Zielig muziekje erbij, ze buiten het uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap dit is een RLS, maar toch ...
Waarom zou hij weggaan?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, dat is ook duidelijk, Oma van Floor is overleden.. Gaatie weg of niet, thats the question nu
Alsof dit niet van te voren besproken is...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
Lekkere familie heb je dan, om het pas op het laatst te zeggen. Misschien wil je wel de dagen voor de begrafenis ook bij je familie zijn? Maar nee de familie heeft besloten, alles voor de fame!! Vrij bizar
Al zou dat zo zijn, dan zegt me dat ook genoeg over Floris en familie. De tv serie gaat voor alles!quote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alsof dit niet van te voren besproken is...
Lijkt me niet nodig, het is wat anders als het iemand uit je gezin is. En het komt ook niet plotseling.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie vraag, of ie bij zijn familie wil zijn lijkt me logisch
Ik schoot heel hard in de lachquote:Op donderdag 18 september 2025 19:45 schreef StephanL het volgende:
Fatima is ook geen helder licht, kolere
Heeft Elon Musk niet een luchtbrug naar Mars?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schoot heel hard in de lachDoor de vluchtelingen, ja die komen van mars Faat
Nog niet.. ¾ van zijn rakketjes ontploft voor ze de Aarde af zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Elon Musk niet een luchtbrug naar Mars?
Ik had hem gisteravond ook aanquote:Op donderdag 18 september 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
De eeuwige discussies die je in groepen hebt: is het warm of is het koud...
Nu al de kachel aan
Ik heb een keer een huisje gehuurd in Italie en daar stond zo'n pokkeding voor. Knettergek werd ik er vanquote:Op donderdag 18 september 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk, nu altijd dat tikken op de achtergrond..
Als je bewust gaat spoileren en dan ook nog eens achteraf gaat doen alsof je niks fouts hebt gedaan, blijf dan maar inderdaad weg uit dit topic.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tja, ik vond het niet onnodig om al het lelijke gespeculeer hier te remmen. Mag je een mening over hebben, prima, maar ik vind dat wat een aantal anderen hier doen nav deze cliff toch wel een flink aantal keer kwalijker.
Bovendien heb ik niks gespoilerd over het spel, dus als je het afweegt, dat je met een niet zoveel zeggende spoiler dat gedoe stopt, is er imo niks mis mee.
Oh!quote:Op donderdag 18 september 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had hem gisteravond ook aan
Jammer dat ze niet iemand mag smashen in het gezichtquote:Op donderdag 18 september 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh, Fatima die rustig blijft.. die is ook niet haarzelf
Ik heb het snel koudquote:Op donderdag 18 september 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh!
Misschien ben ik raar hoor!
Alleen moet wel lachen. Heb twee studies gedaan met veel vrouwen en altijd geouwehoer over te warm/koud en ramen open/dicht en kachel aan/uit
Demi ff dat batje achter in haar strot rammen, zodat ze stil isquote:Op donderdag 18 september 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet iemand mag smashen in het gezicht
Kijk ze kan het wel
Tijd voor 16 nieuwe bewonersquote:Op donderdag 18 september 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Het kan beter de zeikgenoten heten de laatste weken
Bah
Tis nog nooit zo erg geweestquote:Op donderdag 18 september 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tijd voor 16 nieuwe bewoners
Vrouwen onder elkaar gaat zelden goed.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Het kan beter de zeikgenoten heten de laatste weken
Bah
Tis niet alleen de vrouwenquote:Op donderdag 18 september 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar gaat zelden goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |