abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218800065
Einde relatie is meer iets voor beeldbellen van eigen punten.
Er zal wel iemand ernstig ziek zijn of overleden (inclusief huisdier)
All those angels with their wings glued on.
pi_218800102
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:12 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Ik wacht in spanning gewoon af :'( Ik denk ook dat het maximaal meevalt want het is vaak spannender dan het werkelijk is. Gewoon publiekstrekker lijkt me maar wie weet. Spannuundddd :D :Y
Nou ja hij was wel oprecht verdrietig. En een zwarte brief is wel slecht nieuws.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 18 september 2025 @ 00:22:01 #203
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218800193
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja hij was wel oprecht verdrietig. En een zwarte brief is wel slecht nieuws.
Het is afwachten, maar Floris is nogal snel emotioneel.
pi_218800294
Altijd naar, zo'n zwarte brief. Zielig voor Floris. Was dat nou in EJVJL ook zo, zwarte brieven? Ben ik even vergeten.
  donderdag 18 september 2025 @ 02:14:31 #205
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_218800343
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 00:22 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het is afwachten, maar Floris is nogal snel emotioneel.
Morgen weten we meer
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_218800351
Erik en de Gieren komen weer terug, maar blijven onderaan bungelen. Schiet dus niet echt op. Wie waren er nou aan het knallen in dat bed, toch gewoon Peter en Julia?
Wat een leuk hondje trouwens, dat is toch een Shih Tzu?
Geweldig, Fleuris jankbal zwarte brief, die moet dus opbokken, wat ik je brom! Lekker man!
Allemaal cabaretteketet!
pi_218800594
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 02:30 schreef freaky40 het volgende:
Erik en de Gieren komen weer terug, maar blijven onderaan bungelen. Schiet dus niet echt op. Wie waren er nou aan het knallen in dat bed, toch gewoon Peter en Julia?
Wat een leuk hondje trouwens, dat is toch een Shih Tzu?
Geweldig, Fleuris jankbal zwarte brief, die moet dus opbokken, wat ik je brom! Lekker man!
Dat waren Demi en Geert
pi_218801164
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een misselijke reacties zeg, misschien is zijn opa of oma wel overleden.
Dit is de reden waarom ik hier maar weinig ben. Er zitten echt een stel achterlijken in dit topic die continu de sfeer verpesten met hun kinderlijke en soms ziekelijke comments en blijkbaar mag het allemaal en wordt er niet meer op gehandhaafd.

Ik heb dus al het een en ander gelezen en het gaat zeer waarschijnlijk om z’n oma. Z’n broertje zou een post geplaatst hebben een week geleden over z’n overleden oma.

Maar ‘zelfs dat boeit niet’ volgens iemand hier en die gekke speculaties en negatieve en grappende aannames ook weer.. Droevig niveautje, ik weet soms niet wat ik lees :’) ‘Jankbal, opbokken, lekker man!’ etc over iemand die duidelijk (en blijkt ook) enorm kutnieuws krijgt. Het zijn altijd weer dezelfde henkies met een bijna niet bestaand moreel kompas. Zegt wat over EQ’s en IQ’s.

Maar hey, moet allemaal maar kunnen he! :’)

[ Bericht 5% gewijzigd door Willewa op 18-09-2025 09:32:25 ]
Leh-kùr
pi_218801229
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:17 schreef Willewa het volgende:

[..]
Dit is de reden waarom ik hier maar weinig ben. Er zitten echt een stel achterlijken in dit topic die continu de sfeer verpesten met hun kinderlijke en soms ziekelijke comments en blijkbaar mag het allemaal en wordt er niet meer op gehandhaafd.

Ik heb dus al het een en ander gelezen en het gaat zeer waarschijnlijk om z’n oma. Z’n broertje zou een post geplaatst hebben een week geleden over z’n oma.

Maar ‘dat boeit niet’ volgens iemand hier en die gekke speculaties en negatieve en grappende aannames ook weer.. Droevig niveautje, ik weet soms niet wat ik lees :’) ‘Jankbal, opbokken, lekker man!’ etc over iemand die duidelijk (en blijkt ook) enorm kutnieuws krijgt. Het zijn altijd weer dezelfde henkies met een bijna niet bestaand moraal kompas. Zegt wat over EQ’s en IQ’s.

Maar hey, moet allemaal maar kunnen he! :’)
Helemaal eens, triest gedoe. Geweldig nog wel. Ja blijkbaar kan het allemaal. Waag het niet een bewoner skreewkut ofzo te noemen, dan is het ineens onnodig.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218801507
Mensen die ondanks alles toch expres dingen gaan spoileren heb ik ook een mening over.
pi_218801711
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:29 schreef kater1 het volgende:
Altijd naar, zo'n zwarte brief. Zielig voor Floris. Was dat nou in EJVJL ook zo, zwarte brieven? Ben ik even vergeten.
Yup! Gerrie en Kim D. kregen er beiden 1 in verband met een zieke vader. Martin kreeg er een van (zieke) Mexx en Wanda kreeg er een met een dubbele boodschap; zieke moeder en relatie over.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218801782
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 14,6 Kijkcijfer: 553.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

487.000 kijkers keken gisteren lineair, toch een beetje last van het voetbal.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 18 september 2025 @ 10:44:04 #213
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218801810
Programma loopt minstens een week achter.
Maar de inhoud van de brief is online al te vinden.
pi_218801906
quote:
9s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:05 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen die ondanks alles toch expres dingen gaan spoileren heb ik ook een mening over.
Is ook gewoon helemaal niks tegen te doen. De spoiler van het programma van gister roept dat ook op. SBS moet dat soort dingen niet doen eigenlijk over de rug van iemands verdriet.
  donderdag 18 september 2025 @ 10:57:04 #215
3542 Gia
User under construction
pi_218801951
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:17 schreef Willewa het volgende:

Ik heb dus al het een en ander gelezen en het gaat zeer waarschijnlijk om z’n oma. Z’n broertje zou een post geplaatst hebben een week geleden over z’n overleden oma.

Zou best kunnen, is die oma niet al eens genoemd. Over de 100 jaar oud, dacht ik.

Maar ik snap die Pieter dan niet, dat ga je toch nog niet wereldkundig maken als je broer in de loods zit!
pi_218801955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Is ook gewoon helemaal niks tegen te doen. De spoiler van het programma van gister roept dat ook op. SBS moet dat soort dingen niet doen eigenlijk over de rug van iemands verdriet.
Nou, ik weet dat de laatste tijd de mensen hier echt wel proberen op te letten om niet te spoileren, wat ik een fijne ontwikkeling vond maar diegene waar ik op doel nu doet het echt expres omdat sommige hier gemene taal uitslaan over mensen die vrijwillig met hun hoofd op tv komen. Boehoe dus dan ga ik lekker spoileren. :r
Potver, ik had een half uur geleden al op het kruisje moeten klikken om weer even een tijdje offline te blijven.
  donderdag 18 september 2025 @ 11:08:03 #217
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218802036
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:57 schreef Gia het volgende:

[..]
Zou best kunnen, is die oma niet al eens genoemd. Over de 100 jaar oud, dacht ik.

Maar ik snap die Pieter dan niet, dat ga je toch nog niet wereldkundig maken als je broer in de loods zit!
Floris zal het bericht heus wel direct hebben gekregen, wat ik al schreef, het programma loopt om onbegrijpelijke reden ver achter de actualiteit.
En daar hoeft de familie dan ook geen rekening mee te houden.
  donderdag 18 september 2025 @ 11:20:23 #218
3542 Gia
User under construction
pi_218802110
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:08 schreef spapaars het volgende:

[..]
Floris zal het bericht heus wel direct hebben gekregen, wat ik al schreef, het programma loopt om onbegrijpelijke reden ver achter de actualiteit.
En daar hoeft de familie dan ook geen rekening mee te houden.
Maar dan nog. Wij wilden na het overlijden van mijn moeder dit niet op Facebook zetten. Zeker niet voordat mensen de kaart binnen hebben. Gaan collega's van mijn zus haar de dag erna op facebook condoleren! Stuur gewoon een whatsappje!
Echt groot nadeel van social media.
  donderdag 18 september 2025 @ 11:41:54 #219
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218802296
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:20 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar dan nog. Wij wilden na het overlijden van mijn moeder dit niet op Facebook zetten. Zeker niet voordat mensen de kaart binnen hebben. Gaan collega's van mijn zus haar de dag erna op facebook condoleren! Stuur gewoon een whatsappje!
Echt groot nadeel van social media.
Maar nogmaals, er is geen enkele reden voor de familie om deze belangrijke aankondiging van het overlijden geheim te houden voor Facebook of andere bronnen.
pi_218802694
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:23 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Dat waren Demi en Geert
Dat kan me ik me onmogelijk voorstellen.
  donderdag 18 september 2025 @ 13:08:37 #221
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218802988
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:28 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Hoezo? Die neuken toch met elkaar?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218803024
quote:

[..]
Dat was wel erg verplicht zonder moanings. Kan ik me wel iets bij voorstellen bij zo'n koude kikker als Demi.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218803713
quote:

[..]
Roma stapt uit haar bed en je ziet dat er twee een tent aan het opzetten waren.. dan weet je toch al dat dat dan Demi en Geert zijn? Die liggen op de vossen kamer. Je hoorde Geert ook vragen of het Roma was en zei daarna dat het niet boeiend was.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_218803731
Ik vind Floris echt een vreselijk kind maar vind het ook verdrietig om te zien dat hij die zwarte brief krijgt. Of het nu zijn oma is die is overleden of iets anders, het is gewoon triest.
pi_218803737
Ik zag wel dat Senna en ook Pieter hun insta nu op privé hebben gezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')