Klopt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je ziet het vooral met Floris, die zich anders gedraagt.
Ahw, misschien valt het mee.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:34 schreef Dutch_view het volgende:
Ik was aan de telefoon en zie opeens Floortje JANKEN![]()
Ik mis het likken van het bordquote:Op woensdag 17 september 2025 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.
En zelfs Erik doet anders door zijn deelname aan ejvjl, die heeft echt wel tips gehad wat ie niet meer moet doen.
Die heeft op internet gelezen hoe de helft van de kijkers hem een irritante klaptosti vond. Had ie niet moeten doen. Hij maakt zich daar veel te druk om.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je ziet het vooral met Floris, die zich anders gedraagt.
quote:Op woensdag 17 september 2025 20:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik mis het likken van het bord
Zou hij thuis ook naar de brievenbus rennen als de postbode langskomt? Of naar de telefoon rennen als die afgaat. Of naar de deur rennen als de bel gaat?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de SaaiHangert... Ohhw Nee nee Een Zwarte FlorisBrief.. er is vast minstens iemand of iets dood of erger![]()
Maar ja Eerst zien dan geloven Febo kennende
[ afbeelding ]
Dat doet hij al snel, maar afwachten dus.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Voor Ons Voor Mij Voor Mij Blére .. Bizar
[ afbeelding ]
Ik schat dat de Nachtkaars vroegtijdig is uitgebl;azen door de recente harde windquote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zou hij thuis ook naar de brievenbus rennen als de postbode langskomt? Of naar de telefoon rennen als die afgaat. Of naar de deur rennen als de bel gaat?
Wel toevallig dat juist hij de brief pakt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zou hij thuis ook naar de brievenbus rennen als de postbode langskomt? Of naar de telefoon rennen als die afgaat. Of naar de deur rennen als de bel gaat?
Jaja de Hond/Poes/Cavia van Senna's overburen zal dood zijh, veel meer verwacht ik niet..quote:
Nja, de haaien hadden mail en hij is meteen naar de pc gerend. Daar stond in dat ze een brief hadden.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel toevallig dat juist hij de brief pakt.
Relatie kapot kan ook.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja de Hond/Poes/Cavia van Senna's overburen zal dood zijh, veel meer verwacht ik niet..
Nou ja... dat Senna's Poen op is misschien
En dan boeit dat nog niet...quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een misselijke reacties zeg, misschien is zijn opa of oma wel overleden.
Dit krijg je dus met dit soort cliffhangers. Het is niet de eerste keer dat DBG dit flikt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een misselijke reacties zeg, misschien is zijn opa of oma wel overleden.
Inderdaad ik lees op diverse kanalen de reden. Als je het al wilt weten op X is het ook te lezen.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:02 schreef Cirilico het volgende:
Even een tip. Ik bekijk net een niet-gerelateerd fragment van DBG op insta en daaronder wordt in de reacties verteld wat in de brief zou staan.Als je het nog niet wilt weten kan je beter een dagje wegblijven van social media.
Ik wacht in spanning gewoon afquote:Op woensdag 17 september 2025 21:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Inderdaad ik lees op diverse kanalen de reden. Als je het al wilt weten op X is het ook te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |