Die presentator prijs zou ik wel gewoon naar die prednison presentator laten gaan hoor, ben even zijn naam kwijt.quote:
Was in de originele VI-tijd al zo; je weet dat als Johan zijn brilleke pakt wordt het goed.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://x.com/vandaaginsi(...)Ox9HFkjwsJk6oIzKuB1A
![]()
Inderdaad. Krabbeetje mag die hebben. Kelderklasse is leuk idd!quote:Op donderdag 25 september 2025 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die presentator prijs zou ik wel gewoon naar die prednison presentator laten gaan hoor, ben even zijn naam kwijt.
Dat heeft ie op zich ook wel verdiend toch? Wat hebben Genee en onze Helene nou bereikt? 1 programma, net. Die dude zit al sinds het begin der tijden in al die verschillende talentenjachten. Moet je ook gunnen.
Televisierring ga ik wel voor 'ons' stemmen. Acteur wordt Gorter. Verder maakt het me niet zo veel uit. Jammer dat Kelderklasse 15 niet meer in de running is voor online serie
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 september 2025 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Was in de originele VI-tijd al zo; je weet dat als Johan zijn brilleke pakt wordt het goed.
Een beetje Rijk de Gooyer actie na t Gouden Kalfquote:Op donderdag 25 september 2025 21:43 schreef Bill_Hillie het volgende:
"Dat interesseert me geen reet!"
Het bizarre voordeel van VI is dat ze op exact datzelfde moment live on ether zijn itt de andere kanshebbers. Een marathonuitzending van 7 tot 11 (stembussen 8 tot 10 namelijk) met roulerende gasten en kijkers maximaal opruien.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:46 schreef Makamba_ het volgende:
Is waarschijnlijk nog daadwerkelijk het beste programma van de drie ook.
Dat jachtseizoen berhaupt genomineerd is zegt genoeg dat ze hun kijkers ook goed kunnen mobiliseren.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
Doe je dit niet dan ga je niet winnen denk ik
De kijkers van VI kijken niet naar zo'n gala en als de reguliere uitzending begint dan kun je nog maar een halfuurtje stemmenquote:Op donderdag 25 september 2025 22:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat jachtseizoen berhaupt genomineerd is zegt genoeg dat ze hun kijkers ook goed kunnen mobiliseren.
Vind ik ook best een leuk programma johquote:Op donderdag 25 september 2025 22:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat jachtseizoen berhaupt genomineerd is zegt genoeg dat ze hun kijkers ook goed kunnen mobiliseren.
We hebben het over de verkiezing tot het beste programma van Nederland he. Verder vind ik het bloed irritant maar dat is een persoonlijk mening, dat snap ik.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind ik ook best een leuk programma joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |