abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218803321
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet Wierd zelf besluiten om niet meer aan te schuiven bij VI. Je kunt niet als nieuwkomer een vriendengroepje dat al 20+ jaar bestaat kapot maken met jouw aanwezigheid.
Ehh hoelang kijk je al VI? Ze zijn geen vrienden en nooit geweest ook.

Lijkt me nogal raar dat vooral dus vanwege de vrouw van een van de vaste hosts, een gast zelf moet besluiten te vertrekken…en ook heerlijk ironisch dat Gijp uitgerekend bij zn laatste optreden in VI zo’n enorm punt maakte dat sommige mensen een beetje te veel in zichzelf gaan geloven…en de enige die écht een beetje te veel in zichzelf is gaan geloven zn eigen vrouw blijkt te zijn. Oh Renetje toch, had het toch lekker laten gaan allemaal….
pi_218803354
Als een Mexicaan zegt dat ie Mexicaanse muziek haat dan willen ze de doodstraf herinvoeren. Het kan niet anders dan dat Derksen ooit een blauwtje heeft gelopen terwijl op de achtergrond 'duiven op de dam' klonk. Of zeg ik nou iets vreemds? :D
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_218803425
John Lennon wilde dat Yoko Ono altijd bij de Beatles mocht zitten, en Paul McCartney wilde dat niet en toen gingen de Beatles uit elkaar na jaren van succesvolle samenwerking. Wierd moet niet de Yoko Ono van VI worden, Johan wil hem erbij en Gijp wil hem niet, Wierd moet hier de angel eruit halen door zich te beperken tot Nieuws van de Dag.
  donderdag 18 september 2025 @ 14:19:56 #124
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218803454
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:17 schreef DrDentz het volgende:
John Lennon wilde dat Yoko Ono altijd bij de Beatles mocht zitten, en Paul McCartney wilde dat niet en toen gingen de Beatles uit elkaar na jaren van succesvolle samenwerking. Wierd moet niet de Yoko Ono van VI worden, Johan wil hem erbij en Gijp wil hem niet, Wierd moet hier de angel eruit halen door zich te beperken tot Nieuws van de Dag.
Hehe leuke vergelijking :)
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_218803483
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:17 schreef DrDentz het volgende:
Vrouw Gijp lijkt hier juist de Yoko Ono te zijn.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_218804380
Minouche, als ze niet was getrouwd met René had niemand haar gekend :')
SOONY
pi_218804386
POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 18 september 2025 @ 17:13:07 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218804559
Ik denk dat jullie het misschien iets groter maken dan het is
Laffe huichelaar
pi_218804692
quote:
9s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:48 schreef DutchPandora het volgende:
[ x ]
Esther Ouwehand is van hetzelfde psychose-niveau als die vrouw van Gijp.
pi_218804711
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Johan diskwalificeert Gijp eigenlijk als tafelgast voor een talkshow, door te zeggen dat Gijp in een kleine bubbel leeft van dure restaurants en zijn villa in Dordrecht. Oftewel Gijp kan over geen onderwerp meepraten want hij weet niet wat er speelt, tenzij het schijtlollig / ordinair wordt.
Dit klopt ook gewoon. Ook erg irritant hoe Wilfred Wierd gisteren nogal paternalistisch toesprak, dat hij misschien eens minder moest gaan twitteren of er zelfs maar (even) mee moest stoppen. Zelfs Thomas ging daar enigszins in mee. Wierd moet dat volgens mij nog altijd lekker zelf weten. Zeker omdat een medium als Twitter voor Wierd ook gewoon beroepsmatig zeer interessant en relevant is. Interessanter en relevanter dan voor een bouwvakker of een chirurg.
pi_218804726
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:13 schreef Kakadylo het volgende:
Het helpt qua beeldvorming natuurlijk niet dat er structureel op een nogal denigrerende toon over vrouwen wordt gesproken. Van verkleinwoordjes 'meisje, vrouwtje', termen zoals 'heks, trut, huisvrouw' tot aan 'zeikwijf, excuustruus, nymfomaan'.

En allemaal ongestoord/weinig corrigerend dus.
Het is niet alsof Derksen over mannen nooit 'dorpsgek', 'hansworst' zegt, of dat Van der Gijp een man van middelbare of zelfs oudere leeftijd 'ventje' of 'mannetje' noemt. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

Dit is nogal selectief.
pi_218804799
Jort Kelder, Raymond en Merel vanavond.
pi_218804804
Ze moeten Tim Hofman eens uitnodigen, dan gaat Johan helemaal schuimbekken, zo'n linkse griezel aan tafel!
pi_218804816
Ik zou die enge Schimmelpenninck en Duk wel eens samen willen zien. Laatstgenoemde zou dat denk ik best willen, eerstgenoemde niet. Die weet bij voorbaat natuurlijk al dat-ie gesloopt gaat worden.
pi_218804822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Jort Kelder, Raymond en Merel vanavond.
Top show
pi_218804866
Schimmelpenninck mag niet meer komen, die heeft met dedain over de VI-kijkers gesproken, hij noemde ons domrechtse Kevins!
pi_218805262
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:39 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Dit klopt ook gewoon. Ook erg irritant hoe Wilfred Wierd gisteren nogal paternalistisch toesprak, dat hij misschien eens minder moest gaan twitteren of er zelfs maar (even) mee moest stoppen. Zelfs Thomas ging daar enigszins in mee. Wierd moet dat volgens mij nog altijd lekker zelf weten. Zeker omdat een medium als Twitter voor Wierd ook gewoon beroepsmatig zeer interessant en relevant is. Interessanter en relevanter dan voor een bouwvakker of een chirurg.
Dat is wat mensen zoals Wierd Duk graag denken, maar het is wel gewoon een soort preken voor eigen parochie, twitteren. Voetenstampend en lekker edgy dingen roepen naar andere mensen die ook moeite hebben om een dagje van het internet te blijven. Als je fanatiek twittert heb ik wel het idee dat er wat mis met je is, zo ook met Wierd Duk. Ik vind het terechte kritiek.

Buiten dat wordt twitter alleen maar relevant gehouden voor en door mensen die graag in de media werken. Inderdaad, dat zijn geen bouwvakkers. Maar om als journalist nou lekker de hele tijd te twitteren terwijl je weet dat het vooral weer andere journalisten zijn die het echt lezen.. dat lijkt me ook niet zaligmakend.
-nee-
pi_218805347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:52 schreef Niels_ het volgende:
Ik zou die enge Schimmelpenninck en Duk wel eens samen willen zien. Laatstgenoemde zou dat denk ik best willen, eerstgenoemde niet. Die weet bij voorbaat natuurlijk al dat-ie gesloopt gaat worden.
Sander zei toch dat hij juist wilde? Volgens mij wilt Duk niet
pi_218806570
Wierd Duk :r :R

Team Gijp
pi_218807213
Kick
#superniger2020
pi_218807216
Wat betekent "iemand doodkijken", is dat een doodsverwensing richting Esther Ouweland in de promo?
pi_218807289
VRAAG NAAR MINOUCHE.
#superniger2020
pi_218807315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Wat betekent "iemand doodkijken", is dat een doodsverwensing richting Esther Ouweland in de promo?
Klinkt al beter dan liquideren. Johan wordt wijzer met het jaar.
pi_218807322
Ziet Jort Kelder nu pas zitten. Komt hij vaker bij VI?
pi_218807325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
Ziet Jort Kelder nu pas zitten. Komt hij vaker bij VI?
Weleens, niet zo vaak
pi_218807346
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:40 schreef superniger het volgende:
VRAAG NAAR MINOUCHE.
Complete flopshow als dit doodgezwegen wordt
pi_218807375
Zij die niet genoemd mag worden.
Thuis hebben ze het nooit over Wierd.
Tot 14 uur geslapen.
Alleen Job heeft hem gebeld.
SOONY
pi_218807391
Flopshow, mag niet besproken worden dus
pi_218807392
Ach ach, wat laf weer van Gijp. Beetje kapot relativeren en er dan snel overheen lullen. Genee maakt het 'm ook weer lekker het hof.
pi_218807399
Rene neemt een extra wijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')