Gelukkig niet.quote:
vind Fatima zo onecht overkomen als ze met erik praatquote:
Hij wel, zij niet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Erik wil wel meer dan roddelen alleen
Is gewoon een nare slettebak die Erik manipuleert als een malle.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Fatima zo onecht overkomen als ze met erik praat
ander stemgeluid
wat correcter qua nederlands
Uuuuiiiteraaaaaaarrrdddquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
Roma heeft al een volgend zeur onderwerp gevonden
Natuurlijk maar als er echt wat gebeurt vrees ik dat we dat wel te zien krijgen.quote:
Omdat ze op zoek zijn naar de nummer 1.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Anne is de dramaqueen
waarom niet Roooomaa of Demi
En omdat ze @Cirilico niet kennen!quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Omdat ze op zoek zijn naar de nummer 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dat, maar DubbelDemi is ook zo'n typische score-bijhouder.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:
Geert weer met zijn loverboy tactiek.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En omdat ze @:Cirilico niet kennen!They see me rollin, they hatin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
misschien kan ze hem een tuigje om doenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik moet altijd jouw volgen waarom volg je mij niet.
Komt misschien door die dingen onder haar ogen.quote:
Ja, geen krokodil in dat huis, dus dan lukt het niet.quote:
Ik wel.quote:
Dat is voor de blinde kijkers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |