abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218745588

quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

Twitter Vandaag Inside

Instagram Vandaag Inside

Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon :o

:T
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218745672
Hij durft de Luther King vergelijking gewoon weer te maken.
pi_218745746
Die Wierd ratelt maar door he.
pi_218745750
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die Wierd ratelt maar door he.
Geloofde bijna zijn absolute afkeer aan Rusland.
pi_218745772
Nu Emile schelvis ik de zaal niet starten is schandalig
.
pi_218745808
Schelvecchio
  donderdag 11 september 2025 @ 22:24:32 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218745817
Als demonstranten naar Gaza wijzen, moeten ze van Wierd ook kritisch zijn op de eigen gemeenschap en naar Hamas wijzen en niet altijd naar de ander.

Als Joden kritisch zijn op de eigen gemeenschap en elkaar aanspreken, moeten ze ook eens tegen Hamas zeggen dat ze de gijzelaars vrij moeten laten.

Wierd is een parodie op een mens.
Laffe huichelaar
  donderdag 11 september 2025 @ 22:26:35 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218745831
Wierd wordt gedemoniseerd. Hij geeft gewoon zijn mening, maar dan wordt hij door de tegenpartij gedemoniseerd. Wierd zou nooit demoniseren, aldus Wierd.

Wierd 1 minuut later: het is toch niet normaal dat we geterroriseerd worden door die kleine groep linkse mensen die de wolf hier graag willen.

Wierd is een parodie op een mens
Laffe huichelaar
pi_218745844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:26 schreef timmmmm het volgende:
Wierd wordt gedemoniseerd. Hij geeft gewoon zijn mening, maar dan wordt hij door de tegenpartij gedemoniseerd. Wierd zou nooit demoniseren, aldus Wierd.

Wierd 1 minuut later: het is toch niet normaal dat we geterroriseerd worden door die kleine groep linkse mensen die de wolf hier graag willen.

Wierd is een parodie op een mens
Ik weet serieus niet wat hij allemaal heeft gezegd. Mijn brein schakelt onbewust uit zodra hij aan een betoog begint.
pi_218745873
Iedereen zat gisteren op het Charlie Kirk nieuws maar Raymond Mens Amerikadeskundige besloot een film te gaan kijken, Signs
pi_218745876
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:28 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik weet serieus niet wat hij allemaal heeft gezegd. Mijn brein schakelt onbewust uit zodra hij aan een betoog begint.
Het is zo’n ongekende warrige onzin wat die man uitkraamt. Hij kan moeiteloos in een opvolgende zin zijn voorgaande zin com-pleet onderuit halen en het tegenovergestelde beweren. Het is niet te volgen.
Dit, dus.
pi_218745886
"Als het Nederlanders had overkomen"
pi_218745905
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het is zo’n ongekende warrige onzin wat die man uitkraamt. Hij kan moeiteloos in een opvolgende zin zijn voorgaande zin com-pleet onderuit halen en het tegenovergestelde beweren. Het is niet te volgen.
Dit is een betere omschrijving _O-

Hopelijk haalt hij Luther King er straks nog een keer bij of zo.
pi_218745999
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:04 schreef Makamba_ het volgende:
Hij durft de Luther King vergelijking gewoon weer te maken.
Precies zoals linksen/communisten steeds de vergelijking Trump/Hitler maken of te onpas voortdurend het begrip fascisme erbij te slepen.
Beide zijden genieten van hun eigen demagogie/ retoriek.
pi_218746027
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:53 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Precies zoals linksen/communisten steeds de vergelijking Trump/Hitler maken of te onpas voortdurend het begrip fascisme erbij te slepen.
Ik ben geestelijk wel volwassen geworden op een zeker moment.
pi_218750899
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:53 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Eigenlijk zie ik een factor of 100 vaker zulke commentaren dan dat ik daadwerkelijk iemand het heb zien zeggen…zeker niet op publieke tv zoals Wierd wel doet in zijn vergelijking met MLK.

Doet me altijd denken aan een Koningsdag zoveel jaar geleden. Angela de Jong (wie anders) en in haar kielzog nog 10483 twitteraars maakten een punt van het zogenaamde fat-shamen van Amalia. De Volkskrant ging eens onderzoeken hoeveel fat-shame tweets er nou eigenlijk waren en telden er totaal 32… (https://www.volkskrant.nl(...)le-kwestie~b17bddf5/)

Het idee van “er wordt gezegd dat….”is altijd veel groter dan dat er daadwerkelijk iets gezegd wordt.

[ Bericht 15% gewijzigd door kalinhos op 12-09-2025 16:08:00 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218751799
Kunnen ze Helene niet gewoon weghouden op vrijdag nu ze die campingshow heeft?
pi_218751979
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:20 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze Helene niet gewoon weghouden op vrijdag nu ze die campingshow heeft?
Nee, want ze wil Genee opvolgen en dus zoveel mogelijk in beeld en iedereen die haar kan helpen in de reet kruipen
Het grootste voorbeeld is Noa want John is de baas
Walgelijke vrouw :r
pi_218752223
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100132329_473e1d90

Top 100 voetballers

Ik kan :7 niet vinden of kijk ik verkeerd ?
pi_218754441
"Dit seizoen mag het niet vulgair worden"

- Johan.

Jammer dat Rene in persoon niet zo inging tegen Wierd zijn bizarre Luther King vergelijking.
pi_218754674
Maar er zijn geen Marokkanen in Noord Korea.
pi_218754772
Helène gebruikt geen dingen als TikTok en in de eerstvolgende zin "Wat ik dan allemaal op TikTok zie" :D
pi_218754784
compliment voor de visagie
pi_218754807
Debielen gaan dit betoog van Derksen weer niet waarderen.
pi_218754813
Had Israël niet de meeste publieksstemmen dit jaar?
pi_218754827
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:16 schreef Specularium het volgende:
Had Israël niet de meeste publieksstemmen dit jaar?
:D
pi_218754846
quote:
In de finale werd de zangeres 2de met 357 punten. Het land won wel de televoting met 298 punten.
pi_218754873
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:48 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Eigenlijk zie ik een factor of 100 vaker zulke commentaren dan dat ik daadwerkelijk iemand het heb zien zeggen…zeker niet op publieke tv zoals Wierd wel doet in zijn vergelijking met MLK.

Doet me altijd denken aan een Koningsdag zoveel jaar geleden. Angela de Jong (wie anders) en in haar kielzog nog 10483 twitteraars maakten een punt van het zogenaamde fat-shamen van Amalia. De Volkskrant ging eens onderzoeken hoeveel fat-shame tweets er nou eigenlijk waren en telden er totaal 32… (https://www.volkskrant.nl(...)le-kwestie~b17bddf5/)

Het idee van “er wordt gezegd dat….”is altijd veel groter dan dat er daadwerkelijk iets gezegd wordt.
twitter is een open riool snap niet dat mensen dat nog serieus nemen
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_218754901
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:24 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
twitter is een open riool snap niet dat mensen dat nog serieus nemen
Alleen mensen op twitter trekken zich wat aan van twitter. Probleem is wel dat er zo veel journalisten op twitter zitten, naar kopij te zoeken.
-nee-
pi_218754919
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:27 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Alleen mensen op twitter trekken zich wat aan van twitter. Probleem is wel dat er zo veel journalisten op twitter zitten, naar kopij te zoeken.
ergste zijn nog wel de redactie van Telegraaf en AD die van iedere scheet op social media weer een klikbait artikel maken
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_218754958
Fijn dat poepseks onder homo's eindelijk openlijk besproken kan worden.
pi_218755078
Zanger Prins
pi_218759172
Dit is ondertussen echt de parodie voorbij _O-
  zondag 14 september 2025 @ 12:05:16 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 15 september 2025 @ 09:20:22 #35
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218775859
quote:
Denk dat Raymond Mens jaloers is op wat Donald bij Helene doet in het beeld na hem :')
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_218778038
Perfect medicijn tegen het Valentijn-chagrijn: :o _O-

een ex-MVV’er die zijn land vrijwel zeker naar het WK schiet

https://www.limburger.nl/(...)schiet/89979350.html
pi_218779887
Nederland telt nu dertien wolventerritoria: twee gebieden erbij in Drenthe

In Nederland zijn nu dertien gebieden waar wolven een territorium hebben. In twee gebieden in Drenthe hebben zich wolvenparen gevestigd die dit voorjaar ook al jongen hebben gekregen.

Drenthe telt nu vier territoria. Op de Veluwe leven met zeven territoria nog altijd de meeste wolven, meldt BIJ12 maandag. BIJ12 is de organisatie die namens de twaalf provincies natuurzaken afhandelt.

In Zuid-Drenthe (gemeente Westerveld) werden eind februari en half april twee wolven tegelijkertijd op een wildcamera vastgelegd. Op de beelden was te zien dat een mannetjeswolf achter een vrouwtjeswolf aanliep. Begin juli werden ook drie welpen op beeld vastgelegd.

Ook in West-Drenthe (gemeente Midden-Drenthe) heeft zich een nieuwe roedel gevestigd. In juni waren op beelden van een wildcamera een wolf, wolvin en vijf welpen te zien. In het midden van Drenthe en in het Drents-Friese Wold bevonden zich al wolvenleefgebieden. In beide roedels zijn dit jaar welpen geboren.

https://www.nu.nl/wolf/63(...)rbij-in-drenthe.html

Daar is :7 blij mee |:)
pi_218782676
8-) afzetten Chris voordat je in de zon gaat zitten _O- _O-
pi_218782704
Maandagavond heeft nog wel het meest die oldschool Voetbal Inside vibes
pi_218782793
Dat was wel een punchline van Cox _O-
pi_218782898
Topshow
pi_218782899
Valentijn heeft echt geen schaamte zolang hij maar voor obscure sites "nieuwes" maakt.
pi_218782933
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 22:11 schreef tralalala het volgende:
Topshow
Die bruine kop van Chris met die zonnebril schaduw _O- _O- _O-
pi_218786103
quote:
Johan Derksen wordt VVD-lijstduwer bij gemeente Aa en Hunze: ‘Ik blijf gewoon zeggen wat ik vind van de VVD’

Johan Derksen (76) gaat zich volgend jaar verkiesbaar stellen voor de gemeenteraad van Aa en Hunze. Dat maakte hij maandagavond bekend in Vandaag Inside.

„Ik ga rechts Nederland op poten zetten’’, aldus Johan Derksen in de uitzending van Vandaag Inside. Hij heeft zich na een bezoek van VVD-wethouder Richard Heling over laten halen om op de kieslijst te gaan staan van de gemeente Aa en Hunze. „Dan hebben ze voor het eerst een VVD’er in hun midden die kritisch is op de partij. Daar zullen ze aan moeten wennen.’’

https://www.ad.nl/show/jo(...)van-de-vvd~ad0f172b/
Het wordt wel heel erg VVD-inside nu hè?
pi_218788204
Ik had verwacht dat hij voor 50+ iets zou gaan doen
  dinsdag 16 september 2025 @ 19:18:17 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218788582
quote:
quote:
Ik kan me oprecht niks walgelijkers bedenken dan al die AI meuk
Laffe huichelaar
  dinsdag 16 september 2025 @ 20:01:12 #48
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_218789126
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]
[..]
Ik kan me oprecht niks walgelijkers bedenken dan al die AI meuk
Ziedend.
  dinsdag 16 september 2025 @ 20:01:18 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218789131
RIP Joke, ik verwacht ter nagedachtenis een herdenkingsshow met Boskamp en Hans Kraaij
Laffe huichelaar
pi_218790178
Ladyshave denkt: snel verder met dit onderwerp
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 16 september 2025 @ 21:49:13 #52
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_218790191
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:01 schreef timmmmm het volgende:
RIP Joke, ik verwacht ter nagedachtenis een herdenkingsshow met Boskamp en Hans Kraaij
een leuke dolle duikavond
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_218790270
Knoester die een reactie heeft op de genocide alsof die in NWS post kan echt niet.
pi_218790391
Reneetje Lekker man
pi_218790409
Ik heb het idee dat Rene Wierd niet zo mag
pi_218790410
Wierd keihard aangepakt.
#superniger2020
pi_218790419
Binnenkort Gijp vervangen door Henk Kuipers
pi_218791096
Die René. Als Wierd naast 'm zit geen onvertogen woord, als Wierd er niet is hem een beetje af gaan lopen zeiken. ''Hij heeft helemaal geen zelfspot''. Liever geen zelfspot dan geen ballen.

Grote jongen hoor.
pi_218794978
Vrouw René van der Gijp hekelt Wierd Duk: ‘Inhumane mafklapper’

De aanval van René van der Gijp op de vaste Vandaag Inside-gast Wierd Duk lijkt niet op zichzelf te staan. Zijn vrouw Minouche van der Gijp gaat nu he-le-maal los op de Telegraaf-journalist. “Mafklapper!”

René van der Gijp gaf in de zomer aan niet meer naast Wierd Duk te willen zitten bij Vandaag Inside, maar de afgelopen weken probeerde hij dat toch, waarschijnlijk op verzoek van Wilfred Genee. Kennelijk is het niet goed bevallen, want René ging gisteren in VI behoorlijk los op de Telegraaf-journalist en nu komt Wierd langs op de Gijp-loze woensdag.

Mafklapper

Het blijkt niet op zichzelf te staan, want thuis heeft René iemand zitten die een gruwelijke hekel heeft aan Wierd, namelijk zijn activistische vrouw Minouche van der Gijp. Ze wijst er op Instagram op, tussen haar vakantiefotootjes door, dat een VN-commissie zegt dat Israël zich in de Gazastrook schuldig maakt aan genocide.

Minouche pissig: “Natuurlijk allemaal niet waar volgens de Brammetjes en de Wierdjes… Terwijl ze natuurlijk diep in hun hartje weten dat dit wel zo is. Maar eigenlijk zijn ze te laf om op tv te zeggen dat het ze gewoon niet interesseert. Gewoon blijven ontkennen. Inhumane mafklappertjes zijn het.”

Geen platform

We moeten mensen als Bram Moszkowicz en Wierd Duk geen aandacht meer geven, meent Minouche. Mogelijk heeft ze René onder druk gezet om niet meer met Wierd aan tafel te gaan zitten in VI.

“Laten we deze mensen geen platform meer geven waar ze hun extreem rechtse opvattingen kunnen ventileren. Laten we met z’n alle blijven strijden voor menselijke waarde waarin je een beetje links of rechts mag zijn in dit land, waar je vrijheid van meningsuiting hebt, maar nooit tot het punt waar je het goedkeurt dat kinderen afgeslacht worden.”

‘Trek ik slecht’

Minouche kan gewoon niet naar Wierd kijken. “Mensen die op tv onzin blijven uitkramen dat er geen genocide gepleegd wordt, trek ik heel slecht. Of die zogenaamd een hele propoganda voeren over waarom Israhell/ Netanyahululu het recht heeft om een heel bevolking uit te roeien om Hamas uit te schakelen. Dan ben je in mijn ogen een elitaire fascist.”

Ze benadrukt geen hekel te hebben aan Joden. “Ik ben geen antisemiet. Ik heb geen hekel aan de Joodse gemeenschap. Verre van. Maar zionisten, de Israëlische overheid en de IDF mogen van mij allemaal branden in de hel. Maar we moeten niet generaliseren en iedereen over één kam scheren.”

Linkse ideeën

Heeft Minouche haar man gedwongen om afstand te nemen van Wierd? “Ik beinvloed mijn man met mijn linkse ideeën? Ok, om deze moet ik echt altijd zo lachen. Alsof mijn man geen eigen mening heeft. Nou, dan ken je mijn man niet. Die kan prima voor zichzelf opkomen en zijn mening ventileren.”

“Eigenlijk hebben we nooit politieke discussies thuis. Onze gesprekken zijn genuanceerder als het om Gaza gaat. Omdat ik meer activistisch ben en hij niet. Betekent nog niet dat hij mijn mening in alles overneemt. Betekent ook niet dat hij twee ogen heeft en ziet wat voor gruwelijkheden er in Gaza plaatsvinden.”

Geen balans

Gaat Minouche na deze tirade weer volop door met vakantiefotootjes plaatsen vanuit het zonnige Spanje? “Ja, Ibiza was weer heerlijk. Voor de mensen die zeggen dat ik de ene dag mooie plaatjes van mijn vakanties laat zien en dan weer gruwelijkheden uit Gaza, en dat dat niet klopt… Inderdaad!”

“F*cking klote dat daar geen balans in zit. Maar dat is mijn leven. Ik zit in een bevoorrechte positie waar ik kan reizen, maar dat betekent niet dat ik mijn ogen sluit voor wat er met de Palestijnse bevolking gebeurt. Free Palestine.”

https://www.mediacourant.(...)inhumane-mafklapper/
pi_218795203
Als je die podcast met Gijp hoort heeft hij inmiddels een hekel aan het hele programma.
pi_218795244
Gijp moet zijn vrouwtje muilkorven.
#superniger2020
pi_218795786
Sowieso verdenk ik Wierd ervan blackmail te hebben op Johan, anders snap ik niet waarom ze hem blijven uitnodigen. Toen Johan zei dat Wierd veel kennis heeft moest ik me echt inhouden van het lachen; Wierd en kennis. :')

Nee, die Wierd is een rare eend. :)
pi_218795840
En vorige week zat lafbek Gijp nog poeslief naast Wierd zonder hem tegen te spreken _O-
pi_218795857
twitter
pi_218796322
Als Gijp zo tegen Wierd is, waarom gaat hij dan altijd "televisie kijken" als het over politiek gaat? Geef hem dan van repliek, maar daarvoor mist hij de mentale capaciteit.
pi_218796430
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:40 schreef Drxx het volgende:
Sowieso verdenk ik Wierd ervan blackmail te hebben op Johan, anders snap ik niet waarom ze hem blijven uitnodigen. Toen Johan zei dat Wierd veel kennis heeft moest ik me echt inhouden van het lachen; Wierd en kennis. :')

Nee, die Wierd is een rare eend. :)
Geen lid van de progressieve kerk tijd om hem monddood te maken?
pi_218796619
Gijpie gaat lekker Ajax kijken vanavond :P
pi_218797043
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Als Gijp zo tegen Wierd is, waarom gaat hij dan altijd "televisie kijken" als het over politiek gaat? Geef hem dan van repliek, maar daarvoor mist hij de mentale capaciteit.
Dit ja. Maar hij zal van Minouche wel kritisch op Duk moeten zijn, gezien het standpunt m.b.t. Israël van laatstgenoemde. Maar probeer Wierd dan aan te pakken als ie naast je zit, i.p.v. als een oud wijf te zeiken als hij er niet bij is.

Nu weet ik dat Wierd hier een beetje de pispaal is, maar denk dat we het er allemaal over eens zijn dat Gijp geen partij voor Wierd is.
pi_218797104
twitter
  woensdag 17 september 2025 @ 20:01:42 #71
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218797178
quote:
sowww koekoek
Laffe huichelaar
  woensdag 17 september 2025 @ 20:02:51 #72
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218797201
Bovendien durft Gijp nog niet eens een confrontatie aan te gaan met een lantaarnpaal..
pi_218797304
Misschien moet Gijp vervangen worden door zijn vrouw aan tafel? Die schijnt er een gepeperde mening op na te houden..
pi_218798587
Kan bijna niet wachten op deze wokerechtse show.
pi_218798867
Wilfred :')
pi_218798868
Genee die zich als een echte journalist opstelt. Jammer dat alles buiten VI niet lukt.

Wierd is totaal van zijn stuk inmiddels.
pi_218798889
Wierd blijft ook maar doorgaan over Ouwehand omdat hij die Luther King tweet liever niet verklaart.
pi_218798978
Beetje nare sfeer aan tafel, of ligt het aan mij?
pi_218798987
Dit is Rene zijn laatste seizoen.
pi_218798992
Grimmig sfeertje idd.
  woensdag 17 september 2025 @ 22:01:08 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218799044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:57 schreef Specularium het volgende:
Dit is Rene zijn laatste seizoen.
Hoop dat het Wierds laatste seizoen is, maar ik vrees dat jij gelijk gaat krijgen. In hun podcast heeft Rene het zoveel meer naar zijn zin.

Als Rene stopt, is het programma klaar. Kan je beter helemaal stoppen.
Laffe huichelaar
pi_218799049
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:57 schreef Dutch_view het volgende:
Grimmig sfeertje idd.
Het was alweer even geleden dat er een relletje was. Thomas is ook wel steeds meer op zoek naar ophef.
pi_218799052
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Hoop dat het Wierds laatste seizoen is, maar ik vrees dat jij gelijk gaat krijgen. In hun podcast heeft Rene het zoveel meer naar zijn zin.

Als Rene stopt, is het programma klaar. Kan je beter helemaal stoppen.
Ze hebben altijd gezegd dat als er 1 stopt dat ze allemaal stoppen, maar ik denk dat Johan daar nu van terug komt.
pi_218799074
Gijp is ook wel een diva, hij zal wel gaan eisen: Wierd eruit of ik eruit. Want hij mag het van Minousch niet met Wierd eens zijn, maar kan hem verbaal ook niet aan. Wierd zorgt voor een serieuze sfeer aan tafel terwijl Gijp het alleen over piemels en vaginas wil hebben.
  woensdag 17 september 2025 @ 22:05:19 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218799081
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:02 schreef Specularium het volgende:

[..]
Ze hebben altijd gezegd dat als er 1 stopt dat ze allemaal stoppen, maar ik denk dat Johan daar nu van terug komt.
Dat denk ik ook, maar ik vraag me af of Genee daar ook van terug komt. Vermoedelijk zegt Rene dan een paar keer in de uitzending dat hij echt wil dat ze lekker doorgaan en dan gaan ze gewoon meer cashen.
Laffe huichelaar
  woensdag 17 september 2025 @ 22:06:14 #86
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218799098
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Gijp is ook wel een diva, hij zal wel gaan eisen: Wierd eruit of ik eruit. Want hij mag het van Minousch niet met Wierd eens zijn, maar kan hem verbaal ook niet aan. Wierd zorgt voor een serieuze sfeer aan tafel terwijl Gijp het alleen over piemels en vaginas wil hebben.
Als hij dat eist, gaat Wierd er gewoon uit of is het einde programma. Hoeveel gasten heeft Derksen al niet afgeschoten?
Laffe huichelaar
pi_218799114
quote:
Dit soort discussies zijn altijd als Gijp afwezig is. En morgen natuurlijk weer flink commentaar aan tafel, als Wierd weer veilig thuis zit.
pi_218799126
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Als hij dat eist, gaat Wierd er gewoon uit of is het einde programma. Hoeveel gasten heeft Derksen al niet afgeschoten?
Johan en Wierd zijn een team. Dat is wel duidelijk.
  woensdag 17 september 2025 @ 22:08:25 #89
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218799144
Laat Wilders en Timmermans maar schreeuwen tegen elkaar. Daar zijn de mensen zat van, daar spint Bontenbal alleen maar garen bij
Laffe huichelaar
pi_218799159
quote:

[..]
Denk dat Derksen Wierd er wel bij wil houden. Hij heeft ook Hansie geliquideerd omdat hij te weinig inhoud zou hebben. Hetzelfde kun je ook wel over Gijp zeggen.
pi_218799200
quote:

[..]
Denk dat Gijp dat niet gaat doen. Zoals je zelf al zegt, die gaat dan lekker verder met die podcast (die erg vermakelijk is overigens).
  woensdag 17 september 2025 @ 22:16:15 #92
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218799236
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:12 schreef ISVV het volgende:

[..]
Denk dat Gijp dat niet gaat doen. Zoals je zelf al zegt, die gaat dan lekker verder met die podcast (die erg vermakelijk is overigens).
Liefhebbers van VI kunnen beter hun podcast luisteren dan Vandaag Inside kijken
Laffe huichelaar
pi_218799238
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Denk dat Derksen Wierd er wel bij wil houden. Hij heeft ook Hansie geliquideerd omdat hij te weinig inhoud zou hebben. Hetzelfde kun je ook wel over Gijp zeggen.
Mja: Wilfred vindt Wierd juist veel te serieus en gaar vaar niet door als Gijp er helemaal niet meer bij is. Denk dat Johan dan als enige doorgaat
pi_218799380
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:12 schreef ISVV het volgende:

[..]
idd erg leuk elke week.

Hebben jullie al zo'n VPN Kastje? :P
pi_218799434
Die podcast van Gijp gaat wel erg veel over voetballers uit de jaren 80 vind ik. Hoe vaak gaan ze Gullit nog bespreken, of Van Basten? Derksen en Henk Kuipers bespreken iig nog de actualiteit, met een bepaalde visie dan.
pi_218799549
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Die podcast van Gijp gaat wel erg veel over voetballers uit de jaren 80 vind ik. Hoe vaak gaan ze Gullit nog bespreken, of Van Basten? Derksen en Henk Kuipers bespreken iig nog de actualiteit, met een bepaalde visie dan.
Voetballers uit de jaren 80 is precies waar deze mensen verstand van hebben en mooi over kunnen vertellen. Janssen vertelt ook vaak over hoe het gaat bij transfers etc. ook leuk. Het gaat juist mis omdat ze (eigenlijk vooral Johan) menen het over iets te moeten hebben waar ze de ballen verstand van hebben.
pi_218799803
Deed even een X check. Dat is niet goed hoor, Wierd heeft zijn volgers goed in bedwang.
pi_218799863
Ik denk dat vooral SBS Wierd aan boord wil houden. Derksen is lang niet meer zo uitgesproken als de gemiddelde SBS kijker wil horen.
  woensdag 17 september 2025 @ 23:11:23 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218799927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:02 schreef Remco het volgende:
Ik denk dat vooral SBS Wierd aan boord wil houden. Derksen is lang niet meer zo uitgesproken als de gemiddelde SBS kijker wil horen.
Wierd Duk is echt niet wat de gemiddelde SBS kijker wil horen hoor
Laffe huichelaar
pi_218800030
Johan diskwalificeert Gijp eigenlijk als tafelgast voor een talkshow, door te zeggen dat Gijp in een kleine bubbel leeft van dure restaurants en zijn villa in Dordrecht. Oftewel Gijp kan over geen onderwerp meepraten want hij weet niet wat er speelt, tenzij het schijtlollig / ordinair wordt.
pi_218800177
https://x.com/jankefoek/s(...)Ox9HFkjwsJk6oIzKuB1A

Nou Gijp leg dit maar eens uit vanavond _O-
pi_218800341
quote:
6s.gif Op donderdag 18 september 2025 00:14 schreef ikweethetookniet het volgende:

Die vrouw/heks is echt totaal krankzinnig, WTF. Beter haalt ze dit snel weg en anders hoop ik dat ze dit morgen in VI laten zien, als ze ballen hebben tenminste. Wie is er nu precies een beetje te veel in zichzelf gaan geloven Gijp? De inmiddels op leeftijd gestudeerde journalist die in tig landen heeft gewoond en oneindig veel ervaringen heeft opgedaan overal? Of de vrouw van de anti depressiva slikkende ex voetballer die niet naar VI komt als de van Brienoord brug open staat….
pi_218800345
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Johan diskwalificeert Gijp eigenlijk als tafelgast voor een talkshow, door te zeggen dat Gijp in een kleine bubbel leeft van dure restaurants en zijn villa in Dordrecht. Oftewel Gijp kan over geen onderwerp meepraten want hij weet niet wat er speelt, tenzij het schijtlollig / ordinair wordt.
Zegt die iets wat onwaar is dan? Gijp is sinds het programma over is gestapt naar de actualiteit hopeloos door de mand gevallen. En wat wil je ook als je als ex voetballer tot 13:00 in je nest ligt en vervolgens een beetje in de sauna gaat zitten wachten tot je een uurtje bij VI mag kletsen. En daarna nog een paar uurtjes TV kijkt tot je weer je bedje opzoekt om hetzelfde de volgende dag te herhalen.
pi_218800987
Gijp vanavond met poep in de broek naar de studio om vervolgens weer te acteren dat het hem allemaal niks kan schelen.
  donderdag 18 september 2025 @ 09:25:33 #105
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218801233
quote:
6s.gif Op donderdag 18 september 2025 00:14 schreef ikweethetookniet het volgende:

Laat gaan, joh!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218801268
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:52 schreef NY_Giant het volgende:
Gijp vanavond met poep in de broek naar de studio om vervolgens weer te acteren dat het hem allemaal niks kan schelen.
'Mijn vrouw had een borreltje te veel op hahahahaha'.
pi_218801653
quote:
Het is een krankzinnig concept dat men daar de wereldproblematiek gaat bespreken met Gijp en zn bubbel zonder enige kennis. Maar dit geldt natuurlijk ook voor Johan. Johan is deskundig op het gebied van tijdschriften en wellicht Amerikaanse blues. Maar ook hij lult over wolven en het asiel probleem alsof hij er voor gestudeerd heeft.

Maar goed "het volk" boeit het niet of het ergens op gebaseerd is. Als het maar een leuke show is.
pi_218802435
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Gijp fungeert in dit format eigenlijk enkel als menselijke lachband (cruciaal voor die specifieke sfeer, dat dan weer wel). Ook als het over voetbal gaat dan komt ie hooguit met algemeenheden zoals 'goede speler hoor' of 'erg slecht dit'. Het grote probleem met Derksen is dat er vaak fanboys aan tafel zitten i.p.v. andersdenkenden die tegenspraak (mogen) toevoegen. En als diegenen er al willen zitten dan worden ze de volgende dag of week belachelijk gemaakt. Zonde, want: VI is en blijft legendary!
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:46 schreef dennis_b het volgende:
En vorige week zat lafbek Gijp nog poeslief naast Wierd zonder hem tegen te spreken _O-
Een veelzeggende anekdote: 'directeurtje' kwam op bezoek en Gijp ging ''akward verstopt'' achter de bank liggen waarna ie maar weer vertrok. Wil je kijkcijfers dan volgende week even samen inplannen.. (en die selectieve golddiger aan de bar graag).

[ Bericht 0% gewijzigd door Kakadylo op 18-09-2025 12:13:28 ]
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_218802538
Het helpt qua beeldvorming natuurlijk niet dat er structureel op een nogal denigrerende toon over vrouwen wordt gesproken. Van verkleinwoordjes 'meisje, vrouwtje', termen zoals 'heks, trut, huisvrouw' tot aan 'zeikwijf, excuustruus, nymfomaan'.

En allemaal ongestoord/weinig corrigerend dus.
pi_218802724
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het is een krankzinnig concept dat men daar de wereldproblematiek gaat bespreken met Gijp en zn bubbel zonder enige kennis. Maar dit geldt natuurlijk ook voor Johan. Johan is deskundig op het gebied van tijdschriften en wellicht Amerikaanse blues. Maar ook hij lult over wolven en het asiel probleem alsof hij er voor gestudeerd heeft.

Maar goed "het volk" boeit het niet of het ergens op gebaseerd is. Als het maar een leuke show is.
Helemaal mee eens trouwens. Maar dit programma is al decennia 'kantine/keukentafel-praat'. Maar ben je bekend dan heb je nou eenmaal heel veel invloed. Je ziet het bij zovelen/celebrities waarna de meute als een dooie menigte erachteraan sjokt.

Overigens is social media een enorme verslaving als je er eenmaal aan begonnen bent. Het lijkt me geen toeval dat zowel Duk, Wilders als Gul daar allemaal zeer actief zijn. Enerzijds ter bescherming en afweer, maar tegelijk bedreigingsopwekkend.
pi_218802759
Marcel van Roosmalen mag ook niet meer komen na zijn aanvaring met Gijp

Bekijk deze YouTube-video
pi_218802901
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 02:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zegt die iets wat onwaar is dan? Gijp is sinds het programma over is gestapt naar de actualiteit hopeloos door de mand gevallen. En wat wil je ook als je als ex voetballer tot 13:00 in je nest ligt en vervolgens een beetje in de sauna gaat zitten wachten tot je een uurtje bij VI mag kletsen. En daarna nog een paar uurtjes TV kijkt tot je weer je bedje opzoekt om hetzelfde de volgende dag te herhalen.
'Het is heel vermoeiend als je weet dat je iedere avond een uurtje de mensjes moet vermaken, waardoor eigenlijk de rest van de dag indirect naar de vaantjes is, je bent er hierdoor de hele tijd soort van mee bezig'. Is een letterlijke quote nadat ie vrijaf kreeg op de woensdagen. Terwijl een spreektijd van circa twee minuten, allemaal hooguit in de vorm van poep/pies-grapjes.
pi_218802922
Mensen het is AAAAAN, het clubblad van VI heeft het nu ook pontificaal in de headline, zou Gijp vandaag een dubbele dosis van zn pillen nemen als die straks wakker wordt? Johan zei ooit dat Rene dan extra opgefokt/druk wordt in de uitzending savonds dus dit wordt nu al een genante TOPSHOW:

https://www.mediacourant.(...)r-vi-exit-wierd-duk/

Oh, en volgens alle insiders/prominenten bij VI wordt MediaCourant daar met de snelheid van het licht gef5d, dus ze gaan het zeker lezen.
pi_218802992
Het programma moet een safespace zijn voor Rene vd Gijp, maar wat het hen boeit dat Wierd er op woensdag zit ontgaat me een beetje. Ga dan niet kijken op woensdag en ga lekker in het saunaatje zitten of filmpjes van Usain Bolt op youtube kijken.
  Moderator donderdag 18 september 2025 @ 13:09:41 #115
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218802993
Ik ga echt stuk om deze fittie _O- wat een soap
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218803017
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:52 schreef NY_Giant het volgende:
Je merkt dan altijd dat ze aan tafel bang zijn voor een mogelijke escalatie. Genee die Derksen attaqueert waarna heibel in de tent nadat de uitzending is afgelopen. Ze slikken daarom bewust hun keutel in waardoor het telkens ongeloofwaardig overkomt. Hun verdienmodel mag onder geen beding op de tocht staan. 'Je mag alles over me zeggen, totdat je het zegt..'
pi_218803106
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga echt stuk om deze fittie _O- wat een soap
'Als je het allemaal zo erg vindt, vrouwtje*, doe/promoot dan vrijwilligerswerk i.p.v. Ibiza en dure restaurants/tasjes'

Zo zou m'n instart zijn denk ik

*sneer naar taalgebruik van haar eigen partner

[ Bericht 2% gewijzigd door Kakadylo op 18-09-2025 13:36:08 ]
pi_218803279
Eigenlijk moet Wierd zelf besluiten om niet meer aan te schuiven bij VI. Je kunt niet als nieuwkomer een vriendengroepje dat al 20+ jaar bestaat kapot maken met jouw aanwezigheid.
pi_218803300
quote:
En zelfs bij dat laatste komt het puberbrein naar boven en lullen ze kut
100x naar de hoeren betekent niet dat je er verstand van hebt zeg maar
pi_218803303
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet Wierd zelf besluiten om niet meer aan te schuiven bij VI. Je kunt niet als nieuwkomer een vriendengroepje dat al 20+ jaar bestaat kapot maken met jouw aanwezigheid.
Vriendengroepje?
pi_218803321
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Ehh hoelang kijk je al VI? Ze zijn geen vrienden en nooit geweest ook.

Lijkt me nogal raar dat vooral dus vanwege de vrouw van een van de vaste hosts, een gast zelf moet besluiten te vertrekken…en ook heerlijk ironisch dat Gijp uitgerekend bij zn laatste optreden in VI zo’n enorm punt maakte dat sommige mensen een beetje te veel in zichzelf gaan geloven…en de enige die écht een beetje te veel in zichzelf is gaan geloven zn eigen vrouw blijkt te zijn. Oh Renetje toch, had het toch lekker laten gaan allemaal….
pi_218803354
Als een Mexicaan zegt dat ie Mexicaanse muziek haat dan willen ze de doodstraf herinvoeren. Het kan niet anders dan dat Derksen ooit een blauwtje heeft gelopen terwijl op de achtergrond 'duiven op de dam' klonk. Of zeg ik nou iets vreemds? :D
pi_218803425
John Lennon wilde dat Yoko Ono altijd bij de Beatles mocht zitten, en Paul McCartney wilde dat niet en toen gingen de Beatles uit elkaar na jaren van succesvolle samenwerking. Wierd moet niet de Yoko Ono van VI worden, Johan wil hem erbij en Gijp wil hem niet, Wierd moet hier de angel eruit halen door zich te beperken tot Nieuws van de Dag.
  donderdag 18 september 2025 @ 14:19:56 #124
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218803454
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:17 schreef DrDentz het volgende:
John Lennon wilde dat Yoko Ono altijd bij de Beatles mocht zitten, en Paul McCartney wilde dat niet en toen gingen de Beatles uit elkaar na jaren van succesvolle samenwerking. Wierd moet niet de Yoko Ono van VI worden, Johan wil hem erbij en Gijp wil hem niet, Wierd moet hier de angel eruit halen door zich te beperken tot Nieuws van de Dag.
Hehe leuke vergelijking :)
pi_218803483
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:17 schreef DrDentz het volgende:
Vrouw Gijp lijkt hier juist de Yoko Ono te zijn.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_218804380
Minouche, als ze niet was getrouwd met René had niemand haar gekend :')
SOONY
pi_218804386
POLL
#superniger2020
  donderdag 18 september 2025 @ 17:13:07 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218804559
Ik denk dat jullie het misschien iets groter maken dan het is
Laffe huichelaar
pi_218804692
quote:
9s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:48 schreef DutchPandora het volgende:
[ x ]
Esther Ouwehand is van hetzelfde psychose-niveau als die vrouw van Gijp.
pi_218804711
quote:
Dit klopt ook gewoon. Ook erg irritant hoe Wilfred Wierd gisteren nogal paternalistisch toesprak, dat hij misschien eens minder moest gaan twitteren of er zelfs maar (even) mee moest stoppen. Zelfs Thomas ging daar enigszins in mee. Wierd moet dat volgens mij nog altijd lekker zelf weten. Zeker omdat een medium als Twitter voor Wierd ook gewoon beroepsmatig zeer interessant en relevant is. Interessanter en relevanter dan voor een bouwvakker of een chirurg.
pi_218804726
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:13 schreef Kakadylo het volgende:
Het helpt qua beeldvorming natuurlijk niet dat er structureel op een nogal denigrerende toon over vrouwen wordt gesproken. Van verkleinwoordjes 'meisje, vrouwtje', termen zoals 'heks, trut, huisvrouw' tot aan 'zeikwijf, excuustruus, nymfomaan'.

En allemaal ongestoord/weinig corrigerend dus.
Het is niet alsof Derksen over mannen nooit 'dorpsgek', 'hansworst' zegt, of dat Van der Gijp een man van middelbare of zelfs oudere leeftijd 'ventje' of 'mannetje' noemt. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

Dit is nogal selectief.
pi_218804799
Jort Kelder, Raymond en Merel vanavond.
pi_218804804
Ze moeten Tim Hofman eens uitnodigen, dan gaat Johan helemaal schuimbekken, zo'n linkse griezel aan tafel!
pi_218804816
Ik zou die enge Schimmelpenninck en Duk wel eens samen willen zien. Laatstgenoemde zou dat denk ik best willen, eerstgenoemde niet. Die weet bij voorbaat natuurlijk al dat-ie gesloopt gaat worden.
pi_218804822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Jort Kelder, Raymond en Merel vanavond.
Top show
pi_218804866
Schimmelpenninck mag niet meer komen, die heeft met dedain over de VI-kijkers gesproken, hij noemde ons domrechtse Kevins!
pi_218805262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:39 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Dit klopt ook gewoon. Ook erg irritant hoe Wilfred Wierd gisteren nogal paternalistisch toesprak, dat hij misschien eens minder moest gaan twitteren of er zelfs maar (even) mee moest stoppen. Zelfs Thomas ging daar enigszins in mee. Wierd moet dat volgens mij nog altijd lekker zelf weten. Zeker omdat een medium als Twitter voor Wierd ook gewoon beroepsmatig zeer interessant en relevant is. Interessanter en relevanter dan voor een bouwvakker of een chirurg.
Dat is wat mensen zoals Wierd Duk graag denken, maar het is wel gewoon een soort preken voor eigen parochie, twitteren. Voetenstampend en lekker edgy dingen roepen naar andere mensen die ook moeite hebben om een dagje van het internet te blijven. Als je fanatiek twittert heb ik wel het idee dat er wat mis met je is, zo ook met Wierd Duk. Ik vind het terechte kritiek.

Buiten dat wordt twitter alleen maar relevant gehouden voor en door mensen die graag in de media werken. Inderdaad, dat zijn geen bouwvakkers. Maar om als journalist nou lekker de hele tijd te twitteren terwijl je weet dat het vooral weer andere journalisten zijn die het echt lezen.. dat lijkt me ook niet zaligmakend.
-nee-
pi_218805347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:52 schreef Niels_ het volgende:
Ik zou die enge Schimmelpenninck en Duk wel eens samen willen zien. Laatstgenoemde zou dat denk ik best willen, eerstgenoemde niet. Die weet bij voorbaat natuurlijk al dat-ie gesloopt gaat worden.
Sander zei toch dat hij juist wilde? Volgens mij wilt Duk niet
pi_218806570
Wierd Duk :r :R

Team Gijp
pi_218807213
Kick
#superniger2020
pi_218807216
Wat betekent "iemand doodkijken", is dat een doodsverwensing richting Esther Ouweland in de promo?
pi_218807289
VRAAG NAAR MINOUCHE.
#superniger2020
pi_218807315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Wat betekent "iemand doodkijken", is dat een doodsverwensing richting Esther Ouweland in de promo?
Klinkt al beter dan liquideren. Johan wordt wijzer met het jaar.
pi_218807322
Ziet Jort Kelder nu pas zitten. Komt hij vaker bij VI?
pi_218807325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
Ziet Jort Kelder nu pas zitten. Komt hij vaker bij VI?
Weleens, niet zo vaak
pi_218807346
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:40 schreef superniger het volgende:
VRAAG NAAR MINOUCHE.
Complete flopshow als dit doodgezwegen wordt
pi_218807375
Zij die niet genoemd mag worden.
Thuis hebben ze het nooit over Wierd.
Tot 14 uur geslapen.
Alleen Job heeft hem gebeld.
SOONY
pi_218807391
Flopshow, mag niet besproken worden dus
pi_218807392
Ach ach, wat laf weer van Gijp. Beetje kapot relativeren en er dan snel overheen lullen. Genee maakt het 'm ook weer lekker het hof.
pi_218807399
Rene neemt een extra wijntje.
pi_218807405
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:51 schreef ISVV het volgende:
Ach ach, wat laf weer van Gijp. Beetje kapot relativeren en er dan snel overheen lullen. Genee maakt het 'm ook weer lekker het hof.
Ga lekker op X Wierd posts liken of zo.
pi_218807424
De mensjes willen geen moeilijk gedoe over Wierd, die willen pies- en poepgrapjes na weer een zware dag werken.
pi_218807441
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:51 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ga lekker op X Wierd posts liken of zo.
_O-
pi_218807454
Ik zou Van Gogh nog niet inhuren als huisschilder, die dronkenlap. Geen cent naar dat museum!
pi_218807464
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Van Gogh nog niet inhuren als huisschilder, die dronkenlap. Geen cent naar dat museum!
Avondje absint drinken en 's morgens kijken we wel of we nog alle lichaamsdelen hebben.
pi_218807480
Gijp zit televisie te kijken
pi_218807523
bottom in the house
pi_218807527
"dit seizoen niet meer vulgair"

-johan
pi_218807547
Gijp heeft de Stemwijzer ingevuld en kwam uit op de SP.

Ondertussen op www.stemwijzer.nl:

quote:
Even geduld...
Voor de Tweede Kamerverkiezing komt StemWijzer op 1 oktober 2025 online.
:{
pi_218807572
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 22:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gijp heeft de Stemwijzer ingevuld en kwam uit op de SP.

Ondertussen op www.stemwijzer.nl:
[..]
:{
Zijn er genoeg al wel online.
pi_218807635
Oh ja, Wierd wist het gisteren ook beter dan de ziekenhuizen zelf wat ze aankonden of niet.
pi_218807744
Jammer, ik wil het wel een keer zien, Johan Derksen vs. Tim Hofman, boomer rechts vs woke links
pi_218807826
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:51 schreef Dutch_view het volgende:
Flopshow, mag niet besproken worden dus
Maar dat hypocriete karakter van dit programma wist je vooraf
Daarom sprak/brallen ie ter afleiding in het begin ook juist zoveel
pi_218807903
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Jammer, ik wil het wel een keer zien, Johan Derksen vs. Tim Hofman, boomer rechts vs woke links
Zolang ze hun 'guns' maar netjes afgeven bij de balie
pi_218807982
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 22:47 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Maar dat hypocriete karakter van dit programma wist je vooraf
Daarom sprak/brallen ie ter afleiding in het begin ook juist zoveel
Hij kwam een beetje manisch over, het zal hem toch wel wat doen.
Hopelijk staat de brug morgen open.
  vrijdag 19 september 2025 @ 13:26:44 #166
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218811694
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:47 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat is wat mensen zoals Wierd Duk graag denken, maar het is wel gewoon een soort preken voor eigen parochie, twitteren. Voetenstampend en lekker edgy dingen roepen naar andere mensen die ook moeite hebben om een dagje van het internet te blijven. Als je fanatiek twittert heb ik wel het idee dat er wat mis met je is, zo ook met Wierd Duk. Ik vind het terechte kritiek.

Buiten dat wordt twitter alleen maar relevant gehouden voor en door mensen die graag in de media werken. Inderdaad, dat zijn geen bouwvakkers. Maar om als journalist nou lekker de hele tijd te twitteren terwijl je weet dat het vooral weer andere journalisten zijn die het echt lezen.. dat lijkt me ook niet zaligmakend.
Het is ook een ingrijpende denkfout dat wanneer je heel hard kunt roepen, goed uit je woorden komt en goed kunt formuleren waarmee je menig discussie kunt winnen je automatisch ook het gelijk aan je zijde hebt. Veel mensen worden compleet suf geluld door mensen als Wierd, hebben even niet direct argumenten paraat, hebben wat meer tijd nodig om op verhaal te komen. Maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat ze daarom geen gelijk hebben.
Rini dankjewel.
pi_218815009
Precies dat doet Johan ook: steeds maar weer dezelfde boodschap (Gaza, voedselbank, wolven) drammerig te berde brengen zonder aan voortschrijdend inzicht te doen. Als iemand naast hem zijn boodschap met argumenten onderuithaalt, zwijgt Johan vaak of schakelt snel over. En de volgende keer komt zijn, op de Dreftreclame lijkende, boodschap weer onverkort in beeld.
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:21:34 #168
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218815739
Geen Jort en geen Boekenstein dus vanavond kan alleen maar beter *O*
pi_218815903
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen Jort en geen Boekenstein dus vanavond kan alleen maar beter *O*
Helène..
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:44:37 #170
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218816041
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Helène..
Komt geen zinnig woord uit, alleen zalvende woorden :r
pi_218816576
Kick
#superniger2020
pi_218816593
quote:

[..]
Helène..
Dikke tetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door superniger op 19-09-2025 22:03:38 ]
#superniger2020
pi_218817402
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 23:09 schreef Specularium het volgende:

[..]
Hij kwam een beetje manisch over, het zal hem toch wel wat doen.
Hopelijk staat de brug morgen open.
Derksen zei ooit dat als Gijp zn pilletje genomen had hij (Derksen) de hele uitzending niets meer hoefde te zeggen. Zou me niets verbazen als Gijp gister toen die rond een uur of 13:00 wakker werd en de MediaCourant opende meteen een dubbele dosis heeft genomen..
  zaterdag 20 september 2025 @ 09:38:34 #174
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218819575
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 21:30 schreef superniger het volgende:

[..]
Dikke tetten.
Altijd goed!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 20 september 2025 @ 09:51:28 #175
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218819634
quote:

[..]
Helène..
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Komt geen zinnig woord uit, alleen zalvende woorden :r
Ik vraag me af of Hélène enigszins begrijpt wat de redactie heeft bedacht om haar zo te laten roeptoeteren, en ik vraag me ook af of ze er zelf wel enig idee van heeft waar het over gaat.
Het is een redactioneel buikspreekpop.
pi_218819994
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
Wierd blijft ook maar doorgaan over Ouwehand omdat hij die Luther King tweet liever niet verklaart.
Wat was er mis met de vergelijking? Het ging om het moment, niet om de man. In de VS hoor ik veel de vergelijking met JFK. Ook het moment, niet de man.

Ik denk dat veel mensen in Nederland onderschatten wat de impact is op de samenleving daar.
  zaterdag 20 september 2025 @ 11:55:16 #177
466281 WismutVeilchen83
pi_218820694
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat was er mis met de vergelijking? Het ging om het moment, niet om de man. In de VS hoor ik veel de vergelijking met JFK. Ook het moment, niet de man.

Ik denk dat veel mensen in Nederland onderschatten wat de impact is op de samenleving daar.
Dat komt omdat de samenleving daar compleet in tweeën gesplitst is.
Rini dankjewel.
pi_218820706
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die samenleving is ernstig verdeeld, tot op het gevaarlijke af. Mensen als Johan Derksen en Wierd Duk, die doen alsof Nederland naar de filistijnen gaat als de PvdA in de regering komt, creëren eenzelfde sfeer in Nederland.
pi_218821084
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Die samenleving is ernstig verdeeld, tot op het gevaarlijke af. Mensen als Johan Derksen en Wierd Duk, die doen alsof Nederland naar de filistijnen gaat als de PvdA in de regering komt, creëren eenzelfde sfeer in Nederland.
Heb je een quote voor mij dat Nederland naar de filistijnen zou gaan (dat is overigens waar de naam Palestijnen vandaan komt, dus wel poëtisch in dezen…)?

Misschien hebben ze het rampzalig genoemd? En dan zeg ik: dat lijkt mij evident.
pi_218821200
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heb je een quote voor mij dat Nederland naar de filistijnen zou gaan (dat is overigens waar de naam Palestijnen vandaan komt, dus wel poëtisch in dezen…)?

Misschien hebben ze het rampzalig genoemd? En dan zeg ik: dat lijkt mij evident.
Rampzalig, ook goed.
  zaterdag 20 september 2025 @ 12:56:38 #181
466281 WismutVeilchen83
pi_218821260
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 12:49 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Rampzalig, ook goed.
Ik geloof dat wel ontelbaar veel keer gezegd is dat wanneer ‘Timmermans aan de macht komt het land naar de kloten gaat’. Dat frame is overigens buitengewoon succesvol. Heel veel mensen praten het na zonder enig idee te hebben waarom. Het verkiezingsprogramma kent niemand. Het is puur het frame dat dan alle grenzen open gaan (die zijn thans ook gewoon open), alle bedrijven weg gaan en de belastingen torenhoog worden. Is allemaal niet zo, maar dat doet er niet meer toe. Dat beeld is weer en dat is voor mensen kennelijk het ergste wat er kan gebeuren. Wat op zichzelf heel bijzonder is, aangezien we sinds 2002 met een enkele uitzonderingen na (centrum) rechtse regeringen hebben gehad. Maar de waarheid doet er niet toe. De beleving, het gevoel, daar gaat het allemaal om.
Rini dankjewel.
  zaterdag 20 september 2025 @ 13:03:42 #182
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218821310
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 12:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik geloof dat wel ontelbaar veel keer gezegd is dat wanneer ‘Timmermans aan de macht komt het land naar de kloten gaat’. Dat frame is overigens buitengewoon succesvol. Heel veel mensen praten het na zonder enig idee te hebben waarom. Het verkiezingsprogramma kent niemand. Het is puur het frame dat dan alle grenzen open gaan (die zijn thans ook gewoon open), alle bedrijven weg gaan en de belastingen torenhoog worden. Is allemaal niet zo, maar dat doet er niet meer toe. Dat beeld is weer en dat is voor mensen kennelijk het ergste wat er kan gebeuren. Wat op zichzelf heel bijzonder is, aangezien we sinds 2002 met een enkele uitzonderingen na (centrum) rechtse regeringen hebben gehad. Maar de waarheid doet er niet toe. De beleving, het gevoel, daar gaat het allemaal om.
Je zou ook na kunnen gaan waarom veel mensen Timmermans een ontzettend slechte optie voor het land vinden in plaats van het maar wegzetten als 'ze hebben geen idee waarom en praten anderen maar na'.
Laffe huichelaar
  zaterdag 20 september 2025 @ 13:06:29 #183
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218821352
Elitair 'wie zijn die mensen' roepen heb je weinig aan
Laffe huichelaar
  zaterdag 20 september 2025 @ 13:24:22 #184
466281 WismutVeilchen83
pi_218821518
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Je zou ook na kunnen gaan waarom veel mensen Timmermans een ontzettend slechte optie voor het land vinden in plaats van het maar wegzetten als 'ze hebben geen idee waarom en praten anderen maar na'.
Ik constateer dat mensen geen idee hebben waar ze over praten. Dat is de samenleving zoals ze anno 2025 is. Door de (sociale) media is alles vluchtig. Headlines zijn de norm. Mensen hebben over alles een mening terwijl ze er amper verstand van hebben.
Mensen hebben geen idee van het programma van PvdA/GL, ze hebben het niet gelezen, laat staan dat ze de gevolgen ervan kunnen overzien. Het frame dat in eerste instantie vanuit Rutte is gepakt en nu door de rest van de VVD wordt nagekakeld is succesvol. Zo eenvoudig is het gewoon. Het gaat er niet om of het klopt, Timmermans is de vijand, die komt het geld halen en haalt alle moslims binnen. Eenvoudig en effectief.
Rini dankjewel.
  zaterdag 20 september 2025 @ 13:24:59 #185
466281 WismutVeilchen83
pi_218821523
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Elitair 'wie zijn die mensen' roepen heb je weinig aan
Ik heb ook niet de minste pretentie dat ik er iets aan kan oplossen. De massa is niet voor reden vatbaar.
Rini dankjewel.
pi_218821658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 12:49 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Rampzalig, ook goed.
Maar dat is niet polariserend. Dat is gewoon een mening.
pi_218821716
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 12:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Het programma kent weldegelijk lastenverhogingen. Het is weldegelijk zo dat GL/PdvA niet echt iets willen ondernemen om de asielstroom te beperken. Nog veel erger is dat men heel veel geld wil weggeven aan klimaat, waardoor energie duurder wordt, hetgeen dan weer opgelost wordt met een prijsplafond, enz.

Maar hou vooral voor dat niemand het verkiezingsprogramma van GL/PvdA kent. Dat jij het kennelijk niet kent maakt niet dat de rest van Nederland geen idee heeft.
  zaterdag 20 september 2025 @ 15:12:49 #188
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218823077
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 13:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik constateer dat mensen geen idee hebben waar ze over praten. Dat is de samenleving zoals ze anno 2025 is. Door de (sociale) media is alles vluchtig. Headlines zijn de norm. Mensen hebben over alles een mening terwijl ze er amper verstand van hebben.
Mensen hebben geen idee van het programma van PvdA/GL, ze hebben het niet gelezen, laat staan dat ze de gevolgen ervan kunnen overzien. Het frame dat in eerste instantie vanuit Rutte is gepakt en nu door de rest van de VVD wordt nagekakeld is succesvol. Zo eenvoudig is het gewoon. Het gaat er niet om of het klopt, Timmermans is de vijand, die komt het geld halen en haalt alle moslims binnen. Eenvoudig en effectief.
Iedereen die iets anders vindt dan ik is dom en heeft geen idee waar ie over praat. Staat genoteerd.
Laffe huichelaar
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:45:38 #190
466281 WismutVeilchen83
pi_218825629
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 13:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het programma kent weldegelijk lastenverhogingen. Het is weldegelijk zo dat GL/PdvA niet echt iets willen ondernemen om de asielstroom te beperken. Nog veel erger is dat men heel veel geld wil weggeven aan klimaat, waardoor energie duurder wordt, hetgeen dan weer opgelost wordt met een prijsplafond, enz.

Maar hou vooral voor dat niemand het verkiezingsprogramma van GL/PvdA kent. Dat jij het kennelijk niet kent maakt niet dat de rest van Nederland geen idee heeft.
In elk programma staan lastenverhogingen :') sinds wanneer is dat gevaarlijk trouwens? Maar wanneer je het niet in zijn totaliteit bekijkt dan heeft het weinig zin hè. Maar je hele toontje zegt genoeg over jou.
Rini dankjewel.
pi_218825756
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
In elk programma staan lastenverhogingen :') sinds wanneer is dat gevaarlijk trouwens? Maar wanneer je het niet in zijn totaliteit bekijkt dan heeft het weinig zin hè. Maar je hele toontje zegt genoeg over jou.
Jij kraamt onzin uit. Ik wijs je daarop. Dan ligt het aan mijn toontje.

De groeten.
pi_218826702
twitter
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:41:31 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218826766
quote:
Niels Ahob2 weet het kennelijk beter dan ziekenhuizen die zich hiervoor aanmelden, heel bijzonder
Laffe huichelaar
pi_218827629
quote:
In de replies gaat het alweer over khamas.
  maandag 22 september 2025 @ 09:41:36 #196
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218840853
twitter
pi_218845132
Je hebt de keuze gemaakt voor:

Vandaag Inside
in de categorie Gouden Televizier-Ring

Wilfred Genee
in de categorie Televizier-Ring Presentator

Wesley van Klink
in de categorie Televizier-Ring Acteur

Thomas van Groningen
in de categorie Televizier-Ring Talent

Bij Andy in de Auto
in de categorie Televizier-Ring
Online-videoserie

Blanco stem
in de categorie Televizier-Ring Impact
Nogmaals bedankt voor je deelname!

Gouden groet,
Team Gouden Televizier-Ring
  maandag 22 september 2025 @ 21:27:41 #198
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218846658
Raymond Mens overweegt drastisch besluit

Raymond Mens, één van de populairste gasten van Vandaag Inside en De Oranjezondag, waaruit je in de video hierboven een fragment met hem ziet, heeft in het blad Story onthuld dat hij en zijn vriend, die ook Raymond heet, in de toekomst zouden willen gaan emigreren.

De partner van de Amerikakenner, die onlangs nog een onschuldige maar opvallende verslaving opbiechtte, heeft het in Nederland naar verluidt wel een beetje gezien en zou bijvoorbeeld wel terug willen keren naar zijn geboorteland Noorwegen. "Mijn vriend heeft behoefte aan meer rust, ruimte en natuur, dus we willen naar de Achterhoek of de Betuwe verhuizen. Maar het is wel het plan om op den duur samen naar Noorwegen te verkassen."

Natuurlijk valt ook de naam van de Verenigde Staten al snel als optie. "Ik zou daar als correspondent kunnen werken." Momenteel wonen Raymond en Raymond samen met hun hondje Mexy in Haarlem. De heren leerden elkaar via Tinder kennen en het samenwonen bevalt hen uitstekend. De politicoloog houdt zijn vriend verder weg van de (sociale) media, dat is een wens van zijn geliefde zelf.

https://www.shownieuws.nl(...)gt-drastisch-besluit

:D
pi_218846872
Rene moest dit even zeggen van zijn vrouw.
  maandag 22 september 2025 @ 21:58:24 #200
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218846937
Valentijn heeft hoortoestellen :D
Zou hij nu beter kunnen voorspellen O-)
pi_218846938
Ik kijk met vertraging, maar weinig opbeurende verhalen in het begin.
Mocht je depressief aangelegd zijn, dan zou je bijna van een brug springen.
pi_218847004
Asielzoeker Inside
pi_218847034
Als je grote delen van vandaag inside volgende week herhaalt, heb je nauwelijks door dat het een herhaling is. Zo voorspelbaar zijn de uitspraken van Johan en René tegenwoordig.
٩๏̯͡๏)۶
pi_218847063
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:06 schreef Ronald het volgende:
Als je grote delen van vandaag inside volgende week herhaalt, heb je nauwelijks door dat het een herhaling is. Zo voorspelbaar zijn de uitspraken van Johan en René tegenwoordig.
Alleen het voetbal met zijn uitslagen is wat anders. De rest is letterlijk een kopie idd.
pi_218847070
quote:
Even op de Instagram-pagina van Mevrouw van der Gijp kijken en je weet wat Rene de komende dagen gaat roepen.
pi_218847130
Wat een intellectuele analyse van Gijp. Dit heeft ie goed voorbereid!
pi_218847264
quote:
Net een bejaardenhuis zo, elke avond precies dezelfde gesprekken.
pi_218847347
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:08 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Alleen het voetbal met zijn uitslagen is wat anders. De rest is letterlijk een kopie idd.
Ja maar dat Johan zogenaamd match of the day heeft gekeken heeft hij ook al talloze keren verkondigd. En dat dat niveau zo fantastisch is.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 23 september 2025 @ 21:35:24 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218854602
:W
pi_218854820
Tim Hofman is vijand van de show #1
  dinsdag 23 september 2025 @ 23:22:26 #211
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218855217
Wat is Rene een sneue lul aan het worden.
Gast kan beter z’n bek houden over politiek.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 23 september 2025 @ 23:40:26 #212
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_218855258
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 23:22 schreef matthijst het volgende:
Wat is Rene een sneue lul aan het worden.
Gast kan beter z’n bek houden over politiek.
Omdat jij het niet met hem eens bent?
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  dinsdag 23 september 2025 @ 23:59:56 #213
28167 matthijst
pi_218855325
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 23:40 schreef Martinello het volgende:

[..]
Omdat jij het niet met hem eens bent?
Dat ook, maar ook omdat hij zich er jaren niet over uitlaat maar nu schijnbaar ff stoer moet doen voor t vrouwtje thuis.
pi_218855405
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 23:59 schreef matthijst het volgende:

[..]
Dat ook, maar ook omdat hij zich er jaren niet over uitlaat maar nu schijnbaar ff stoer moet doen voor t vrouwtje thuis.
Hoezo gaat het nu plots overal over zijn vrouw? Heb ik iets gemist? o|O
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 24 september 2025 @ 02:55:59 #215
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_218855509
Saaiste aflevering van het seizoen :Z
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_218855511
quote:
99s.gif Op woensdag 24 september 2025 00:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Hoezo gaat het nu plots overal over zijn vrouw? Heb ik iets gemist? o|O
Die is de laatste tijd onder het mom van ''opkomen voor kindertjes in Gaza'' nogal obsessief antisemitisch bezig op de sociale media en vindt daarom dat VI Wierd Duk - dat is immers een ZiOnIsT - eruit moet trappen.
pi_218855562
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 02:56 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Die is de laatste tijd onder het mom van ''opkomen voor kindertjes in Gaza'' nogal obsessief antisemitisch bezig op de sociale media en vindt daarom dat VI Wierd Duk - dat is immers een ZiOnIsT - eruit moet trappen.
Als je er bezwaar tegen maakt dat Israël systematisch de buren dood bombardeert en, als ze toch nog leven, uithongert, maakt dat je geen antisemiet, hoor. Er is pas iets mis met je als je daar geen bezwaar tegen maakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 24-09-2025 07:58:13 ]
  woensdag 24 september 2025 @ 08:41:23 #218
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218855987
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 23:59 schreef matthijst het volgende:

[..]
Rene zegt toch al jaren hetzelfde over Gaza en Oekraïne? In de eerste weken, toen de publieke opinie nog helemaal niet zo tegen Israël gekant was als nu, sprak hij de generaals al tegen dat je, als je de beelden ziet, niet bepaald van precisiebommen kan spreken.

Ik ben dus bang dat je ernaast zit ouwe reus
Laffe huichelaar
  woensdag 24 september 2025 @ 10:03:10 #219
28167 matthijst
pi_218856562
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 08:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Rene zegt toch al jaren hetzelfde over Gaza en Oekraïne? In de eerste weken, toen de publieke opinie nog helemaal niet zo tegen Israël gekant was als nu, sprak hij de generaals al tegen dat je, als je de beelden ziet, niet bepaald van precisiebommen kan spreken.

Ik ben dus bang dat je ernaast zit ouwe reus
Ging me meer om zn doordraven over die hooligans, allemaal PVV-ers... Leek ene beetje zn linkse vrouw aan het woord, zeteltjes regelen.
En z'n "dit is pas het begin, er gaat nog veel meer gebeuren"... Maar dan niet zeggen wat...
  woensdag 24 september 2025 @ 10:10:02 #220
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218856603
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:03 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ging me meer om zn doordraven over die hooligans, allemaal PVV-ers... Leek ene beetje zn linkse vrouw aan het woord, zeteltjes regelen.
En z'n "dit is pas het begin, er gaat nog veel meer gebeuren"... Maar dan niet zeggen wat...
Ik vind het gewoon een beetje zielig overkomen. Zijn vrouw plaatst een paar tweetjes over Gaza en meteen is alles wat iemand zegt wat niet in je straatje past 'moet ie van zijn vrouw zeggen'

Heel lafjes
Laffe huichelaar
pi_218856789
quote:

[..]
Hij laat zich ook behoorlijk gek maken door haar. En die Minouche laat zich óók op haar beurt compleet gek maken op zaken waar je geen invloed op hebt.

Als je af en toe eens op haar instagram kijkt (was niet van plan haar te gaan volgen), de tering wat een niveau :') . En zich nog met VI bemoeien óók. Totaal van de pot gerukt.
pi_218856810
-

[ Bericht 39% gewijzigd door NY_Giant op 25-09-2025 15:11:35 ]
pi_218856821
quote:

[..]
Nou ja, statistisch gezien zou dat misschien niet eens een hele voorbarige disussie zijn geweest. Denk zelf ook niet dat die hooligans op D66 gaan stemmen, als ze uberhaupt gaan stemmen.

Gijp is dan ook geen waarzegger maar we kunnen allemaal toch op onze klompen aanvoelen dat dit niet de laatste rel gaat zijn?
pi_218856861
Dit zegt Wierd erover en daar is eigenlijk ook alles wel mee gezegd. Alleen jammer dat hij het niet bij VI zei.
Vanaf 43:40
  woensdag 24 september 2025 @ 10:58:13 #225
28167 matthijst
pi_218856949
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon een beetje zielig overkomen. Zijn vrouw plaatst een paar tweetjes over Gaza en meteen is alles wat iemand zegt wat niet in je straatje past 'moet ie van zijn vrouw zeggen'

Heel lafjes
Kan.
Zie liever de grappenmakende sidekick die ie al jaren speelt. Verder niet heel geïnteresseerd in z’n mening.

Oh. En Wierd mag ook wel wat minder. Slaat een beetje door vanuit z’n bubble.

[ Bericht 2% gewijzigd door matthijst op 24-09-2025 11:13:10 ]
pi_218857585
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 02:55 schreef Parafernalia het volgende:
Saaiste aflevering van het seizoen :Z
1) steeds dezelfde gasten 2) steeds dezelfde onderwerpen en bijhorend onderbuikgebral (van de hoofdpersonen)
pi_218857616
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:50 schreef DrDentz het volgende:
Ze moeten Tim Hofman eens uitnodigen, dan gaat Johan helemaal schuimbekken, zo'n linkse griezel aan tafel!
Zodra er iemand daadwerkelijk aan tafel zit slaan ze eigenlijk compleet dicht en hebben ze vrij weinig meer te vertellen

[ Bericht 9% gewijzigd door Kakadylo op 24-09-2025 12:19:21 ]
pi_218857623
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:39 schreef Poefbank het volgende:
Dit zegt Wierd erover en daar is eigenlijk ook alles wel mee gezegd. Alleen jammer dat hij het niet bij VI zei.
Vanaf 43:40
Als de Russen Nederland plat komen bombarderen, maar ze kondigen dat van tevoren aan en bieden ons de mogelijkheid om op tijd in Overijssel de grens met Duitsland over te steken, dan is het goed?
pi_218857632
quote:
De grappen en opmerkingen zijn allemaal zo voorspelbaar en geforceerd waardoor het eigenlijk heel ongemakkelijk overkomt
pi_218857699
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 22:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Even op de Instagram-pagina van Mevrouw van der Gijp kijken en je weet wat Rene de komende dagen gaat roepen.
En uitgerekend iedere keer als Duk te gast is heeft Gijp een vrije dag minuut
Wees dan een vent en ga inhoudelijk met elkaar in gesprek ipv oneliners de dag erna
pi_218857771
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:10 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Als de Russen Nederland plat komen bombarderen, maar ze kondigen dat van tevoren aan en bieden ons de mogelijkheid om op tijd in Overijssel de grens met Duitsland over te steken, dan is het goed?
Ik denk niet dat de Russen zo netjes zullen zijn om aan te kondigen dat ze gaan aanvallen. Rusland heeft wat dat betreft ook geen enkele reden om Nederland aan te vallen.
pi_218857859
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:42 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de Russen zo netjes zullen zijn om aan te kondigen dat ze gaan aanvallen. Rusland heeft wat dat betreft ook geen enkele reden om Nederland aan te vallen.
Dat is even niet het punt.
  woensdag 24 september 2025 @ 16:36:23 #233
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_218859584
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:09 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Zodra er iemand daadwerkelijk aan tafel zit slaan ze eigenlijk compleet dicht en hebben ze vrij weinig meer te vertellen

haha idd
  woensdag 24 september 2025 @ 16:37:08 #234
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_218859589
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:09 schreef Kakadylo het volgende:

[..]

haha idd
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:03 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
1) steeds dezelfde gasten 2) steeds dezelfde onderwerpen en bijhorend onderbuikgebral (van de hoofdpersonen)
vreselijk idd..vandaag Duk weer...benieuwd waar ze het over gaan hebben :')
pi_218861132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:37 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
haha idd
[..]
vreselijk idd..vandaag Duk weer...benieuwd waar ze het over gaan hebben :')
'Gelukkig' is Mediacourant.nl het draaiboek daar, dus waarschijnlijk hierover: https://www.mediacourant.(...)gijp-haar-kop-houdt/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218861347
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:28 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
En uitgerekend iedere keer als Duk te gast is heeft Gijp een vrije dag minuut
Wees dan een vent en ga inhoudelijk met elkaar in gesprek ipv oneliners de dag erna
Dat mag je hier niet zeggen, dan moet je posts van Wierd op X gaan liken
pi_218861982
Prima bezetting aan tafel en de bar vandaag.
pi_218862058
Vreselijke bezetting aan tafel en de bar vandaag.
pi_218862136
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dat mag je hier niet zeggen, dan moet je posts van Wierd op X gaan liken
Hoe bevalt het vooralsnog? Paar goede tweets voorbij gekomen.
pi_218862145
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 20:22 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
'Gelukkig' is Mediacourant.nl het draaiboek daar, dus waarschijnlijk hierover: https://www.mediacourant.(...)gijp-haar-kop-houdt/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan Derksen vindt het belachelijk dat de vrouw van René van der Gijp zich bemoeit met de gastenlijst van Vandaag Inside, denkt opiniemaker Harry Vermeegen. “Ze moet d’r kop houden!”

Deze kop moest ik toch 2x lezen _O-
pi_218862146
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 21:56 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hoe bevalt het vooralsnog? Paar goede tweets voorbij gekomen.
Ja, kan me er best vaak in vinden. Maar geen blauwe duim van het liken.
pi_218862271
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 21:57 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Johan Derksen vindt het belachelijk dat de vrouw van René van der Gijp zich bemoeit met de gastenlijst van Vandaag Inside, denkt opiniemaker Harry Vermeegen. “Ze moet d’r kop houden!”

Deze kop moest ik toch 2x lezen _O-
Dat is nou typisch mediacourant. Totaal niet journalistiek ook die site maar soms wel vermakelijk. Al was ie vroeger beter maar dat terzijde.
pi_218862298
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:10 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dat is nou typisch mediacourant. Totaal niet journalistiek ook die site maar soms wel vermakelijk. Al was ie vroeger beter maar dat terzijde.
Al heel, heel veel jaren "fan" hoor. Ook diep respect hoe ze 5 artikel kunnen maken uit 1 programma of interview.

Maar deze kop is wel echt clickbait van de hoogste orde.
pi_218862435
Dit programma zou nog zo veel beter zijn zonder die achterlijke Genee. Echt zonde dat ze vasthouden aan die misselijkmakende mongool.
pi_218862657
Genee wordt altijd onderschat, misschien wel de beste interviewer van Nederland
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218863312
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:42 schreef kalinhos het volgende:
Genee wordt altijd onderschat, misschien wel de beste interviewer van Nederland
Aldus Genee.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_218865484
Olcay Gulsen uit kritiek op mannen van Vandaag Inside: 'Gevaarlijke omgeving'

"Je had tegengeluid en nu mag je niet meer komen"

Hoewel Vandaag Inside, gepresenteerd door Wilfred Genee met vaste tafelheren René van der Gijp en Johan Derksen, bekendstaat als een rechts georiënteerd programma, benadrukt Olcay juist het belang van het laten horen van een ander geluid. "Het is zo belangrijk om in zo'n programma juist je stem te laten horen. Ik heb niet geweken waar ik zelf voor sta", zegt ze over haar eerdere deelname aan het programma.

Na haar optreden kreeg ze veel negatieve reacties. Mensen vonden het onbegrijpelijk dat ze haar gezicht liet zien in een 'vrouwonvriendelijke, racistische omgeving'. Toch is Olcay van mening dat haar aanwezigheid daar waardevol was. "Als we allemaal mensen met een andere mening juist ontwijken, dan wordt het best wel een gevaarlijk, superextreem rechtse omgeving."

Een nieuwe uitnodiging hoeft ze naar eigen zeggen niet meer te verwachten. "Wat ik op zich ook wel prima vind, want ik wil ook niet ergens zitten waar ze me niet willen." Wel vindt ze het jammer dat het programma weinig ruimte laat voor andere perspectieven: "Er kijken zoveel mensen naar, dus ik vind het jammer dat het ongenuanceerd wordt als het alleen maar mensen zijn die hetzelfde denken."

Volgens podcastmakers Nikkie de Jager en Wes van Os ligt die eenzijdigheid vooral aan de vaste tafelheren zelf. "Ze houden dat zelf ook in stand, want je had tegengeluid en nu mag je niet meer komen." Ze hebben zowel de mannen van Vandaag Inside als Hélène Hendriks uitgenodigd voor een gesprek, maar daar is geen interesse voor getoond. "Ze hebben een grote bek, maar als het erop aankomt…", aldus Nikkie.

Olcay sluit zich daarbij aan en merkt op: "Ze durven het ook echt niet. (…) Ze zitten daar in hun veilige omgeving, je mag hen nooit afvallen en ze komen altijd voor elkaar op." Volgens haar krijgen gasten die een afwijkende mening hebben, nauwelijks de ruimte om hun verhaal te doen. "Het is altijd gewoon heel erg gestuurd en als je daar in je eentje zit en je denkt anders, openen ze per definitie de aanval op je."

Eind vorig jaar stond de politie op de stoep bij de presentatrice. Buren zouden namelijk hebben geklaagd over geluidsoverlast:

https://www.rtl.nl/boulev(...)iek-lightless-lounge

:') :') :')
pi_218869418
We pakken die prijs weerrrrrrr
  donderdag 25 september 2025 @ 19:57:02 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218869774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:29 schreef RipCity het volgende:
We pakken die prijs weerrrrrrr
Die presentator prijs zou ik wel gewoon naar die prednison presentator laten gaan hoor, ben even zijn naam kwijt.

Dat heeft ie op zich ook wel verdiend toch? Wat hebben Genee en onze Helene nou bereikt? 1 programma, net. Die dude zit al sinds het begin der tijden in al die verschillende talentenjachten. Moet je ook gunnen.

Televisierring ga ik wel voor 'ons' stemmen. Acteur wordt Gorter. Verder maakt het me niet zo veel uit. Jammer dat Kelderklasse 15 niet meer in de running is voor online serie
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2025 @ 19:59:28 #253
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218869808
quote:
Was in de originele VI-tijd al zo; je weet dat als Johan zijn brilleke pakt wordt het goed.
Laffe huichelaar
pi_218870293
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Die presentator prijs zou ik wel gewoon naar die prednison presentator laten gaan hoor, ben even zijn naam kwijt.

Dat heeft ie op zich ook wel verdiend toch? Wat hebben Genee en onze Helene nou bereikt? 1 programma, net. Die dude zit al sinds het begin der tijden in al die verschillende talentenjachten. Moet je ook gunnen.

Televisierring ga ik wel voor 'ons' stemmen. Acteur wordt Gorter. Verder maakt het me niet zo veel uit. Jammer dat Kelderklasse 15 niet meer in de running is voor online serie
Inderdaad. Krabbeetje mag die hebben. Kelderklasse is leuk idd!
pi_218870682
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Was in de originele VI-tijd al zo; je weet dat als Johan zijn brilleke pakt wordt het goed.

Pareltje dit *O* *O*
pi_218870930
Een juichende Johan genot
pi_218871052
Wie is Agnes.
pi_218871054
Dat mens kijkt ook raar uit haar ogen
  donderdag 25 september 2025 @ 21:42:36 #259
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_218871061
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:41 schreef Makamba_ het volgende:
Wie is Agnes.
Een vrouw met een heel leuk kapsel.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_218871062
Ah, BBB. Dan ben ik al iets bevooroordeeld :')
pi_218871066
Pensioenmevrouwtje
pi_218871069
"Dat interesseert me geen reet!" _O-
pi_218871091
Is waarschijnlijk nog daadwerkelijk het beste programma van de drie ook.
pi_218871147
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:43 schreef Bill_Hillie het volgende:
"Dat interesseert me geen reet!" _O-
Een beetje Rijk de Gooyer actie na t Gouden Kalf :P
pi_218871153
twitter
pi_218871155
SAAAAAI
#superniger2020
pi_218871177
Belangrijk onderwerp maar swingend is het niet.
pi_218871214
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:46 schreef Makamba_ het volgende:
Is waarschijnlijk nog daadwerkelijk het beste programma van de drie ook.
Het bizarre voordeel van VI is dat ze op exact datzelfde moment live on ether zijn itt de andere kanshebbers. Een marathonuitzending van 7 tot 11 (stembussen 8 tot 10 namelijk) met roulerende gasten en kijkers maximaal opruien.
pi_218871255
Doe je dit niet dan ga je niet winnen denk ik
pi_218871258
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
Doe je dit niet dan ga je niet winnen denk ik
Dat jachtseizoen überhaupt genomineerd is zegt genoeg dat ze hun kijkers ook goed kunnen mobiliseren.
pi_218871269
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat jachtseizoen überhaupt genomineerd is zegt genoeg dat ze hun kijkers ook goed kunnen mobiliseren.
De kijkers van VI kijken niet naar zo'n gala en als de reguliere uitzending begint dan kun je nog maar een halfuurtje stemmen
pi_218871280
Het trekt bovendien ook gigantisch veel aandacht als je het koppelt aan een soort van jubileum/XXL-variant
  donderdag 25 september 2025 @ 22:13:05 #273
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218871282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:09 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind ik ook best een leuk programma joh
Laffe huichelaar
pi_218871289
Benieuwd of de bobo's bij Talpa er een beetje verstand van hebben
pi_218871298
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Vind ik ook best een leuk programma joh
We hebben het over de verkiezing tot het beste programma van Nederland he. Verder vind ik het bloed irritant maar dat is een persoonlijk mening, dat snap ik.
  donderdag 25 september 2025 @ 22:18:58 #276
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218871310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:15 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
We hebben het over de verkiezing tot het beste programma van Nederland he. Verder vind ik het bloed irritant maar dat is een persoonlijk mening, dat snap ik.
Het beste programma van Nederland hoort VI toch ook niet in thuis. Laten we even eerlijk zijn. Een paar voetballers die over serieuze zaken praten zonder dat ze ergens verstand van hebben en een aandachtsgeile presentator.

Hartstikke vermakelijk hoor, maar het beste programma van Nederland.....
Laffe huichelaar
pi_218871311
Het Jachtseizoen en Woeste grond, daar kun je toch niet van verliezen? Geeft wel aan dat er buiten VI dus echt geen zak op de tv is tegenwoordig
pi_218871331
Ik trek Joseph zo slecht, maar ff kijken of ik deze morgen ga terugluisteren :')
pi_218871605
quote:
99s.gif Op donderdag 25 september 2025 00:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Aldus Genee.
Luister eens The Friday Move of zn podcast, hij kan elke gast binnen een paar minuten dingen laten zeggen die di gast eigenlijk niet wilde zeggen en hij houdt het vermakelijk. Tis echt een vak.
  donderdag 25 september 2025 @ 23:01:36 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218871631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Luister eens The Friday Move of zn podcast, hij kan elke gast binnen een paar minuten dingen laten zeggen die di gast eigenlijk niet wilde zeggen en hij houdt het vermakelijk. Tis echt een vak.
Zolang het leuk is, is echt best prima
Laffe huichelaar
pi_218871845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Zolang het leuk is, is echt best prima
Ja, behalve die met Freek de Jonge, daar kom ik niet doorheen. En hij zegt nu ook telkens dat Bontebal boos was geworden, dat wordt ook wel sneu.

Verder wel vermakelijk ja. Maar ik reageerde op het feit dat hij misschien wel de beste wordt genoemd, daar ben ik het niet mee eens.
  vrijdag 26 september 2025 @ 10:29:10 #282
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218873850
Wat een sneu item met Johan, gisteren in RTL Boulevard.
pi_218879601
Lekker sausdippy bij je kippy.
pi_218879689
Wouter de Winter die niet snapt dat kamerleden regelmatig democratisch genomen besluiten willen veranderen. Dat is nl. hun volste recht en daar zijn ze tussen het moddergooien door regelmatig mee bezig.
pi_218879711
Wat een gezellige vrijdagshow weer.
pi_218879862
Boh schaamlippen.
#superniger2020
pi_218879898
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:49 schreef Specularium het volgende:
Wat een gezellige vrijdagshow weer.
Duizend uren kaars knettert voor de extra sfeer.
pi_218879993
Dus: vrouwen schamen zich niet meer voor hun voorbibs? Dat wordt interessant op straat…
pi_218880045
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:20 schreef Battlecruiser het volgende:
Dus: vrouwen schamen zich niet meer voor hun voorbibs? Dat wordt interessant op straat…
Interessante conclusie.
  vrijdag 26 september 2025 @ 22:38:09 #290
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218880101
Vrouw René van der Gijp waarschuwt: 'Grens is nu bereikt'

Minouche, de vrouw van René van der Gijp, laat vrijdagavond emotioneel van zich horen. Ze heeft een heftige week achter de rug vol met "demoniserende aanvallen, bedreigingen, haatdragende uitingen en systematische pesterijen", zo laat ze weten op Instagram. En ze komt nu met een ferme waarschuwing...

De echtgenote van de Vandaag Inside-analist zegt in onderstaande post dat de "grens nu is bereikt" en dat ze aangifte zal doen tegen een ieder die haar vanaf nu nog bedreigt of intimideert.

Minouche hekelt onder meer de site Mediacourant die haar "steeds weer tussen de 'woeste sterren' plaatst" en ze noemt dit "ronduit treurig". "Het lijkt bijna op een gerichte haatcampagne tegen mij", zegt ze ook. Ze zegt hiervan ook niet zo wakker te liggen.

En dat tolereer ik niet.

Minouche van der Gijp

"Maar als individuen me blijven bestoken met haatdragende berichten en bedreigingen, zodanig dat ik mijn kinderen moet waarschuwen om alert te zijn in hun eigen omgeving, dan is dat ziekelijk. En dat tolereer ik niet." Volgens de vrouw van René gebeurt dit nu al een week en daarom is de maat nu vol.

Ze waarschuwt dan ook: "De volgende die dat nog een keer doet, kan erop rekenen dat ik aangifte zal doen wegens smaad, laster en bedreiging. I will find you. Er is een grens. En die is nu bereikt."

https://www.shownieuws.nl(...)schuwt-grens-bereikt
pi_218880263
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vrouw René van der Gijp waarschuwt: 'Grens is nu bereikt'

Minouche, de vrouw van René van der Gijp, laat vrijdagavond emotioneel van zich horen. Ze heeft een heftige week achter de rug vol met "demoniserende aanvallen, bedreigingen, haatdragende uitingen en systematische pesterijen", zo laat ze weten op Instagram. En ze komt nu met een ferme waarschuwing...

De echtgenote van de Vandaag Inside-analist zegt in onderstaande post dat de "grens nu is bereikt" en dat ze aangifte zal doen tegen een ieder die haar vanaf nu nog bedreigt of intimideert.

Minouche hekelt onder meer de site Mediacourant die haar "steeds weer tussen de 'woeste sterren' plaatst" en ze noemt dit "ronduit treurig". "Het lijkt bijna op een gerichte haatcampagne tegen mij", zegt ze ook. Ze zegt hiervan ook niet zo wakker te liggen.

En dat tolereer ik niet.

Minouche van der Gijp

"Maar als individuen me blijven bestoken met haatdragende berichten en bedreigingen, zodanig dat ik mijn kinderen moet waarschuwen om alert te zijn in hun eigen omgeving, dan is dat ziekelijk. En dat tolereer ik niet." Volgens de vrouw van René gebeurt dit nu al een week en daarom is de maat nu vol.

Ze waarschuwt dan ook: "De volgende die dat nog een keer doet, kan erop rekenen dat ik aangifte zal doen wegens smaad, laster en bedreiging. I will find you. Er is een grens. En die is nu bereikt."

https://www.shownieuws.nl(...)schuwt-grens-bereikt
Dat had ze toch ook wel kunnen bedenken? Of je nou in het openbaar de kant van Israël of van de Palestijnen kiest, één ding is zeker: de pleuris breekt uit. Je krijgt waarschijnlijk al haatmail als je in het openbaar zegt dat je katten leuker vindt dan honden of andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 27-09-2025 03:48:18 ]
  Moderator zaterdag 27 september 2025 @ 00:30:01 #292
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218880545
GOD dank dat Helene er niet zat

WOUTER _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 27 september 2025 @ 05:12:32 #293
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218881017
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 23:17 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat had ze toch ook wel kunnen bedenken? Of je nou in het openbaar de kant van Israël of van de Palestijnen kiest, één ding is zeker: de pleuris breekt uit. Je krijgt waarschijnlijk al haatmail als je in het openbaar zegt dat je katten leuker vindt dan honden of andersom.
True, helaas...
pi_218884301
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 23:17 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ook als je helemaal geen partij kiest en er rationeel naar probeert te kijken zul je iedere drie seconden 'vast iets fouts' zeggen
pi_218884444
Tegenwoordig zoek je gewoon op wat je wil horen/lezen zodat je jouw bevestiging krijgt
Terwijl je buurman exact datzelfde doet met een andere uitkomst waarna dus polarisatie
pi_218884781
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
Tegenwoordig zoek je gewoon op wat je wil horen/lezen zodat je jouw bevestiging krijgt
Terwijl je buurman exact datzelfde doet met een andere uitkomst waarna dus polarisatie
Daarom FOK _O_
pi_218888690
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:24 schreef kalinhos het volgende:
Ik trek Joseph zo slecht, maar ff kijken of ik deze morgen ga terugluisteren :')
Teruggeluisterd, het was idd niet te doen met haar. “Ja mensen die van baan wisselen nu moeten goed opletten met hun pensioen want het kan ze zomaar 20.000euro schelen”
(en dan gewoon stilblijven zonder enige context of kleine uitleg. Daar zullen de mensen vast veel aan hebben, bedankt Agnes Joseph).
pi_218888703
quote:
Hier ben ik het wel mee eens ja. Zeker als je dan op maandagmiddag nog de KJEG-podcast luistert weet je al Rene zijn bijdrages al.
pi_218890927
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 23:23 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Teruggeluisterd, het was idd niet te doen met haar. “Ja mensen die van baan wisselen nu moeten goed opletten met hun pensioen want het kan ze zomaar 20.000euro schelen”
(en dan gewoon stilblijven zonder enige context of kleine uitleg. Daar zullen de mensen vast veel aan hebben, bedankt Agnes Joseph).
Ja, maar ze kreeg ook niet veel ruimte om haar boodschap te vertellen. Het is geen brutale prater zoals Johan en Gijp, die zulke timide mensen als Joseph razendsnel onderbreken.
  zondag 28 september 2025 @ 18:56:02 #300
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218894467
'Bizarre details' over Matthijs van Nieuwkerk op straat

Matthijs van Nieuwkerk was razend populair met zijn programma De Wereld Draait Door. Maar oud-collega's en vrienden kijken helemaal niet zo rooskleurig terug op het samenwerken met Matthijs. Sterker nog: ze gooien hem voor de bus.

Eerder lieten tv-collega's Dieuwke Wynia en Eus zich al uit over het gedrag van Matthijs. Maar nu doet ook schrijver Michel van Egmond zijn verhaal in zijn nieuwe boek Writer's Block. Michel en zijn partner waren goede vrienden met Matthijs en diens vrouw Martha Riemsma. Terwijl het viertal met elkaar afsprak, ontstond het idee dat Michel en zijn partner, Antoinnette Scheulderman, een boek zouden schrijven over Matthijs, zo tekent Privé op.

Michel had dat eerder namelijk ook al gedaan over Johan Derksen en Patty Brard. Matthijs was enthousiast dus het schrijven kon beginnen. Michel en Antoinnette stelden als eis dat Matthijs niet halverwege het proces de stekker eruit mocht trekken. Dit gebeurde later alsnog en daarmee kwam er ook een einde aan hun vriendschap.

Codenaam

Michel heeft daardoor geen blad meer voor zijn mond en onthult in zijn nieuwe boek pijnlijke verhalen over Matthijs. Zo zouden medewerkers bij De Wereld Draait Door in codetaal over Matthijs praatten in het openbaar. "Ze hadden hem de codenaam Kees meegegeven om niet te worden betrapt."

Maar wat misschien nog wel het bizarst is, is dat Matthijs zijn medewerkers had opgelegd om niet te mogen gapen tijdens werk. "Het klopte inderdaad dat hij een verbod had ingesteld op gapen tijdens repetities en vergaderingen", schrijft Michel in zijn boek.

Woedeaanvallen

Ook Dieuwke, zijn voormalig rechterhand bij De Wereld Draai Door, deed eerder een boekje open over haar verleden met Matthijs. Hoewel de twee destijds goed met elkaar overweg konden, keerde ze hem later de rug toe.

"Hij kon heel boos worden, ook op mij. Zijn woedeaanvallen waren heftig, hij leek op zulke momenten een ander persoon", onthult ze. Maar dat is nog lang niet alles waar ze zich over uitspreekt. "Ik heb ook weleens verdrietig, huilend voor hem gezeten. Hij reageerde daar ongevoelig op en liep weg."

https://www.shownieuws.nl(...)tthijs-van-nieuwkerk

Nou :7 kom er maar weer in :|W
pi_218894611
Als Matthijs 1x met stemverheffing sprak hadden al die hansworsten professionele hulp nodig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')