abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218744335
quote:
18s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Grappig. Ik hoorde je dit soort drama-queen teksten niet uiten, toen die democratische Congressdame vermoord werd. Of de man van Nancy Pelosi werd aangevallen.
'Een aanslag op het vrije woord...'Kom op zeg. De man was een christelijke fanaticus wappie met een fikse scheut racisme en mysogenie erbij gegoten en bralde de grootste onzin de wereld in, die natuurlijk voor zoete koek werd geslikt door andere ultra-rechtse conservatieven die met hetzelfde sop overgoten zijn en denken dat de wereld beter af is zonder mensen met een kleurtje of een andere godsdienst (ik noem geen namen, maar wie de schoen past...). En waarom zou dit gevolgen hebben voor het debat in Europa? Wat hebben wij te maken met het omleggen van een nutjob in de VS? De man wist vermoedelijk niet eens waar Europa ligt.
Kun je daar wat voorbeelden van geven?

Onder racisme verstaan we geloof ik dat men vindt dat er verschillen zijn tussen rassen en dat daardoor het ene ras superieur of inferieur is aan het ander. Graag quotes daarvan, waar Kirk zulks heeft gezegd.

Zelfde geldt voor misogynie. Vrouwenhaat. Kom eens met quotes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218744345
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nog een keer dan: omdat NIEMAND op de halsslagader mikt. Maar op hoofd of romp.
Wat ik begreep zei een prof dat het typisch een schot is waarbij er geen rekening is gehouden met de wind. Vandaar het raken van de nek.
Dit, dus.
  donderdag 11 september 2025 @ 19:59:01 #103
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218744356
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kirk heeft nog onzaliger zaken verkondigd over abortus, trouwens.
Zeg anders gewoon even wat je denkt, met je suggestieve geouwehoer. Je weet dat hij het gezegd heeft, ik geef het hier aan, maar weer probeer je mij in een of ander hoekje te duwen, omdat je mij in een hokje hebt geplaatst, gebaseerd op uitspraken van een ander die misschien ook wel eens in dat hokje zou kunnen zitten.

Vermoeiend en ook meteen klaar.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218744391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zeg anders gewoon even wat je denkt, met je suggestieve geouwehoer. Je weet dat hij het gezegd heeft, ik geef het hier aan, maar weer probeer je mij in een of ander hoekje te duwen, omdat je mij in een hokje hebt geplaatst, gebaseerd op uitspraken van een ander die misschien ook wel eens in dat hokje zou kunnen zitten.

Vermoeiend en ook meteen klaar.
Waar heb je het over?

Helderder dan dit kan ik het niet maken:

Men verwijt hier Kirk conservatieve en religieuze denkbeelden te hebben gehad. Tot zover, prima.

Men stelt dat die denkbeelden nogal ver gingen. Helemaal eens.

Mijn punt: waarom is het zo gemakkelijk voor de goegemeente om DIE religieus-conservatieve waanzin te benoemen voor wat het is, maar schiet men direct in een stuip wanneer mensen precies hetzelfde zeggen over dergelijke denkbeelden wanneer ze in een niet-christelijk jasje komen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 11 september 2025 @ 20:06:47 #105
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218744450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn punt: waarom is het zo gemakkelijk voor de goegemeente om DIE religieus-conservatieve waanzin te benoemen voor wat het is, maar schiet men direct in een stuip wanneer mensen precies hetzelfde zeggen over dergelijke denkbeelden wanneer ze in een niet-christelijk jasje komen?
Zie je wel, je bent een suggestieve drammert. Hier hebben we al zo vaak over gesproken, Zelfs het uitleggen erna om je voor de zoveelste keer eraan te herinneren, dat gesprek hebben we inmiddels ook al meer dan 4 keer gehad en je blijft het doen.

En volgende maand kom je weer hetzelfde beweren. Dat terwijl ik nergens zulke ideeën steunt, van wie het ook komt. Zie nu eens hoe jouw gedrag zich blijft herhalen en dat jij helemaal niet opslaat wat iemands mening is, nee, je raapt allerlei meningen van andere mensen bij elkaar en maakt daar een fictieve boeman van en vervolgens krijgt iedereen daar de schuld van.

Dit gesprek hebben we elke maand. Laten we er ook maar de allerlaatste keer van maken, ik ben het zat hoe jij met dit soort arrogantie mij blijft aanvallen, en nooit naar de feiten kijkt.
pi_218744476
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kun je daar wat voorbeelden van geven?

Onder racisme verstaan we geloof ik dat men vindt dat er verschillen zijn tussen rassen en dat daardoor het ene ras superieur of inferieur is aan het ander. Graag quotes daarvan, waar Kirk zulks heeft gezegd.

Zelfde geldt voor misogynie. Vrouwenhaat. Kom eens met quotes.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_218744479
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zie je wel, je bent een suggestieve drammert. Hier hebben we al zo vaak over gesproken, Zelfs het uitleggen erna om je voor de zoveelste keer eraan te herinneren, dat gesprek hebben we inmiddels ook al meer dan 4 keer gehad en je blijft het doen.

En volgende maand kom je weer hetzelfde beweren. Dat terwijl ik nergens zulke ideeën steunt, van wie het ook komt. Zie nu eens hoe jouw gedrag zich blijft herhalen en dat jij helemaal niet opslaat wat iemands mening is, nee, je raapt allerlei meningen van andere mensen bij elkaar en maakt daar een fictieve boeman van en vervolgens krijgt iedereen daar de schuld van.

Dit gesprek hebben we elke maand. Laten we er ook maar de allerlaatste keer van maken, ik ben het zat hoe jij met dit soort arrogantie mij blijft aanvallen, en nooit naar de feiten kijkt.
Ik kijk juist naar de feiten. Daarom vallen bepaalde zaken zo op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218744488
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

Je hebt dit nu al zo’n 100 keer gezegd en nog nooit heb ik iets van een bron gezien waarmee je je gelijk aantoont. Laat eens een quote zien waar we het dan over kunnen hebben?
Dit, dus.
  donderdag 11 september 2025 @ 20:10:17 #109
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218744495
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik kijk juist naar de feiten. Daarom vallen bepaalde zaken zo op.
Nou kom maar met je bewijs anders excuses in grote letters, voor de zoveelste keer.
pi_218744499
Ook een mooi lijstje trouwens :')

"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_218744505
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:08 schreef OMG het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En dan de context:

Volgens Kirk huurde deze vliegmaatschappij mensen in niet op basis van competentie maar ras. Waarbij hij ook de primaire bronnen van die maatschappij aanhaalde waaruit dus bleek dat die club inderdaad DEI belangrijk vond en niet eerst ging selecteren op vaardigheid maar op ras en geslacht.

Wat Kirk hiermee stelde, was dat dat DEI zo ver is doorgeschoten dat het niet meer kijkt naar individuen en hun talenten of gedrag, maar symboolpolitieke invulling.

Maar misschien heb je wat steviger bewijs van daadwerkelijk racisme van Kirk.

Het was een oerconservatieve christen, maar racisme hoorde niet bij zijn oeuvre. Daar haalde hij namelijk ook de bijbel bij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 11 september 2025 @ 20:13:43 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218744523
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Wat ik begreep zei een prof dat het typisch een schot is waarbij er geen rekening is gehouden met de wind. Vandaar het raken van de nek.
Dat weet ik: https://archive.is/KewxV
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218744536
quote:
Ja, deze bedoelde ik inderdaad.
Dit, dus.
pi_218744542
Lul het maar weer recht, neplinksert. Alsof er luchtvaartmaatschappijen zijn die maar minorities aannemen zonder enige kwalificaties. :'). Geef dan eens een lijst aan neergestorte vliegtuigen vanwege iemand met een kleurtje die nog nooit in een cockpit heeft gezeten.
pi_218744549
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:15 schreef OMG het volgende:
Lul het maar weer recht, neplinksert. Alsof er luchtvaartmaatschappijen zijn die maar minorities aannemen zonder enige kwalificaties. :'). Geef dan eens een lijst aan neergestorte vliegtuigen vanwege iemand met een kleurtje die nog nooit in een cockpit heeft gezeten.
Dat is niet wat er staat.

Verder ben ik inderdaad echt links. Een van de laatste, kennelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 11 september 2025 @ 20:17:18 #116
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218744557
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Komt het bewijs nog?
  donderdag 11 september 2025 @ 20:17:40 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_218744559
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En dan de context:

Volgens Kirk huurde deze vliegmaatschappij mensen in niet op basis van competentie maar ras. Waarbij hij ook de primaire bronnen van die maatschappij aanhaalde waaruit dus bleek dat die club inderdaad DEI belangrijk vond en niet eerst ging selecteren op vaardigheid maar op ras en geslacht.

Wat Kirk hiermee stelde, was dat dat DEI zo ver is doorgeschoten dat het niet meer kijkt naar individuen en hun talenten of gedrag, maar symboolpolitieke invulling.

Maar misschien heb je wat steviger bewijs van daadwerkelijk racisme van Kirk.

Het was een oerconservatieve christen, maar racisme hoorde niet bij zijn oeuvre. Daar haalde hij namelijk ook de bijbel bij.
Verkondigen dat vliegtuigmaatschappijen mensen zonder kwalificatie aannemen op ras in plaats van kunde is racisme.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 11 september 2025 @ 20:18:17 #118
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218744565
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:17 schreef speknek het volgende:

[..]
Verkondigen dat vliegtuigmaatschappijen mensen zonder kwalificatie aannemen op ras in plaats van kunde is racisme.
Ho, ho, hij haalde zelfs de Bijbel erbij.
  donderdag 11 september 2025 @ 20:18:29 #119
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218744567
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:')
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 11 september 2025 @ 20:18:37 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218744570
quote:
1s.gif Op donderdag 11 Eseptember 2025 20:17 schreef speknek het volgende:

[..]
En sowieso een leugen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218744571
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Komt het bewijs nog?
Bewijs van wat?

De selectiviteit alhier waar het een afschuw van religieus conservatisme betreft?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 11 september 2025 @ 20:18:51 #122
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218744573
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Komt het bewijs nog?
Hij bevindt zich denk ik ergens aan de uiteinden van het hoefijzer waar het verschil tussen links en rechts voor de gemiddelde mens niet meer te onderscheiden is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218744577
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:17 schreef speknek het volgende:

[..]
... en ook dat stelde hij niet.

Integendeel, voor hem was dat hele inzoomen op ras... tromgeroffel... racisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 11 september 2025 @ 20:19:49 #124
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218744579
'Ik ben beter dan iedereen en ik bepaal wel wat jij denkt...'
pi_218744581
twitter

Trump oogt niet heel gezond.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')