Zal wel weer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
nou die uitslag horen we maandag pas
Dat denk ik vaker de laatste tijd en dan valt het altijd mee. Echt hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
ow maandag krijgen we echte fitties
quote:
Kleuterquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Oh kut. Ik ben vanaf maandag twee weken op vakantie
Dus allemaal lief doen tegen elkaar en dan zie ik over twee weken wel weer of de loods er nog staat
Lol, dus Floris sturen ze over het tapijt heenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Nou, was te verwachten, Haaien/Vossen bondje wonnen de dance battle, maar ik vond eigenlijk de meeste groei te zien bij de Gieren en de Slangen, alleen daarom hadden die moeten winnen, maar ja, de Gieren, maar ja Fleuris...lijkt me duidelijk weer dit.
Dat raad de regel opdrachtje snap ik niets van en is ook weer goed manipuleerbaar door de FEBO uiteraard, en dat is ook wel weer te zien aan de tussenstanden die telkens worden getoond.
Die Geert en Demi kan echt niet meer, dat is gewoon grensoverschrijdend hoe die Geert daar tegen Demi doet, puur loverboy tactieken. Hopelijk zijn ze beide opgekrast volgende maand! Wat een ongelooflijke tyfus hond die Geert! Niet alleen tegen Demi maar ook in het spel trouwens. Smerig ventje, ook een beetje vies gaan zitten lachen naar de Gieren/Slangen bij de winst van hun bij de dance battle.
Wat een straf om net op vakantie te gaan op dit moment 🤣.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Dus allemaal lief doen tegen elkaar en dan zie ik over twee weken wel weer of de loods er nog staat
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 12 september 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |