Zielig muziekje erbij, ze buiten het uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap dit is een RLS, maar toch ...
Waarom zou hij weggaan?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, dat is ook duidelijk, Oma van Floor is overleden.. Gaatie weg of niet, thats the question nu
Alsof dit niet van te voren besproken is...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
Lekkere familie heb je dan, om het pas op het laatst te zeggen. Misschien wil je wel de dagen voor de begrafenis ook bij je familie zijn? Maar nee de familie heeft besloten, alles voor de fame!! Vrij bizar
Al zou dat zo zijn, dan zegt me dat ook genoeg over Floris en familie. De tv serie gaat voor alles!quote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alsof dit niet van te voren besproken is...
Lijkt me niet nodig, het is wat anders als het iemand uit je gezin is. En het komt ook niet plotseling.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie vraag, of ie bij zijn familie wil zijn lijkt me logisch
Ik schoot heel hard in de lachquote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef StephanL het volgende:
Fatima is ook geen helder licht, kolere
Heeft Elon Musk niet een luchtbrug naar Mars?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schoot heel hard in de lachDoor de vluchtelingen, ja die komen van mars Faat
Nog niet.. ¾ van zijn rakketjes ontploft voor ze de Aarde af zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Elon Musk niet een luchtbrug naar Mars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |