Nou ik heb gezegd dat geweld vrijwel altijd van links komt. Jij kwam daarop met dit lijstje, dus ik neem aan dat dat voorbeelden waren van rechts geweld. Je mag het uiteraard uitleggen als je dat niet bedoelde.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ze rechts waren?
Vind je dit zelf nou ook niet een beetje overdrevenquote:Op donderdag 11 september 2025 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is een monster van de ergste categorie
"Nu"?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:29 schreef Momo het volgende:
Krijgen we nu bij elke groot incident de meest domme takes op social media te zien?
Ik dacht dat geweld altijd van allochtonen kwam.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:30 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou ik heb gezegd dat geweld vrijwel altijd van links komt. Jij kwam daarop met dit lijstje, dus ik neem aan dat dat voorbeelden waren van rechts geweld. Je mag het uiteraard uitleggen als je dat niet bedoelde.
ja precies, en die livestreams die lieten zien dat in alle steden in de VS het een grote chaos was? Nee he.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Live streams gevolgd. Veel live streams.
Veel gezien ook.![]()
Dingen die het nieuws niet uitzend omdat het niet goed uitkomt.
Dus niks social media verhaaltjes.
Ik zou het haast demoniseren willen noemen owwacht.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je dit zelf nou ook niet een beetje overdreven
Enkel bij incidenten in de juiste Danny-hoek.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:29 schreef Momo het volgende:
Krijgen we nu bij elke groot incident de meest domme takes op social media te zien?
quote:Op donderdag 11 september 2025 13:25 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/ongehoordnedtv/status/1966090094651072673
Dat is ander geweld. Linksextremisten plegen ideologische aanslagen, maar dat zijn vaak autochtonen van het type Volkert. Intelligent, berekenend. Allochtonen doen eerder aan dom en impulsief geweld. Berovingen, zinloos geweld, verkrachtingen.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht dat geweld altijd van allochtonen kwam.
Ik bedoel dat het niet ineens nu is maar altijd al.quote:
Welja joh, ben je wel lekker in je kokosnoot? Misschien even luisteren naar wat Kaag WEL gezegd heeft. Dit soort onzinnige gefabriceerde haatframes leiden nou juist tot een giftig klimaat waarin bepaalde gekkies denken dat het gerechtvaardigd is om mensen te bedreigen.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://x.com/sandersasse(...)Ox9HFkjwsJk6oIzKuB1A
Zo doet Kaag dat dus, de moord misbruiken om de vrijheid van meningsuiting te kunnen verbieden, want woorden doen ertoe
Het is een monster van de ergste categorie
Nee, als ik wil schrijven wat ze wel is heb ik een ban, dus dit was mijn beschaafdste meningquote:Op donderdag 11 september 2025 13:30 schreef over_hedge het volgende:
Vind je dit zelf nou ook niet een beetje overdreven
Het lijkt mij nou niet zo handig om haar woorden te gaan vertalen in de meest negatieve zin.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
ja precies, en die livestreams die lieten zien dat in alle steden in de VS het een grote chaos was? Nee he.
Een boze ex.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:33 schreef Momo het volgende:
En ze hebben nog niet eens de dader te pakken, wie weet wat voor een redenering daar achter mag zitten.
Ah, jij kan livestreams kijken die parallel beelden van 19000 steden laten zien. Knap.quote:
volgens de letterlijke definitie is het gewoon nieuws, en dat was je stelling in de eerste plaats ook niet eens.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat we voor dat soort hersendooie media ook geen artikelen in kranten hadden waarin een journalist neerpende wat voor controversieels willekeurige bezoekers zeiden. Dat is geen nieuws. Het is in de sporthoek ook treurig met al die blogjes die 'artikelen' produceren waarin er zogenaamd controverse is omdat er 3 Twitteraars iets zeggen. Bovendien vind je op dat soort platformen vooral de meest extreme schreeuwlelijken voor wat betreft dat soort onderwerpen. Dus nee, geen nieuws.
Nee. Dus laat iedereen hier eens snel weer bij zinnen komen en dit zien als een mooi moment om te depolariseren.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:31 schreef Momo het volgende:
[ x ]
In Rusland en China zouden ze vast niet erg vinden als dit soort dingen verder escaleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |