Excuses dan in grote letters, ik zie niets geen bewijs.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bewijs van wat?
De selectiviteit alhier waar het een afschuw van religieus conservatisme betreft?
Nee, inderdaad... totaal vreemd idee in een forum waar al jarenlang wordt ingevuld wat mensen die iets ter rechterzijde van Mao staan vinden en drijft.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:19 schreef Vis1980 het volgende:
'Ik ben beter dan iedereen en ik bepaal wel wat jij denkt...'
Mond staat inderdaad behoorlijk scheef.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Trump oogt niet heel gezond.
Dan heb je dus bewijs, anders roep je maar wat. Het is wel grappig, want ik spreek altijd over alle geloven, wat de insteek ook is. Dus ja, blijkbaar ben je zelf enorm selectief. Maar wel jammer dat je graag beschuldigt, maar op het moment dat je je kaarten moet laten zien draai je de boel om.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, inderdaad... totaal vreemd idee in een forum waar al jarenlang wordt ingevuld wat mensen die iets ter rechterzijde van Mao vinden en drijft.
Maar waarom kom je niet gewoon met wat quotes waarin die selectiviteit, zoals jij het noemt, heel duidelijk naar voren komt? Als je het keer op keer ziet heb je toch wel een voorbeeld?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, inderdaad... totaal vreemd idee in een forum waar al jarenlang wordt ingevuld wat mensen die iets ter rechterzijde van Mao staan vinden en drijft.
Het is puur op gevoel. Nogmaals, hij raapt wat meningen op en projecteert dat dan over één user, die dan maar moet begrijpen dat het om 'het algemeen' gaat. Prima, we maken allemaal wel eens domme fouten op Fok, maar dan is het wel zo prettig dat iemand ook mans genoeg is om de fouten toe te geven.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar waarom kom je niet gewoon met wat quotes waarin die selectiviteit, zoals jij het noemt, heel duidelijk naar voren komt? Als je het keer op keer ziet heb je toch wel een voorbeeld?
Nog maar een keer... en ook voor het laatst.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is puur op gevoel. Nogmaals, hij raapt wat meningen op en projecteert dat dan over één user, die dan maar moet begrijpen dat het om 'het algemeen' gaat.
Lol wat een debiel was dit.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:10 schreef OMG het volgende:
Ook een mooi lijstje trouwens
[ afbeelding ]
Daar ga je weer, haha, dat was een andere user. Let even op, ouwe. Maar jij beschuldigt mij persoonlijk van iets, en je kan het niet hard maken.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik wacht vervolgens nog vooral op de daadwerkelijk racistische denkbeelden van Kirk. Dat hij abjecte ideeën had over homo's en abortus, helemaal eens. Komt door z'n religie. Maar geef me nu eens voorbeelden van dat racisme.
Waar beschuldig ik je van?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar ga je weer, haha, dat was een andere user. Let even op, ouwe. Maar jij beschuldigt mij persoonlijk van iets, en je kan het niet hard maken.
Ik wacht...
Je kunt niet eens met 1 voorbeeld komen?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog maar een keer... en ook voor het laatst.
Het is voor mij een gegeven dat het opkomend christo-fascisme in de VS, dat al sinds Reagan is ingezet, een enorm probleem is. Tot zover krijg ik daar ook al jaren enorm veel bijval bij. Wanneer mensen dichter bij huis aangeven diezelfde tendensen te zien bij een andere religie, schijnt dat 'PVV' en 'onderbuik' en uiteraard 'racisme' te zijn.
Moet ik daar écht voorbeelden van geven, of ga je zelf even de afgelopen 145.790 draden doornemen waarin wordt gewaarschuwd tegen de 'intolerantie' van, kennelijk vooral, 'rechtse partijen', wanneer eenzelfde kritiek geuit wordt op precies datgene wat Kirk en Trump voorstaan?
Ja, jij beweert wat en ik moet het maar slikken, omdat jij blijkbaar je zaken niet op orde hebt. En je blijft het maar wegduwen. Zeg gewoon sorry, man.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog maar een keer... en ook voor het laatst.
Het is voor mij een gegeven dat het opkomend christo-fascisme in de VS, dat al sinds Reagan is ingezet, een enorm probleem is. Tot zover krijg ik daar ook al jaren enorm veel bijval bij. Wanneer mensen dichter bij huis aangeven diezelfde tendensen te zien bij een andere religie, schijnt dat 'PVV' en 'onderbuik' en uiteraard 'racisme' te zijn.
Moet ik daar écht voorbeelden van geven, of ga je zelf even de afgelopen 145.790 draden doornemen waarin wordt gewaarschuwd tegen de 'intolerantie' van, kennelijk vooral, 'rechtse partijen', wanneer eenzelfde kritiek geuit wordt op precies datgene wat Kirk en Trump voorstaan?
quote:Op donderdag 11 september 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar beschuldig ik je van?
Eng hè, theocraten?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lol wat een debiel was dit.
Hij beschuldigt 'Joodse gemeenschappen' ervan 'precies het soort haat tegen witte mensen aan te wakkeren' als waar zij zelf slachtoffer van zeggen te zijn. De diep-christelijke Kirk, tegenstander van de scheiding tussen kerk en staat, spreekt zich uit tegen de 'lhbti-agenda', het homohuwelijk, en de 'leugen van transgenderidentiteit'. Hij meent dat abortus niet zou mogen worden toegestaan, ook niet in het geval van verkrachting.
Geen vrijheid van meningsuiting zonder het vrije woord.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:15 schreef Vis1980 het volgende:
Ook een mooie. Het vrije woord, daar mag je niemand op neerschieten. Dus Trump geeft aan dat de uitspraken van the radical left vele levens heeft gekost. He, maar het woord is toch vrij? Of zijn woorden alleen vrij als ze vanuit een gekozen hoek komen? Of kunnen alle woorden dit veroorzaken. Is het dus wel de schuld van woorden?
check je eigen pohiquote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt niet eens met 1 voorbeeld komen?
Waarom kwam jij niet met een quote tijdens Berlijn?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gecheckt. Kom eens met een quote?
Laten we hopen dat er geen wraakketting komt, want dan is het inderdaad zo dat er altijd wel weer iemand een reden heeft om de ander neer te schieten. Het ding is, niemand heeft iedereen in de hand, het is onbegonnen werk.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:52 schreef Hyperdude het volgende:
Deze gast maakt steeds toepasselijke deuntjes.
Niet mijn genre, maar hij kan het wel.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jesse Welles - Charlie
for all of the bile
the bold talk
the venom
the hate and the lies
no one should be killed
no blood should be spilled
Charlie shouldn't have died
well you can't hate the gun and love the gun that shot yer rival
you can't be kind and wish pain upon a child
everybody's gotta say
what they're needing to say
as soon as they're needing to say it
the freedom to speak
to be a freak
and the freedom to say you hate it
and have a big ole conversation
I heard laughing
I heard glee
but it coulda been you
it coulda been me
out in the bloodshed everyone loses
there's unforgettable scars
out in the bloodshed permanent bruises
shapes up who you are
children left to wander america aimless
with a firebrand of resent
wondering who it is took my daddy
with a destiny of revenge
out in the bloodshed the cycle begins
and everyone dies
spin the wheel, if you don't get killed
you wind up dead inside
I heard laughing
I heard glee
but it coulda been you
it coulda been me
Wat is dat voor beweging op 00:38? Dit is zware AI, lmao. En dat is gepubliceerd door het Witte Huis? Wat een bananenrepubliek.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:55 schreef SurpriseGirl het volgende:
In zijn toespraak zegt Trump zelf dat Charlie Kirk vergeleken werd met een nazi. Dan zitten we er niet naast.
Wie is 'we'? En waar zitten 'we' niet ver naast?quote:Op donderdag 11 september 2025 20:55 schreef SurpriseGirl het volgende:
In zijn toespraak zegt Trump zelf dat Charlie Kirk vergeleken werd met een nazi. Dan zitten we er niet naast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |