Marco hoort het niet eensquote:
Ja, snap ik ook nietquote:Op woensdag 17 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
Zwarte brief voor Flo
Echt waarom gebruik je dit als spoiler
Bij zo'n progressief puntensysteem doen ze altijd een sportvraag aan het eind. En zo is Floris vaker bovenaan geëindigd terwijl ie het veel slechter heeft gespeeld.quote:
Dat doen ze niet via zo'n brief toch?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of ze heeft het eindelijk uitgemaakt.
Lekker speculerenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Nu afwachten.
Kan van alles zijn, van hondje dood tot verkering is uit.
Via het grote scherm in de woonkamerquote:Op woensdag 17 september 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze niet via zo'n brief toch?
Denk het niet maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze niet via zo'n brief toch?
Dat zou ik als kijker wel willen maar zou wel heeeeel erg zijn voor diegene dan.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Via het grote scherm in de woonkamer
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Slechtste wat ze hebben bedacht, terug mogen keren.
Zeker, ik zie elschjee ook gewoon weer terugkomen over n paar maandenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Slechtste wat ze hebben bedacht, terug mogen keren.
Kijkcijfers gaat voor de bewonersquote:Op woensdag 17 september 2025 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou ik als kijker wel willen maar zou wel heeeeel erg zijn voor diegene dan.
Dat wel maar momenteel te veel kijkers die dan gaan klagen want dat is dan zielig.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijkcijfers gaat voor de bewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |