Nieuws van het niveau 'vandaag om 12.15 uur heeft FlippingCoin van het Fok forum een enorme keutel gedraaid' inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
volgens de letterlijke definitie is het gewoon nieuws, en dat was je stelling in de eerste plaats ook niet eens.
quote:Op donderdag 11 september 2025 13:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, jij kan livestreams kijken die parallel beelden van 19000 steden laten zien. Knap.
Maar goed, discussiėren op dit niveau is tijdverspilling, succes met je leven verder.
Dus in jouw hoofd zet je haar in het rijtje Hitler, Stalin etc. En dat vind je niet overdreven? Of hoe moet ik anders een monster van de ergste categorie lezen?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee, als ik wil schrijven wat ze wel is heb ik een ban, dus dit was mijn beschaafdste mening
Walgelijk respectloos tuig.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
De maskers vallen af.
https://x.com/i/status/1966086550984573275
Ze haten het debat en de democratie, ze nemen niet eens meer de moeite te huichelen zoals bij de vorige Charlie die werd geofferd op het altaar van het multiculturalisme. Het zijn vijanden van het vrije woord, vijanden van democratie en dus vijanden van het volk.
Wie is die kut die niet eens even het respect kan opbrengen en haar muil dichthouden?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
De maskers vallen af.
Ze haten het debat en de democratie, ze nemen niet eens meer de moeite te huichelen zoals bij de vorige Charlie die werd geofferd op het altaar van het multiculturalisme. Het zijn vijanden van het vrije woord, vijanden van democratie en dus vijanden van het volk.
nou dat lijkt mij weinig relevant, dat er een horde mensen hoopt dat er nog meer mensen doodgeschoten worden als reactie op deze aanslag heeft minimaal raakvlak met waarover het hier gaat, dat lijkt mij niet te ontkennenquote:Op donderdag 11 september 2025 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nieuws van het niveau 'vandaag om 12.15 uur heeft FlippingCoin van het Fok forum een enorme keutel gedraaid' inderdaad.
Wat een gelul. Ik snap best dat ze niet aan dit staaltje opportunistische politieke propaganda willen meewerken.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
De maskers vallen af.
Hoeveel is een horde precies? Die pak hem beet 20 van de Frontpage?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou dat lijkt mij weinig relevant, dat er een horde mensen hoopt dat er nog meer mensen doodgeschoten worden als reactie op deze aanslag heeft minimaal raakvlak met waarover het hier gaat, dat lijkt mij niet te ontkennen
Lijkt me ook niet echt de plek om een of andere ‘opiniemaker’ uit de VS te eren.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
De maskers vallen af.
quote:Op donderdag 11 september 2025 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
De maskers vallen af.
Zag je al die reptielen niet?quote:
Ik vind de conclusie dat men "erg" is helemaal niet zo gek, als je ziet dat men er extreem intolerante denkbeelden op nahoudt.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:53 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral treurig dat dit hele gebeuren maar weer duidelijk maakt dat niemand over z’n eigen schutting wil kijken en de buurman altijd erger is aan de andere kant van die zelf opgetrokken schuttingen.
Zelfs in voetbalstadions lukt het om mensen 1 minuut hun muil te laten houden. En daar zitten aardig wat Tokkies tussen.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:43 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik snap best dat ze niet aan dit staaltje opportunistische politieke propaganda willen meewerken.
Een horde is nou net niet een precies aantal.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Hoeveel is een horde precies? Die pak hem beet 20 van de Frontpage?
Daar doen ze het meestal wel voor iemand die op zijn minst voor die club relevant is geweestquote:Op donderdag 11 september 2025 13:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelfs in voetbalstadions lukt het om mensen 1 minuut hun muil te laten houden. En daar zitten aardig wat Tokkies tussen.
Dus die kut is nog onfatsoenlijker. En jij verdedigt het ook nog.
Die zijn zelfs nog stil als er een icoon van de tegenpartij is overleden.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelfs in voetbalstadions lukt het om mensen 1 minuut hun muil te laten houden. En daar zitten aardig wat Tokkies tussen.
Dus die kut is nog onfatsoenlijker. En jij verdedigt het ook nog.
Misschien niet. Dan nog is er gewoon doorheen gaan praten onfatsoenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt de plek om een of andere ‘opiniemaker’ uit de VS te eren.
quote:Op donderdag 11 september 2025 13:43 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik snap best dat ze niet aan dit staaltje opportunistische politieke propaganda willen meewerken.
Ook de uitsupporters lukt het om hun muil te houden.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar doen ze het meestal wel voor iemand die op zijn minst voor die club relevant is geweest
Haha - AI gevraagd en horde is een mening zegt hij!quote:Op donderdag 11 september 2025 13:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een horde is nou net niet een precies aantal.
Het zegt verder weinig. Als je serieuze media zoals de economist leest, dan halen ze gewoon onderzoeken in waarin het gros van de Amerikaanse bevolking politiek geweld verafschuwt en dat er aan beide kanten van hun politieke spectrum zo ongeveer 5% politiek geweld tegen 'de ander' goedkeurt. Dat is relevantere informatie dan 'hier random twotteraars zeggen wat'.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou dat lijkt mij weinig relevant, dat er een horde mensen hoopt dat er nog meer mensen doodgeschoten worden als reactie op deze aanslag heeft minimaal raakvlak met waarover het hier gaat, dat lijkt mij niet te ontkennen
Genoeg voorbeelden van nietquote:Op donderdag 11 september 2025 13:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook de uitsupporters lukt het om hun muil te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |