Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
ze zijn in luvvvvvvquote:Op donderdag 11 september 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Kim ff lekker aan Joey's biceps zitten
ik weet niet of me vs me nu veel beter isquote:Op donderdag 11 september 2025 20:13 schreef StephanL het volgende:
Een naam op je lichaam, wat ordinair
Ja echt nog nooit van gehoord. Zou niet weten waar het voorstaatquote:Op donderdag 11 september 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of me vs me nu veel beter is
Limonade zal het nooit worden.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
En ook altijd alleen als er drank bij isMorgen is het alweer anders
Ik weet ook niet met welke reden hij dit op zijn arm heeft.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of me vs me nu veel beter is
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 11 september 2025 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet met welke reden hij dit op zijn arm heeft.
Of hij moet een erg groot ego hebben ,ik leg het eerder negatief uit.
Schijnt een liedje te zijn.
Nou prima reden om dat op je arm te zetten. Moneybagger.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
je hebt gelijk
Vergeleken bij die jankballen doet ie het wel goed maar respect voor erik gaat me niet lukken.quote:
het scheelt enorm dat we geen livestream hebbenquote:Op donderdag 11 september 2025 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vergeleken bij die jankballen doet ie het wel goed maar respect voor erik gaat me niet lukken.
Dat klopt zeker, ik kan alleen niet vergeten wat ik in het verleden heb gezien.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
het scheelt enorm dat we geen livestream hebben
laten we het daar op houden
Gewoon weer 4 minuten wachten... Denk ik...quote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
"Dit is fokking leuk"
Marlene: Ja echt man!
....
Dus al dat gezeik gister was weer nutteloos drama
PETERRRRRRRquote:Op donderdag 11 september 2025 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Marlene heeft wel een happy pil genomen.
dat dus, zeikwijf met der dramaquote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
"Dit is fokking leuk"
Marlene: Ja echt man!
....
Dus al dat gezeik gister was weer nutteloos drama
En toch een beetje zelfinzicht op het eindquote:Op donderdag 11 september 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Fabio moet het woordje van Roma overtreffen
want
zijn groep is beter he
You jinxed it.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
Gloeiende gloeiende, wat zei ik nou aan het begin.
Had niet anders verwachtquote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
Gloeiende gloeiende, wat zei ik nou aan het begin.
over 23 uurtjesquote:
Nietttt?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vergeleken bij die jankballen doet ie het wel goed maar respect voor erik gaat me niet lukken.
Lol ja. Ik heb ook het idee dat de reclame langer is.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grrr iig niet na het weekend pas.
Dat is omdat er geen live streams zijn. Never forget erik in ejvjlquote:Op donderdag 11 september 2025 20:32 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Nietttt?
Ik vind Erik geweldig, hij klaagt nooit doet mee met alles is slim en heeft een luisterend oor. En hij is zelfs grappig🤣🤣🤣
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ja. Ik heb ook het idee dat de reclame langer is.
Marlene vond het niet nodig om te oefenen in dat pak, is wat voor te zeggen maar ze is wel erg kinderachtig bezig. Tuurlijk trekt ze dat pak wel aan voor de uitvoering, zo was het dus niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou die Marlene is ook een act, 'ik ga niet in pak' en dan toch daar gaan zitten...in pak. Echt wat een satire/toneel is dit toch. Die Roma idem. Wel mooi dat Erik er wel gewoon gaat zitten en gewoon ondanks zijn motoriek het gaat doen. Ik denk wel dat het groepje Haaien/Vossen dit gaan winnen helaas.
Daar heb je wel vaker last van, iets als je waarheid neerzetten.quote:
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze niet wilde oefenen in pak. Toen zei Fatima nog dat het wel beter is om wel te doen, omdat dat toch anders voelt. Je beweegt minder makkelijk in zo'n pak. Maar toch wilde ze niet oefenen in dat kutpak.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Marlene vond het niet nodig om te oefenen in dat pak, is wat voor te zeggen maar ze is wel erg kinderachtig bezig. Tuurlijk trekt ze dat pak wel aan voor de uitvoering, zo was het dus niet.
Het mooiste was zijn ochtend routine. En verder deed hij veel aan het aflikken van borden en uitlikken van potjes.Neuspeuteren was ook een hobby, dat soort dingen.quote:
En erg dom ook..quote:Op donderdag 11 september 2025 20:13 schreef StephanL het volgende:
Een naam op je lichaam, wat ordinair
Ego en arrogantie dus dat klopt wel denk ik..quote:Op donderdag 11 september 2025 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet met welke reden hij dit op zijn arm heeft.
Of hij moet een erg groot ego hebben ,ik leg het eerder negatief uit.
Schijnt een liedje te zijn.
Ik ook.. toen hij er net was vond ik hem echt vreselijk maar ben hem meer gaan waarderen. Zit geen kwaad in.quote:
Echt hè.. wat een moeilijk mens. Bij zo iemand moet je echt continu op je tenen lopen.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Marlene heeft wel een happy pil genomen.
Ik weet niet meer wie dat daar zei maar je rook hem op afstand.. je hoefde hem niet eens te zien aankomen maar je rook dat het Erik wasquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:54 schreef freaky40 het volgende:
..en hij had een lichaams/mond odeur....
Hij is tijdens ejvjl voor het eerst van zijn leven deo gaan gebruiken...quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat daar zei maar je rook hem op afstand.. je hoefde hem niet eens te zien aankomen maar je rook dat het Erik was
Hij doet ook een jaar met één tube tandpasta en volgens mij deed hij zijn kleren ook nauwelijks in de was (combineer dat maar met geen deo gebruiken)quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is tijdens ejvjl voor het eerst van zijn leven deo gaan gebruiken...
Hij daagt bamboe ondergoed Dat kon best een paar dagen volgens hem.,quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:41 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Hij doet ook een jaar met één tube tandpasta en volgens mij deed hij zijn kleren ook nauwelijks in de was (combineer dat maar met geen deo gebruiken)
Deze week ook weer het verhaal dat hij zijn pensioen wil veilig stellen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik, ik kan zijn gedrag uit EJVJL niet vergeten, alle borden aflikken, potten leegschrapen, bij anderen het eten van het bord kijken, Extreem zuinig, neuspulken en opeten. Eten op zijn kamer bewaren, waaronder worst, wat natuurlijk niet kan en verschimmeld was. Geen deo gebruiken, onderbroeken paar dagen dragen, en dan laten luchten om weer te dragen. Extreem zuinig, geen geld uit willen geven. En ben vast nog wel wat vergeten
En was daar dan ook nog erg zuinig mee waardoor hij nog steeds naar hutspot rook. Moest zo lachen toen ze het daarmee vergelekenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is tijdens ejvjl voor het eerst van zijn leven deo gaan gebruiken...
Als hij zijn ondergoed en sokken had gedragen legde hij het terug in zijn kast om het vervolgens te luchten en dan deed hij het een paar dagen later nog een keer aanquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:41 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Hij doet ook een jaar met één tube tandpasta en volgens mij deed hij zijn kleren ook nauwelijks in de was (combineer dat maar met geen deo gebruiken)
Daarom zei ik laatst al dat dat nu niet in beeld kwam en vroeg me af of hij dat nu nog steeds deed.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik, ik kan zijn gedrag uit EJVJL niet vergeten, alle borden aflikken, potten leegschrapen, bij anderen het eten van het bord kijken, Extreem zuinig, neuspulken en opeten. Eten op zijn kamer bewaren, waaronder worst, wat natuurlijk niet kan en verschimmeld was. Geen deo gebruiken, onderbroeken paar dagen dragen, en dan laten luchten om weer te dragen. Extreem zuinig, geen geld uit willen geven. En ben vast nog wel wat vergeten
Ze laten nu wel een andere Erik zien. Kan iemand zo erg veranderen vraag ik mij steeds af, geen borden meer aflikken en zien hem geen pulkjes meer eten, kleding is zelfs modern, leuke overhemden. Was het toen of nu een typetje vraag ik me wel eens af?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom zei ik laatst al dat dat nu niet in beeld kwam en vroeg me af of hij dat nu nog steeds deed.
nee geloof er niks vanquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze laten nu wel een andere Erik zien. Kan iemand zo erg veranderen vraag ik mij steeds af, geen borden meer aflikken en zien hem geen pulkjes meer eten, kleding is zelfs modern, leuke overhemden. Was het toen of nu een typetje vraag ik me wel eens af?
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
@:Whuzz hoe noemde je dat haar van Floris ?
Senna zijn vriendinnetje deelt een TikTok .. precies jouw straatje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brainrot voor TVquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
foei wat een baggerprogramma dit prijzenslag rad gedoe
Jaaaaaquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
@:Chocofan
nog een aflevering dansen en janken![]()
Ik hoop dat het keihard mis gaatquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
@:Chocofan
nog een aflevering dansen en janken![]()
In ejvjl was hij wel helemaal zichzelf en denk niet dat hij dat nu ook is.. en hij heeft waarschijnlijk heel veel terug gekeken of gelezen en weet dat het echt te erg was. Zijn familie heeft er misschien ook wel iets over gezegd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze laten nu wel een andere Erik zien. Kan iemand zo erg veranderen vraag ik mij steeds af, geen borden meer aflikken en zien hem geen pulkjes meer eten, kleding is zelfs modern, leuke overhemden. Was het toen of nu een typetje vraag ik me wel eens af?
dat marlene al stoelwegschoppend het 'podium' verlaat?quote:
Of romaquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat marlene al stoelwegschoppend het 'podium' verlaat?
Roma is niet van het passief agressievequote:
Ja, en Ghettima booswoest Fittima gaat op Roma, die janken, Fabio compleet flippen... RELLENquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat marlene al stoelwegschoppend het 'podium' verlaat?
Dat is waar, die stort zich eerder huilend op de grond.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roma is niet van het passief agressieve
meer van de aandacht
Echt hoor en we trappen er weer in, nou ja, ik iig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Nou, dat was netjes. Al dat drama weer voor niks
we richten onze hoop op Marlenequote:Op vrijdag 12 september 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hoor en we trappen er weer in, nou ja, ik iig.
je bedoelt loosers?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
best goed gedaan voor een stel amateurs
Bijnaquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
we richten onze hoop op Marlene
die zat vaak naast de maatquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij deed Erik het beter dan haar.
Andere waren beter. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
ook goed
maarrrr
als zij winnen dan slaat het nergens op
die frummelde haar handen gewoon in elkaarquote:
demi mag je ook niet uitvlakkenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
de ene hebben als zwakke plek Roma, wat uiteindelijk erg meeviel
de anderen hebben Erik en Marlene
verloren van Floris(in zijn hoofd )quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Fabiootje kan niet tegen zijn verlies
ja die vergat ikquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
demi mag je ook niet uitvlakken
Wie is Julia?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
ja Julia en Fatima hebben beide dans ervaring
ze geeft les in zumba ofzo of zoietsquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Heeft Ghettima een eigen dansschool (gehad)?
Weet ze dat twerken geen dansen is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
vind Fatima zo onecht overkomen als ze met erik praatquote:
Hij wel, zij niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Erik wil wel meer dan roddelen alleen
Is gewoon een nare slettebak die Erik manipuleert als een malle.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Fatima zo onecht overkomen als ze met erik praat
ander stemgeluid
wat correcter qua nederlands
Uuuuiiiteraaaaaaarrrdddquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
Roma heeft al een volgend zeur onderwerp gevonden
Omdat ze op zoek zijn naar de nummer 1.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Anne is de dramaqueen
waarom niet Roooomaa of Demi
En omdat ze @Cirilico niet kennen!quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Omdat ze op zoek zijn naar de nummer 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dat, maar DubbelDemi is ook zo'n typische score-bijhouder.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:
Geert weer met zijn loverboy tactiek.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En omdat ze @:Cirilico niet kennen!They see me rollin, they hatin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
misschien kan ze hem een tuigje om doenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik moet altijd jouw volgen waarom volg je mij niet.
Ja, geen krokodil in dat huis, dus dan lukt het niet.quote:
Tuurlijk kan ze dat. Ik vermoed dat ze vroeger heel vaak te horen heeft gekregen dat ze veel te snel praat en dat ze daarom nu zo achterlijk langzaam praat en er geen middenweg is voor haar.quote:
gooooooooooo FLOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:09 schreef Cirilico het volgende:
Oh wee als Floris de eerste is die de juiste handeling doet of kent.
Is ook al wat ouder. Genoeg leukere series inmiddels.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat op Netflix zie ik. Laat ik lekker gaan
Er is altijd iemand die het opleest. Zal wel een moetje regel zijn.quote:
Na seizoen 1 is er weinig meer aan. Series met mysteries moeten niet langer dan 2-3 seizoenen duren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat op Netflix zie ik. Laat ik lekker gaan
Ja, nu gewoon meelijden met ons livekijkerts. Het is afzien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Dat is snel reclame.![]()
Ik kijk meestal later en heb daar dan geen last van.
we zijn bikkelsquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, nu gewoon meelijden met ons livekijkerts. Het is afzien.
Het is flink afzien inderdaad. Zag ineens linda de snolquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, nu gewoon meelijden met ons livekijkerts. Het is afzien.
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
They see me rollin, they hatin...
Soort kop/munt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef StephanL het volgende:
Steen papier schaar ook nooit begrepen. Zal wel een van de weinige zijn
Ik begrijp het wel maar weiger het te doen. Overgewaaid uit Amerika. Zag het vroeger alleen in series en nu doet de jeugd het hier ook.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij ook ooit eens overgewaaid vanuit the US. Zelf nooit gezien of gedaan op school enzoquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef StephanL het volgende:
Dat begrijp ik nog welquote:
Ja dat dus. Een beetje achterlijk met je handje klappenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar weiger het te doen. Overgewaaid uit Amerika. Zag het vroeger alleen in series en nu doet de jeugd het hier ook.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dus. Een beetje achterlijk met je handje klappen![]()
gelukkig hebben wij ieniminemuttequote:Op vrijdag 12 september 2025 20:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nog wel
[..]
Ja dat dus. Een beetje achterlijk met je handje klappen![]()
Ik weet niet hoe oud je bent, maar 30 jaar geleden deed de jeugd het ook al.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar weiger het te doen. Overgewaaid uit Amerika. Zag het vroeger alleen in series en nu doet de jeugd het hier ook.
sowwwwww noem je @ChocoFan nu oudquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar 30 jaar geleden deed de jeugd het ook al.
51 en toen was ik inderdaad al van school en wij deden dat niet op school.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar 30 jaar geleden deed de jeugd het ook al.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowwwwww noem je @:Chocofan nu oud
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Als het bij mij in de buurt gebeurt doe ik mee en steek ik mijn middelvinger omhoog.
nou ja nu ik zie hoe oud je bentquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja nu ik zie hoe oud je bent![]()
nee geintje zo oud is dat nu ook weer niet
in een bepaalde richting over het kleedquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
Wat is die geheime regel dan.
Oh het kleed.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:22 schreef Whuzz het volgende:
Jezus. Dat gaan ze toch nooit raden.
"Als je op maandag, tussen 7:43 en 9:21 uur met een bos bloemen in je hand en een half opgegeten tosti in je mond vanaf de raamkant over het kleed loopt, krijg je een punt"
De VanDale heeft net de definitie van disfunctioneel aangepast naar: "De relatie tussen Demi en Geert"quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en Geert weer dreigen dat als zij niet normaal doet hij ook stopt. Gristus wat een stel zeg.
Zal wel weer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
nou die uitslag horen we maandag pas
Dat denk ik vaker de laatste tijd en dan valt het altijd mee. Echt hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
ow maandag krijgen we echte fitties
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Oh kut. Ik ben vanaf maandag twee weken op vakantie
Dus allemaal lief doen tegen elkaar en dan zie ik over twee weken wel weer of de loods er nog staat
Lol, dus Floris sturen ze over het tapijt heenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Nou, was te verwachten, Haaien/Vossen bondje wonnen de dance battle, maar ik vond eigenlijk de meeste groei te zien bij de Gieren en de Slangen, alleen daarom hadden die moeten winnen, maar ja, de Gieren, maar ja Fleuris...lijkt me duidelijk weer dit.
Dat raad de regel opdrachtje snap ik niets van en is ook weer goed manipuleerbaar door de FEBO uiteraard, en dat is ook wel weer te zien aan de tussenstanden die telkens worden getoond.
Die Geert en Demi kan echt niet meer, dat is gewoon grensoverschrijdend hoe die Geert daar tegen Demi doet, puur loverboy tactieken. Hopelijk zijn ze beide opgekrast volgende maand! Wat een ongelooflijke tyfus hond die Geert! Niet alleen tegen Demi maar ook in het spel trouwens. Smerig ventje, ook een beetje vies gaan zitten lachen naar de Gieren/Slangen bij de winst van hun bij de dance battle.
Wat een straf om net op vakantie te gaan op dit moment 🤣.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Dus allemaal lief doen tegen elkaar en dan zie ik over twee weken wel weer of de loods er nog staat
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 12 september 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Inderdaad. Ze ging niet naast hem zitten! Moet dat dan? Moet ze per se altijd naast hem gaan zitten, want anders doet ze niet haar best?quote:Op zaterdag 13 september 2025 02:00 schreef kater1 het volgende:
Zoals Geert de zaken omdraaide zodat demi de schuld kreeg van hoe ze reageerde op zijn gedrag. Pfff wat een griezel die Geert.
Hoe moeten de deelnemers nou zien achter te komen wat de FEBO voor regel heeft bedacht? Dacht dat ze naar kaartjes moesten zoeken waarop een handeling stond. Het is totaal niet te snappen voor de gemiddelde kijker dit. Het is ook geen leuke TV om te zien omdat het zo hectisch is. Je weet totaal niet of iemand iets goed doet of niet, behalve over de mat banjeren elke keer via een bepaalde richting...boeien!quote:Op zaterdag 13 september 2025 00:51 schreef Cosima het volgende:
Sorry maar hoezo snappen jullie dat spel niet? Is toch geen hogere wiskunde. Of kijken jullie maar half ofzo?
En ze krijgen ook geen minpunten als ze van de andere kant lopen.
Haaien beginnen het door te krijgen maar denk niet op tijd. Eigenlijk duurt die opdracht te kort.
Jaaa je bent verslaafdquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Ho hoquote:Op zaterdag 13 september 2025 00:51 schreef Cosima het volgende:
Sorry maar hoezo snappen jullie dat spel niet? Is toch geen hogere wiskunde. Of kijken jullie maar half ofzo?
En ze krijgen ook geen minpunten als ze van de andere kant lopen.
Haaien beginnen het door te krijgen maar denk niet op tijd. Eigenlijk duurt die opdracht te kort.
Ik begrijp echt niet waarom zij daar nog is.. niets deugd en alles is stom. De hele dag loopt ze te zeuren mopperen en te schelden. Wat een naar iemand en zo sfeerbepalend daarquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Oh Marlene vindt het allemaal weer stom
Dat is met veel dingen.. Santa Claus Halloween Valentijnsdag en weet ik wat nog meer. Vieren we ook allemaal. Of je nu stootjes trekt een dobbelsteen gooit, is steen papier schaar net ze handigquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou toch echt top zijn als Demi volgende maand met Marlene in een bondje komtquote:
Julia, Marlene, Demi en Fatima 👻quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou toch echt top zijn als Demi volgende maand met Marlene in een bondje komt
Min Julia en dan met Fabioquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Julia, Marlene, Demi en Fatima 👻
Supergezellig bondje
100 procentquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Min Julia en dan met Fabio![]()
Dat zou echt een drama worden
Men hoeft het helemaal niet te ontdekken. Dat zij hele idioot gekke handelingen gaan verrichten als een dwangneuroot moeten ze zelf weten, maar je hebt er niks aan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe moeten de deelnemers nou zien achter te komen wat de FEBO voor regel heeft bedacht? Dacht dat ze naar kaartjes moesten zoeken waarop een handeling stond. Het is totaal niet te snappen voor de gemiddelde kijker dit. Het is ook geen leuke TV om te zien omdat het zo hectisch is. Je weet totaal niet of iemand iets goed doet of niet, behalve over de mat banjeren elke keer via een bepaalde richting...boeien!
En dan Kim, Anne, Roma, Fabio.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Julia, Marlene, Demi en Fatima 👻
Supergezellig bondje
Anne is geen optie meer dit is haar laatste maandquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:42 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En dan Kim, Anne, Roma, Fabio.
Gelukkig maar. Zoals de loods haar noemt: dramaqueen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Anne is geen optie meer dit is haar laatste maand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |