Nou ja hij was wel oprecht verdrietig. En een zwarte brief is wel slecht nieuws.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning gewoon afIk denk ook dat het maximaal meevalt want het is vaak spannender dan het werkelijk is. Gewoon publiekstrekker lijkt me maar wie weet. Spannuundddd
![]()
Het is afwachten, maar Floris is nogal snel emotioneel.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja hij was wel oprecht verdrietig. En een zwarte brief is wel slecht nieuws.
Morgen weten we meerquote:Op donderdag 18 september 2025 00:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is afwachten, maar Floris is nogal snel emotioneel.
Dat waren Demi en Geertquote:Op donderdag 18 september 2025 02:30 schreef freaky40 het volgende:
Erik en de Gieren komen weer terug, maar blijven onderaan bungelen. Schiet dus niet echt op. Wie waren er nou aan het knallen in dat bed, toch gewoon Peter en Julia?
Wat een leuk hondje trouwens, dat is toch een Shih Tzu?
Geweldig, Fleuris jankbal zwarte brief, die moet dus opbokken, wat ik je brom! Lekker man!
Dit is de reden waarom ik hier maar weinig ben. Er zitten echt een stel achterlijken in dit topic die continu de sfeer verpesten met hun kinderlijke en soms ziekelijke comments en blijkbaar mag het allemaal en wordt er niet meer op gehandhaafd.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een misselijke reacties zeg, misschien is zijn opa of oma wel overleden.
Helemaal eens, triest gedoe. Geweldig nog wel. Ja blijkbaar kan het allemaal. Waag het niet een bewoner skreewkut ofzo te noemen, dan is het ineens onnodig.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom ik hier maar weinig ben. Er zitten echt een stel achterlijken in dit topic die continu de sfeer verpesten met hun kinderlijke en soms ziekelijke comments en blijkbaar mag het allemaal en wordt er niet meer op gehandhaafd.
Ik heb dus al het een en ander gelezen en het gaat zeer waarschijnlijk om z’n oma. Z’n broertje zou een post geplaatst hebben een week geleden over z’n oma.
Maar ‘dat boeit niet’ volgens iemand hier en die gekke speculaties en negatieve en grappende aannames ook weer.. Droevig niveautje, ik weet soms niet wat ik lees :’) ‘Jankbal, opbokken, lekker man!’ etc over iemand die duidelijk (en blijkt ook) enorm kutnieuws krijgt. Het zijn altijd weer dezelfde henkies met een bijna niet bestaand moraal kompas. Zegt wat over EQ’s en IQ’s.
Maar hey, moet allemaal maar kunnen he! :’)
Yup! Gerrie en Kim D. kregen er beiden 1 in verband met een zieke vader. Martin kreeg er een van (zieke) Mexx en Wanda kreeg er een met een dubbele boodschap; zieke moeder en relatie over.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:29 schreef kater1 het volgende:
Altijd naar, zo'n zwarte brief. Zielig voor Floris. Was dat nou in EJVJL ook zo, zwarte brieven? Ben ik even vergeten.
Is ook gewoon helemaal niks tegen te doen. De spoiler van het programma van gister roept dat ook op. SBS moet dat soort dingen niet doen eigenlijk over de rug van iemands verdriet.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:05 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen die ondanks alles toch expres dingen gaan spoileren heb ik ook een mening over.
Zou best kunnen, is die oma niet al eens genoemd. Over de 100 jaar oud, dacht ik.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:17 schreef Willewa het volgende:
Ik heb dus al het een en ander gelezen en het gaat zeer waarschijnlijk om z’n oma. Z’n broertje zou een post geplaatst hebben een week geleden over z’n overleden oma.
Nou, ik weet dat de laatste tijd de mensen hier echt wel proberen op te letten om niet te spoileren, wat ik een fijne ontwikkeling vond maar diegene waar ik op doel nu doet het echt expres omdat sommige hier gemene taal uitslaan over mensen die vrijwillig met hun hoofd op tv komen. Boehoe dus dan ga ik lekker spoileren.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook gewoon helemaal niks tegen te doen. De spoiler van het programma van gister roept dat ook op. SBS moet dat soort dingen niet doen eigenlijk over de rug van iemands verdriet.
Floris zal het bericht heus wel direct hebben gekregen, wat ik al schreef, het programma loopt om onbegrijpelijke reden ver achter de actualiteit.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou best kunnen, is die oma niet al eens genoemd. Over de 100 jaar oud, dacht ik.
Maar ik snap die Pieter dan niet, dat ga je toch nog niet wereldkundig maken als je broer in de loods zit!
Maar dan nog. Wij wilden na het overlijden van mijn moeder dit niet op Facebook zetten. Zeker niet voordat mensen de kaart binnen hebben. Gaan collega's van mijn zus haar de dag erna op facebook condoleren! Stuur gewoon een whatsappje!quote:Op donderdag 18 september 2025 11:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Floris zal het bericht heus wel direct hebben gekregen, wat ik al schreef, het programma loopt om onbegrijpelijke reden ver achter de actualiteit.
En daar hoeft de familie dan ook geen rekening mee te houden.
Maar nogmaals, er is geen enkele reden voor de familie om deze belangrijke aankondiging van het overlijden geheim te houden voor Facebook of andere bronnen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan nog. Wij wilden na het overlijden van mijn moeder dit niet op Facebook zetten. Zeker niet voordat mensen de kaart binnen hebben. Gaan collega's van mijn zus haar de dag erna op facebook condoleren! Stuur gewoon een whatsappje!
Echt groot nadeel van social media.
Hoezo? Die neuken toch met elkaar?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan me ik me onmogelijk voorstellen.
Dat was wel erg verplicht zonder moanings. Kan ik me wel iets bij voorstellen bij zo'n koude kikker als Demi.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Roma stapt uit haar bed en je ziet dat er twee een tent aan het opzetten waren.. dan weet je toch al dat dat dan Demi en Geert zijn? Die liggen op de vossen kamer. Je hoorde Geert ook vragen of het Roma was en zei daarna dat het niet boeiend was.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt, maar Erik moet wel beseffen dat er niet meer in zit dan kameraadschap.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:29 schreef freaky40 het volgende:
Erik is ter goeder trouw. Die zal dit stukje nog wel eens terug zien als hij weer thuis alles terug kijkt. En toch mag ik Fatima wel, ze dolt nu wel met hem maar ze kunnen het wel oprecht goed met elkaar vinden, je verwacht het niet deze combi en daarom wel leuke TV.
Aanranding?quote:Op donderdag 18 september 2025 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Nou ja, wie weet. Ik vind het wel leuk dat hij denkt dat er meer in zit, leuke TV net als toen met Mirthe. En waarom niet. Ik zou het wel weten als ik Erik was.
Leuk voor onze Witte Chinees Erik.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
In het voorstukje voor vanavond natuurlijk weer mot tussen Demi en Marlene over afwas. Dat wordt ook oud..
En er staat ineens een tafeltennistafel in de loods.
Programma is een week vertraagd he. Dus Floris zal erbij zijn geweest enz.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou best kunnen, is die oma niet al eens genoemd. Over de 100 jaar oud, dacht ik.
Maar ik snap die Pieter dan niet, dat ga je toch nog niet wereldkundig maken als je broer in de loods zit!
Tja, ik vond het niet onnodig om al het lelijke gespeculeer hier te remmen. Mag je een mening over hebben, prima, maar ik vind dat wat een aantal anderen hier doen nav deze cliff toch wel een flink aantal keer kwalijker.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:05 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen die ondanks alles toch expres dingen gaan spoileren heb ik ook een mening over.
Heel vies inderdaad. Erik is zo’n lieve man met 0 slechte intenties en die 2 simpelen maken er weer misbruik van. Fatima speelt met Erik en is nu echt een lelijke grens over gegaan. Dit gaat echt naar zijn voor Erik om straks terug te zien.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:07 schreef lojanda het volgende:
En wat een streek ook van Fatima om zo te liegen tegen Erik over een fles cola. Dat eerder bespreken met mevr zuurtje Marlene.. die wel eens goed uit zal leggen hoe ze het beste kan liegen. Wat een vreselijke bitches en hoe nep kun je zijnover opbokken gesproken.. van mij mogen ze beiden zo snel mogelijk richting poort
Grappig dat je nu zo kotst op mij, terwijl ik niks over het spel spoiler, ipv op de mensen met écht kutgedrag. Zegt ook weer wat denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 10:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat de laatste tijd de mensen hier echt wel proberen op te letten om niet te spoileren, wat ik een fijne ontwikkeling vond maar diegene waar ik op doel nu doet het echt expres omdat sommige hier gemene taal uitslaan over mensen die vrijwillig met hun hoofd op tv komen. Boehoe dus dan ga ik lekker spoileren.![]()
Potver, ik had een half uur geleden al op het kruisje moeten klikken om weer even een tijdje offline te blijven.
Misschien bedoelt ze jou niet? geen idee verder , ik zie jou idd niets spoilerenquote:Op donderdag 18 september 2025 18:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Grappig dat je nu zo kotst op mij, terwijl ik niks over het spel spoiler, ipv op de mensen met écht kutgedrag. Zegt ook weer wat denk ik
Okee als dat niet zo is, my bad, maar ik had het gevoel van wel omdat ik zei dat het om Floris z’n oma ging en dat hier verder nog niet bekend leek. En vlak daarna kwamen die opmerkingen.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze jou niet? geen idee verder , ik zie jou idd niets spoileren
Daar ben ik het 100% mee eens, misschien moetik hier ook maar niet meer komen. Nivo is laag en mensen zeggen maar wat, totaal niet empatisch!quote:Op donderdag 18 september 2025 09:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom ik hier maar weinig ben. Er zitten echt een stel achterlijken in dit topic die continu de sfeer verpesten met hun kinderlijke en soms ziekelijke comments en blijkbaar mag het allemaal en wordt er niet meer op gehandhaafd.
Ik heb dus al het een en ander gelezen en het gaat zeer waarschijnlijk om z’n oma. Z’n broertje zou een post geplaatst hebben een week geleden over z’n overleden oma.
Maar ‘zelfs dat boeit niet’ volgens iemand hier en die gekke speculaties en negatieve en grappende aannames ook weer.. Droevig niveautje, ik weet soms niet wat ik lees :’) ‘Jankbal, opbokken, lekker man!’ etc over iemand die duidelijk (en blijkt ook) enorm kutnieuws krijgt. Het zijn altijd weer dezelfde henkies met een bijna niet bestaand moreel kompas. Zegt wat over EQ’s en IQ’s.
Maar hey, moet allemaal maar kunnen he! :’)
Was mij niet bekend neequote:Op donderdag 18 september 2025 18:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee als dat niet zo is, my bad, maar ik had het gevoel van wel omdat ik zei dat het om Floris z’n oma ging en dat hier verder nog niet bekend leek. En vlak daarna kwamen die opmerkingen.
Niet te vergeten dat hij buiten is geweest, dus zich kon aanpassen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:32 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Was mij niet bekend neeIk kijk nooit buiten fok naar dbg. Maar als dat het zou zijn is het niet leuk nee. Ik vond m de eerste keer niets aan want het was wel de grote Flo show. Deze keer is hij wel wat anders en moet zeggen dat ik hem echt wel lief vond toen hij naar Senna mocht bellen vlak nadat hij er weer was. Dan is hij wel echt wie hij is denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |