Die presentator prijs zou ik wel gewoon naar die prednison presentator laten gaan hoor, ben even zijn naam kwijt.quote:
Was in de originele VI-tijd al zo; je weet dat als Johan zijn brilleke pakt wordt het goed.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://x.com/vandaaginsi(...)Ox9HFkjwsJk6oIzKuB1A
![]()
Inderdaad. Krabbeetje mag die hebben. Kelderklasse is leuk idd!quote:Op donderdag 25 september 2025 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die presentator prijs zou ik wel gewoon naar die prednison presentator laten gaan hoor, ben even zijn naam kwijt.
Dat heeft ie op zich ook wel verdiend toch? Wat hebben Genee en onze Helene nou bereikt? 1 programma, net. Die dude zit al sinds het begin der tijden in al die verschillende talentenjachten. Moet je ook gunnen.
Televisierring ga ik wel voor 'ons' stemmen. Acteur wordt Gorter. Verder maakt het me niet zo veel uit. Jammer dat Kelderklasse 15 niet meer in de running is voor online serie
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 september 2025 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Was in de originele VI-tijd al zo; je weet dat als Johan zijn brilleke pakt wordt het goed.
Een beetje Rijk de Gooyer actie na t Gouden Kalfquote:Op donderdag 25 september 2025 21:43 schreef Bill_Hillie het volgende:
"Dat interesseert me geen reet!"
Het bizarre voordeel van VI is dat ze op exact datzelfde moment live on ether zijn itt de andere kanshebbers. Een marathonuitzending van 7 tot 11 (stembussen 8 tot 10 namelijk) met roulerende gasten en kijkers maximaal opruien.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:46 schreef Makamba_ het volgende:
Is waarschijnlijk nog daadwerkelijk het beste programma van de drie ook.
Dat jachtseizoen überhaupt genomineerd is zegt genoeg dat ze hun kijkers ook goed kunnen mobiliseren.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
Doe je dit niet dan ga je niet winnen denk ik
De kijkers van VI kijken niet naar zo'n gala en als de reguliere uitzending begint dan kun je nog maar een halfuurtje stemmenquote:Op donderdag 25 september 2025 22:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat jachtseizoen überhaupt genomineerd is zegt genoeg dat ze hun kijkers ook goed kunnen mobiliseren.
Vind ik ook best een leuk programma johquote:Op donderdag 25 september 2025 22:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat jachtseizoen überhaupt genomineerd is zegt genoeg dat ze hun kijkers ook goed kunnen mobiliseren.
We hebben het over de verkiezing tot het beste programma van Nederland he. Verder vind ik het bloed irritant maar dat is een persoonlijk mening, dat snap ik.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind ik ook best een leuk programma joh
Het beste programma van Nederland hoort VI toch ook niet in thuis. Laten we even eerlijk zijn. Een paar voetballers die over serieuze zaken praten zonder dat ze ergens verstand van hebben en een aandachtsgeile presentator.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
We hebben het over de verkiezing tot het beste programma van Nederland he. Verder vind ik het bloed irritant maar dat is een persoonlijk mening, dat snap ik.
Luister eens The Friday Move of zn podcast, hij kan elke gast binnen een paar minuten dingen laten zeggen die di gast eigenlijk niet wilde zeggen en hij houdt het vermakelijk. Tis echt een vak.quote:
Zolang het leuk is, is echt best primaquote:Op donderdag 25 september 2025 22:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Luister eens The Friday Move of zn podcast, hij kan elke gast binnen een paar minuten dingen laten zeggen die di gast eigenlijk niet wilde zeggen en hij houdt het vermakelijk. Tis echt een vak.
Ja, behalve die met Freek de Jonge, daar kom ik niet doorheen. En hij zegt nu ook telkens dat Bontebal boos was geworden, dat wordt ook wel sneu.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zolang het leuk is, is echt best prima
Duizend uren kaars knettert voor de extra sfeer.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:49 schreef Specularium het volgende:
Wat een gezellige vrijdagshow weer.
Interessante conclusie.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:20 schreef Battlecruiser het volgende:
Dus: vrouwen schamen zich niet meer voor hun voorbibs? Dat wordt interessant op straat…
Dat had ze toch ook wel kunnen bedenken? Of je nou in het openbaar de kant van Israël of van de Palestijnen kiest, één ding is zeker: de pleuris breekt uit. Je krijgt waarschijnlijk al haatmail als je in het openbaar zegt dat je katten leuker vindt dan honden of andersom.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vrouw René van der Gijp waarschuwt: 'Grens is nu bereikt'
Minouche, de vrouw van René van der Gijp, laat vrijdagavond emotioneel van zich horen. Ze heeft een heftige week achter de rug vol met "demoniserende aanvallen, bedreigingen, haatdragende uitingen en systematische pesterijen", zo laat ze weten op Instagram. En ze komt nu met een ferme waarschuwing...
De echtgenote van de Vandaag Inside-analist zegt in onderstaande post dat de "grens nu is bereikt" en dat ze aangifte zal doen tegen een ieder die haar vanaf nu nog bedreigt of intimideert.
Minouche hekelt onder meer de site Mediacourant die haar "steeds weer tussen de 'woeste sterren' plaatst" en ze noemt dit "ronduit treurig". "Het lijkt bijna op een gerichte haatcampagne tegen mij", zegt ze ook. Ze zegt hiervan ook niet zo wakker te liggen.
En dat tolereer ik niet.
Minouche van der Gijp
"Maar als individuen me blijven bestoken met haatdragende berichten en bedreigingen, zodanig dat ik mijn kinderen moet waarschuwen om alert te zijn in hun eigen omgeving, dan is dat ziekelijk. En dat tolereer ik niet." Volgens de vrouw van René gebeurt dit nu al een week en daarom is de maat nu vol.
Ze waarschuwt dan ook: "De volgende die dat nog een keer doet, kan erop rekenen dat ik aangifte zal doen wegens smaad, laster en bedreiging. I will find you. Er is een grens. En die is nu bereikt."
https://www.shownieuws.nl(...)schuwt-grens-bereikt
True, helaas...quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:17 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat had ze toch ook wel kunnen bedenken? Of je nou in het openbaar de kant van Israël of van de Palestijnen kiest, één ding is zeker: de pleuris breekt uit. Je krijgt waarschijnlijk al haatmail als je in het openbaar zegt dat je katten leuker vindt dan honden of andersom.
Ook als je helemaal geen partij kiest en er rationeel naar probeert te kijken zul je iedere drie seconden 'vast iets fouts' zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2025 23:17 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat had ze toch ook wel kunnen bedenken? Of je nou in het openbaar de kant van Israël of van de Palestijnen kiest, één ding is zeker: de pleuris breekt uit. Je krijgt waarschijnlijk al haatmail als je in het openbaar zegt dat je katten leuker vindt dan honden of andersom.
Daarom FOKquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
Tegenwoordig zoek je gewoon op wat je wil horen/lezen zodat je jouw bevestiging krijgt
Terwijl je buurman exact datzelfde doet met een andere uitkomst waarna dus polarisatie
Teruggeluisterd, het was idd niet te doen met haar. “Ja mensen die van baan wisselen nu moeten goed opletten met hun pensioen want het kan ze zomaar 20.000euro schelen”quote:Op donderdag 25 september 2025 22:24 schreef kalinhos het volgende:
Ik trek Joseph zo slecht, maar ff kijken of ik deze morgen ga terugluisteren
Hier ben ik het wel mee eens ja. Zeker als je dan op maandagmiddag nog de KJEG-podcast luistert weet je al Rene zijn bijdrages al.quote:Op maandag 22 september 2025 22:06 schreef Ronald het volgende:
Als je grote delen van vandaag inside volgende week herhaalt, heb je nauwelijks door dat het een herhaling is. Zo voorspelbaar zijn de uitspraken van Johan en René tegenwoordig.
Ja, maar ze kreeg ook niet veel ruimte om haar boodschap te vertellen. Het is geen brutale prater zoals Johan en Gijp, die zulke timide mensen als Joseph razendsnel onderbreken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:23 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Teruggeluisterd, het was idd niet te doen met haar. “Ja mensen die van baan wisselen nu moeten goed opletten met hun pensioen want het kan ze zomaar 20.000euro schelen”
(en dan gewoon stilblijven zonder enige context of kleine uitleg. Daar zullen de mensen vast veel aan hebben, bedankt Agnes Joseph).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |