Het grote merendeel hoorde gisteravond pas voor het eerst zijn naam johquote:Op donderdag 11 september 2025 14:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel een bubble... Als je nooit van hem had gehoord zit je wel in een enorme bubble.
Opgezocht en het antwoord is dus: ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Is er toen in het Europese parlement een minuut stilte gehouden voor die man?
Ik herkende hem alleen omdat hij wel eens in mijn insta-feed voorbij kwam. Wel een vermakelijke kerel met vaak sterke argumenten.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het grote merendeel hoorde gisteravond pas voor het eerst zijn naam joh
Misschien die Italiaanse Antifa die uit een Hongaarse gevangenis moest worden vrijgelaten nadat ze verkozen was, ze had met een hamer ingeslagen op het hoofd van iemand met een andere mening.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wie is die kut die niet eens even het respect kan opbrengen en haar muil dichthouden?
Ik lees het ja, net zo onzinnig dus.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Opgezocht en het antwoord is dus: ja.
Zoals: "Als mijn dochter van 10 verkracht wordt zal ze het kind in haar ter wereld moeten brengen en is abortus geen optie"?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik herkende hem alleen omdat hij wel eens in mijn insta-feed voorbij kwam. Wel een vermakelijke kerel met vaak sterke argumenten.
En die mensen weten b.v. wie Newsom is? De onkunde van de gemiddelde Europeaan als het gaat om de VS is net iets minder dan die in de VS ter zake van Europa, maar dat is dan ook vooral omdat de gemiddelde Amerikaan ijskoud kan denken dat Brussel ergens in het Midden-Oosten ligt als ze het op de kaart aan moeten wijzen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zulke types interesseren de meeste mensen in Nederland geen hol. Ik had toevallig zijdelings wel eens een artikeltje gelezen in de Economist over die hele beweging en hij werd recentelijk nog geparodieerd in South Park, maar dat was het dan wel. En het gros van de Nederlanders leest niet of nauwelijks internationale media.
Nee joh, het is makkelijk scoren over de rug van een dode Amerikaanse influencer, en ieder staat het vrij om daar zijn afschuw over uit te spreken en zijn medeleven te betuigen, maar eisen dat ie in het EP herdacht wordt en dan verontwaardigd doen als je politieke opponenten daar niet aan mee willen werken is zuiver opportunisme en ik ben bang ook niet oprecht.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:48 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
ik neem toch even aan dat je trollt.
Nee dat weten ze ook niet, dat is precies het punt.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En die mensen weten b.v. wie Newsom is? De onkunde van de gemiddelde Europeaan als het gaat om de VS is net iets minder dan die in de VS ter zake van Europa, maar dat is dan ook vooral omdat de gemiddelde Amerikaan ijskoud kan denken dat Brussel ergens in het Midden-Oosten ligt als ze het op de kaart aan moeten wijzen.
Zijn naam... ok. Maar nog nooit iets voorbij zien gekomen van hem, dat is best knap. Of je het dan ook registreert is een tweede.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het grote merendeel hoorde gisteravond pas voor het eerst zijn naam joh
Het boeit allemaal niks, iedereen gaat gewoon weer over tot de orde van de dag buiten de VS. Laat ze daar lekker in hun sop gaar koken.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En die mensen weten b.v. wie Newsom is? De onkunde van de gemiddelde Europeaan als het gaat om de VS is net iets minder dan die in de VS ter zake van Europa, maar dat is dan ook vooral omdat de gemiddelde Amerikaan ijskoud kan denken dat Brussel ergens in het Midden-Oosten ligt als ze het op de kaart aan moeten wijzen.
Ik kende hem vooral van wat shorts dat hij werd afgemaakt door die liberale tegenpool van hem, Dean Withersquote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik herkende hem alleen omdat hij wel eens in mijn insta-feed voorbij kwam. Wel een vermakelijke kerel met vaak sterke argumenten.
Dat valt dus best tegen, onderschat de rabbitholes niet. Gok dat jij niet veel Mehdi Hasan voorbij ziet komen op je instaquote:Op donderdag 11 september 2025 14:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn naam... ok. Maar nog nooit iets voorbij zien gekomen van hem, dat is best knap. Of je het dan ook registreert is een tweede.
Hoe dan ook: hij was zeer bekend en invloedrijk. Niet zomaar een influencer. Want influencers zijn er velen en die hebben zelden iets anders te melden dan 'look at me, I'm an attention whore (m/v)'.
Maar niemand die het toen in zijn of haar botte kop haalde om er doorheen te gaan praten.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik lees het ja, net zo onzinnig dus.
Wat een treurige vertoning. 'De minuut stilte speciaal voor X en TikTok.'quote:Op donderdag 11 september 2025 13:43 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik snap best dat ze niet aan dit staaltje opportunistische politieke propaganda willen meewerken.
Hij was een reli gekkie. Maar zodra hij rationeel kon oordelen over een onderwerp had hij weldegelijk sterke argumenten.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zoals: "Als mijn dochter van 10 verkracht wordt zal ze het kind in haar ter wereld moeten brengen en is abortus geen optie"?
Bij de vakantieman kon de selectief gekozen nederlandse toerist het land waar ze op vakantie waren ook niet aanwijzen..quote:Op donderdag 11 september 2025 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is niet alsof de politiek in Amerika geen invloed heeft op Europa. Voorbeeld: in Amerika lijken ze inmiddels alweer vergeten dat er drones naar Polen zijn gestuurd.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het boeit allemaal niks, iedereen gaat gewoon weer over tot de orde van de dag buiten de VS. Laat ze daar lekker in hun sop gaar koken.
De klopjacht zal vast wat concreets opleveren de komende uren/dagen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:26 schreef jigggy het volgende:
Best bijzonder dat we 0.0 weten van de shooter
Mensen van jou leeftijd zullen hem niet kennen. Iedereen die weleens door shorts scrolt op een van social media platformen zal hem ongetwijfeld wel eens voorbij hebben zien komen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zulke types interesseren de meeste mensen in Nederland geen hol. Ik had toevallig zijdelings wel eens een artikeltje gelezen in de Economist over die hele beweging en hij werd recentelijk nog geparodieerd in South Park, maar dat was het dan wel. En het gros van de Nederlanders leest niet of nauwelijks internationale media.
Waarom denk je dat dat is?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:26 schreef VEM2012 het volgende:
in Amerika lijken ze inmiddels alweer vergeten dat er drones naar Polen zijn gestuurd.
Ook geen manifesto ofzo wat tegenwoordig haast standaard is bij dit soort dingen. Ben erg benieuwd wie/wat hier achter zit.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:26 schreef jigggy het volgende:
Dat geldt hooguit voor een heel klein gedeelte dat naar politiek zoekt op zijn of haar socials.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mensen van jou leeftijd zullen hem niet kennen. Iedereen die weleens door shorts scrolt op een van social media platformen zal hem ongetwijfeld wel eens voorbij hebben zien komen.
Ik heb hem vorige week nog in debat gezien. Volgens mij bij Piers.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gok dat jij niet veel Mehdi Hasan voorbij ziet komen op je insta
Lijkt me dat dit de intentie is, zoveel mogelijk onder de radar blijven met deze zoektocht. Zo gauw ze 'm hebben wordt het bekend gemaakt.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:26 schreef jigggy het volgende:
De meesten kijken inderdaad naar domme kattenfilmpjes of dansjes of festivalsquote:Op donderdag 11 september 2025 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt hooguit voor een heel klein gedeelte dat naar politiek zoekt op zijn of haar socials.
Gezellig hè...quote:Op donderdag 11 september 2025 14:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij de vakantieman kon de selectief gekozen nederlandse toerist het land waar ze op vakantie waren ook niet aanwijzen..
Moet zeggen dat ik het wel heel professioneel vind overkomen deze keer. Het schot, hoe makkelijk hij is weggekomen etc.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De klopjacht zal vast wat concreets opleveren de komende uren/dagen.
Bij mij bestaat het eigenlijk alleen uit voetbalfilmpjes en memes. Walgelijke bubble.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De meesten kijken inderdaad naar domme kattenfilmpjes of dansjes of festivals
Types als Jordan Peterson en Tucker Carlsen zijn bekender hier en zelfs bij hun moet je al aardig je best doen om je bezig te houden met de VS om die personen te kennen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Men realiseert zich blijkbaar niet voldoende, gezien dit topic, dat je heel makkelijk in een bubbel komt en dan ook denkt dat iedereen hetzelfde ziet als jij.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij bestaat het eigenlijk alleen uit voetbalfilmpjes en memes. Walgelijke bubble.
Een scherpschutter uit het Amerikaanse leger denkt daar heel anders over volgens de Daily Mail.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het wel heel professioneel vind overkomen deze keer. Het schot, hoe makkelijk hij is weggekomen etc.
Nee, omdat Trump pro Putin is.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat de politiek daar nogal van de Next Most Important Thing is.
Dat bedoel ik ook steeds met bubbels. Het gros is helemaal niet politiek geïnteresseerd. Mensen die denken dat dit soort dingen voorbij komen in heel veel 'feeds' snappen niet hoezeer die zijn toegespitst op specifieke interesses.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt hooguit voor een heel klein gedeelte dat naar politiek zoekt op zijn of haar socials.
Peterson trekt ook in Europa volle zalen en je moet wel heel erg je best doen om in de Nederlandse pers nooit wat te lezen over Carlson, al is dat nu hij echt in Jensen modus is gegaan wel een stuk minder.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Types als Jordan Peterson en Tucker Carlsen zijn bekender hier en zelfs bij hun moet je al aardig je best doen om je bezig te houden met de VS om die personen te kennen.
Ja, dat is gewoon een onzinnige frame.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, omdat Trump pro Putin is.
Dat is niet waar, hè. We hebben geen idee wie het is, maar we weten wel dat het een extreem-linkse activist is.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:26 schreef jigggy het volgende:
Hoeft ook niet. Het zijn mensen die pretenderen het politieke debat te voeren tegen een ruimhartige vergoeding, die worden gevraagd op te staan voor het politieke debat en dat te eren middels stilte voor een slachtoffer van politiek geweld tegen het vrije woord.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt de plek om een of andere ‘opiniemaker’ uit de VS te eren.
Je overschat echt schromelijk hoe politiek geïnteresseerd de gemiddelde Nederlander (of Amerikaan) is. Daar hebben veel mensen die zelf de politiek wel actief volgen last van.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Peterson trekt ook in Europa volle zalen en je moet wel heel erg je best doen om in de Nederlandse pers nooit wat te lezen over Carlson, al is dat nu hij echt in Jensen modus is gegaan wel een stuk minder.
99% van de mensen vindt dat het niet zo gevoerd moet worden maar de 1% die bij de extremen (aan beide kanten) zitten proberen inderdaad zo te framen dat iedereen van overkant zo denkt.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je vindt dat het politiek debat met kogels gevoerd mag worden, dan werkt dat twee kanten op.
De ophef nadat er 2 democraten (dus door het volk gekozen vertegenwoordigerd) werden doodgeschoten valt in het niets bij de huidige fophef. Het lijkt vooral een tentoonstelling van rechts om te laten zien hoe zielig ze zijn en dat links het grote kwaad is.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het zijn mensen die pretenderen het politieke debat te voeren tegen een ruimhartige vergoeding, die worden gevraagd op te staan voor het politieke debat en dat te eren middels stilte voor een slachtoffer van politiek geweld tegen het vrije woord.
Als je vindt dat het politiek debat met kogels gevoerd mag worden, dan werkt dat twee kanten op. Er is echt een fundamenteel gebrek aan gelijkheid bij links, wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet is blijkbaar al te ingewikkeld concept voor de hogeropgeleide doch laaggeletterde elite.
Lijkt aardig goed voorbereid te zijn in ieder geval.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:26 schreef jigggy het volgende:
Nee hoor. De links liberale elite is zo overtuigd van het eigen heilige gelijk dan wel het hogere doel dat zij vinden dat geweld en staatsgeweld en de staat die politiek geweld selectief vervolgt wel mag. Of je nou de mond gesnoerd wordt door angst voor haatbaarden of antifa, of door censuur, partijveboden en arrestaties en huiszoekingen voor het chilling effect, een groot deel vindt het wel prima.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
99% van de mensen vindt dat het niet zo gevoerd moet worden maar de 1% die bij de extremen (aan beide kanten) zitten proberen inderdaad zo te framen dat iedereen van overkant zo denkt.
Evenement was ook publiekelijk bekend, dus dan is het voor een schutter al een heel stuk makkelijk om (ver) vantevoren een geschikte plek uit te zoekenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:46 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Lijkt aardig goed voorbereid te zijn in ieder geval.
Manifest kan bij de schutter thuis liggen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ook geen manifesto ofzo wat tegenwoordig haast standaard is bij dit soort dingen. Ben erg benieuwd wie/wat hier achter zit.
Volgens mij is er praktisch niemand die dat vindt.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je vindt dat het politiek debat met kogels gevoerd mag worden, dan werkt dat twee kanten op.
Dat is beangstigend, als een amateur dit al kan, zou ik als amerikaans politicus nergens meer binnen 500 yards van een gebouw een lezing gaan gevenquote:Op donderdag 11 september 2025 13:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Interessant. Volgens deze expert dus waarschijnlijk een redelijk getrainde amateur.
Zou zomaar waar kunnen zijn!!!!quote:Op donderdag 11 september 2025 13:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoorde net op TikTok dat Trump er waarschijnlijk zelf achter zit om de aandacht af te leiden van de Epstein files
Ik ben niet geïnteresseerd in het gewauwel van Asha ten Broeke en toch ken ik haar naam.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je overschat echt schromelijk hoe politiek geïnteresseerd de gemiddelde Nederlander (of Amerikaan) is. Daar hebben veel mensen die zelf de politiek wel actief volgen last van.
Kom jij eigenlijk wel eens onder de doorsnee Nederlander?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in het gewauwel van Asha ten Broeke en toch ken ik haar naam.
Vrouwenvoetbal interesseert mij niets en toch weet ik van diverse speelster (ook internationaal) dat ze bestaan.
Peterson wordt gewoon regelmatig genoemd in de krant (en de meeste mensen lezen een krant, al dan niet digitaal). Carlson ook.
Dat is iets anders dan dat je ook kijkt naar hen.
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk wel eens onder de doorsnee Nederlander?
Je woont niet meer in het buitenland?quote:
TikTok is voor Turken.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoorde net op TikTok dat Trump er waarschijnlijk zelf achter zit om de aandacht af te leiden van de Epstein files
Sorry hoor, maar ik zat zaterdag weer in zo'n kringgesprek en dan kan het gros in een gesprek over de aankomende verkiezingen net aan een paar lijsttrekkers opnoemen. Die hebben echt geen flauw benul wie dat soort Amerikaanse typetjes zijn hoor.quote:
Deels, maar ik heb jonge kinderen en mijn ex vrouw vindt het niet zo fijn als ik die permanent meeneem.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je woont niet meer in het buitenland?
Helder!quote:Op donderdag 11 september 2025 15:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Deels, maar ik heb jonge kinderen en mijn ex vrouw vindt het niet zo fijn als ik die permanent meeneem.
Het gros van de Nederlanders is meer bezig met B&B dan de Nederlandse politiek, laat staan de wereldpolitiek.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zat zaterdag weer in zo'n kringgesprek en dan kan het gros in een gesprek over de aankomende verkiezingen net aan een paar lijsttrekkers opnoemen. Die hebben echt geen flauw benul wie dat soort Amerikaanse typetjes zijn hoor.
Wilders kent iedereenquote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zat zaterdag weer in zo'n kringgesprek en dan kan het gros in een gesprek over de aankomende verkiezingen net aan een paar lijsttrekkers opnoemen. Die hebben echt geen flauw benul wie dat soort Amerikaanse typetjes zijn hoor.
Die directeur die eerst schreeuwt dat ze de dader hebben en wat later toch niet bleek te kloppen. Mensen die anderen goddelijk status geven door te liegen.quote:
Mensen als Wilders en Timmermans hebben wel grote naamsbekendheid inderdaad, maar het gros van de mensen kent waarschijnlijk de lijsttrekker van FvD niet.quote:
Wel genoten van de reünie gisteren.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het gros van de Nederlanders is meer bezig met B&B dan de Nederlandse politiek, laat staan de wereldpolitiek.
niemand hier had ooit van die gabber gehoord tot gisterenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, het betreft een feitelijke observatie.
Kati Piriquote:Op donderdag 11 september 2025 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen als Wilders en Timmermans hebben wel grote naamsbekendheid inderdaad, maar het gros van de mensen kent waarschijnlijk de lijsttrekker van FvD niet.
Nee.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:16 schreef Nober het volgende:
Is er al een nieuwe verdachte opgepakt?
Ah ja, dan moet die maar dood! Is ook zo. Helemaal vergeten. Gelukkig zijn Van Gogh en Fortuyn ook vermoord, zal de samenleving vast goed doen.quote:
Nee maar ze hebben goed beeld van hem schijnbaar, maar laten eerst hun eigen technieken er op los om hem te vinden.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:16 schreef Nober het volgende:
nee, ik heb gewoon al jaren een trump filter in mijn browser, en dat zorgt er ook voor dat het meeste nieuws over zijn onderknuppels uit beeld blijft.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel een bubble... Als je nooit van hem had gehoord zit je wel in een enorme bubble.
Nee, ze hebben videobeelden van dat ie campus op gaat en dak op gaat en dat ie wegvlucht, door een woonwijk. Ze hebben goede beelden van m maar delen die nog niet, omdat ze denken m zelf te kunnen vinden/pakken.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:16 schreef Nober het volgende:
Heb je als Feyenoorder ook zitten juichen toen Fortuyn vermoord werd?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Ah zo eentje die veel te laat geboren is voor een dergelijk gedachtengoed.
Vertel?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
Heel reddit gaat los dat het de Mossad was
Wat wil je hiermee zeggen? Dat hij rechtse conservatieve denkbeelden had? Want dat wisten we al.quote:
En daar vind je wat van in Schubbekutteveen?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar het onderste deel van het plaatje kijken. Voor een Congresslid in Minnesota werden de vlaggen niet halfstok gehangen, voor een idioot als dit figuur, met dergelijke uitspraken wel. Een beetje de Horst Wessel van Amerika, dus.
Wel twitterbots die oproepen tot geweld tegen democrats, ze zeggen niet eens liberals, en de vergelijking met de aanslag op de reichstag werd gemaakt om het te legitimeren.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:43 schreef Montagui het volgende:
Nog geen demonstraties? Geen rellen? Geen plunderingen? Geen pyromanen? Geen anarchie?
Vreemd.
U had iets anders verwacht?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Vind het bijzonder kwalijk dat de president zulke uitspraken doet, terwijl er nog niets bekend is over de dader en zijn motief.
Wel dit soort gezelligheid:quote:Op donderdag 11 september 2025 12:43 schreef Montagui het volgende:
Nog geen demonstraties? Geen rellen? Geen plunderingen? Geen pyromanen? Geen anarchie?
Vreemd.
Van een president eigenlijk wel, van Trump niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
U had iets anders verwacht?
In theorie kan het natuurlijk een ander zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
U had iets anders verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |