Geen lid van de progressieve kerk tijd om hem monddood te maken?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:40 schreef Drxx het volgende:
Sowieso verdenk ik Wierd ervan blackmail te hebben op Johan, anders snap ik niet waarom ze hem blijven uitnodigen. Toen Johan zei dat Wierd veel kennis heeft moest ik me echt inhouden van het lachen; Wierd en kennis.
Nee, die Wierd is een rare eend.
Dit ja. Maar hij zal van Minouche wel kritisch op Duk moeten zijn, gezien het standpunt m.b.t. Israël van laatstgenoemde. Maar probeer Wierd dan aan te pakken als ie naast je zit, i.p.v. als een oud wijf te zeiken als hij er niet bij is.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Als Gijp zo tegen Wierd is, waarom gaat hij dan altijd "televisie kijken" als het over politiek gaat? Geef hem dan van repliek, maar daarvoor mist hij de mentale capaciteit.
Hoop dat het Wierds laatste seizoen is, maar ik vrees dat jij gelijk gaat krijgen. In hun podcast heeft Rene het zoveel meer naar zijn zin.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:57 schreef Specularium het volgende:
Dit is Rene zijn laatste seizoen.
Het was alweer even geleden dat er een relletje was. Thomas is ook wel steeds meer op zoek naar ophef.quote:
Ze hebben altijd gezegd dat als er 1 stopt dat ze allemaal stoppen, maar ik denk dat Johan daar nu van terug komt.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoop dat het Wierds laatste seizoen is, maar ik vrees dat jij gelijk gaat krijgen. In hun podcast heeft Rene het zoveel meer naar zijn zin.
Als Rene stopt, is het programma klaar. Kan je beter helemaal stoppen.
Dat denk ik ook, maar ik vraag me af of Genee daar ook van terug komt. Vermoedelijk zegt Rene dan een paar keer in de uitzending dat hij echt wil dat ze lekker doorgaan en dan gaan ze gewoon meer cashen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben altijd gezegd dat als er 1 stopt dat ze allemaal stoppen, maar ik denk dat Johan daar nu van terug komt.
Als hij dat eist, gaat Wierd er gewoon uit of is het einde programma. Hoeveel gasten heeft Derksen al niet afgeschoten?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Gijp is ook wel een diva, hij zal wel gaan eisen: Wierd eruit of ik eruit. Want hij mag het van Minousch niet met Wierd eens zijn, maar kan hem verbaal ook niet aan. Wierd zorgt voor een serieuze sfeer aan tafel terwijl Gijp het alleen over piemels en vaginas wil hebben.
Dit soort discussies zijn altijd als Gijp afwezig is. En morgen natuurlijk weer flink commentaar aan tafel, als Wierd weer veilig thuis zit.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Gijp is ook wel een diva, hij zal wel gaan eisen: Wierd eruit of ik eruit. Want hij mag het van Minousch niet met Wierd eens zijn, maar kan hem verbaal ook niet aan. Wierd zorgt voor een serieuze sfeer aan tafel terwijl Gijp het alleen over piemels en vaginas wil hebben.
Johan en Wierd zijn een team. Dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als hij dat eist, gaat Wierd er gewoon uit of is het einde programma. Hoeveel gasten heeft Derksen al niet afgeschoten?
Denk dat Derksen Wierd er wel bij wil houden. Hij heeft ook Hansie geliquideerd omdat hij te weinig inhoud zou hebben. Hetzelfde kun je ook wel over Gijp zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als hij dat eist, gaat Wierd er gewoon uit of is het einde programma. Hoeveel gasten heeft Derksen al niet afgeschoten?
Denk dat Gijp dat niet gaat doen. Zoals je zelf al zegt, die gaat dan lekker verder met die podcast (die erg vermakelijk is overigens).quote:Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liefhebbers van VI kunnen beter hun podcast luisteren dan Vandaag Inside kijkenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Denk dat Gijp dat niet gaat doen. Zoals je zelf al zegt, die gaat dan lekker verder met die podcast (die erg vermakelijk is overigens).
Mja: Wilfred vindt Wierd juist veel te serieus en gaar vaar niet door als Gijp er helemaal niet meer bij is. Denk dat Johan dan als enige doorgaatquote:Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk dat Derksen Wierd er wel bij wil houden. Hij heeft ook Hansie geliquideerd omdat hij te weinig inhoud zou hebben. Hetzelfde kun je ook wel over Gijp zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |