abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2025 @ 21:10:05 #151
8369 speknek
Another day another slay
pi_218745137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Wat is dat voor beweging op 00:38? Dit is zware AI, lmao. En dat is gepubliceerd door het Witte Huis? Wat een bananenrepubliek.
Beetje moeilijk te zeggen, het lijken me twee takes die met een morph cut aan elkaar geplakt zijn. Dat hoeft geen AI te zijn. Aan de andere kant zit er wel een beetje zo'n verzadigde AI glans over het filmpje, en hier hangt zijn mond niet. Dus voor hetzelfde geldt is het hele ding gegenereerd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_218745176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Erg hè, als religieuze debielen dat zeggen. Ik kan je verzekeren: die denkbeelden leven in Nederland ook, en niet bij die drie gristenen die we nog hebben.

Destijds worstelde ik al met pro-Charlie adepten op het net, over hoe achterlijk zijn religieuze denkbeelden waren, al was het maar omdat de verzen die hij aanhaalde niets met homo's van doen hebben. Ondertussen moet ik mezelf vanwege dezelfde kritiek verdedigen tegen een groep mensen die wél alle christelijke bullshit in de VS weet te analyseren als enorm groot en buitengewoon griezelig probleem voor mensenrechten en democratie, maar met oproepen tot nuance of gewoon de racismekaart komen zodra dat soort neanderthalische denkbeelden niet komen uit de - al dan niet kapotgeschoten - strot van een heel blanke, heel christelijke, heel Trump-verheerlijkende volger van een of ander 'heilig boek'.
Wat ben je nu alsmaar aan het zeiken als een Don Quichot tegen linkse windmolens? De meeste van mijn vrienden zijn links en atheïst, en echt niemand in die bubbel zit te wachten op meer moslims. integendeel, ik denk dat vrijwel iedereen het percentage moslims het liefst zo dicht mogelijk bij 0 zou zien. Net zoals als het percentage enge gristelijke engnekken trouwens...

jij blijft het maar framen alsof mensen die tegen rechtse gristelijke bullshit zijn ineens pro moslim zijn.. NONSENS.. het is lood om oud ijzer, beide verwerpelijk.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  donderdag 11 september 2025 @ 21:13:49 #153
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218745184
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:10 schreef speknek het volgende:

[..]
Beetje moeilijk te zeggen, het lijken me twee takes die met een morph cut aan elkaar geplakt zijn. Dat hoeft geen AI te zijn. Aan de andere kant zit er wel een beetje zo'n verzadigde AI glans over het filmpje, en hier hangt zijn mond niet. Dus voor hetzelfde geldt is het hele ding gegenereerd.
Hier legt Fred het nog voor eens en altijd uit hoe je het kunt herkennen.

Bekijk deze YouTube-video
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218745213
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:13 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Wat ben je nu alsmaar aan het zeiken als een Don Quichot tegen linkse windmolens? De meeste van mijn vrienden zijn links en atheïst, en echt niemand in die bubbel zit te wachten op meer moslims. integendeel, ik denk dat vrijwel iedereen het percentage moslims het liefst zo dicht mogelijk bij 0 zou zien. Net zoals als het percentage enge gristelijke engnekken trouwens...

jij blijft het maar framen alsof mensen die tegen rechtse gristelijke bullshit zijn ineens pro moslim zijn.. NONSENS.. het is lood om oud ijzer, beide verwerpelijk.
Pijnlijk dit! Om te horen dat je vrienden niet op mij zitten te wachten. Heb wel een traantje gelaten net.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 11 september 2025 @ 21:29:27 #155
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218745359
Ik zit op niemand te wachten, mensen wachten meestal op mij.

Nee, ik blijf erbij, wie wat doet moet op de blaren zitten. Dat is het. Wie het ook is. Dat ik het niet eens ben met iedereen en sommige denkbeelden fout vind, wil nog niet zeggen dat ze maar allemaal moeten oppleuren, wie het ook is. Dus als iemand zeg dat 'wie dan ook' allemaal moeten oppleuren, kan het zijn dat ik zeg 'dat slaat nergens op'.
  donderdag 11 september 2025 @ 21:36:54 #156
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218745419
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Wat is dat voor beweging op 00:38? Dit is zware AI, lmao. En dat is gepubliceerd door het Witte Huis? Wat een bananenrepubliek.
Kasplantje Trump weet niet eens wie Kirk is en krijgt dit ook allemaal niet meer mee lijkt me.
Antifa
  donderdag 11 september 2025 @ 21:39:53 #157
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218745453
Feitje van de dag:

Barack Obama is de enige Amerikaanse president sinds 1992 die na 1946 geboren is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator donderdag 11 september 2025 @ 21:42:36 #158
375570 crew  Cyan9
pi_218745481
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:39 schreef -XOR- het volgende:
Feitje van de dag:

Barack Obama is de enige Amerikaanse president sinds 1992 die na 1946 geboren is.
Bizar. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_218745493
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:10 schreef OMG het volgende:
Ook een mooi lijstje trouwens :')

[ afbeelding ]
Lekker aan het poraliseren die Kirk.
Hij vroeg er om , gehaat te worden
  donderdag 11 september 2025 @ 21:47:51 #160
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218745525
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:39 schreef -XOR- het volgende:
Feitje van de dag:

Uberhaupt de enige president die na 1946 geboren is dan toch?
Antifa
  donderdag 11 september 2025 @ 21:55:21 #161
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218745594
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:47 schreef VoMy het volgende:

[..]
Uberhaupt de enige president die na 1946 geboren is dan toch?
Ja klopt. Mijn eigenlijke 'feitje' was dat Obama de enige president is sinds 92 die niet in 1946 geboren was maar ik keek scheel want Joe Biden komt uit 1942. Na mijn edit bleef er weinig interessants aan mijn feitje over.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 11 september 2025 @ 21:56:15 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218745602
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ja klopt. Mijn eigenlijke 'feitje' was dat Obama de enige president is sinds 92 die niet in 1946 geboren was maar ik keek scheel want Joe Biden komt uit 1942. Na mijn edit bleef er weinig interessants aan mijn feitje over.
Ik was het ook aan het checken en toen zag ik je edit :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 11 september 2025 @ 21:59:30 #163
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218745628
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De laatste 2 Republikeinse presidenten zijn verwekt tijdens de nucleaire fall-out van Hiroshima en Nagasaki. Concludeer uit deze info wat je wil.
Antifa
  donderdag 11 september 2025 @ 22:08:11 #164
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218745696
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:13 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Dit dus. Maar dat betekent dus niet dat alle moslims terroristen, criminelen of anderszins figuren zijn die vervolgd, opgesloten of vermoord moeten worden. Gewoon beetje in de gaten houden en mee leren leven. Net zoals ons dat, na een kleine opstand een paar eeuwen geleden met die kut christenen is gelukt. Niet omdat we ze ooit zullen vertrouwen, maar we hebben het er maar mee te doen.

Affakkelen van alles wat georganiseerde religie is zou het allerbeste voor deze wereld zijn, maar ja er zijn teveel verdwaasden en ze aborteren veel te weinig.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 september 2025 @ 23:17:27 #165
862 Arcee
Look closer
pi_218746128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:10 schreef OMG het volgende:
Ook een mooi lijstje trouwens :')

[ afbeelding ]
Wel een mooie samenvatting van waarom Trump hem 'Great, and even Legendary' noemt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_218746175
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, inderdaad... totaal vreemd idee in een forum waar al jarenlang wordt ingevuld wat mensen die iets ter rechterzijde van Mao staan vinden en drijft.

Als alles gooien op onderbuik, racisme en haat een argument is, vrees ik dat het met polarisatie idd niet erg spoedig nog goed komt.

Ik wacht vervolgens nog vooral op de daadwerkelijk racistische denkbeelden van Kirk. Dat hij abjecte ideeën had over homo's en abortus, helemaal eens. Komt door z'n religie. Maar geef me nu eens voorbeelden van dat racisme.
Volgens Charlie Kirk was de civil rights movement een fout. Je weet wel, datgene wat mensen met kleur gelijke rechten gaf.
  vrijdag 12 september 2025 @ 00:00:05 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218746279
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 23:26 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Volgens Charlie Kirk was de civil rights movement een fout. Je weet wel, datgene wat mensen met kleur gelijke rechten gaf.
En dan nu voor de volledigheid: was dat volgens hem omdat mensen met kleur minderwaardig zijn?

Volstrekt oneens met Kirk, verder... ook de echte reden waarom hij die Act een fout noemde. Maar met racisme had dat dus niet zoveel te maken, eerder meer het standaard Reaganeske en in Republikeinse kring al heel lang populaire dogma van 'kleine federale overheid' en States' Rights. Dat die Act leidde tot een 'DEI-bureaucratie' die de Grondwet zou hebben ondermijnd.

Wat heet, gaat al terug naar Goldwater in 1964. Toen die Act kwam.

Spreek mensen aan op wat ze werkelijk zeggen, i.p.v. standaard de grote kaarten van racisme en haat te trekken. Zou al een hoop polarisatie schelen. Daarbij, datgene wat werkelijk gezegd is, kun je ook gemakkelijk met deugdelijke argumenten onderuit halen, heb je geen superlatieve uithalen voor nodig.

Dat hele States' Rights heeft namelijk nooit gewerkt, omdat als de macht in een staat bij een bepaalde groep ligt - zoals in het Zuiden destijds - er wel een federale interventie nodig is om de grondwettelijke rechten van alle burgers te waarborgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door EttovanBelgie op 12-09-2025 00:08:18 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218746306
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En dan nu voor de volledigheid: was dat volgens hem omdat mensen met kleur minderwaardig zijn?

Volstrekt oneens met Kirk, verder... ook de echte reden waarom hij die Act een fout noemde. Maar met racisme had dat dus niet zoveel te maken, eerder meer het standaard Reaganeske en in Republikeinse kring al heel lang populaire dogma van 'kleine federale overheid' en States' Rights.

Wat heet, gaat al terug naar Goldwater in 1964.

Spreek mensen aan op wat ze werkelijk zeggen, i.p.v. standaard de grote kaarten van racisme en haat te trekken. Zou al een hoop polarisatie schelen. Daarbij, datgene wat werkelijk gezegd is, kun je ook gemakkelijk met deugdelijke argumenten onderuit halen, heb je geen superlatieve uithalen voor nodig.

Dat hele States' Rights heeft namelijk nooit gewerkt, omdat als de macht in een staat bij een bepaalde groep ligt - zoals in het Zuiden destijds - er wel een federale interventie nodig is om de grondwettelijke rechten van alle burgers te waarborgen.
lol, echt? Jij bent degene die telkens dit topic binnen komt vallen met superlatieven.

Hij noemde de civil rights act een fout omdat DEI anti-wit is en zei dat migranten het "bloed van de samenleving vergiftigen". Ik zou dat toch wel onder racistisch willen scharen.

Maargoed, voor je met die kaart gaan wapperen, dat is geen reden hem te vermoorden. Ik (en volgens mij de meesten in dit topic met mij) veroordeel dat en hoop dat de dader snel opgepakt en berecht wordt.
pi_218746331
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:10 schreef speknek het volgende:

[..]
Het filmpje heeft inderdaad een beetje diezelfde vibe als de filmpjes die ik zie van bejaarden die in een afgrond springen en van die grappige interviews over ouderwetse moppen :')

Maar om eerlijk te zijn twijfel ik tegenwoordig bij zoveel beelden _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218746570

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 12-09-2025 02:36:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 september 2025 @ 02:48:50 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218746607
Zegt die andere dictator...

quote:
Venezuela says none of 11 killed in US boat strike were Tren de Aragua members
I'm curious what their defe.... ehm... war is in court.
pi_218746632
Slappeling!

https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lylupgt3422s

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 12-09-2025 03:27:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218746854
quote:
Wat een geweldig werk heeft Rutte ook geleverd. We mogen wel echt gigantisch blij zijn dat Trump niet uit de Navo is gestapt. Je hebt echt veel aan zo'n bondgenoot als Amerika, die zo'n territoriale schending als dit gewoon negeert. Of tegen een bondgenoot als Israel zegt ja prima bombardeer bondgenoot Qatar maar.

Als je het mij vraagt is een alliantie sterker zonder een mol als Amerika erin.
pi_218746963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Lekker aan het poraliseren die Kirk.
Hij vroeg er om , gehaat te worden
En in het verlengde daarvan om gedood te worden, toch?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 12 september 2025 @ 08:11:37 #175
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218747114
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 23:17 schreef Arcee het volgende:

[..]
Wel een mooie samenvatting van waarom Trump hem 'Great, and even Legendary' noemt.
Kon zomaar een lijstje van uitspraken van een Taliban of Is-wappie zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')