abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218753715
Dan piep je wel anders Deem 8-)
you tokkie to me?
  vrijdag 12 september 2025 @ 20:27:03 #252
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218753719
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
nou die uitslag horen we maandag pas
Zal wel weer. -O-
pi_218753727
Grote leider Geert bepaalt gewoon! En nou leuk doen Demi, of Geert doet gewoon niks meer en dan loop jij je 250 punten mis :6
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  vrijdag 12 september 2025 @ 20:27:56 #254
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218753731
Ik ben echt benieuwd of iemand er achter komt wat de verboden opdracht was/is.
pi_218753747
de haaien proberen er nog iets van te maken
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  vrijdag 12 september 2025 @ 20:30:43 #256
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218753762
Afgelopen en maandag drama over schoonmaken. *O*
pi_218753763
ow maandag krijgen we echte fitties *O*
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_218753764
Marlene :D _O-
pi_218753765
Maandag weer lekker Marlene fittie!

NIET LIEGAAAAAH!
  vrijdag 12 september 2025 @ 20:31:10 #260
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218753767
Maandag weer een ruzie met opoe.
pi_218753768
:W
  vrijdag 12 september 2025 @ 20:31:15 #262
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218753769
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
ow maandag krijgen we echte fitties *O*
Dat denk ik vaker de laatste tijd en dan valt het altijd mee. Echt hoor. _O- Maar goed, maandag dus. -O-
pi_218753773
Ouwe tetteraar ~O>
  vrijdag 12 september 2025 @ 20:31:52 #264
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218753774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
:W
:W Doeg.
pi_218753779
Oh kut. Ik ben vanaf maandag twee weken op vakantie :o
Dus allemaal lief doen tegen elkaar en dan zie ik over twee weken wel weer of de loods er nog staat :W
  vrijdag 12 september 2025 @ 20:32:11 #266
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218753780
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ouwe tetteraar ~O>
Kleuter })
  vrijdag 12 september 2025 @ 20:32:36 #267
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218753784
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Dus allemaal lief doen tegen elkaar en dan zie ik over twee weken wel weer of de loods er nog staat :W
:o
Fijne vakantie. :W
pi_218753864
Demi is Toxic, Geert speelt het spel. Demi kan niks hebben alles wat Geert doet is niet goed.

Pffff Marlene is ook een sjaggerijn maar die Fabio werkt ook op je zenuwen.
pi_218754166
Nou, was te verwachten, Haaien/Vossen bondje wonnen de dance battle, maar ik vond eigenlijk de meeste groei te zien bij de Gieren en de Slangen, alleen daarom hadden die moeten winnen, maar ja, de Gieren, maar ja Fleuris...lijkt me duidelijk weer dit.
Dat raad de regel opdrachtje snap ik niets van en is ook weer goed manipuleerbaar door de FEBO uiteraard, en dat is ook wel weer te zien aan de tussenstanden die telkens worden getoond.
Die Geert en Demi kan echt niet meer, dat is gewoon grensoverschrijdend hoe die Geert daar tegen Demi doet, puur loverboy tactieken. Hopelijk zijn ze beide opgekrast volgende maand! Wat een ongelooflijke tyfus hond die Geert! Niet alleen tegen Demi maar ook in het spel trouwens. Smerig ventje, ook een beetje vies gaan zitten lachen naar de Gieren/Slangen bij de winst van hun bij de dance battle.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218754544
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Nou, was te verwachten, Haaien/Vossen bondje wonnen de dance battle, maar ik vond eigenlijk de meeste groei te zien bij de Gieren en de Slangen, alleen daarom hadden die moeten winnen, maar ja, de Gieren, maar ja Fleuris...lijkt me duidelijk weer dit.
Dat raad de regel opdrachtje snap ik niets van en is ook weer goed manipuleerbaar door de FEBO uiteraard, en dat is ook wel weer te zien aan de tussenstanden die telkens worden getoond.
Die Geert en Demi kan echt niet meer, dat is gewoon grensoverschrijdend hoe die Geert daar tegen Demi doet, puur loverboy tactieken. Hopelijk zijn ze beide opgekrast volgende maand! Wat een ongelooflijke tyfus hond die Geert! Niet alleen tegen Demi maar ook in het spel trouwens. Smerig ventje, ook een beetje vies gaan zitten lachen naar de Gieren/Slangen bij de winst van hun bij de dance battle.
Lol, dus Floris sturen ze over het tapijt heen _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 12 september 2025 @ 22:07:24 #271
388664 crew  Dotteke
pi_218754726
quote:
Wat een straf om net op vakantie te gaan op dit moment 🤣.

Fijne vakantie Whuzz
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218755043
quote:
Fijne vakantie
pi_218755127
Pfff, wat een Karen is die Marlène. Maandag weer vuurwerk.
All those angels with their wings glued on.
pi_218755404
Sorry maar hoezo snappen jullie dat spel niet? Is toch geen hogere wiskunde. Of kijken jullie maar half ofzo?

En ze krijgen ook geen minpunten als ze van de andere kant lopen.

Haaien beginnen het door te krijgen maar denk niet op tijd. Eigenlijk duurt die opdracht te kort.
pi_218755537
Zoals Geert de zaken omdraaide zodat demi de schuld kreeg van hoe ze reageerde op zijn gedrag. Pfff wat een griezel die Geert.
  zaterdag 13 september 2025 @ 08:23:53 #276
3542 Gia
User under construction
pi_218756346
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 02:00 schreef kater1 het volgende:
Zoals Geert de zaken omdraaide zodat demi de schuld kreeg van hoe ze reageerde op zijn gedrag. Pfff wat een griezel die Geert.
Inderdaad. Ze ging niet naast hem zitten! Moet dat dan? Moet ze per se altijd naast hem gaan zitten, want anders doet ze niet haar best?
pi_218756829
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 00:51 schreef Cosima het volgende:
Sorry maar hoezo snappen jullie dat spel niet? Is toch geen hogere wiskunde. Of kijken jullie maar half ofzo?

Haaien beginnen het door te krijgen maar denk niet op tijd. Eigenlijk duurt die opdracht te kort.
Hoe moeten de deelnemers nou zien achter te komen wat de FEBO voor regel heeft bedacht? Dacht dat ze naar kaartjes moesten zoeken waarop een handeling stond. Het is totaal niet te snappen voor de gemiddelde kijker dit. Het is ook geen leuke TV om te zien omdat het zo hectisch is. Je weet totaal niet of iemand iets goed doet of niet, behalve over de mat banjeren elke keer via een bepaalde richting...boeien!
Allemaal cabaretteketet!
pi_218756852
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond 450.000 kijkers keken naar de dance battle ontknoping.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218756920
quote:
Jaaa je bent verslaafd *O*
Fijne vakantie whuzzel :*
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_218756927
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 00:51 schreef Cosima het volgende:

Ho ho
Jullie
Er is er maar 1 hè
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_218758479
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Oh Marlene vindt het allemaal weer stom
Ik begrijp echt niet waarom zij daar nog is.. niets deugd en alles is stom. De hele dag loopt ze te zeuren mopperen en te schelden. Wat een naar iemand en zo sfeerbepalend daar :{w
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_218758515
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:15 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik begrijp het wel maar weiger het te doen. Overgewaaid uit Amerika. Zag het vroeger alleen in series en nu doet de jeugd het hier ook. :+
Dat is met veel dingen.. Santa Claus Halloween Valentijnsdag en weet ik wat nog meer. Vieren we ook allemaal. Of je nu stootjes trekt een dobbelsteen gooit, is steen papier schaar net ze handig ;)
pi_218758534
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
DubbelDemi is al weer boos :')
Zou toch echt top zijn als Demi volgende maand met Marlene in een bondje komt _O_
pi_218758540
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 12:16 schreef lojanda het volgende:

[..]
Zou toch echt top zijn als Demi volgende maand met Marlene in een bondje komt _O_
Julia, Marlene, Demi en Fatima 👻

Supergezellig bondje :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_218758561
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 12:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Min Julia en dan met Fabio :D
Dat zou echt een drama worden :X
pi_218758575
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 12:21 schreef lojanda het volgende:

[..]
Min Julia en dan met Fabio :D
Dat zou echt een drama worden :X
100 procent

Is wel leuker als ze zelf de bondjes niet kiezen, minder kliekjesgedrag
pi_218758693
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:30 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Hoe moeten de deelnemers nou zien achter te komen wat de FEBO voor regel heeft bedacht? Dacht dat ze naar kaartjes moesten zoeken waarop een handeling stond. Het is totaal niet te snappen voor de gemiddelde kijker dit. Het is ook geen leuke TV om te zien omdat het zo hectisch is. Je weet totaal niet of iemand iets goed doet of niet, behalve over de mat banjeren elke keer via een bepaalde richting...boeien!
Men hoeft het helemaal niet te ontdekken. Dat zij hele idioot gekke handelingen gaan verrichten als een dwangneuroot moeten ze zelf weten, maar je hebt er niks aan. :D

Ik zou rustig mn ding hebben gedaan en vooral in de woonkamer zijn gebleven. :P

Maar goed. Ik blijf een Floriswappie en zie de FEBO uit hun duim zuigen dat Floris het vaakst correct over de tapijt heeft gelopen. Niemand die het tegendeel bewijzen kan.
Hotapnyc
pi_218758775
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 12:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

En dan Kim, Anne, Roma, Fabio.
Hotapnyc
pi_218758820
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 12:42 schreef Cirilico het volgende:

[..]
En dan Kim, Anne, Roma, Fabio.
Anne is geen optie meer dit is haar laatste maand :P
pi_218758962
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 12:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Anne is geen optie meer dit is haar laatste maand :P
Gelukkig maar. Zoals de loods haar noemt: dramaqueen.
Hotapnyc
  zaterdag 13 september 2025 @ 15:33:27 #291
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218761115
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 12:57 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Gelukkig maar. Zoals de loods haar noemt: dramaqueen.
Als er bewoners zouden zijn zonder eigenaardigheden, zou het ontzettend saai zijn.
pi_218767175
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ho ho
Jullie
Er is er maar 1 hè
Nee chocofan ook
pi_218767190
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:30 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Misschien heb je gelijk dat het voor de gemiddelde bondgenoten kijker wellicht wat te moeilijk is! Hopelijk gaan ze gewoon zakje leggen doen volgende keer.
pi_218767886
Dat hoeft ook niet, maar het valt me wel vaker op dat ze zich soms in vreemde bochten wringen met opdrachten die voor de gemiddelde kijker niet interessant is om te kijken omdat de uitleg en het in beeld brengen van de opdracht te chaotisch is waardoor je niets er van volgt omdat er zoveel gezegd en gedaan wordt in korte tijd oogt het als een ongeorganiseerde chaos wat niet echt TV-likeable is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218768360
Griezel Geert en Dubbel Demi houden we er maar in .. :P
pi_218768447
Toch mis ik in het weekend ook wel uitzendingen, zo lopen zo ver voor met opnames dat ze makkelijk naar 7 dagen uitzending kunnen gaan, ook omdat er (nog) geen streams zijn zou dat een prima alternatief zijn. Het scoort inmiddels zo goed dat ze die gok wel kunnen wagen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218768610
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Dat hoeft ook niet, maar het valt me wel vaker op dat ze zich soms in vreemde bochten wringen met opdrachten die voor de gemiddelde kijker niet interessant is om te kijken omdat de uitleg en het in beeld brengen van de opdracht te chaotisch is waardoor je niets er van volgt omdat er zoveel gezegd en gedaan wordt in korte tijd oogt het als een ongeorganiseerde chaos wat niet echt TV-likeable is.
Nee hoor, de opdracht zijn helemaal niet moeilijk te begrijpen en prima te volgen. Jij doet enkel moeilijk over de opdracht of de uitslag wanneer deze voordelig is voor Floris of iemand anders die je niet mag. De dans opdracht is terecht gewonnen door "geel", je moet het eens terugkijken en enkel letten op Marlene, hele houterige, trage en onvolledige bewegingen, alleen daarom hebben ze al verloren.

De geheime opdracht is leuk om te zien hoe ze proberen uit te vinden wat nu punten opleverd en ze hele onbenullige dingen gaan doen. Je hoeft het niet interessant te vinden, maar ik vind het wel vermakelijke om te zien zolang ze er niet de gehele aflevering van maandag mee gaan vullen.
pi_218770901
Zulke dingen moeten ze gewoon elke keer gaan doen “zo,n geheime geheime opdracht , en dan een keer geen punten uitdelen… :P
pi_218770931
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 12:24 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Nee hoor, de opdracht zijn helemaal niet moeilijk te begrijpen en prima te volgen. Jij doet enkel moeilijk over de opdracht of de uitslag wanneer deze voordelig is voor Floris of iemand anders die je niet mag. De dans opdracht is terecht gewonnen door "geel", je moet het eens terugkijken en enkel letten op Marlene, hele houterige, trage en onvolledige bewegingen, alleen daarom hebben ze al verloren.

De geheime opdracht is leuk om te zien hoe ze proberen uit te vinden wat nu punten opleverd en ze hele onbenullige dingen gaan doen. Je hoeft het niet interessant te vinden, maar ik vind het wel vermakelijke om te zien zolang ze er niet de gehele aflevering van maandag mee gaan vullen.
Het zit je blijkbaar nogal hoog die Fleuris verheerlijking en je moet dat elke keer weer in verband trekken terwijl het helemaal niet gáát over Fleuris in deze!
Allemaal cabaretteketet!
pi_218772387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Hier benoem jij zelf Floris na het winnen van de dans opdracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')