Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
ijft bijzonderquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
Peter heeft een glazen bol, hij wist het.![]()
Dat is ook de reden dat hij nog single is, omdat hij alleen een jong blaadje wil wat hij kan manipuleren tot wat hij wil.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:27 schreef spapaars het volgende:
Weet een leuke vrouw voor Erik, ze is 15x5, dus Erik zal dan 25 denken.
Ja dat hoor je vaker daar. En het mooiste is het dan als ze het dan daarna zelf ook verkloten. Rare ego's daaro.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
Bl
[..]
ijft bijzonder
Dat je vind t dat het anders had gekund
En dan niet naar jezelf kijken
Of wil juist een pittige Marlenequote:Op dinsdag 16 september 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
En voor Marlene een man die nooit naar DBG heeft gekeken.
Ik wil dat niet zien hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Marlene haar stoute kant komt los
Ik ook niet maar vind het wel grappigquote:
Nou voorruit, we zijn uiteindelijk ook wel wat gewend na al die jaren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar vind het wel grappig
We ondergaan het maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door greysbones op 17-09-2025 18:50:42 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 17 september 2025 14:33 schreef greysbones het volgende:
Kan demi gewoon naar huisDeemie is ook GeFeboot, zoals zo velen voor haar, vewrvelend is alleen dat Deemie niet eens Amateurtoneel kan spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar is echt iets mis mee , wat een giftig mens is datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Geert… hold my beerquote:Op woensdag 17 september 2025 18:56 schreef chufi het volgende:
In het begin vonden we Geerd een eikel, maar inmiddels een lulletje dat ie het nog met Demi volhoudt
Met z'n vreemdgaande tijdelijke schoonzoon.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
Papa Julia vind zichzelf erg grappig
Hij heeft wel gelijk dat Roma goed kan toneelspelen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
Papa Julia vind zichzelf erg grappig
Eerst mag Geert een eikel zijnquote:Op woensdag 17 september 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
Nou ik zit klaar voor een schreeuwende Demi.
KOP HOUWE!!!quote:Op woensdag 17 september 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
Nou ik zit klaar voor een schreeuwende Demi.
Ja,,, Roma moet lekker naar het land van Ooit verkassenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
Papa Julia vindt zichzelf erg grappig
Oh ja, uiteraard.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerst mag Geert een eikel zijn
Absoluut, vooral omdat dat niet meer bestaat.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja,,, Roma moet lekker naar het land van Ooit verkassen
Dat komt omdat wij diehard rlskijkers blijven kijken, net zoals jij, jij hoort ook bij dat clubje.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
En weer een KonkelUur.. dat die kijkcijvers zo hoog blijven is een wonder
Het wordt pas gek als ze de tong gaan gebruikenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:39 schreef DilanoNirvana het volgende:
Vind het toch gek om je ouders op de mond te kussen.
En Geert doet Demi nou, ook zo jaloers🤪
Oja die. Gewoon een punt overhevelenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Fatima had fles cola van Erik gehad maar is vergeten er 1 te bestellen om terug te geven en oude Marlene zegt nu hoe ze moet liegen tegen Erik.
Omg inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
Erik trapt in het toneelspel van Fatima
Die heeft echt 0,0 kennis van mensenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
Erik trapt in het toneelspel van Fatima
Gelukkig was Erik wel kut met rekenen..(nul punten)quote:Op woensdag 17 september 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Erik, maaaaaar volgens mij ben je een fles cola vergeten, Fatima nu acteren zoals ze net geleerd heeft van Marlene.
Erik die zoiets zou vergeten
Het is een oude viezerik maar dit is dan weer sneu dat hij dat niet kan zien en erin trapt.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
Het siert je zegt die arme donder ook nog.
Gesloten afdelingquote:Op woensdag 17 september 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Demi overleeft in de echte wereld
Dan zal ze vast anders zijn, dat hoor je toch vaak over bewoners.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Net als de rest van die Fakers.. heel gewoonquote:Op woensdag 17 september 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Probeert zijn gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
Peter bij de roddelkutten van de loods
Ze heeft iig gelogen bij een psychologische test die ze waarschijnlijk krijgenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Tijd dat de psycholoog haar naar huis stuurtquote:Op woensdag 17 september 2025 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft iig gelogen bij een psychologische test die ze waarschijnlijk krijgen
Inderdaad, even een El Cheetje doenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijd dat de psycholoog haar naar huis stuurt
Ik vind die angst zo raar bij bewoners. Maar ze gaan dan wel aan een tv programma meedoenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
stel je voor dat je uit zou beelden Deem en iedereen naar je kijkt poehh eng hoor
Ik wil niet weten wat voor lichaamssappen daar inmiddels allemaal op zit.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:50 schreef spapaars het volgende:
Altijd hetzelfde hoekje van die bank.
Daarom liep Roma ook weg, beetje bozige Kloontjequote:Op woensdag 17 september 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Pffff
Die liggen dus ook te rampetampen waar roma bij ligt![]()
Dacht ik ook al, hoe asociaal ben je om in het bijzijn van mede bewoners te neuken.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Pffff
Die liggen dus ook te rampetampen waar roma bij ligt![]()
Gewoon allemaal in 1 keer vervangen, iemand anders zei dat ook al eerder hier, kweet alleen niet meer wie.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Een aantal moet echt hoognodig naar huis
Zitten er enkel nog om commentaar te hebben op anderen of om te etteren
Ze had het blijkbaar nodig. Demi kan echt niet zonder Geert, maar ook niet met hem. Raarquote:Op woensdag 17 september 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, hoe asociaal ben je om in het bijzijn van mede bewoners te neuken.
Echt hoor.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
Wat in en in triest
Jatten van je eigen bondje
Dat gebeurt vaker.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Het Wanhooprelletje wat geen relletje is.. zo triest
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:05 schreef schetterklep het volgende:
Die boter zou ik ook niet meer gebruiken nu waar die gezeten heeft
Dit soort mensen..quote:Op woensdag 17 september 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
Anne wil hem niet spelen
Maar Tom of Floris vindt ze te snel henzelf aanwijzen
Dat flikken een heleboel daar, niks durven spelen maar wel gaan klagen als er logisch iemand anders het gaat spelen.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
Anne wil hem niet spelen
Maar Tom of Floris vindt ze te snel henzelf aanwijzen
Nee, volgens mij nietquote:Op woensdag 17 september 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
Is jullie geluid ook plots anders ?
Janquote:Op woensdag 17 september 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Lol, Jan is inderdaad geinig iedere keer @:Soury
En janken.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
Ik gok
Dat Anne gaat zeuren straks
Julia.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En er is een iemand die gaat zeggen: ik wist alle antwoorden
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:15 schreef Cirilico het volgende:
Titanic duurt kennelijk 3:14. Wtf.
Dat dus.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Echt waar. Nooit door gehad vroeger.
Ja, snap ik ook nietquote:Op woensdag 17 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
Zwarte brief voor Flo
Echt waarom gebruik je dit als spoiler
Bij zo'n progressief puntensysteem doen ze altijd een sportvraag aan het eind. En zo is Floris vaker bovenaan geëindigd terwijl ie het veel slechter heeft gespeeld.quote:
Dat doen ze niet via zo'n brief toch?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of ze heeft het eindelijk uitgemaakt.
Lekker speculerenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nu afwachten.
Kan van alles zijn, van hondje dood tot verkering is uit.
Via het grote scherm in de woonkamerquote:Op woensdag 17 september 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze niet via zo'n brief toch?
Denk het niet maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze niet via zo'n brief toch?
Dat zou ik als kijker wel willen maar zou wel heeeeel erg zijn voor diegene dan.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Via het grote scherm in de woonkamer
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Slechtste wat ze hebben bedacht, terug mogen keren.
Zeker, ik zie elschjee ook gewoon weer terugkomen over n paar maandenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Slechtste wat ze hebben bedacht, terug mogen keren.
Kijkcijfers gaat voor de bewonersquote:Op woensdag 17 september 2025 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou ik als kijker wel willen maar zou wel heeeeel erg zijn voor diegene dan.
Dat wel maar momenteel te veel kijkers die dan gaan klagen want dat is dan zielig.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijkcijfers gaat voor de bewoners
Klopt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je ziet het vooral met Floris, die zich anders gedraagt.
Ahw, misschien valt het mee.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:34 schreef Dutch_view het volgende:
Ik was aan de telefoon en zie opeens Floortje JANKEN![]()
Ik mis het likken van het bordquote:Op woensdag 17 september 2025 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.
En zelfs Erik doet anders door zijn deelname aan ejvjl, die heeft echt wel tips gehad wat ie niet meer moet doen.
Die heeft op internet gelezen hoe de helft van de kijkers hem een irritante klaptosti vond. Had ie niet moeten doen. Hij maakt zich daar veel te druk om.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je ziet het vooral met Floris, die zich anders gedraagt.
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik mis het likken van het bord
Zou hij thuis ook naar de brievenbus rennen als de postbode langskomt? Of naar de telefoon rennen als die afgaat. Of naar de deur rennen als de bel gaat?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de SaaiHangert... Ohhw Nee nee Een Zwarte FlorisBrief.. er is vast minstens iemand of iets dood of erger![]()
Maar ja Eerst zien dan geloven Febo kennende
[ afbeelding ]
Dat doet hij al snel, maar afwachten dus.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Voor Ons Voor Mij Voor Mij Blére .. Bizar
[ afbeelding ]
Ik schat dat de Nachtkaars vroegtijdig is uitgebl;azen door de recente harde windquote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zou hij thuis ook naar de brievenbus rennen als de postbode langskomt? Of naar de telefoon rennen als die afgaat. Of naar de deur rennen als de bel gaat?
Wel toevallig dat juist hij de brief pakt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zou hij thuis ook naar de brievenbus rennen als de postbode langskomt? Of naar de telefoon rennen als die afgaat. Of naar de deur rennen als de bel gaat?
Jaja de Hond/Poes/Cavia van Senna's overburen zal dood zijh, veel meer verwacht ik niet..quote:
Nja, de haaien hadden mail en hij is meteen naar de pc gerend. Daar stond in dat ze een brief hadden.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel toevallig dat juist hij de brief pakt.
Relatie kapot kan ook.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja de Hond/Poes/Cavia van Senna's overburen zal dood zijh, veel meer verwacht ik niet..
Nou ja... dat Senna's Poen op is misschien
En dan boeit dat nog niet...quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een misselijke reacties zeg, misschien is zijn opa of oma wel overleden.
Dit krijg je dus met dit soort cliffhangers. Het is niet de eerste keer dat DBG dit flikt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Inderdaad ik lees op diverse kanalen de reden. Als je het al wilt weten op X is het ook te lezen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:02 schreef Cirilico het volgende:
Even een tip. Ik bekijk net een niet-gerelateerd fragment van DBG op insta en daaronder wordt in de reacties verteld wat in de brief zou staan.Als je het nog niet wilt weten kan je beter een dagje wegblijven van social media.
Ik wacht in spanning gewoon afquote:Op woensdag 17 september 2025 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Inderdaad ik lees op diverse kanalen de reden. Als je het al wilt weten op X is het ook te lezen.
Nou ja hij was wel oprecht verdrietig. En een zwarte brief is wel slecht nieuws.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning gewoon afIk denk ook dat het maximaal meevalt want het is vaak spannender dan het werkelijk is. Gewoon publiekstrekker lijkt me maar wie weet. Spannuundddd
![]()
Het is afwachten, maar Floris is nogal snel emotioneel.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja hij was wel oprecht verdrietig. En een zwarte brief is wel slecht nieuws.
Morgen weten we meerquote:Op donderdag 18 september 2025 00:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is afwachten, maar Floris is nogal snel emotioneel.
Dat waren Demi en Geertquote:Op donderdag 18 september 2025 02:30 schreef freaky40 het volgende:
Erik en de Gieren komen weer terug, maar blijven onderaan bungelen. Schiet dus niet echt op. Wie waren er nou aan het knallen in dat bed, toch gewoon Peter en Julia?
Wat een leuk hondje trouwens, dat is toch een Shih Tzu?
Geweldig, Fleuris jankbal zwarte brief, die moet dus opbokken, wat ik je brom! Lekker man!
Dit is de reden waarom ik hier maar weinig ben. Er zitten echt een stel achterlijken in dit topic die continu de sfeer verpesten met hun kinderlijke en soms ziekelijke comments en blijkbaar mag het allemaal en wordt er niet meer op gehandhaafd.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Helemaal eens, triest gedoe. Geweldig nog wel. Ja blijkbaar kan het allemaal. Waag het niet een bewoner skreewkut ofzo te noemen, dan is het ineens onnodig.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom ik hier maar weinig ben. Er zitten echt een stel achterlijken in dit topic die continu de sfeer verpesten met hun kinderlijke en soms ziekelijke comments en blijkbaar mag het allemaal en wordt er niet meer op gehandhaafd.
Ik heb dus al het een en ander gelezen en het gaat zeer waarschijnlijk om z’n oma. Z’n broertje zou een post geplaatst hebben een week geleden over z’n oma.
Maar ‘dat boeit niet’ volgens iemand hier en die gekke speculaties en negatieve en grappende aannames ook weer.. Droevig niveautje, ik weet soms niet wat ik lees :’) ‘Jankbal, opbokken, lekker man!’ etc over iemand die duidelijk (en blijkt ook) enorm kutnieuws krijgt. Het zijn altijd weer dezelfde henkies met een bijna niet bestaand moraal kompas. Zegt wat over EQ’s en IQ’s.
Maar hey, moet allemaal maar kunnen he! :’)
Yup! Gerrie en Kim D. kregen er beiden 1 in verband met een zieke vader. Martin kreeg er een van (zieke) Mexx en Wanda kreeg er een met een dubbele boodschap; zieke moeder en relatie over.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:29 schreef kater1 het volgende:
Altijd naar, zo'n zwarte brief. Zielig voor Floris. Was dat nou in EJVJL ook zo, zwarte brieven? Ben ik even vergeten.
Is ook gewoon helemaal niks tegen te doen. De spoiler van het programma van gister roept dat ook op. SBS moet dat soort dingen niet doen eigenlijk over de rug van iemands verdriet.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:05 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen die ondanks alles toch expres dingen gaan spoileren heb ik ook een mening over.
Zou best kunnen, is die oma niet al eens genoemd. Over de 100 jaar oud, dacht ik.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:17 schreef Willewa het volgende:
Ik heb dus al het een en ander gelezen en het gaat zeer waarschijnlijk om z’n oma. Z’n broertje zou een post geplaatst hebben een week geleden over z’n overleden oma.
Nou, ik weet dat de laatste tijd de mensen hier echt wel proberen op te letten om niet te spoileren, wat ik een fijne ontwikkeling vond maar diegene waar ik op doel nu doet het echt expres omdat sommige hier gemene taal uitslaan over mensen die vrijwillig met hun hoofd op tv komen. Boehoe dus dan ga ik lekker spoileren.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook gewoon helemaal niks tegen te doen. De spoiler van het programma van gister roept dat ook op. SBS moet dat soort dingen niet doen eigenlijk over de rug van iemands verdriet.
Floris zal het bericht heus wel direct hebben gekregen, wat ik al schreef, het programma loopt om onbegrijpelijke reden ver achter de actualiteit.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou best kunnen, is die oma niet al eens genoemd. Over de 100 jaar oud, dacht ik.
Maar ik snap die Pieter dan niet, dat ga je toch nog niet wereldkundig maken als je broer in de loods zit!
Maar dan nog. Wij wilden na het overlijden van mijn moeder dit niet op Facebook zetten. Zeker niet voordat mensen de kaart binnen hebben. Gaan collega's van mijn zus haar de dag erna op facebook condoleren! Stuur gewoon een whatsappje!quote:Op donderdag 18 september 2025 11:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Floris zal het bericht heus wel direct hebben gekregen, wat ik al schreef, het programma loopt om onbegrijpelijke reden ver achter de actualiteit.
En daar hoeft de familie dan ook geen rekening mee te houden.
Maar nogmaals, er is geen enkele reden voor de familie om deze belangrijke aankondiging van het overlijden geheim te houden voor Facebook of andere bronnen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan nog. Wij wilden na het overlijden van mijn moeder dit niet op Facebook zetten. Zeker niet voordat mensen de kaart binnen hebben. Gaan collega's van mijn zus haar de dag erna op facebook condoleren! Stuur gewoon een whatsappje!
Echt groot nadeel van social media.
Hoezo? Die neuken toch met elkaar?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan me ik me onmogelijk voorstellen.
Dat was wel erg verplicht zonder moanings. Kan ik me wel iets bij voorstellen bij zo'n koude kikker als Demi.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Roma stapt uit haar bed en je ziet dat er twee een tent aan het opzetten waren.. dan weet je toch al dat dat dan Demi en Geert zijn? Die liggen op de vossen kamer. Je hoorde Geert ook vragen of het Roma was en zei daarna dat het niet boeiend was.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt, maar Erik moet wel beseffen dat er niet meer in zit dan kameraadschap.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:29 schreef freaky40 het volgende:
Erik is ter goeder trouw. Die zal dit stukje nog wel eens terug zien als hij weer thuis alles terug kijkt. En toch mag ik Fatima wel, ze dolt nu wel met hem maar ze kunnen het wel oprecht goed met elkaar vinden, je verwacht het niet deze combi en daarom wel leuke TV.
Aanranding?quote:Op donderdag 18 september 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Nou ja, wie weet. Ik vind het wel leuk dat hij denkt dat er meer in zit, leuke TV net als toen met Mirthe. En waarom niet. Ik zou het wel weten als ik Erik was.
Leuk voor onze Witte Chinees Erik.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
In het voorstukje voor vanavond natuurlijk weer mot tussen Demi en Marlene over afwas. Dat wordt ook oud..
En er staat ineens een tafeltennistafel in de loods.
Programma is een week vertraagd he. Dus Floris zal erbij zijn geweest enz.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou best kunnen, is die oma niet al eens genoemd. Over de 100 jaar oud, dacht ik.
Maar ik snap die Pieter dan niet, dat ga je toch nog niet wereldkundig maken als je broer in de loods zit!
Tja, ik vond het niet onnodig om al het lelijke gespeculeer hier te remmen. Mag je een mening over hebben, prima, maar ik vind dat wat een aantal anderen hier doen nav deze cliff toch wel een flink aantal keer kwalijker.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:05 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen die ondanks alles toch expres dingen gaan spoileren heb ik ook een mening over.
Heel vies inderdaad. Erik is zo’n lieve man met 0 slechte intenties en die 2 simpelen maken er weer misbruik van. Fatima speelt met Erik en is nu echt een lelijke grens over gegaan. Dit gaat echt naar zijn voor Erik om straks terug te zien.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:07 schreef lojanda het volgende:
En wat een streek ook van Fatima om zo te liegen tegen Erik over een fles cola. Dat eerder bespreken met mevr zuurtje Marlene.. die wel eens goed uit zal leggen hoe ze het beste kan liegen. Wat een vreselijke bitches en hoe nep kun je zijnover opbokken gesproken.. van mij mogen ze beiden zo snel mogelijk richting poort
Grappig dat je nu zo kotst op mij, terwijl ik niks over het spel spoiler, ipv op de mensen met écht kutgedrag. Zegt ook weer wat denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 10:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat de laatste tijd de mensen hier echt wel proberen op te letten om niet te spoileren, wat ik een fijne ontwikkeling vond maar diegene waar ik op doel nu doet het echt expres omdat sommige hier gemene taal uitslaan over mensen die vrijwillig met hun hoofd op tv komen. Boehoe dus dan ga ik lekker spoileren.![]()
Potver, ik had een half uur geleden al op het kruisje moeten klikken om weer even een tijdje offline te blijven.
Misschien bedoelt ze jou niet? geen idee verder , ik zie jou idd niets spoilerenquote:Op donderdag 18 september 2025 18:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Grappig dat je nu zo kotst op mij, terwijl ik niks over het spel spoiler, ipv op de mensen met écht kutgedrag. Zegt ook weer wat denk ik
Okee als dat niet zo is, my bad, maar ik had het gevoel van wel omdat ik zei dat het om Floris z’n oma ging en dat hier verder nog niet bekend leek. En vlak daarna kwamen die opmerkingen.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze jou niet? geen idee verder , ik zie jou idd niets spoileren
Daar ben ik het 100% mee eens, misschien moetik hier ook maar niet meer komen. Nivo is laag en mensen zeggen maar wat, totaal niet empatisch!quote:Op donderdag 18 september 2025 09:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom ik hier maar weinig ben. Er zitten echt een stel achterlijken in dit topic die continu de sfeer verpesten met hun kinderlijke en soms ziekelijke comments en blijkbaar mag het allemaal en wordt er niet meer op gehandhaafd.
Ik heb dus al het een en ander gelezen en het gaat zeer waarschijnlijk om z’n oma. Z’n broertje zou een post geplaatst hebben een week geleden over z’n overleden oma.
Maar ‘zelfs dat boeit niet’ volgens iemand hier en die gekke speculaties en negatieve en grappende aannames ook weer.. Droevig niveautje, ik weet soms niet wat ik lees :’) ‘Jankbal, opbokken, lekker man!’ etc over iemand die duidelijk (en blijkt ook) enorm kutnieuws krijgt. Het zijn altijd weer dezelfde henkies met een bijna niet bestaand moreel kompas. Zegt wat over EQ’s en IQ’s.
Maar hey, moet allemaal maar kunnen he! :’)
Was mij niet bekend neequote:Op donderdag 18 september 2025 18:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee als dat niet zo is, my bad, maar ik had het gevoel van wel omdat ik zei dat het om Floris z’n oma ging en dat hier verder nog niet bekend leek. En vlak daarna kwamen die opmerkingen.
Niet te vergeten dat hij buiten is geweest, dus zich kon aanpassen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:32 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Was mij niet bekend neeIk kijk nooit buiten fok naar dbg. Maar als dat het zou zijn is het niet leuk nee. Ik vond m de eerste keer niets aan want het was wel de grote Flo show. Deze keer is hij wel wat anders en moet zeggen dat ik hem echt wel lief vond toen hij naar Senna mocht bellen vlak nadat hij er weer was. Dan is hij wel echt wie hij is denk ik
Zielig muziekje erbij, ze buiten het uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap dit is een RLS, maar toch ...
Waarom zou hij weggaan?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, dat is ook duidelijk, Oma van Floor is overleden.. Gaatie weg of niet, thats the question nu
Alsof dit niet van te voren besproken is...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
Lekkere familie heb je dan, om het pas op het laatst te zeggen. Misschien wil je wel de dagen voor de begrafenis ook bij je familie zijn? Maar nee de familie heeft besloten, alles voor de fame!! Vrij bizar
Al zou dat zo zijn, dan zegt me dat ook genoeg over Floris en familie. De tv serie gaat voor alles!quote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alsof dit niet van te voren besproken is...
Lijkt me niet nodig, het is wat anders als het iemand uit je gezin is. En het komt ook niet plotseling.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie vraag, of ie bij zijn familie wil zijn lijkt me logisch
Ik schoot heel hard in de lachquote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef StephanL het volgende:
Fatima is ook geen helder licht, kolere
Heeft Elon Musk niet een luchtbrug naar Mars?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schoot heel hard in de lachDoor de vluchtelingen, ja die komen van mars Faat
Nog niet.. ¾ van zijn rakketjes ontploft voor ze de Aarde af zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Elon Musk niet een luchtbrug naar Mars?
Ik had hem gisteravond ook aanquote:Op donderdag 18 september 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
De eeuwige discussies die je in groepen hebt: is het warm of is het koud...
Nu al de kachel aan
Ik heb een keer een huisje gehuurd in Italie en daar stond zo'n pokkeding voor. Knettergek werd ik er vanquote:Op donderdag 18 september 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk, nu altijd dat tikken op de achtergrond..
Als je bewust gaat spoileren en dan ook nog eens achteraf gaat doen alsof je niks fouts hebt gedaan, blijf dan maar inderdaad weg uit dit topic.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tja, ik vond het niet onnodig om al het lelijke gespeculeer hier te remmen. Mag je een mening over hebben, prima, maar ik vind dat wat een aantal anderen hier doen nav deze cliff toch wel een flink aantal keer kwalijker.
Bovendien heb ik niks gespoilerd over het spel, dus als je het afweegt, dat je met een niet zoveel zeggende spoiler dat gedoe stopt, is er imo niks mis mee.
Oh!quote:Op donderdag 18 september 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had hem gisteravond ook aan
Jammer dat ze niet iemand mag smashen in het gezichtquote:Op donderdag 18 september 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh, Fatima die rustig blijft.. die is ook niet haarzelf
Ik heb het snel koudquote:Op donderdag 18 september 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh!
Misschien ben ik raar hoor!
Alleen moet wel lachen. Heb twee studies gedaan met veel vrouwen en altijd geouwehoer over te warm/koud en ramen open/dicht en kachel aan/uit
Demi ff dat batje achter in haar strot rammen, zodat ze stil isquote:Op donderdag 18 september 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet iemand mag smashen in het gezicht
Kijk ze kan het wel
Tijd voor 16 nieuwe bewonersquote:Op donderdag 18 september 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Het kan beter de zeikgenoten heten de laatste weken
Bah
Tis nog nooit zo erg geweestquote:Op donderdag 18 september 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tijd voor 16 nieuwe bewoners
Vrouwen onder elkaar gaat zelden goed.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Het kan beter de zeikgenoten heten de laatste weken
Bah
Tis niet alleen de vrouwenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar gaat zelden goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |