abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2025 @ 18:32:27 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218796261
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vind het vooral een beetje kinderlijk. Hamas is slecht, dus de andere partij is goed. Net een Disneyfilm. How about: ze zijn beiden gradaties van kut?
En dan? Is het opgelost?
  woensdag 17 september 2025 @ 18:49:37 #127
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218796410
Go Israël, pak de ratten van Hamas maar goed aan en laat de westerse deugneuzen maar lekker stikken in hun gejank. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Please consider the environment before printing this post
pi_218796416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
En dan? Is het opgelost?
Dat zegt niemand he.

@Glazenmaker heeft gewoon gelijk. Ik word er intussen schijtziek van dat je geen kritiek op de ene partij kan hebben zonder ervan beticht te worden aanhanger van de andere partij te zijn. Zoals hierboven ook weer wordt beweerd dat een mede-user Hamas steunt, omdat ie kritiek op Israel heeft.
pi_218796432
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vind het vooral een beetje kinderlijk. Hamas is slecht, dus de andere partij is goed. Net een Disneyfilm. How about: ze zijn beiden gradaties van kut?
Helemaal mee eens.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:51:44 #130
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218796433
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:50 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat zegt niemand he.

@:Glazenmaker heeft gewoon gelijk. Ik word er intussen schijtziek van dat je geen kritiek op de ene partij kan hebben zonder ervan beticht te worden aanhanger van de andere partij te zijn. Zoals hierboven ook weer wordt beweerd dat een mede-user Hamas steunt, omdat ie kritiek op Israel heeft.
Een reden dat veel users hier niet meer reageren. In geen enkele reeks over dit onderwerp.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218796460
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een reden dat veel users hier niet meer reageren. In geen enkele reeks over dit onderwerp.
Als dit zo door gaat ben ik ook weg. En ik ben bang dat ik dan de Fok! deur maar helemaal achter me dicht trek.Ik ben deze zomer een flink aantal maanden vrijwillig afwezig geweest om de totaal vergiftigde sfeer en het is er helaas niet beter op geworden.
pi_218796469
quote:

[..]
Dat zegt niemand he.

@:Glazenmaker heeft gewoon gelijk. Ik word er intussen schijtziek van dat je geen kritiek op de ene partij kan hebben zonder ervan beticht te worden aanhanger van de andere partij te zijn. Zoals hierboven ook weer wordt beweerd dat een mede-user Hamas steunt, omdat ie kritiek op Israel heeft.
Misschien moet je jezelf afvragen waarom de drang bij sommigen zo groot is om selectief en eenzijdig de hele tijd Israël te 'bekritiseren'? Als mensen namelijk zo te werk gaan met zo nu en dan tussendoor een vlugge en soms zelfs ogenschijnlijk schoorvoetende afkeuring van het Palestijnse terreur, dan wek je natuurlijk de indruk heel erg partijdig te zijn.

En ik zeg verder niet dat jij dit doet, maar er zijn wel users die dit doen: eenzijdig Israël bashen en als men op deze eenzijdige kritiek wordt aangesproken beweert men neutraal te zijn. Tja, daar ga je dan niemand meer van overtuigen natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 17 september 2025 @ 18:55:59 #133
438527 MissButterflyy
pi_218796477
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:53 schreef recursief het volgende:

[..]
Als dit zo door gaat ben ik ook weg. En ik ben bang dat ik dan de Fok! deur maar helemaal achter me dicht trek.Ik ben deze zomer een flink aantal maanden vrijwillig afwezig geweest om de totaal vergiftigde sfeer en het is er helaas niet beter op geworden.
Er zijn genoeg andere topics en onderwerpen.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:56:11 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218796480
quote:

[..]
Dat zegt niemand he.

Maar dat werkt toch 2 kanten op, hij heeft het zelf over Israel fanboys, over kinderlijk gesproken.
  woensdag 17 september 2025 @ 18:57:07 #135
438527 MissButterflyy
pi_218796492
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Misschien moet je jezelf afvragen waarom de drang bij sommigen zo groot is om selectief en eenzijdig de hele tijd Israël te 'bekritiseren'? Als mensen namelijk zo te werk gaan met zo nu en dan tussendoor een vlugge en soms zelfs ogenschijnlijk schoorvoetende afkeuring van het Palestijnse terreur, dan wek je natuurlijk de indruk heel erg partijdig te zijn.

En ik zeg verder niet dat jij dit doet, maar er zijn wel user dit doen: eenzijdig Israël bashen en als men op deze eenzijdige kritiek wordt aangesproken beweert men neutraal te zijn. Tja, daar ga je dan niemand meer van overtuigen natuurlijk.
My god, jij bent degene die even niks hoeft te zeggen hoor! :')
pi_218796514
Waar het vooral op lijkt is dat sommigen het niet kunnen hebben als hun overduidelijke vooringenomenheid en sympathieën voor één partij en antipathie jegens de andere partij worden opgemerkt. Speelt gewoon open kaart, dat doe ik al vanaf het begin: ik ben uitgesproken pro-Israël en vind de sentimenten in de Palestijnse samenleving verachtelijk.

Ja, idealiter was er ooit een tweestatenoplossing gekomen, maar het mag wel heel duidelijk zijn dat de Palestijnen dit nooit echt hebben gewild en de bereidheid hiertoe bij Israël door het aanhoudende Palestijnse terreur, volledig weg is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218796525
quote:
The U.N. Human Rights Council issued a report.

Meet the members:
🇨🇺 Cuba
🇶🇦 Qatar
🇨🇳 China
🇸🇩 Sudan
🇩🇿 Algeria
🇧🇴 Bolivia
🇰🇼 Kuwait
🇧🇮 Burundi
🇻🇳 Vietnam
🇰🇬 Kyrgyzstan
🇧🇩 Bangladesh
🇨🇩 Democratic Republic of Congo

The inmates are running the asylum—and the NYT legitimizes them.
twitter

https://x.com/HillelNeuer/status/1968261389254091067
pi_218796547
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Misschien moet je jezelf afvragen waarom de drang bij sommigen zo groot is om selectief en eenzijdig de hele tijd Israël te 'bekritiseren'?
Users zoals jij zorgen daar voor.

In het geval van FOK! is dat bijna hoogstpersoonlijk jouw verdienste.
pi_218796564
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
Waar het vooral op lijkt
Waar het vooral op lijkt is dat jij elke keer wanneer er aan je wordt gevraagd inhoudelijk te reageren, je met de staart tussen je benen lafjes afdruipt.
pi_218796605
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
Waar het vooral op lijkt is dat sommigen het niet kunnen hebben als hun overduidelijke vooringenomenheid en sympathieën voor één partij en antipathie jegens de andere partij worden opgemerkt.
Alle partijen claimen dat hun geloof vredelievend is maar vergeten voor het gemak te vermelden dat dan de vrije meningsuiting voor andersdenkenden ophoudt te bestaan.
pi_218796690
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik ben pro Israel, maar zeker niet pro Netanyahu en z'n regering, maar de nuance is al een tijd geleden geleden vertrokken uit de Israel-Hamas topics, dus veel zin om dat te blijven herhalen is er niet.
^O^

Jammer dat deze nuance geen plek gegund wordt in dit topic.
pi_218796782
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vandaag is dat rapport met de grond gelijk gemaakt dus zo ver zal het niet gaan.
Maar hey, hij praat naar je straatje.

Heb hem gisteren live zien fumigeren op Israel en een terroristen organisatie zien legitimeren, zo zuiver is die vent niet.
Vertel door wie is het met de grond gelijk gemaakt? Met welke argumenten?
pi_218796789
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
En dan? Is het opgelost?
Voor je iets kan oplossen moet je eerst de realiteit kunnen erkennen.
pi_218796806
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:31 schreef Chadi het volgende:

[..]
Vertel door wie is het met de grond gelijk gemaakt? Met welke argumenten?
Er worden wel dingen met de grond gelijk gemaakt, maar dat is waar men in het rapport over schrijft, niet het rapport zelf.

Desbetreffende user leest wel vaker dingen anders dan hoe het geschreven is.
pi_218796883
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar dat werkt toch 2 kanten op, hij heeft het zelf over Israel fanboys, over kinderlijk gesproken.
Hoe zou jij mensen omschrijven die geen enkele kritiek dulden en alles wat minder is verkleinen of negeren? Die zijn hier namelijk gewoon in dit topic.
pi_218796887
Syrië, 7 miljoen vluchtelingen.

Oekraïne, 8 miljoen vluchtelingen.

Gaza, mogen het land niet uit van Hamas.
Hamas heeft ze nodig om voedsel aan te verkopen, is de enige resterende bron van inkomsten voor hun soldaten, plus het schuilt zo lekker achter de rug van een Palestijns kindje, kun je weer een foto verkopen aan Westerse media om te laten zien hoe slecht Israël is.
pi_218796939
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Syrië, 7 miljoen vluchtelingen.

Oekraïne, 8 miljoen vluchtelingen.

Gaza, mogen het land niet uit van Hamas.
Hamas heeft ze nodig om voedsel aan te verkopen, is de enige resterende bron van inkomsten voor hun soldaten, plus het schuilt zo lekker achter de rug van een Palestijns kindje, kun je weer een foto verkopen aan Westerse media om te laten zien hoe slecht Israël is.
Volgens mij is het meer zo dat niemand ze (terecht) wil hebben, en ze naast Egypte alleen de zeebodem hebben om naartoe te lopen.

Maar ik laat me graag overtuigen.
pi_218796984
quote:

[..]
Dat zegt niemand he.

Cry me a river.

Het is al jaren andersom: als je niet als een onbelezen studentikose pro-Pallie wap overal Israël bijsleept ben je genocide-ondersteuner.

Weet je hoe ik dat weet?

Omdat ik al JAREN kritiek heb op Netanyahu, Smotrich en kolonisten.

Dat is echter niet genoeg: men moet en zal 100% schijten op Israël, anders is men een neo-nazi die smult van dode kinderen, of zo.

Echt, groei ballen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218796988
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Volgens mij is het meer zo dat niemand ze (terecht) wil hebben, en ze naast Egypte alleen de zeebodem hebben om naartoe te lopen.

Maar ik laat me graag overtuigen.
Ik denk dat als Europa zegt, Netanyahu luister, we komen ze ophalen jongen, ben jij er vanaf en we hebben toch al miljoenen anderen (zie eerder genoemde aantallen alleen al) opgevangen, deze gaan we ook even redden, dat hij er een strikje omdoet.

Maar ja :)
pi_218796995
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoe zou jij mensen omschrijven die geen enkele kritiek dulden en alles wat minder is verkleinen of negeren? Die zijn hier namelijk gewoon in dit topic.
Ja, ik niet dus.

En daarom mijn vraag aan jou: wat voor 'free Palestine' wordt dat precies?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')