Beetje moeilijk te zeggen, het lijken me twee takes die met een morph cut aan elkaar geplakt zijn. Dat hoeft geen AI te zijn. Aan de andere kant zit er wel een beetje zo'n verzadigde AI glans over het filmpje, en hier hangt zijn mond niet. Dus voor hetzelfde geldt is het hele ding gegenereerd.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is dat voor beweging op 00:38? Dit is zware AI, lmao. En dat is gepubliceerd door het Witte Huis? Wat een bananenrepubliek.
Wat ben je nu alsmaar aan het zeiken als een Don Quichot tegen linkse windmolens? De meeste van mijn vrienden zijn links en atheïst, en echt niemand in die bubbel zit te wachten op meer moslims. integendeel, ik denk dat vrijwel iedereen het percentage moslims het liefst zo dicht mogelijk bij 0 zou zien. Net zoals als het percentage enge gristelijke engnekken trouwens...quote:Op donderdag 11 september 2025 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Erg hè, als religieuze debielen dat zeggen. Ik kan je verzekeren: die denkbeelden leven in Nederland ook, en niet bij die drie gristenen die we nog hebben.
Destijds worstelde ik al met pro-Charlie adepten op het net, over hoe achterlijk zijn religieuze denkbeelden waren, al was het maar omdat de verzen die hij aanhaalde niets met homo's van doen hebben. Ondertussen moet ik mezelf vanwege dezelfde kritiek verdedigen tegen een groep mensen die wél alle christelijke bullshit in de VS weet te analyseren als enorm groot en buitengewoon griezelig probleem voor mensenrechten en democratie, maar met oproepen tot nuance of gewoon de racismekaart komen zodra dat soort neanderthalische denkbeelden niet komen uit de - al dan niet kapotgeschoten - strot van een heel blanke, heel christelijke, heel Trump-verheerlijkende volger van een of ander 'heilig boek'.
Hier legt Fred het nog voor eens en altijd uit hoe je het kunt herkennen.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te zeggen, het lijken me twee takes die met een morph cut aan elkaar geplakt zijn. Dat hoeft geen AI te zijn. Aan de andere kant zit er wel een beetje zo'n verzadigde AI glans over het filmpje, en hier hangt zijn mond niet. Dus voor hetzelfde geldt is het hele ding gegenereerd.
Pijnlijk dit! Om te horen dat je vrienden niet op mij zitten te wachten. Heb wel een traantje gelaten net.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Wat ben je nu alsmaar aan het zeiken als een Don Quichot tegen linkse windmolens? De meeste van mijn vrienden zijn links en atheïst, en echt niemand in die bubbel zit te wachten op meer moslims. integendeel, ik denk dat vrijwel iedereen het percentage moslims het liefst zo dicht mogelijk bij 0 zou zien. Net zoals als het percentage enge gristelijke engnekken trouwens...
jij blijft het maar framen alsof mensen die tegen rechtse gristelijke bullshit zijn ineens pro moslim zijn.. NONSENS.. het is lood om oud ijzer, beide verwerpelijk.
Kasplantje Trump weet niet eens wie Kirk is en krijgt dit ook allemaal niet meer mee lijkt me.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is dat voor beweging op 00:38? Dit is zware AI, lmao. En dat is gepubliceerd door het Witte Huis? Wat een bananenrepubliek.
Bizar.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:39 schreef -XOR- het volgende:
Feitje van de dag:
Barack Obama is de enige Amerikaanse president sinds 1992 die na 1946 geboren is.
Lekker aan het poraliseren die Kirk.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:10 schreef OMG het volgende:
Ook een mooi lijstje trouwens
[ afbeelding ]
Uberhaupt de enige president die na 1946 geboren is dan toch?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:39 schreef -XOR- het volgende:
Feitje van de dag:
Barack Obama is de enige Amerikaanse president sinds 1992 die na 1946 geboren is.
Ja klopt. Mijn eigenlijke 'feitje' was dat Obama de enige president is sinds 92 die niet in 1946 geboren was maar ik keek scheel want Joe Biden komt uit 1942. Na mijn edit bleef er weinig interessants aan mijn feitje over.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Uberhaupt de enige president die na 1946 geboren is dan toch?
Ik was het ook aan het checken en toen zag ik je editquote:Op donderdag 11 september 2025 21:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja klopt. Mijn eigenlijke 'feitje' was dat Obama de enige president is sinds 92 die niet in 1946 geboren was maar ik keek scheel want Joe Biden komt uit 1942. Na mijn edit bleef er weinig interessants aan mijn feitje over.
De laatste 2 Republikeinse presidenten zijn verwekt tijdens de nucleaire fall-out van Hiroshima en Nagasaki. Concludeer uit deze info wat je wil.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja klopt. Mijn eigenlijke 'feitje' was dat Obama de enige president is sinds 92 die niet in 1946 geboren was maar ik keek scheel want Joe Biden komt uit 1942. Na mijn edit bleef er weinig interessants aan mijn feitje over.
Dit dus. Maar dat betekent dus niet dat alle moslims terroristen, criminelen of anderszins figuren zijn die vervolgd, opgesloten of vermoord moeten worden. Gewoon beetje in de gaten houden en mee leren leven. Net zoals ons dat, na een kleine opstand een paar eeuwen geleden met die kut christenen is gelukt. Niet omdat we ze ooit zullen vertrouwen, maar we hebben het er maar mee te doen.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Wat ben je nu alsmaar aan het zeiken als een Don Quichot tegen linkse windmolens? De meeste van mijn vrienden zijn links en atheïst, en echt niemand in die bubbel zit te wachten op meer moslims. integendeel, ik denk dat vrijwel iedereen het percentage moslims het liefst zo dicht mogelijk bij 0 zou zien. Net zoals als het percentage enge gristelijke engnekken trouwens...
jij blijft het maar framen alsof mensen die tegen rechtse gristelijke bullshit zijn ineens pro moslim zijn.. NONSENS.. het is lood om oud ijzer, beide verwerpelijk.
Wel een mooie samenvatting van waarom Trump hem 'Great, and even Legendary' noemt.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:10 schreef OMG het volgende:
Ook een mooi lijstje trouwens
[ afbeelding ]
Volgens Charlie Kirk was de civil rights movement een fout. Je weet wel, datgene wat mensen met kleur gelijke rechten gaf.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, inderdaad... totaal vreemd idee in een forum waar al jarenlang wordt ingevuld wat mensen die iets ter rechterzijde van Mao staan vinden en drijft.
Als alles gooien op onderbuik, racisme en haat een argument is, vrees ik dat het met polarisatie idd niet erg spoedig nog goed komt.
Ik wacht vervolgens nog vooral op de daadwerkelijk racistische denkbeelden van Kirk. Dat hij abjecte ideeën had over homo's en abortus, helemaal eens. Komt door z'n religie. Maar geef me nu eens voorbeelden van dat racisme.
En dan nu voor de volledigheid: was dat volgens hem omdat mensen met kleur minderwaardig zijn?quote:Op donderdag 11 september 2025 23:26 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Volgens Charlie Kirk was de civil rights movement een fout. Je weet wel, datgene wat mensen met kleur gelijke rechten gaf.
lol, echt? Jij bent degene die telkens dit topic binnen komt vallen met superlatieven.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dan nu voor de volledigheid: was dat volgens hem omdat mensen met kleur minderwaardig zijn?
Volstrekt oneens met Kirk, verder... ook de echte reden waarom hij die Act een fout noemde. Maar met racisme had dat dus niet zoveel te maken, eerder meer het standaard Reaganeske en in Republikeinse kring al heel lang populaire dogma van 'kleine federale overheid' en States' Rights.
Wat heet, gaat al terug naar Goldwater in 1964.
Spreek mensen aan op wat ze werkelijk zeggen, i.p.v. standaard de grote kaarten van racisme en haat te trekken. Zou al een hoop polarisatie schelen. Daarbij, datgene wat werkelijk gezegd is, kun je ook gemakkelijk met deugdelijke argumenten onderuit halen, heb je geen superlatieve uithalen voor nodig.
Dat hele States' Rights heeft namelijk nooit gewerkt, omdat als de macht in een staat bij een bepaalde groep ligt - zoals in het Zuiden destijds - er wel een federale interventie nodig is om de grondwettelijke rechten van alle burgers te waarborgen.
Het filmpje heeft inderdaad een beetje diezelfde vibe als de filmpjes die ik zie van bejaarden die in een afgrond springen en van die grappige interviews over ouderwetse moppenquote:Op donderdag 11 september 2025 21:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te zeggen, het lijken me twee takes die met een morph cut aan elkaar geplakt zijn. Dat hoeft geen AI te zijn. Aan de andere kant zit er wel een beetje zo'n verzadigde AI glans over het filmpje, en hier hangt zijn mond niet. Dus voor hetzelfde geldt is het hele ding gegenereerd.
I'm curious what their defe.... ehm... war is in court.quote:Venezuela says none of 11 killed in US boat strike were Tren de Aragua members
Wat een geweldig werk heeft Rutte ook geleverd. We mogen wel echt gigantisch blij zijn dat Trump niet uit de Navo is gestapt. Je hebt echt veel aan zo'n bondgenoot als Amerika, die zo'n territoriale schending als dit gewoon negeert. Of tegen een bondgenoot als Israel zegt ja prima bombardeer bondgenoot Qatar maar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 03:20 schreef Kijkertje het volgende:
Slappeling!
https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lylupgt3422s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
En in het verlengde daarvan om gedood te worden, toch?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Lekker aan het poraliseren die Kirk.
Hij vroeg er om , gehaat te worden
Kon zomaar een lijstje van uitspraken van een Taliban of Is-wappie zijnquote:Op donderdag 11 september 2025 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel een mooie samenvatting van waarom Trump hem 'Great, and even Legendary' noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |