abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218869418
We pakken die prijs weerrrrrrr
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 25 september 2025 @ 19:57:02 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218869774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:29 schreef RipCity het volgende:
We pakken die prijs weerrrrrrr
Die presentator prijs zou ik wel gewoon naar die prednison presentator laten gaan hoor, ben even zijn naam kwijt.

Dat heeft ie op zich ook wel verdiend toch? Wat hebben Genee en onze Helene nou bereikt? 1 programma, net. Die dude zit al sinds het begin der tijden in al die verschillende talentenjachten. Moet je ook gunnen.

Televisierring ga ik wel voor 'ons' stemmen. Acteur wordt Gorter. Verder maakt het me niet zo veel uit. Jammer dat Kelderklasse 15 niet meer in de running is voor online serie
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2025 @ 19:59:28 #253
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218869808
quote:
Was in de originele VI-tijd al zo; je weet dat als Johan zijn brilleke pakt wordt het goed.
Laffe huichelaar
pi_218870293
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Die presentator prijs zou ik wel gewoon naar die prednison presentator laten gaan hoor, ben even zijn naam kwijt.

Dat heeft ie op zich ook wel verdiend toch? Wat hebben Genee en onze Helene nou bereikt? 1 programma, net. Die dude zit al sinds het begin der tijden in al die verschillende talentenjachten. Moet je ook gunnen.

Televisierring ga ik wel voor 'ons' stemmen. Acteur wordt Gorter. Verder maakt het me niet zo veel uit. Jammer dat Kelderklasse 15 niet meer in de running is voor online serie
Inderdaad. Krabbeetje mag die hebben. Kelderklasse is leuk idd!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_218870682
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Was in de originele VI-tijd al zo; je weet dat als Johan zijn brilleke pakt wordt het goed.
Bekijk deze YouTube-video

Pareltje dit *O* *O*
pi_218870930
Een juichende Johan genot
pi_218871052
Wie is Agnes.
pi_218871054
Dat mens kijkt ook raar uit haar ogen
  donderdag 25 september 2025 @ 21:42:36 #259
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_218871061
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:41 schreef Makamba_ het volgende:
Wie is Agnes.
Een vrouw met een heel leuk kapsel.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_218871062
Ah, BBB. Dan ben ik al iets bevooroordeeld :')
pi_218871066
Pensioenmevrouwtje
pi_218871069
"Dat interesseert me geen reet!" _O-
pi_218871091
Is waarschijnlijk nog daadwerkelijk het beste programma van de drie ook.
pi_218871147
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:43 schreef Bill_Hillie het volgende:
"Dat interesseert me geen reet!" _O-
Een beetje Rijk de Gooyer actie na t Gouden Kalf :P
pi_218871153
twitter
pi_218871155
SAAAAAI
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218871177
Belangrijk onderwerp maar swingend is het niet.
pi_218871214
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:46 schreef Makamba_ het volgende:
Is waarschijnlijk nog daadwerkelijk het beste programma van de drie ook.
Het bizarre voordeel van VI is dat ze op exact datzelfde moment live on ether zijn itt de andere kanshebbers. Een marathonuitzending van 7 tot 11 (stembussen 8 tot 10 namelijk) met roulerende gasten en kijkers maximaal opruien.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_218871255
Doe je dit niet dan ga je niet winnen denk ik
pi_218871258
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
Doe je dit niet dan ga je niet winnen denk ik
Dat jachtseizoen überhaupt genomineerd is zegt genoeg dat ze hun kijkers ook goed kunnen mobiliseren.
pi_218871269
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat jachtseizoen überhaupt genomineerd is zegt genoeg dat ze hun kijkers ook goed kunnen mobiliseren.
De kijkers van VI kijken niet naar zo'n gala en als de reguliere uitzending begint dan kun je nog maar een halfuurtje stemmen
pi_218871280
Het trekt bovendien ook gigantisch veel aandacht als je het koppelt aan een soort van jubileum/XXL-variant
  donderdag 25 september 2025 @ 22:13:05 #273
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218871282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:09 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind ik ook best een leuk programma joh
Laffe huichelaar
pi_218871289
Benieuwd of de bobo's bij Talpa er een beetje verstand van hebben
pi_218871298
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Vind ik ook best een leuk programma joh
We hebben het over de verkiezing tot het beste programma van Nederland he. Verder vind ik het bloed irritant maar dat is een persoonlijk mening, dat snap ik.
  donderdag 25 september 2025 @ 22:18:58 #276
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218871310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:15 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
We hebben het over de verkiezing tot het beste programma van Nederland he. Verder vind ik het bloed irritant maar dat is een persoonlijk mening, dat snap ik.
Het beste programma van Nederland hoort VI toch ook niet in thuis. Laten we even eerlijk zijn. Een paar voetballers die over serieuze zaken praten zonder dat ze ergens verstand van hebben en een aandachtsgeile presentator.

Hartstikke vermakelijk hoor, maar het beste programma van Nederland.....
Laffe huichelaar
pi_218871311
Het Jachtseizoen en Woeste grond, daar kun je toch niet van verliezen? Geeft wel aan dat er buiten VI dus echt geen zak op de tv is tegenwoordig
pi_218871331
Ik trek Joseph zo slecht, maar ff kijken of ik deze morgen ga terugluisteren :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218871605
quote:
99s.gif Op donderdag 25 september 2025 00:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Aldus Genee.
Luister eens The Friday Move of zn podcast, hij kan elke gast binnen een paar minuten dingen laten zeggen die di gast eigenlijk niet wilde zeggen en hij houdt het vermakelijk. Tis echt een vak.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 25 september 2025 @ 23:01:36 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218871631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Luister eens The Friday Move of zn podcast, hij kan elke gast binnen een paar minuten dingen laten zeggen die di gast eigenlijk niet wilde zeggen en hij houdt het vermakelijk. Tis echt een vak.
Zolang het leuk is, is echt best prima
Laffe huichelaar
pi_218871845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 23:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Zolang het leuk is, is echt best prima
Ja, behalve die met Freek de Jonge, daar kom ik niet doorheen. En hij zegt nu ook telkens dat Bontebal boos was geworden, dat wordt ook wel sneu.

Verder wel vermakelijk ja. Maar ik reageerde op het feit dat hij misschien wel de beste wordt genoemd, daar ben ik het niet mee eens.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 26 september 2025 @ 10:29:10 #282
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218873850
Wat een sneu item met Johan, gisteren in RTL Boulevard.
pi_218879601
Lekker sausdippy bij je kippy.
pi_218879689
Wouter de Winter die niet snapt dat kamerleden regelmatig democratisch genomen besluiten willen veranderen. Dat is nl. hun volste recht en daar zijn ze tussen het moddergooien door regelmatig mee bezig.
pi_218879711
Wat een gezellige vrijdagshow weer.
pi_218879862
Boh schaamlippen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218879898
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 21:49 schreef Specularium het volgende:
Wat een gezellige vrijdagshow weer.
Duizend uren kaars knettert voor de extra sfeer.
pi_218879993
Dus: vrouwen schamen zich niet meer voor hun voorbibs? Dat wordt interessant op straat…
pi_218880045
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:20 schreef Battlecruiser het volgende:
Dus: vrouwen schamen zich niet meer voor hun voorbibs? Dat wordt interessant op straat…
Interessante conclusie.
  vrijdag 26 september 2025 @ 22:38:09 #290
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218880101
Vrouw René van der Gijp waarschuwt: 'Grens is nu bereikt'

Minouche, de vrouw van René van der Gijp, laat vrijdagavond emotioneel van zich horen. Ze heeft een heftige week achter de rug vol met "demoniserende aanvallen, bedreigingen, haatdragende uitingen en systematische pesterijen", zo laat ze weten op Instagram. En ze komt nu met een ferme waarschuwing...

De echtgenote van de Vandaag Inside-analist zegt in onderstaande post dat de "grens nu is bereikt" en dat ze aangifte zal doen tegen een ieder die haar vanaf nu nog bedreigt of intimideert.

Minouche hekelt onder meer de site Mediacourant die haar "steeds weer tussen de 'woeste sterren' plaatst" en ze noemt dit "ronduit treurig". "Het lijkt bijna op een gerichte haatcampagne tegen mij", zegt ze ook. Ze zegt hiervan ook niet zo wakker te liggen.

En dat tolereer ik niet.

Minouche van der Gijp

"Maar als individuen me blijven bestoken met haatdragende berichten en bedreigingen, zodanig dat ik mijn kinderen moet waarschuwen om alert te zijn in hun eigen omgeving, dan is dat ziekelijk. En dat tolereer ik niet." Volgens de vrouw van René gebeurt dit nu al een week en daarom is de maat nu vol.

Ze waarschuwt dan ook: "De volgende die dat nog een keer doet, kan erop rekenen dat ik aangifte zal doen wegens smaad, laster en bedreiging. I will find you. Er is een grens. En die is nu bereikt."

https://www.shownieuws.nl(...)schuwt-grens-bereikt
pi_218880263
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 september 2025 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vrouw René van der Gijp waarschuwt: 'Grens is nu bereikt'

Minouche, de vrouw van René van der Gijp, laat vrijdagavond emotioneel van zich horen. Ze heeft een heftige week achter de rug vol met "demoniserende aanvallen, bedreigingen, haatdragende uitingen en systematische pesterijen", zo laat ze weten op Instagram. En ze komt nu met een ferme waarschuwing...

De echtgenote van de Vandaag Inside-analist zegt in onderstaande post dat de "grens nu is bereikt" en dat ze aangifte zal doen tegen een ieder die haar vanaf nu nog bedreigt of intimideert.

Minouche hekelt onder meer de site Mediacourant die haar "steeds weer tussen de 'woeste sterren' plaatst" en ze noemt dit "ronduit treurig". "Het lijkt bijna op een gerichte haatcampagne tegen mij", zegt ze ook. Ze zegt hiervan ook niet zo wakker te liggen.

En dat tolereer ik niet.

Minouche van der Gijp

"Maar als individuen me blijven bestoken met haatdragende berichten en bedreigingen, zodanig dat ik mijn kinderen moet waarschuwen om alert te zijn in hun eigen omgeving, dan is dat ziekelijk. En dat tolereer ik niet." Volgens de vrouw van René gebeurt dit nu al een week en daarom is de maat nu vol.

Ze waarschuwt dan ook: "De volgende die dat nog een keer doet, kan erop rekenen dat ik aangifte zal doen wegens smaad, laster en bedreiging. I will find you. Er is een grens. En die is nu bereikt."

https://www.shownieuws.nl(...)schuwt-grens-bereikt
Dat had ze toch ook wel kunnen bedenken? Of je nou in het openbaar de kant van Israël of van de Palestijnen kiest, één ding is zeker: de pleuris breekt uit. Je krijgt waarschijnlijk al haatmail als je in het openbaar zegt dat je katten leuker vindt dan honden of andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 27-09-2025 03:48:18 ]
  Moderator zaterdag 27 september 2025 @ 00:30:01 #292
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218880545
GOD dank dat Helene er niet zat

WOUTER _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 27 september 2025 @ 05:12:32 #293
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218881017
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 23:17 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dat had ze toch ook wel kunnen bedenken? Of je nou in het openbaar de kant van Israël of van de Palestijnen kiest, één ding is zeker: de pleuris breekt uit. Je krijgt waarschijnlijk al haatmail als je in het openbaar zegt dat je katten leuker vindt dan honden of andersom.
True, helaas...
pi_218884301
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 23:17 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ook als je helemaal geen partij kiest en er rationeel naar probeert te kijken zul je iedere drie seconden 'vast iets fouts' zeggen
pi_218884444
Tegenwoordig zoek je gewoon op wat je wil horen/lezen zodat je jouw bevestiging krijgt
Terwijl je buurman exact datzelfde doet met een andere uitkomst waarna dus polarisatie
pi_218884781
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
Tegenwoordig zoek je gewoon op wat je wil horen/lezen zodat je jouw bevestiging krijgt
Terwijl je buurman exact datzelfde doet met een andere uitkomst waarna dus polarisatie
Daarom FOK _O_
pi_218888690
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:24 schreef kalinhos het volgende:
Ik trek Joseph zo slecht, maar ff kijken of ik deze morgen ga terugluisteren :')
Teruggeluisterd, het was idd niet te doen met haar. “Ja mensen die van baan wisselen nu moeten goed opletten met hun pensioen want het kan ze zomaar 20.000euro schelen”
(en dan gewoon stilblijven zonder enige context of kleine uitleg. Daar zullen de mensen vast veel aan hebben, bedankt Agnes Joseph).
pi_218888703
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:06 schreef Ronald het volgende:
Als je grote delen van vandaag inside volgende week herhaalt, heb je nauwelijks door dat het een herhaling is. Zo voorspelbaar zijn de uitspraken van Johan en René tegenwoordig.
Hier ben ik het wel mee eens ja. Zeker als je dan op maandagmiddag nog de KJEG-podcast luistert weet je al Rene zijn bijdrages al.
pi_218890927
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 23:23 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Teruggeluisterd, het was idd niet te doen met haar. “Ja mensen die van baan wisselen nu moeten goed opletten met hun pensioen want het kan ze zomaar 20.000euro schelen”
(en dan gewoon stilblijven zonder enige context of kleine uitleg. Daar zullen de mensen vast veel aan hebben, bedankt Agnes Joseph).
Ja, maar ze kreeg ook niet veel ruimte om haar boodschap te vertellen. Het is geen brutale prater zoals Johan en Gijp, die zulke timide mensen als Joseph razendsnel onderbreken.
  zondag 28 september 2025 @ 18:56:02 #300
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218894467
'Bizarre details' over Matthijs van Nieuwkerk op straat

Matthijs van Nieuwkerk was razend populair met zijn programma De Wereld Draait Door. Maar oud-collega's en vrienden kijken helemaal niet zo rooskleurig terug op het samenwerken met Matthijs. Sterker nog: ze gooien hem voor de bus.

Eerder lieten tv-collega's Dieuwke Wynia en Eus zich al uit over het gedrag van Matthijs. Maar nu doet ook schrijver Michel van Egmond zijn verhaal in zijn nieuwe boek Writer's Block. Michel en zijn partner waren goede vrienden met Matthijs en diens vrouw Martha Riemsma. Terwijl het viertal met elkaar afsprak, ontstond het idee dat Michel en zijn partner, Antoinnette Scheulderman, een boek zouden schrijven over Matthijs, zo tekent Privé op.

Michel had dat eerder namelijk ook al gedaan over Johan Derksen en Patty Brard. Matthijs was enthousiast dus het schrijven kon beginnen. Michel en Antoinnette stelden als eis dat Matthijs niet halverwege het proces de stekker eruit mocht trekken. Dit gebeurde later alsnog en daarmee kwam er ook een einde aan hun vriendschap.

Codenaam

Michel heeft daardoor geen blad meer voor zijn mond en onthult in zijn nieuwe boek pijnlijke verhalen over Matthijs. Zo zouden medewerkers bij De Wereld Draait Door in codetaal over Matthijs praatten in het openbaar. "Ze hadden hem de codenaam Kees meegegeven om niet te worden betrapt."

Maar wat misschien nog wel het bizarst is, is dat Matthijs zijn medewerkers had opgelegd om niet te mogen gapen tijdens werk. "Het klopte inderdaad dat hij een verbod had ingesteld op gapen tijdens repetities en vergaderingen", schrijft Michel in zijn boek.

Woedeaanvallen

Ook Dieuwke, zijn voormalig rechterhand bij De Wereld Draai Door, deed eerder een boekje open over haar verleden met Matthijs. Hoewel de twee destijds goed met elkaar overweg konden, keerde ze hem later de rug toe.

"Hij kon heel boos worden, ook op mij. Zijn woedeaanvallen waren heftig, hij leek op zulke momenten een ander persoon", onthult ze. Maar dat is nog lang niet alles waar ze zich over uitspreekt. "Ik heb ook weleens verdrietig, huilend voor hem gezeten. Hij reageerde daar ongevoelig op en liep weg."

https://www.shownieuws.nl(...)tthijs-van-nieuwkerk

Nou :7 kom er maar weer in :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')