Ehh hoelang kijk je al VI? Ze zijn geen vrienden en nooit geweest ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet Wierd zelf besluiten om niet meer aan te schuiven bij VI. Je kunt niet als nieuwkomer een vriendengroepje dat al 20+ jaar bestaat kapot maken met jouw aanwezigheid.
Hehe leuke vergelijkingquote:Op donderdag 18 september 2025 14:17 schreef DrDentz het volgende:
John Lennon wilde dat Yoko Ono altijd bij de Beatles mocht zitten, en Paul McCartney wilde dat niet en toen gingen de Beatles uit elkaar na jaren van succesvolle samenwerking. Wierd moet niet de Yoko Ono van VI worden, Johan wil hem erbij en Gijp wil hem niet, Wierd moet hier de angel eruit halen door zich te beperken tot Nieuws van de Dag.
Vrouw Gijp lijkt hier juist de Yoko Ono te zijn.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:17 schreef DrDentz het volgende:
John Lennon wilde dat Yoko Ono altijd bij de Beatles mocht zitten, en Paul McCartney wilde dat niet en toen gingen de Beatles uit elkaar na jaren van succesvolle samenwerking. Wierd moet niet de Yoko Ono van VI worden, Johan wil hem erbij en Gijp wil hem niet, Wierd moet hier de angel eruit halen door zich te beperken tot Nieuws van de Dag.
Dit klopt ook gewoon. Ook erg irritant hoe Wilfred Wierd gisteren nogal paternalistisch toesprak, dat hij misschien eens minder moest gaan twitteren of er zelfs maar (even) mee moest stoppen. Zelfs Thomas ging daar enigszins in mee. Wierd moet dat volgens mij nog altijd lekker zelf weten. Zeker omdat een medium als Twitter voor Wierd ook gewoon beroepsmatig zeer interessant en relevant is. Interessanter en relevanter dan voor een bouwvakker of een chirurg.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Johan diskwalificeert Gijp eigenlijk als tafelgast voor een talkshow, door te zeggen dat Gijp in een kleine bubbel leeft van dure restaurants en zijn villa in Dordrecht. Oftewel Gijp kan over geen onderwerp meepraten want hij weet niet wat er speelt, tenzij het schijtlollig / ordinair wordt.
Het is niet alsof Derksen over mannen nooit 'dorpsgek', 'hansworst' zegt, of dat Van der Gijp een man van middelbare of zelfs oudere leeftijd 'ventje' of 'mannetje' noemt. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:13 schreef Kakadylo het volgende:
Het helpt qua beeldvorming natuurlijk niet dat er structureel op een nogal denigrerende toon over vrouwen wordt gesproken. Van verkleinwoordjes 'meisje, vrouwtje', termen zoals 'heks, trut, huisvrouw' tot aan 'zeikwijf, excuustruus, nymfomaan'.
En allemaal ongestoord/weinig corrigerend dus.
Top showquote:Op donderdag 18 september 2025 17:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Jort Kelder, Raymond en Merel vanavond.
Dat is wat mensen zoals Wierd Duk graag denken, maar het is wel gewoon een soort preken voor eigen parochie, twitteren. Voetenstampend en lekker edgy dingen roepen naar andere mensen die ook moeite hebben om een dagje van het internet te blijven. Als je fanatiek twittert heb ik wel het idee dat er wat mis met je is, zo ook met Wierd Duk. Ik vind het terechte kritiek.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:39 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Dit klopt ook gewoon. Ook erg irritant hoe Wilfred Wierd gisteren nogal paternalistisch toesprak, dat hij misschien eens minder moest gaan twitteren of er zelfs maar (even) mee moest stoppen. Zelfs Thomas ging daar enigszins in mee. Wierd moet dat volgens mij nog altijd lekker zelf weten. Zeker omdat een medium als Twitter voor Wierd ook gewoon beroepsmatig zeer interessant en relevant is. Interessanter en relevanter dan voor een bouwvakker of een chirurg.
Sander zei toch dat hij juist wilde? Volgens mij wilt Duk nietquote:Op donderdag 18 september 2025 17:52 schreef Niels_ het volgende:
Ik zou die enge Schimmelpenninck en Duk wel eens samen willen zien. Laatstgenoemde zou dat denk ik best willen, eerstgenoemde niet. Die weet bij voorbaat natuurlijk al dat-ie gesloopt gaat worden.
Klinkt al beter dan liquideren. Johan wordt wijzer met het jaar.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Wat betekent "iemand doodkijken", is dat een doodsverwensing richting Esther Ouweland in de promo?
Weleens, niet zo vaakquote:Op donderdag 18 september 2025 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
Ziet Jort Kelder nu pas zitten. Komt hij vaker bij VI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |