Echt hoor en we trappen er weer in, nou ja, ik iig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Nou, dat was netjes. Al dat drama weer voor niks
we richten onze hoop op Marlenequote:Op vrijdag 12 september 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hoor en we trappen er weer in, nou ja, ik iig.
je bedoelt loosers?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
best goed gedaan voor een stel amateurs
Bijnaquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
we richten onze hoop op Marlene
die zat vaak naast de maatquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij deed Erik het beter dan haar.
Andere waren beter. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
ook goed
maarrrr
als zij winnen dan slaat het nergens op
die frummelde haar handen gewoon in elkaarquote:
demi mag je ook niet uitvlakkenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
de ene hebben als zwakke plek Roma, wat uiteindelijk erg meeviel
de anderen hebben Erik en Marlene
verloren van Floris(in zijn hoofd )quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Fabiootje kan niet tegen zijn verlies
ja die vergat ikquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
demi mag je ook niet uitvlakken
Wie is Julia?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
ja Julia en Fatima hebben beide dans ervaring
ze geeft les in zumba ofzo of zoietsquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
Heeft Ghettima een eigen dansschool (gehad)?
Weet ze dat twerken geen dansen is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |