Ga lekker op X Wierd posts liken of zo.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:51 schreef ISVV het volgende:
Ach ach, wat laf weer van Gijp. Beetje kapot relativeren en er dan snel overheen lullen. Genee maakt het 'm ook weer lekker het hof.
quote:Op donderdag 18 september 2025 21:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ga lekker op X Wierd posts liken of zo.
Avondje absint drinken en 's morgens kijken we wel of we nog alle lichaamsdelen hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Van Gogh nog niet inhuren als huisschilder, die dronkenlap. Geen cent naar dat museum!
quote:Even geduld...
Voor de Tweede Kamerverkiezing komt StemWijzer op 1 oktober 2025 online.
Zijn er genoeg al wel online.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gijp heeft de Stemwijzer ingevuld en kwam uit op de SP.
Ondertussen op www.stemwijzer.nl:
[..]
Maar dat hypocriete karakter van dit programma wist je voorafquote:Op donderdag 18 september 2025 21:51 schreef Dutch_view het volgende:
Flopshow, mag niet besproken worden dus
Zolang ze hun 'guns' maar netjes afgeven bij de baliequote:Op donderdag 18 september 2025 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Jammer, ik wil het wel een keer zien, Johan Derksen vs. Tim Hofman, boomer rechts vs woke links
Hij kwam een beetje manisch over, het zal hem toch wel wat doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat hypocriete karakter van dit programma wist je vooraf
Daarom sprak/brallen ie ter afleiding in het begin ook juist zoveel
Het is ook een ingrijpende denkfout dat wanneer je heel hard kunt roepen, goed uit je woorden komt en goed kunt formuleren waarmee je menig discussie kunt winnen je automatisch ook het gelijk aan je zijde hebt. Veel mensen worden compleet suf geluld door mensen als Wierd, hebben even niet direct argumenten paraat, hebben wat meer tijd nodig om op verhaal te komen. Maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat ze daarom geen gelijk hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is wat mensen zoals Wierd Duk graag denken, maar het is wel gewoon een soort preken voor eigen parochie, twitteren. Voetenstampend en lekker edgy dingen roepen naar andere mensen die ook moeite hebben om een dagje van het internet te blijven. Als je fanatiek twittert heb ik wel het idee dat er wat mis met je is, zo ook met Wierd Duk. Ik vind het terechte kritiek.
Buiten dat wordt twitter alleen maar relevant gehouden voor en door mensen die graag in de media werken. Inderdaad, dat zijn geen bouwvakkers. Maar om als journalist nou lekker de hele tijd te twitteren terwijl je weet dat het vooral weer andere journalisten zijn die het echt lezen.. dat lijkt me ook niet zaligmakend.
Helène..quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen Jort en geen Boekenstein dus vanavond kan alleen maar beter
Derksen zei ooit dat als Gijp zn pilletje genomen had hij (Derksen) de hele uitzending niets meer hoefde te zeggen. Zou me niets verbazen als Gijp gister toen die rond een uur of 13:00 wakker werd en de MediaCourant opende meteen een dubbele dosis heeft genomen..quote:Op donderdag 18 september 2025 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kwam een beetje manisch over, het zal hem toch wel wat doen.
Hopelijk staat de brug morgen open.
Altijd goed!quote:
quote:
Ik vraag me af of Hélène enigszins begrijpt wat de redactie heeft bedacht om haar zo te laten roeptoeteren, en ik vraag me ook af of ze er zelf wel enig idee van heeft waar het over gaat.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Komt geen zinnig woord uit, alleen zalvende woorden
Wat was er mis met de vergelijking? Het ging om het moment, niet om de man. In de VS hoor ik veel de vergelijking met JFK. Ook het moment, niet de man.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
Wierd blijft ook maar doorgaan over Ouwehand omdat hij die Luther King tweet liever niet verklaart.
Dat komt omdat de samenleving daar compleet in tweeën gesplitst is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat was er mis met de vergelijking? Het ging om het moment, niet om de man. In de VS hoor ik veel de vergelijking met JFK. Ook het moment, niet de man.
Ik denk dat veel mensen in Nederland onderschatten wat de impact is op de samenleving daar.
Die samenleving is ernstig verdeeld, tot op het gevaarlijke af. Mensen als Johan Derksen en Wierd Duk, die doen alsof Nederland naar de filistijnen gaat als de PvdA in de regering komt, creëren eenzelfde sfeer in Nederland.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat was er mis met de vergelijking? Het ging om het moment, niet om de man. In de VS hoor ik veel de vergelijking met JFK. Ook het moment, niet de man.
Ik denk dat veel mensen in Nederland onderschatten wat de impact is op de samenleving daar.
Heb je een quote voor mij dat Nederland naar de filistijnen zou gaan (dat is overigens waar de naam Palestijnen vandaan komt, dus wel poëtisch in dezen…)?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Die samenleving is ernstig verdeeld, tot op het gevaarlijke af. Mensen als Johan Derksen en Wierd Duk, die doen alsof Nederland naar de filistijnen gaat als de PvdA in de regering komt, creëren eenzelfde sfeer in Nederland.
Rampzalig, ook goed.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je een quote voor mij dat Nederland naar de filistijnen zou gaan (dat is overigens waar de naam Palestijnen vandaan komt, dus wel poëtisch in dezen…)?
Misschien hebben ze het rampzalig genoemd? En dan zeg ik: dat lijkt mij evident.
Ik geloof dat wel ontelbaar veel keer gezegd is dat wanneer ‘Timmermans aan de macht komt het land naar de kloten gaat’. Dat frame is overigens buitengewoon succesvol. Heel veel mensen praten het na zonder enig idee te hebben waarom. Het verkiezingsprogramma kent niemand. Het is puur het frame dat dan alle grenzen open gaan (die zijn thans ook gewoon open), alle bedrijven weg gaan en de belastingen torenhoog worden. Is allemaal niet zo, maar dat doet er niet meer toe. Dat beeld is weer en dat is voor mensen kennelijk het ergste wat er kan gebeuren. Wat op zichzelf heel bijzonder is, aangezien we sinds 2002 met een enkele uitzonderingen na (centrum) rechtse regeringen hebben gehad. Maar de waarheid doet er niet toe. De beleving, het gevoel, daar gaat het allemaal om.quote:
Je zou ook na kunnen gaan waarom veel mensen Timmermans een ontzettend slechte optie voor het land vinden in plaats van het maar wegzetten als 'ze hebben geen idee waarom en praten anderen maar na'.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel ontelbaar veel keer gezegd is dat wanneer ‘Timmermans aan de macht komt het land naar de kloten gaat’. Dat frame is overigens buitengewoon succesvol. Heel veel mensen praten het na zonder enig idee te hebben waarom. Het verkiezingsprogramma kent niemand. Het is puur het frame dat dan alle grenzen open gaan (die zijn thans ook gewoon open), alle bedrijven weg gaan en de belastingen torenhoog worden. Is allemaal niet zo, maar dat doet er niet meer toe. Dat beeld is weer en dat is voor mensen kennelijk het ergste wat er kan gebeuren. Wat op zichzelf heel bijzonder is, aangezien we sinds 2002 met een enkele uitzonderingen na (centrum) rechtse regeringen hebben gehad. Maar de waarheid doet er niet toe. De beleving, het gevoel, daar gaat het allemaal om.
Ik constateer dat mensen geen idee hebben waar ze over praten. Dat is de samenleving zoals ze anno 2025 is. Door de (sociale) media is alles vluchtig. Headlines zijn de norm. Mensen hebben over alles een mening terwijl ze er amper verstand van hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou ook na kunnen gaan waarom veel mensen Timmermans een ontzettend slechte optie voor het land vinden in plaats van het maar wegzetten als 'ze hebben geen idee waarom en praten anderen maar na'.
Ik heb ook niet de minste pretentie dat ik er iets aan kan oplossen. De massa is niet voor reden vatbaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef timmmmm het volgende:
Elitair 'wie zijn die mensen' roepen heb je weinig aan
Het programma kent weldegelijk lastenverhogingen. Het is weldegelijk zo dat GL/PdvA niet echt iets willen ondernemen om de asielstroom te beperken. Nog veel erger is dat men heel veel geld wil weggeven aan klimaat, waardoor energie duurder wordt, hetgeen dan weer opgelost wordt met een prijsplafond, enz.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel ontelbaar veel keer gezegd is dat wanneer ‘Timmermans aan de macht komt het land naar de kloten gaat’. Dat frame is overigens buitengewoon succesvol. Heel veel mensen praten het na zonder enig idee te hebben waarom. Het verkiezingsprogramma kent niemand. Het is puur het frame dat dan alle grenzen open gaan (die zijn thans ook gewoon open), alle bedrijven weg gaan en de belastingen torenhoog worden. Is allemaal niet zo, maar dat doet er niet meer toe. Dat beeld is weer en dat is voor mensen kennelijk het ergste wat er kan gebeuren. Wat op zichzelf heel bijzonder is, aangezien we sinds 2002 met een enkele uitzonderingen na (centrum) rechtse regeringen hebben gehad. Maar de waarheid doet er niet toe. De beleving, het gevoel, daar gaat het allemaal om.
Iedereen die iets anders vindt dan ik is dom en heeft geen idee waar ie over praat. Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik constateer dat mensen geen idee hebben waar ze over praten. Dat is de samenleving zoals ze anno 2025 is. Door de (sociale) media is alles vluchtig. Headlines zijn de norm. Mensen hebben over alles een mening terwijl ze er amper verstand van hebben.
Mensen hebben geen idee van het programma van PvdA/GL, ze hebben het niet gelezen, laat staan dat ze de gevolgen ervan kunnen overzien. Het frame dat in eerste instantie vanuit Rutte is gepakt en nu door de rest van de VVD wordt nagekakeld is succesvol. Zo eenvoudig is het gewoon. Het gaat er niet om of het klopt, Timmermans is de vijand, die komt het geld halen en haalt alle moslims binnen. Eenvoudig en effectief.
In elk programma staan lastenverhogingenquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het programma kent weldegelijk lastenverhogingen. Het is weldegelijk zo dat GL/PdvA niet echt iets willen ondernemen om de asielstroom te beperken. Nog veel erger is dat men heel veel geld wil weggeven aan klimaat, waardoor energie duurder wordt, hetgeen dan weer opgelost wordt met een prijsplafond, enz.
Maar hou vooral voor dat niemand het verkiezingsprogramma van GL/PvdA kent. Dat jij het kennelijk niet kent maakt niet dat de rest van Nederland geen idee heeft.
Jij kraamt onzin uit. Ik wijs je daarop. Dan ligt het aan mijn toontje.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In elk programma staan lastenverhogingensinds wanneer is dat gevaarlijk trouwens? Maar wanneer je het niet in zijn totaliteit bekijkt dan heeft het weinig zin hè. Maar je hele toontje zegt genoeg over jou.
Niels Ahob2 weet het kennelijk beter dan ziekenhuizen die zich hiervoor aanmelden, heel bijzonderquote:
Alleen het voetbal met zijn uitslagen is wat anders. De rest is letterlijk een kopie idd.quote:Op maandag 22 september 2025 22:06 schreef Ronald het volgende:
Als je grote delen van vandaag inside volgende week herhaalt, heb je nauwelijks door dat het een herhaling is. Zo voorspelbaar zijn de uitspraken van Johan en René tegenwoordig.
Even op de Instagram-pagina van Mevrouw van der Gijp kijken en je weet wat Rene de komende dagen gaat roepen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:06 schreef Ronald het volgende:
Als je grote delen van vandaag inside volgende week herhaalt, heb je nauwelijks door dat het een herhaling is. Zo voorspelbaar zijn de uitspraken van Johan en René tegenwoordig.
Net een bejaardenhuis zo, elke avond precies dezelfde gesprekken.quote:Op maandag 22 september 2025 22:06 schreef Ronald het volgende:
Ja maar dat Johan zogenaamd match of the day heeft gekeken heeft hij ook al talloze keren verkondigd. En dat dat niveau zo fantastisch is.quote:Op maandag 22 september 2025 22:08 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alleen het voetbal met zijn uitslagen is wat anders. De rest is letterlijk een kopie idd.
Omdat jij het niet met hem eens bent?quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:22 schreef matthijst het volgende:
Wat is Rene een sneue lul aan het worden.
Gast kan beter z’n bek houden over politiek.
Dat ook, maar ook omdat hij zich er jaren niet over uitlaat maar nu schijnbaar ff stoer moet doen voor t vrouwtje thuis.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Omdat jij het niet met hem eens bent?
Hoezo gaat het nu plots overal over zijn vrouw? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook omdat hij zich er jaren niet over uitlaat maar nu schijnbaar ff stoer moet doen voor t vrouwtje thuis.
Die is de laatste tijd onder het mom van ''opkomen voor kindertjes in Gaza'' nogal obsessief antisemitisch bezig op de sociale media en vindt daarom dat VI Wierd Duk - dat is immers een ZiOnIsT - eruit moet trappen.quote:Op woensdag 24 september 2025 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo gaat het nu plots overal over zijn vrouw? Heb ik iets gemist?
Als je er bezwaar tegen maakt dat Israël systematisch de buren dood bombardeert en, als ze toch nog leven, uithongert, maakt dat je geen antisemiet, hoor. Er is pas iets mis met je als je daar geen bezwaar tegen maakt.quote:Op woensdag 24 september 2025 02:56 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Die is de laatste tijd onder het mom van ''opkomen voor kindertjes in Gaza'' nogal obsessief antisemitisch bezig op de sociale media en vindt daarom dat VI Wierd Duk - dat is immers een ZiOnIsT - eruit moet trappen.
Rene zegt toch al jaren hetzelfde over Gaza en Oekraïne? In de eerste weken, toen de publieke opinie nog helemaal niet zo tegen Israël gekant was als nu, sprak hij de generaals al tegen dat je, als je de beelden ziet, niet bepaald van precisiebommen kan spreken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook omdat hij zich er jaren niet over uitlaat maar nu schijnbaar ff stoer moet doen voor t vrouwtje thuis.
Ging me meer om zn doordraven over die hooligans, allemaal PVV-ers... Leek ene beetje zn linkse vrouw aan het woord, zeteltjes regelen.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rene zegt toch al jaren hetzelfde over Gaza en Oekraïne? In de eerste weken, toen de publieke opinie nog helemaal niet zo tegen Israël gekant was als nu, sprak hij de generaals al tegen dat je, als je de beelden ziet, niet bepaald van precisiebommen kan spreken.
Ik ben dus bang dat je ernaast zit ouwe reus
Ik vind het gewoon een beetje zielig overkomen. Zijn vrouw plaatst een paar tweetjes over Gaza en meteen is alles wat iemand zegt wat niet in je straatje past 'moet ie van zijn vrouw zeggen'quote:Op woensdag 24 september 2025 10:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ging me meer om zn doordraven over die hooligans, allemaal PVV-ers... Leek ene beetje zn linkse vrouw aan het woord, zeteltjes regelen.
En z'n "dit is pas het begin, er gaat nog veel meer gebeuren"... Maar dan niet zeggen wat...
Hij laat zich ook behoorlijk gek maken door haar. En die Minouche laat zich óók op haar beurt compleet gek maken op zaken waar je geen invloed op hebt.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ging me meer om zn doordraven over die hooligans, allemaal PVV-ers... Leek ene beetje zn linkse vrouw aan het woord, zeteltjes regelen.
En z'n "dit is pas het begin, er gaat nog veel meer gebeuren"... Maar dan niet zeggen wat...
Nou ja, statistisch gezien zou dat misschien niet eens een hele voorbarige disussie zijn geweest. Denk zelf ook niet dat die hooligans op D66 gaan stemmen, als ze uberhaupt gaan stemmen.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kan.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje zielig overkomen. Zijn vrouw plaatst een paar tweetjes over Gaza en meteen is alles wat iemand zegt wat niet in je straatje past 'moet ie van zijn vrouw zeggen'
Heel lafjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |