Dat rijtje landen, haha. De VN is een aanfluiting.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/HillelNeuer/status/1968261389254091067
U heeft als goed belezen jongen de eerste wereldoorlog en de strijd tegen de Ottomanen gemist? Met uiteraard een verraad van de Britten aan de Arabieren?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja precies, het ligt altijd aan het Westen. Of Israël.
Ach, en vertel even welke westerse invloed in wahabitisch Saudi-Arabië, Qatar, VAE, Oman en al die andere fijne 'vrije' staten heerste.
Oh en die Ottomanen kwamen plots uit de hemel vallen of zo? Of nog leuker, die waren geïnstalleerd door het Westen?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
U heeft als goed belezen jongen de eerste wereldoorlog en de strijd tegen de Ottomanen gemist? Met uiteraard een verraad van de Britten aan de Arabieren?
Dit betrof één incident met een tiental radicalen die kwamen rellen, jij generaliseert dat naar heel het land Israël.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Schijterd. Ik heb gewoon video en nieuwsartikelen van al mijn claims. Volgens jou was alleen de suggestie al walgelijk, maar je durft er geen gevolgen aan te geven als je ongelijk blijkt te hebben. Rellen met steun van de regering om verkrachters vrij te krijgen. Jij steunt dat land.
Je neemt de moeite niet eens.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
De fok argumenten? Grappenmaker.
Je hebt niets. Geen argumenten. Niks inhoudelijks. Niks, helemaal niks.
Verkrachters?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Schijterd. Ik heb gewoon video en nieuwsartikelen van al mijn claims. Volgens jou was alleen de suggestie al walgelijk, maar je durft er geen gevolgen aan te geven als je ongelijk blijkt te hebben. Rellen met steun van de regering om verkrachters vrij te krijgen. Jij steunt dat land.
Albania, Algeria, Bangladesh, Belgium, Benin, Bolivia, Brazil, Bulgaria, Burundi, Chile, China, Colombia, Costa Rica, Côte d’Ivoire, Cuba, Cyprus, Czechia, Democratic Republic of the Congo, Dominican Republic, Ethiopia, France, Gambia, Georgia, Germany, Ghana, Iceland, Indonesia, Japan, Kenya, Kuwait, Kyrgyzstan, Malawi, Maldives, Marshall Islands, Mexico, Morocco, Netherlands, North Macedonia, Qatar, Republic of Korea, Romania, South Africa, Spain, Sudan, Switzerland, Thailand, Viet Nam.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat rijtje landen, haha. De VN is een aanfluiting.
quote:HAMAS LEADER ADMITS: STARVING JEWISH HOSTAGES IS “ACCORDING TO OUR RELIGION”
Senior Hamas official Ghazi Hamad, speaking on Al Jazeera from Doha, said: “We do not take instructions from Trump on how to treat enemy prisoners. We treat them according to our way and according to our religion.”
An admission that keeping Jews trapped and starving in tunnels is the Islamic way.
Stay connected, follow @MOSSADil
Nou nee dat heeft hij daarmee niet bedoelt. Islamitisch recht staat het uithongeren niet tot. Dit is weer zo'n zionistische draai vanuit hun chronische misplaatste slachtofferrol.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/MOSSADil/status/1968419066902651315
Ik vind het ongehoord dat ze überhaupt nog handel gaan drijven met een land wat op grote schaal oorlogsmisdaden pleegt. Direct sancties opleggen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:52 schreef theunderdog het volgende:
Ongelooflijk dat de EU echt het handelsakkoord wil gaan opzeggen. De irrationaliteit hiervan is eigenlijk met geen pen te beschrijven. Waarom zou je dit doen? wat hebben de Palestijnen ons te bieden? waarom zijn de Palestijnen nog meer gedoe met de VS waard?
Is dit cynisch redeneren? ja, natuurlijk. Maar onze plek in de wereld lijkt mij erg belangrijk. Zeker in deze tijden.
Er zijn 72 pagina's aan argumenten als het om het rapport van de VN commissie gaat. Welke will je aanvechten?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je neemt de moeite niet eens.
Welke argumenten heb jij dan? Jij gelooft terroristen met herhalingsstrategie en propaganda?
Kies je wel kant voor, met je haat.
Prima. Weten we dat ook weer.
Maar dan verhongeren de gewone burgers in de Gazastrook.quote:Op donderdag 18 september 2025 06:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het ongehoord dat ze überhaupt nog handel gaan drijven met een land wat op grote schaal oorlogsmisdaden pleegt. Direct sancties opleggen.
Domheid kent geen tijd.quote:Op donderdag 18 september 2025 06:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou nee dat heeft hij daarmee niet bedoelt. Islamitisch recht staat het uithongeren niet tot. Dit is weer zo'n zionistische draai vanuit hun chronische misplaatste slachtofferrol.
De enige reden dat ze nog leven is omdat hamas hun stinkende best doet en ze voorziet van de nodige voedsel op een plek waar nauwelijks voedsel is. Israël heeft zelf de kranen dicht gedraaid en de gevangenen inclusief burgers voedsel ontnomen en nu klaagt het dat hun gevangenen niet in een 5 sterrenhotel zitten waar genoeg voedsel zit.
In tegenstelling tot plaatsen waar Palestijnse gevangenen zitten in Israël. Waar genoeg voedsel is, maar ze toch uitgehongerd worden door Israël. Doelbewust.
Maar dat is ook weer onderdeel van dit genocidaal gedrocht om de schijnwerpers weer op hamas te richten en niet op de eigen misselijke en inhumane acties.
Rinse and repeat.quote:Op donderdag 18 september 2025 06:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er zijn 72 pagina's aan argumenten als het om het rapport van de VN commissie gaat. Welke will je aanvechten?
https://www.ohchr.org/sit(...)n/a-hrc-60-crp-3.pdf
Buitengewoon onverstandig om te doen. Om de redenen die ik al heb genoemd.quote:Op donderdag 18 september 2025 06:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het ongehoord dat ze überhaupt nog handel gaan drijven met een land wat op grote schaal oorlogsmisdaden pleegt. Direct sancties opleggen.
Doen ze al. Komt niks binnen. Dus dat gaat echt geen moer uitmaken.quote:Op donderdag 18 september 2025 07:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan verhongeren de gewone burgers in de Gazastrook.
Rinse and repeat.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je hebt dus geen inhoudelijke argumenten. Dat dacht ik al.
Hier ben ik het gedeeltelijk wel mee eens, hoewel ik wel moet zeggen dat dit van beide kanten komt. Als je inderdaad niet volledig meegaat in alle Israël haat wordt je tot genocide supporter uitgemaakt. En aan de andere kant, als je ook maar iets van kritiek uit op het regime wordt je voor antisemiet uitgemaakt. Die ongenuanceerde kampen zijn echt een gezwel.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Cry me a river.
Het is al jaren andersom: als je niet als een onbelezen studentikose pro-Pallie wap overal Israël bijsleept ben je genocide-ondersteuner.
Weet je hoe ik dat weet?
Omdat ik al JAREN kritiek heb op Netanyahu, Smotrich en kolonisten.
Dat is echter niet genoeg: men moet en zal 100% schijten op Israël, anders is men een neo-nazi die smult van dode kinderen, of zo.
Echt, groei ballen.
Maar als je enkel zulke geluiden meekrijgt, dan kan je je ook afvragen waar je zelf zit qua positie.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hier ben ik het gedeeltelijk wel mee eens, hoewel ik wel moet zeggen dat dit van beide kanten komt. Als je inderdaad niet volledig meegaat in alle Israël haat wordt je tot genocide supporter uitgemaakt. En aan de andere kant, als je ook maar iets van kritiek uit op het regime wordt je voor antisemiet uitgemaakt. Die ongenuanceerde kampen zijn echt een gezwel.
quote:14:09
Kabinet spreekt na oordeel VN-commissie niet van genocide in Gaza
Het kabinet neemt de conclusie van de onderzoekscommissie van de Verenigde Naties dat Israël genocide pleegt in Gaza niet over. Demissionair minister Van Weel van Buitenlandse Zaken schrijft in een Kamerbrief dat Nederland met die term terughoudend is. Het is aan het Internationaal Strafhof om te bepalen of er sprake is van genocide, aldus de minister.
Dat betekent volgens Van Weel niet dat het demissionaire kabinet zijn ogen sluit voor het leed van de Palestijnen. "De Nederlandse terughoudendheid om zaken te kwalificeren als genocide moet niet worden gezien als ontkenning van de ernst van de situatie in de Gazastrook. Het menselijk leed is ongekend en de ernst gaat niet aan het kabinet voorbij."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |