympathieën voor één partij en antipathie jegens de andere partij worden opgemerkt.
Alle partijen claimen dat hun geloof vredelievend is maar vergeten voor het gemak te vermelden dat dan de vrije meningsuiting voor andersdenkenden ophoudt te bestaan.
pi_218796690
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik ben pro Israel, maar zeker niet pro Netanyahu en z'n regering, maar de nuance is al een tijd geleden geleden vertrokken uit de Israel-Hamas topics, dus veel zin om dat te blijven herhalen is er niet.
^O^

Jammer dat deze nuance geen plek gegund wordt in dit topic.
pi_218796782
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Maar hey, hij praat naar je straatje.

Heb hem gisteren live zien fumigeren op Israel en een terroristen organisatie zien legitimeren, zo zuiver is die vent niet.
Vertel door wie is het met de grond gelijk gemaakt? Met welke argumenten?
pi_218796789
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
En dan? Is het opgelost?
Voor je iets kan oplossen moet je eerst de realiteit kunnen erkennen.
pi_218796806
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:31 schreef Chadi het volgende:

[..]
Vertel door wie is het met de grond gelijk gemaakt? Met welke argumenten?
Er worden wel dingen met de grond gelijk gemaakt, maar dat is waar men in het rapport over schrijft, niet het rapport zelf.

Desbetreffende user leest wel vaker dingen anders dan hoe het geschreven is.
pi_218796883
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar dat werkt toch 2 kanten op, hij heeft het zelf over Israel fanboys, over kinderlijk gesproken.
Hoe zou jij mensen omschrijven die geen enkele kritiek dulden en alles wat minder is verkleinen of negeren? Die zijn hier namelijk gewoon in dit topic.
pi_218796887
Syrië, 7 miljoen vluchtelingen.

Oekraïne, 8 miljoen vluchtelingen.

Gaza, mogen het land niet uit van Hamas.
Hamas heeft ze nodig om voedsel aan te verkopen, is de enige resterende bron van inkomsten voor hun soldaten, plus het schuilt zo lekker achter de rug van een Palestijns kindje, kun je weer een foto verkopen aan Westerse media om te laten zien hoe slecht Israël is.
pi_218796939
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Syrië, 7 miljoen vluchtelingen.

Oekraïne, 8 miljoen vluchtelingen.

Gaza, mogen het land niet uit van Hamas.
Hamas heeft ze nodig om voedsel aan te verkopen, is de enige resterende bron van inkomsten voor hun soldaten, plus het schuilt zo lekker achter de rug van een Palestijns kindje, kun je weer een foto verkopen aan Westerse media om te laten zien hoe slecht Israël is.
Volgens mij is het meer zo dat niemand ze (terecht) wil hebben, en ze naast Egypte alleen de zeebodem hebben om naartoe te lopen.

Maar ik laat me graag overtuigen.
pi_218796984
quote:

[..]
Dat zegt niemand he.

Cry me a river.

Het is al jaren andersom: als je niet als een onbelezen studentikose pro-Pallie wap overal Israël bijsleept ben je genocide-ondersteuner.

Weet je hoe ik dat weet?

Omdat ik al JAREN kritiek heb op Netanyahu, Smotrich en kolonisten.

Dat is echter niet genoeg: men moet en zal 100% schijten op Israël, anders is men een neo-nazi die smult van dode kinderen, of zo.

Echt, groei ballen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218796988
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Volgens mij is het meer zo dat niemand ze (terecht) wil hebben, en ze naast Egypte alleen de zeebodem hebben om naartoe te lopen.

Maar ik laat me graag overtuigen.
Ik denk dat als Europa zegt, Netanyahu luister, we komen ze ophalen jongen, ben jij er vanaf en we hebben toch al miljoenen anderen (zie eerder genoemde aantallen alleen al) opgevangen, deze gaan we ook even redden, dat hij er een strikje omdoet.

Maar ja :)
pi_218796995
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoe zou jij mensen omschrijven die geen enkele kritiek dulden en alles wat minder is verkleinen of negeren? Die zijn hier namelijk gewoon in dit topic.
Ja, ik niet dus.

En daarom mijn vraag aan jou: wat voor 'free Palestine' wordt dat precies?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')