Oja die. Gewoon een punt overhevelenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Fatima had fles cola van Erik gehad maar is vergeten er 1 te bestellen om terug te geven en oude Marlene zegt nu hoe ze moet liegen tegen Erik.
Omg inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
Erik trapt in het toneelspel van Fatima
Die heeft echt 0,0 kennis van mensenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
Erik trapt in het toneelspel van Fatima
Gelukkig was Erik wel kut met rekenen..(nul punten)quote:Op woensdag 17 september 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Erik, maaaaaar volgens mij ben je een fles cola vergeten, Fatima nu acteren zoals ze net geleerd heeft van Marlene.
Erik die zoiets zou vergeten
Het is een oude viezerik maar dit is dan weer sneu dat hij dat niet kan zien en erin trapt.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
Het siert je zegt die arme donder ook nog.
Gesloten afdelingquote:Op woensdag 17 september 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Demi overleeft in de echte wereld
Dan zal ze vast anders zijn, dat hoor je toch vaak over bewoners.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Net als de rest van die Fakers.. heel gewoonquote:Op woensdag 17 september 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Probeert zijn gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
Peter bij de roddelkutten van de loods
Ze heeft iig gelogen bij een psychologische test die ze waarschijnlijk krijgenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |