Tuurlijk kan ze dat. Ik vermoed dat ze vroeger heel vaak te horen heeft gekregen dat ze veel te snel praat en dat ze daarom nu zo achterlijk langzaam praat en er geen middenweg is voor haar.quote:
gooooooooooo FLOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:09 schreef Cirilico het volgende:
Oh wee als Floris de eerste is die de juiste handeling doet of kent.
Is ook al wat ouder. Genoeg leukere series inmiddels.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat op Netflix zie ik. Laat ik lekker gaan
Er is altijd iemand die het opleest. Zal wel een moetje regel zijn.quote:
Na seizoen 1 is er weinig meer aan. Series met mysteries moeten niet langer dan 2-3 seizoenen duren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat op Netflix zie ik. Laat ik lekker gaan
Ja, nu gewoon meelijden met ons livekijkerts. Het is afzien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Dat is snel reclame.![]()
Ik kijk meestal later en heb daar dan geen last van.
we zijn bikkelsquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, nu gewoon meelijden met ons livekijkerts. Het is afzien.
Het is flink afzien inderdaad. Zag ineens linda de snolquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, nu gewoon meelijden met ons livekijkerts. Het is afzien.
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef Cirilico het volgende:
[..]
They see me rollin, they hatin...
Soort kop/munt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef StephanL het volgende:
Steen papier schaar ook nooit begrepen. Zal wel een van de weinige zijn
Ik begrijp het wel maar weiger het te doen. Overgewaaid uit Amerika. Zag het vroeger alleen in series en nu doet de jeugd het hier ook.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij ook ooit eens overgewaaid vanuit the US. Zelf nooit gezien of gedaan op school enzoquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef StephanL het volgende:
Dat begrijp ik nog welquote:
Ja dat dus. Een beetje achterlijk met je handje klappenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar weiger het te doen. Overgewaaid uit Amerika. Zag het vroeger alleen in series en nu doet de jeugd het hier ook.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dus. Een beetje achterlijk met je handje klappen![]()
gelukkig hebben wij ieniminemuttequote:Op vrijdag 12 september 2025 20:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nog wel
[..]
Ja dat dus. Een beetje achterlijk met je handje klappen![]()
Ik weet niet hoe oud je bent, maar 30 jaar geleden deed de jeugd het ook al.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar weiger het te doen. Overgewaaid uit Amerika. Zag het vroeger alleen in series en nu doet de jeugd het hier ook.
sowwwwww noem je @ChocoFan nu oudquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar 30 jaar geleden deed de jeugd het ook al.
51 en toen was ik inderdaad al van school en wij deden dat niet op school.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar 30 jaar geleden deed de jeugd het ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |