Dat klopt zeker, ik kan alleen niet vergeten wat ik in het verleden heb gezien.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
het scheelt enorm dat we geen livestream hebben
laten we het daar op houden
Gewoon weer 4 minuten wachten... Denk ik...quote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
"Dit is fokking leuk"
Marlene: Ja echt man!
....
Dus al dat gezeik gister was weer nutteloos drama
PETERRRRRRRquote:Op donderdag 11 september 2025 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Marlene heeft wel een happy pil genomen.
dat dus, zeikwijf met der dramaquote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
"Dit is fokking leuk"
Marlene: Ja echt man!
....
Dus al dat gezeik gister was weer nutteloos drama
En toch een beetje zelfinzicht op het eindquote:Op donderdag 11 september 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Fabio moet het woordje van Roma overtreffen
want
zijn groep is beter he
You jinxed it.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
Gloeiende gloeiende, wat zei ik nou aan het begin.
Had niet anders verwachtquote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
Gloeiende gloeiende, wat zei ik nou aan het begin.
OMG dat gebeurt iets te vaak de laatste tijd in mijn leven.quote:
over 23 uurtjesquote:
Soms heb ik hoop....quote:
Grrr iig niet na het weekend pas.quote:
Nietttt?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vergeleken bij die jankballen doet ie het wel goed maar respect voor erik gaat me niet lukken.
quote:
Lol ja. Ik heb ook het idee dat de reclame langer is.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grrr iig niet na het weekend pas.
Dat is omdat er geen live streams zijn. Never forget erik in ejvjlquote:Op donderdag 11 september 2025 20:32 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Nietttt?
Ik vind Erik geweldig, hij klaagt nooit doet mee met alles is slim en heeft een luisterend oor. En hij is zelfs grappig🤣🤣🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |