abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218797016
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik denk dat als Europa zegt, Netanyahu luister, we komen ze ophalen jongen, ben jij er vanaf en we hebben toch al miljoenen anderen (zie eerder genoemde aantallen alleen al) opgevangen, deze gaan we ook even redden, dat hij er een strikje omdoet.

Maar ja :)
Dat denk ik ook, maar wat mij betreft blijft de zandbak in de zandbak.

Hoe is dit precies antwoord op mijn vraag, echter?
pi_218797026
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:49 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, maar wat mij betreft blijft de zandbak in de zandbak.

Hoe is dit precies antwoord op mijn vraag, echter?
Heb je een vraag gesteld?

Ik zie hem namelijk niet.
pi_218797082
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Cry me a river.

Het is al jaren andersom: als je niet als een onbelezen studentikose pro-Pallie wap overal Israël bijsleept ben je genocide-ondersteuner.

Weet je hoe ik dat weet?

Omdat ik al JAREN kritiek heb op Netanyahu, Smotrich en kolonisten.

Dat is echter niet genoeg: men moet en zal 100% schijten op Israël, anders is men een neo-nazi die smult van dode kinderen, of zo.

Echt, groei ballen.
Wat is dit voor een onduidelijke post?

Wat ik hier uit haal is dat de nuance volgens jou door de palliewappies onmogelijk wordt gemaakt, en volgens mensen zoals ik de nuance (ook) door Netanyahu-fanboys onmogelijk wordt gemaakt.

Dus eigenlijk zijn we het erover eens dat er een hoop extremisten zijn die hun best doen om elke vorm van nuance de kop in te drukken?
pi_218797101
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:55 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Wat is dit voor een onduidelijke post?

Wat ik hier uit haal is dat de nuance volgens jou door de palliewappies onmogelijk wordt gemaakt, en volgens mensen zoals ik de nuance door Netanyahu-fanboys onmogelijk wordt gemaakt.

Dus eigenlijk zijn we het erover eens dat er een hoop extremisten zijn die hun best doen om elke vorm van nuance de kop in te drukken?
Gezien je laatste posts zie ik je vooral als complotdenker die graag overal Israël bijsleept. En de Mossad. En Zionisten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218797116
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Heb je een vraag gesteld?

Ik zie hem namelijk niet.
:D

Touché.

De vraag die ik had willen en moeten stellen: Is het alleen zo dat Hamas ze tegenhoudt om te vluchten, of dat ze naast Egypte (die ze tegenhoudt) en de zeebodem verder geen mogelijkheid hebben om überhaupt ergens heen te vluchten?
pi_218797185
quote:
Dat heet "Lying by Omission". De volledige lijst met landen die op dit moment deel uit maken van de Mensenrechtenraad:

• Albanië
• Algerije
• Bangladesh
• België
• Benin
• Bolivia (Plurinationale Staat van)
• Brazilië
• Bulgarije
• Boeroendi
• Chili
• China
• Colombia
• Costa Rica
• Ivoorkust
• Cuba
• Cyprus
• Tsjechië
• Democratische Republiek Congo
• Dominicaanse Republiek
• Ethiopië
• Frankrijk
• Gambia
• Georgië
• Duitsland
• Ghana
• IJsland
• Indonesië
• Japan
• Kenia
• Koeweit
• Kirgizië
• Malawi
• Maldiven
• Marshalleilanden
• Mexico
• Marokko
• Nederland (Koninkrijk der)
• Noord-Macedonië
• Qatar
• Republiek Korea
• Roemenië
• Zuid-Afrika
• Spanje
• Soedan
• Zwitserland
• Thailand
• Vietnam

------------

Lidmaatschap is gebonden aan termijnen. Alle landen die in het heden of verleden deel hebben uitgemaakt van de raad:

• Afghanistan
• Albanië
• Algerije
• Angola
• Argentinië
• Armenië
• Australië
• Azerbeidzjan
• Bahama's
• Bahrein
• Bangladesh
• België
• Benin
• Bolivia (plurinationale staat)
• Bosnië en Herzegovina
• Botswana
• Brazilië
• Bulgarije
• Burkina Faso
• Burundi
• Canada
• Chili
• China
• Congo
• Costa Rica
• Cuba
• Democratische Republiek Congo
• Denemarken
• Djibouti
• Duitsland
• Ecuador
• Egypte
• El Salvador
• Eritrea
• Estland
• Ethiopië
• Fiji
• Finland
• de Filipijnen
• Frankrijk
• Gabon
• Gambia
• Georgië
• Ghana
• Guatemala
• Honduras
• Hongarije
• IJsland
• Ierland
• India
• Indonesië
• Irak
• Italië
• Ivoorkust
• Japan
• Jordanië
• Kameroen
• Kazachstan
• Kenia
• Kirgizië
• Koeweit
• Kroatië
• Letland
• Libië
• Litouwen
• Luxemburg
• Madagaskar
• Malawi
• de Malediven
• Maleisië
• Mali
• Marokko
• de Marshalleilanden
• Mauritanië
• Mauritius
• Mexico
• Mongolië
• Montenegro
• Namibië
• Nederland
• Nepal
• Nicaragua
• Nigeria
• Noorwegen
• Oeganda
• Oekraïne
• Oezbekistan
• Oostenrijk
• Pakistan
• Panama
• Paraguay
• Peru
• Polen
• Portugal
• Qatar
• Republiek Moldavië
• Republiek Noord-Macedonië
• Roemenië
• Russische Federatie
• Rwanda
• Saoedi-Arabië
• Senegal
• Sierra Leone
• Slovenië
• Slowakije
• Soedan
• Somalië
• Spanje
• Sri Lanka
• Thailand
• Togo
• Tsjechië
• Tunesië
• Uruguay
• Venezuela (Bolivariaanse Republiek)
• Verenigd Koninkrijk van Groot-Brittannië en Noord-Ierland
• de Verenigde Arabische Emiraten
• Verenigde Staten van Amerika
• Vietnam
• Zambia
• Zuid-Afrika
• Zuid-Korea
• Zwitserland

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2025 20:04:20 ]
pi_218797192
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:56 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]

Touché.

De vraag die ik had willen en moeten stellen: Is het alleen zo dat Hamas ze tegenhoudt om te vluchten, of dat ze naast Egypte (die ze tegenhoudt) en de zeebodem verder geen mogelijkheid hebben om überhaupt ergens heen te vluchten?
Ja dat is de vraag die ik mezelf stelde, waarom miljoenen oorlogsvluchtelingen opvangen en deze relatief kleine groep niet, wat ik wel weet is dat Hamas zijn soldaten betaald met het geld dat ze verdienen aan gestolen voedselhulp en dat ze veilig kunnen schuilen tussen de burgerbevolking, op een open slagveld zouden ze het slechts een paar minuten volhouden tegen het IDF, plus je kunt ze natuurlijk perfect gebruiken als wapen tijdens het beïnvloeden van de wereldopinie.
pi_218797207
quote:

[..]
Cry me a river.

Het is al jaren andersom: als je niet als een onbelezen studentikose pro-Pallie wap overal Israël bijsleept ben je genocide-ondersteuner.

Weet je hoe ik dat weet?

Dat is echter niet genoeg: men moet en zal 100% schijten op Israël, anders is men een neo-nazi die smult van dode kinderen, of zo.

Echt, groei ballen.
Ik zei dit he:
quote:
Ik word er intussen schijtziek van dat je geen kritiek op de ene partij kan hebben zonder ervan beticht te worden aanhanger van de andere partij te zijn.
Waarom je zo geprikkeld reageert is me een raadsel.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2025 20:08:57 ]
pi_218797253
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:03 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik zei dit he:
[..]
Waarom je zo geprikkeld reageert is me een raadsel.
Omdat je nergens te vinden bent wanneer allerlei pro-Palestina volk hier van leer trekt. Nú kom je ineens met een oproep tot 'nuance'...

Sorry, weinig geloofwaardig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218797277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Gezien je laatste posts zie ik je vooral als complotdenker die graag overal Israël bijsleept. En de Mossad. En Zionisten.
Zionisten zijn ,,gewoon” Joden die erin geloven dat alleen de Messias hen terug kan brengen naar het beloofde land. Als ik mij nier vergis zien zij het opeisen van Israel via de vroegere geopolitieke weg zelfs als zonde, maar daarin kan ik mij vergissen.

Wat die booslims daar allemaal aan hangen zal mij verder worst zijn. Ik heb niet zo de behoefte om mij tot zo ver te verdiepen in de schizofrene beleveniswereld van de Islam.

Wat betreft de Mossad: ook jij weet dat er diverse controversiële operaties op te sommen zijn die je doen laten twijfelen over de ware intenties van de desbetreffende regering(en) waaronder ze opereren.

De complottheorieën waar je het over hebt zie ik niet zo. Het kan zijn dat dit zo over komt omdat ik nog wel eens cynische posts maak, maar dit is meestal bedoeld om het absurdisme waarin we momenteel leven te laten zien en zeker niet op de manier die jij vermoedt serieus bedoeld.

Echter: dat ik het Israel onder de regering Netanyahu en zijn extremistische religie-fanatici voor geen centimeter vertrouw, mag duidelijk zijn.

Als ik alles plat sla Etto, komt het er eigenlijk op neer:

1) Ik heb een afkeer tegen religie-fanatici. In de praktijk komt dat neer op de meeste (behaarde) Abrahamisten, ben ik achter gekomen

2) Ik heb een afkeer tegen sympathisanten die dit soort extremisten ophemelen. Je kent het wel: extreemlinks en hun schizofrene identiteitscrisis als het neerkomt op de Islam, bijvoorbeeld.

3) In het geval van deze discussie kunnen wat mij betreft dus zowel Hamas als de regering Netanyahu en zijn fanatici royaal de tering genieten.

Zijn de verhoudingen zo helder genoeg?
pi_218797279
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat je nergens te vinden bent wanneer allerlei pro-Palestina volk hier van leer trekt. Nú kom je ineens met een oproep tot 'nuance'...

Sorry, weinig geloofwaardig.
Echt hoor, ik krijg toch het idee dat je niet alles van me gelezen hebt.
pi_218797359
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja dat is de vraag die ik mezelf stelde, waarom miljoenen oorlogsvluchtelingen opvangen en deze relatief kleine groep niet, wat ik wel weet is dat Hamas zijn soldaten betaald met het geld dat ze verdienen aan gestolen voedselhulp en dat ze veilig kunnen schuilen tussen de burgerbevolking, op een open slagveld zouden ze het slechts een paar minuten volhouden tegen het IDF, plus je kunt ze natuurlijk perfect gebruiken als wapen tijdens het beïnvloeden van de wereldopinie.
Helemaal mee eens.

En dat Hamas deze smerige oorlogstactieken inzet zal ik ook onder geen beding ontkennen.
pi_218797405
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:14 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.

En dat Hamas deze smerige oorlogstactieken inzet zal ik ook onder geen beding ontkennen.
Het enige dilemma dat dus werkelijk overblijft is zou zo uit een goedkope Hollywoodfilm kunnen komen, geef je toe aan terrorisme of ga je ten kostte van alles door om deze terroristen te pakken te krijgen.
pi_218797570
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het enige dilemma dat dus werkelijk overblijft is zou zo uit een goedkope Hollywoodfilm kunnen komen, geef je toe aan terrorisme of ga je ten kostte van alles door om deze terroristen te pakken te krijgen.
En dat is naar mijn mening dus een vals dilemma die hier te vaak naar voren wordt gebracht.

Door je oorlogstactiek te veranderen geef je niet toe aan terrorisme.

Dit zwart-wit denken is letterlijk de val die Hamas heeft uitgezet en waar de regering Netanyahu met open ogen in loopt. Puur omdat ze vol zit van dezelfde extremistische fantasten die verblind van haat niet kijken waar ze overheen marcheren.

En dit sentiment waait over naar de geesten die zich hier uiten. Gisteren nog het meest schrijnende voorbeeld die ik tot nu toe voorbij heb zien komen:

Als er echt een Satan bestaat, dan heeft die voeten in aarde gezet in de geesten van zowel Hamas als de extremisten in de regering Netanyahu, en beginnen de tentakels van het kwaad dat ze tezamen voortbrengen langzaam te friemelen in de geesten duizenden kilometers verderop.

Vrolijk worden van oorlog, vanuit welke kant dan ook. Zo ver zijn sommigen aan het afglijden hier.
pi_218797709
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd of @:red_85 het aandurft om een ja of nee te geven of hij zijn mening gaat aanpassen? De meeste internet Israël fanboys durven zich niet vast te laten zetten op lastige dingetjes als realiteit.
Oh my...
_O-

Zoals gezegd, lekker kinderachtig dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218797768
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:31 schreef Chadi het volgende:

[..]
Vertel door wie is het met de grond gelijk gemaakt? Met welke argumenten?
Ga maar terug naar het vorige topic, staat beschreven daar. Normaal ben je heel goed in het geloven van dat soort zaken, maar nu het niet in je straatje past moet het nu voor je uitgekauwd worden?

Verder ga ik geen moeite meer steken in jou. Jij overtuigt mij niet, ik blijkbaar jou niet. Argumenten willen lezen van de andere kant, wil je immers ook niet gezien je achtergrondje.

Waarom zou ik mijn tijd dan hierna nog in je steken?
1947-2016
pi_218797779
Maaruh, geen genocide dan?
If wat is de conclusie.
pi_218797873
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:10 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar wat is nu je punt, het zijn maar een stel untermensen dus het minder erg als daar burgerslachtoffers vallen dan als in Israël?
Waar is de diversiteit in Palestina? Gelijke rechten?
pi_218797927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef Homey het volgende:

[..]
Waar is de diversiteit in Palestina? Gelijke rechten?
Hoe is het weer vandaag? In Coevorden?
pi_218797981
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:29 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
En dat is naar mijn mening dus een vals dilemma die hier te vaak naar voren wordt gebracht.

Door je oorlogstactiek te veranderen geef je niet toe aan terrorisme.

Dit zwart-wit denken is letterlijk de val die Hamas heeft uitgezet en waar de regering Netanyahu met open ogen in loopt. Puur omdat ze vol zit van dezelfde extremistische fantasten die verblind van haat niet kijken waar ze overheen marcheren.

En dit sentiment waait over naar de geesten die zich hier uiten. Gisteren nog het meest schrijnende voorbeeld die ik tot nu toe voorbij heb zien komen:

[ link | afbeelding ]

Als er echt een Satan bestaat, dan heeft die voeten in aarde gezet in de geesten van zowel Hamas als de extremisten in de regering Netanyahu, en beginnen de tentakels van het kwaad dat ze tezamen voortbrengen langzaam te friemelen in de geesten duizenden kilometers verderop.

Vrolijk worden van oorlog, vanuit welke kant dan ook. Zo ver zijn sommigen aan het afglijden hier.
Oh en voordat de noodzaak van iets vanzelfsprekends als nuance zo weer in twijfel getrokken gaat worden:

Dit is waarom nuance noodzakelijk moet zijn (SFW)

En fijne avond en nachtrust toegewenst, allemaal. *;

[ Bericht 1% gewijzigd door 2172619626795 op 17-09-2025 21:32:02 ]
pi_218798763
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, ik niet dus.

En daarom mijn vraag aan jou: wat voor 'free Palestine' wordt dat precies?
Eentje waar Israël niet zomaar kan bombarderen of invloed uitoefent op partijen. Zoals je weet heeft Israël in den beginne niet alleen de kutcondities gecreëerd waarin een Hamas groot kon worden, maar ook directe steun gegeven. De vijand van mijn vijand (PLO in die tijd) is tenslotte je vriend. Net zoals Osama en de Amerikanen. Tot en met 7 oktober vonden ze het ook maar wat fijn dat niemand in het buitenland Hamas een eigen staat wilde geven.

Eindoplossing zal denk ik een 1 staat oplossing moeten worden. Israël heeft al teveel land afgepakt voor een eigen staat en Palestijnen kun je niet tot het einde der tijden gevangen houden of afslachten zoals nu. En ja op de route daar naar toe zullen doden vallen, ook in Israël, maar dan had je wellicht niet deze oorlog moeten voeren zoals hij gedaan is.

In ieder land waar de extreme islam is doorgebroken als machthebbers ging een tijd van zeer onvriendelijke westerse invloed aan vooraf.
pi_218798790
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Eentje waar Israël niet zomaar kan bombarderen of invloed uitoefent op partijen. Zoals je weet heeft Israël in den beginne niet alleen de kutcondities gecreëerd waarin een Hamas groot kon worden, maar ook directe steun gegeven. De vijand van mijn vijand (PLO in die tijd) is tenslotte je vriend. Net zoals Osama en de Amerikanen. Tot en met 7 oktober vonden ze het ook maar wat fijn dat niemand in het buitenland Hamas een eigen staat wilde geven.

Eindoplossing zal denk ik een 1 staat oplossing moeten worden. Israël heeft al teveel land afgepakt voor een eigen staat en Palestijnen kun je niet tot het einde der tijden gevangen houden of afslachten zoals nu. En ja op de route daar naar toe zullen doden vallen, ook in Israël, maar dan had je wellicht niet deze oorlog moeten voeren zoals hij gedaan is.

In ieder land waar de extreme islam is doorgebroken als machthebbers ging een tijd van zeer onvriendelijke westerse invloed aan vooraf.
Ja precies, het ligt altijd aan het Westen. Of Israël.

Ach, en vertel even welke westerse invloed in wahabitisch Saudi-Arabië, Qatar, VAE, Oman en al die andere fijne 'vrije' staten heerste.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218798828
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Oh my...
_O-

Zoals gezegd, lekker kinderachtig dit.
Schijterd. Ik heb gewoon video en nieuwsartikelen van al mijn claims. Volgens jou was alleen de suggestie al walgelijk, maar je durft er geen gevolgen aan te geven als je ongelijk blijkt te hebben. Rellen met steun van de regering om verkrachters vrij te krijgen. Jij steunt dat land.
pi_218798861
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ga maar terug naar het vorige topic, staat beschreven daar. Normaal ben je heel goed in het geloven van dat soort zaken, maar nu het niet in je straatje past moet het nu voor je uitgekauwd worden?

Verder ga ik geen moeite meer steken in jou. Jij overtuigt mij niet, ik blijkbaar jou niet. Argumenten willen lezen van de andere kant, wil je immers ook niet gezien je achtergrondje.

Waarom zou ik mijn tijd dan hierna nog in je steken?
De fok argumenten? Grappenmaker.
Je hebt niets. Geen argumenten. Niks inhoudelijks. Niks, helemaal niks.
pi_218798870
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:33 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Er worden wel dingen met de grond gelijk gemaakt, maar dat is waar men in het rapport over schrijft, niet het rapport zelf.

Desbetreffende user leest wel vaker dingen anders dan hoe het geschreven is.
Inderdaad
pi_218798879
quote:
Dat rijtje landen, haha. De VN is een aanfluiting.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218798883
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja precies, het ligt altijd aan het Westen. Of Israël.

Ach, en vertel even welke westerse invloed in wahabitisch Saudi-Arabië, Qatar, VAE, Oman en al die andere fijne 'vrije' staten heerste.
U heeft als goed belezen jongen de eerste wereldoorlog en de strijd tegen de Ottomanen gemist? Met uiteraard een verraad van de Britten aan de Arabieren?
pi_218798900
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
U heeft als goed belezen jongen de eerste wereldoorlog en de strijd tegen de Ottomanen gemist? Met uiteraard een verraad van de Britten aan de Arabieren?
Oh en die Ottomanen kwamen plots uit de hemel vallen of zo? Of nog leuker, die waren geïnstalleerd door het Westen?

Goeiedag zeg, hoe moeilijk is het toch voor radicale progressieven om een keer niet de schuld te leggen bij het Westen...

Echt, het zou een tolerante en democratische hemel van gelijkheid en vrijheid zijn in de islamitische wereld, als Engeland maar thuis was gebleven.

GTFO
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218798930
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Schijterd. Ik heb gewoon video en nieuwsartikelen van al mijn claims. Volgens jou was alleen de suggestie al walgelijk, maar je durft er geen gevolgen aan te geven als je ongelijk blijkt te hebben. Rellen met steun van de regering om verkrachters vrij te krijgen. Jij steunt dat land.
Dit betrof één incident met een tiental radicalen die kwamen rellen, jij generaliseert dat naar heel het land Israël.

Ondertussen steun je zelf met hand en tand de samenleving waarin barbaarse elementen breed in de samenleving zitten verspreid, kinderen worden opgevoed van jongs af aan om 'martelaar' te worden en als er aanslagen worden gepleegd staat men met de vele duizenden juichend in de straten of komt hun beleidsbepalers zelfs helpen.

Sterker nog, zelfs met 9/11 stonden deze mensen juichend in de straten. Waarom schaar jij je achter zo'n samenleving?

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218799431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:49 schreef Chadi het volgende:

[..]
De fok argumenten? Grappenmaker.
Je hebt niets. Geen argumenten. Niks inhoudelijks. Niks, helemaal niks.
Je neemt de moeite niet eens.

Welke argumenten heb jij dan? Jij gelooft terroristen met herhalingsstrategie en propaganda?
Kies je wel kant voor, met je haat.

Prima. Weten we dat ook weer.
1947-2016
pi_218799463
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Verkrachters?

7 oktober en alle verhalen van gijzelaars zeker vergeten?
Gatverdamme zeg, dat je daar achter staat en het ook nog verdedigd met alle kennis die je hier hebt.

Je bent er wel eentje hoor.
Succes verder.
1947-2016
pi_218799599
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat rijtje landen, haha. De VN is een aanfluiting.
Albania, Algeria, Bangladesh, Belgium, Benin, Bolivia, Brazil, Bulgaria, Burundi, Chile, China, Colombia, Costa Rica, Côte d’Ivoire, Cuba, Cyprus, Czechia, Democratic Republic of the Congo, Dominican Republic, Ethiopia, France, Gambia, Georgia, Germany, Ghana, Iceland, Indonesia, Japan, Kenya, Kuwait, Kyrgyzstan, Malawi, Maldives, Marshall Islands, Mexico, Morocco, Netherlands, North Macedonia, Qatar, Republic of Korea, Romania, South Africa, Spain, Sudan, Switzerland, Thailand, Viet Nam.

Even het hele rijtje landen ipv dat cherry-picking
pi_218799740
Ongelooflijk dat de EU echt het handelsakkoord wil gaan opzeggen. De irrationaliteit hiervan is eigenlijk met geen pen te beschrijven. Waarom zou je dit doen? wat hebben de Palestijnen ons te bieden? waarom zijn de Palestijnen nog meer gedoe met de VS waard?

Is dit cynisch redeneren? ja, natuurlijk. Maar onze plek in de wereld lijkt mij erg belangrijk. Zeker in deze tijden.
pi_218799845
quote:
HAMAS LEADER ADMITS: STARVING JEWISH HOSTAGES IS “ACCORDING TO OUR RELIGION”

Senior Hamas official Ghazi Hamad, speaking on Al Jazeera from Doha, said: “We do not take instructions from Trump on how to treat enemy prisoners. We treat them according to our way and according to our religion.”

An admission that keeping Jews trapped and starving in tunnels is the Islamic way.

Stay connected, follow @MOSSADil
twitter

https://x.com/MOSSADil/status/1968419066902651315
pi_218800095
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 18 september 2025 @ 00:35:19 #186
485843 crew  Jippie
pi_218800214
Persoonlijke aanvallen of gescheld is / wordt verwijderd.

pi_218800483
quote:
Nou nee dat heeft hij daarmee niet bedoelt. Islamitisch recht staat het uithongeren niet tot. Dit is weer zo'n zionistische draai vanuit hun chronische misplaatste slachtofferrol.

De enige reden dat ze nog leven is omdat hamas hun stinkende best doet en ze voorziet van de nodige voedsel op een plek waar nauwelijks voedsel is. Israël heeft zelf de kranen dicht gedraaid en de gevangenen inclusief burgers voedsel ontnomen en nu klaagt het dat hun gevangenen niet in een 5 sterrenhotel zitten waar genoeg voedsel zit.

In tegenstelling tot plaatsen waar Palestijnse gevangenen zitten in Israël. Waar genoeg voedsel is, maar ze toch uitgehongerd worden door Israël. Doelbewust.

Maar dat is ook weer onderdeel van dit genocidaal gedrocht om de schijnwerpers weer op hamas te richten en niet op de eigen misselijke en inhumane acties.
pi_218800508
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:52 schreef theunderdog het volgende:
Ongelooflijk dat de EU echt het handelsakkoord wil gaan opzeggen. De irrationaliteit hiervan is eigenlijk met geen pen te beschrijven. Waarom zou je dit doen? wat hebben de Palestijnen ons te bieden? waarom zijn de Palestijnen nog meer gedoe met de VS waard?

Is dit cynisch redeneren? ja, natuurlijk. Maar onze plek in de wereld lijkt mij erg belangrijk. Zeker in deze tijden.
Ik vind het ongehoord dat ze überhaupt nog handel gaan drijven met een land wat op grote schaal oorlogsmisdaden pleegt. Direct sancties opleggen.
pi_218800511
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je neemt de moeite niet eens.

Welke argumenten heb jij dan? Jij gelooft terroristen met herhalingsstrategie en propaganda?
Kies je wel kant voor, met je haat.

Prima. Weten we dat ook weer.
Er zijn 72 pagina's aan argumenten als het om het rapport van de VN commissie gaat. Welke will je aanvechten?

https://www.ohchr.org/sit(...)n/a-hrc-60-crp-3.pdf
pi_218800552
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 06:42 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik vind het ongehoord dat ze überhaupt nog handel gaan drijven met een land wat op grote schaal oorlogsmisdaden pleegt. Direct sancties opleggen.
Maar dan verhongeren de gewone burgers in de Gazastrook.
pi_218801174
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 06:25 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nou nee dat heeft hij daarmee niet bedoelt. Islamitisch recht staat het uithongeren niet tot. Dit is weer zo'n zionistische draai vanuit hun chronische misplaatste slachtofferrol.

De enige reden dat ze nog leven is omdat hamas hun stinkende best doet en ze voorziet van de nodige voedsel op een plek waar nauwelijks voedsel is. Israël heeft zelf de kranen dicht gedraaid en de gevangenen inclusief burgers voedsel ontnomen en nu klaagt het dat hun gevangenen niet in een 5 sterrenhotel zitten waar genoeg voedsel zit.

In tegenstelling tot plaatsen waar Palestijnse gevangenen zitten in Israël. Waar genoeg voedsel is, maar ze toch uitgehongerd worden door Israël. Doelbewust.

Maar dat is ook weer onderdeel van dit genocidaal gedrocht om de schijnwerpers weer op hamas te richten en niet op de eigen misselijke en inhumane acties.
Domheid kent geen tijd.
pi_218801385
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 06:44 schreef Chadi het volgende:

[..]
Er zijn 72 pagina's aan argumenten als het om het rapport van de VN commissie gaat. Welke will je aanvechten?

https://www.ohchr.org/sit(...)n/a-hrc-60-crp-3.pdf
Rinse and repeat.
1947-2016
pi_218801583
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 06:42 schreef Chadi het volgende:

[..]
Buitengewoon onverstandig om te doen. Om de redenen die ik al heb genoemd.
pi_218801708
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Maar dan verhongeren de gewone burgers in de Gazastrook.
Doen ze al. Komt niks binnen. Dus dat gaat echt geen moer uitmaken.
pi_218801712
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Rinse and repeat.
Je hebt dus geen inhoudelijke argumenten. Dat dacht ik al.
pi_218801719
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:32 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je hebt dus geen inhoudelijke argumenten. Dat dacht ik al.
Rinse and repeat.
1947-2016
pi_218801948
quote:

[..]
Cry me a river.

Weet je hoe ik dat weet?

Echt, groei ballen.
Hier ben ik het gedeeltelijk wel mee eens, hoewel ik wel moet zeggen dat dit van beide kanten komt. Als je inderdaad niet volledig meegaat in alle Israël haat wordt je tot genocide supporter uitgemaakt. En aan de andere kant, als je ook maar iets van kritiek uit op het regime wordt je voor antisemiet uitgemaakt. Die ongenuanceerde kampen zijn echt een gezwel.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_218802453
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:56 schreef Nexum het volgende:

[..]
Hier ben ik het gedeeltelijk wel mee eens, hoewel ik wel moet zeggen dat dit van beide kanten komt. Als je inderdaad niet volledig meegaat in alle Israël haat wordt je tot genocide supporter uitgemaakt. En aan de andere kant, als je ook maar iets van kritiek uit op het regime wordt je voor antisemiet uitgemaakt. Die ongenuanceerde kampen zijn echt een gezwel.
Maar als je enkel zulke geluiden meekrijgt, dan kan je je ook afvragen waar je zelf zit qua positie.

Want doe de test maar eens met willekeurige burgers. Je zal vol verbazing kijken/luisteren naar de genuanceerde antwoorden.
pi_218803813
Hier vindt een daadwerkelijke genocide en uithongering plaats:

https://fd.nl/samenleving(...)jaar-de-hel-op-aarde

Een zeer zeldzaam artikel in de pers.

Verder geen aandacht, geen ophef, geen VN resoluties, geen rapporten erover, niks noppes niente.

Het zijn maar wat Arabieren die zwarte mensen afslachten.

No jews no news.
  donderdag 18 september 2025 @ 15:34:08 #200
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218804076
Onze regering vindt niet dat er genocide plaats vindt. Zo ken ik ze weer.
https://nos.nl/collectie/(...)nden#UPDATE-88911944

quote:
14:09

Kabinet spreekt na oordeel VN-commissie niet van genocide in Gaza
Het kabinet neemt de conclusie van de onderzoekscommissie van de Verenigde Naties dat Israël genocide pleegt in Gaza niet over. Demissionair minister Van Weel van Buitenlandse Zaken schrijft in een Kamerbrief dat Nederland met die term terughoudend is. Het is aan het Internationaal Strafhof om te bepalen of er sprake is van genocide, aldus de minister.

Dat betekent volgens Van Weel niet dat het demissionaire kabinet zijn ogen sluit voor het leed van de Palestijnen. "De Nederlandse terughoudendheid om zaken te kwalificeren als genocide moet niet worden gezien als ontkenning van de ernst van de situatie in de Gazastrook. Het menselijk leed is ongekend en de ernst gaat niet aan het kabinet voorbij."
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')