Het grote merendeel hoorde gisteravond pas voor het eerst zijn naam johquote:Op donderdag 11 september 2025 14:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel een bubble... Als je nooit van hem had gehoord zit je wel in een enorme bubble.
Opgezocht en het antwoord is dus: ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Is er toen in het Europese parlement een minuut stilte gehouden voor die man?
Ik herkende hem alleen omdat hij wel eens in mijn insta-feed voorbij kwam. Wel een vermakelijke kerel met vaak sterke argumenten.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het grote merendeel hoorde gisteravond pas voor het eerst zijn naam joh
Misschien die Italiaanse Antifa die uit een Hongaarse gevangenis moest worden vrijgelaten nadat ze verkozen was, ze had met een hamer ingeslagen op het hoofd van iemand met een andere mening.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wie is die kut die niet eens even het respect kan opbrengen en haar muil dichthouden?
Ik lees het ja, net zo onzinnig dus.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Opgezocht en het antwoord is dus: ja.
Zoals: "Als mijn dochter van 10 verkracht wordt zal ze het kind in haar ter wereld moeten brengen en is abortus geen optie"?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik herkende hem alleen omdat hij wel eens in mijn insta-feed voorbij kwam. Wel een vermakelijke kerel met vaak sterke argumenten.
En die mensen weten b.v. wie Newsom is? De onkunde van de gemiddelde Europeaan als het gaat om de VS is net iets minder dan die in de VS ter zake van Europa, maar dat is dan ook vooral omdat de gemiddelde Amerikaan ijskoud kan denken dat Brussel ergens in het Midden-Oosten ligt als ze het op de kaart aan moeten wijzen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zulke types interesseren de meeste mensen in Nederland geen hol. Ik had toevallig zijdelings wel eens een artikeltje gelezen in de Economist over die hele beweging en hij werd recentelijk nog geparodieerd in South Park, maar dat was het dan wel. En het gros van de Nederlanders leest niet of nauwelijks internationale media.
Nee joh, het is makkelijk scoren over de rug van een dode Amerikaanse influencer, en ieder staat het vrij om daar zijn afschuw over uit te spreken en zijn medeleven te betuigen, maar eisen dat ie in het EP herdacht wordt en dan verontwaardigd doen als je politieke opponenten daar niet aan mee willen werken is zuiver opportunisme en ik ben bang ook niet oprecht.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:48 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
ik neem toch even aan dat je trollt.
Nee dat weten ze ook niet, dat is precies het punt.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En die mensen weten b.v. wie Newsom is? De onkunde van de gemiddelde Europeaan als het gaat om de VS is net iets minder dan die in de VS ter zake van Europa, maar dat is dan ook vooral omdat de gemiddelde Amerikaan ijskoud kan denken dat Brussel ergens in het Midden-Oosten ligt als ze het op de kaart aan moeten wijzen.
Zijn naam... ok. Maar nog nooit iets voorbij zien gekomen van hem, dat is best knap. Of je het dan ook registreert is een tweede.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het grote merendeel hoorde gisteravond pas voor het eerst zijn naam joh
Het boeit allemaal niks, iedereen gaat gewoon weer over tot de orde van de dag buiten de VS. Laat ze daar lekker in hun sop gaar koken.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En die mensen weten b.v. wie Newsom is? De onkunde van de gemiddelde Europeaan als het gaat om de VS is net iets minder dan die in de VS ter zake van Europa, maar dat is dan ook vooral omdat de gemiddelde Amerikaan ijskoud kan denken dat Brussel ergens in het Midden-Oosten ligt als ze het op de kaart aan moeten wijzen.
Ik kende hem vooral van wat shorts dat hij werd afgemaakt door die liberale tegenpool van hem, Dean Withersquote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik herkende hem alleen omdat hij wel eens in mijn insta-feed voorbij kwam. Wel een vermakelijke kerel met vaak sterke argumenten.
Dat valt dus best tegen, onderschat de rabbitholes niet. Gok dat jij niet veel Mehdi Hasan voorbij ziet komen op je instaquote:Op donderdag 11 september 2025 14:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn naam... ok. Maar nog nooit iets voorbij zien gekomen van hem, dat is best knap. Of je het dan ook registreert is een tweede.
Hoe dan ook: hij was zeer bekend en invloedrijk. Niet zomaar een influencer. Want influencers zijn er velen en die hebben zelden iets anders te melden dan 'look at me, I'm an attention whore (m/v)'.
Maar niemand die het toen in zijn of haar botte kop haalde om er doorheen te gaan praten.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik lees het ja, net zo onzinnig dus.
Wat een treurige vertoning. 'De minuut stilte speciaal voor X en TikTok.'quote:Op donderdag 11 september 2025 13:43 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik snap best dat ze niet aan dit staaltje opportunistische politieke propaganda willen meewerken.
Hij was een reli gekkie. Maar zodra hij rationeel kon oordelen over een onderwerp had hij weldegelijk sterke argumenten.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zoals: "Als mijn dochter van 10 verkracht wordt zal ze het kind in haar ter wereld moeten brengen en is abortus geen optie"?
Bij de vakantieman kon de selectief gekozen nederlandse toerist het land waar ze op vakantie waren ook niet aanwijzen..quote:Op donderdag 11 september 2025 14:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is niet alsof de politiek in Amerika geen invloed heeft op Europa. Voorbeeld: in Amerika lijken ze inmiddels alweer vergeten dat er drones naar Polen zijn gestuurd.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het boeit allemaal niks, iedereen gaat gewoon weer over tot de orde van de dag buiten de VS. Laat ze daar lekker in hun sop gaar koken.
De klopjacht zal vast wat concreets opleveren de komende uren/dagen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:26 schreef jigggy het volgende:
Best bijzonder dat we 0.0 weten van de shooter
Mensen van jou leeftijd zullen hem niet kennen. Iedereen die weleens door shorts scrolt op een van social media platformen zal hem ongetwijfeld wel eens voorbij hebben zien komen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zulke types interesseren de meeste mensen in Nederland geen hol. Ik had toevallig zijdelings wel eens een artikeltje gelezen in de Economist over die hele beweging en hij werd recentelijk nog geparodieerd in South Park, maar dat was het dan wel. En het gros van de Nederlanders leest niet of nauwelijks internationale media.
Waarom denk je dat dat is?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:26 schreef VEM2012 het volgende:
in Amerika lijken ze inmiddels alweer vergeten dat er drones naar Polen zijn gestuurd.
Ook geen manifesto ofzo wat tegenwoordig haast standaard is bij dit soort dingen. Ben erg benieuwd wie/wat hier achter zit.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:26 schreef jigggy het volgende:
Best bijzonder dat we 0.0 weten van de shooter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |