Volgens mij is er praktisch niemand die dat vindt.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je vindt dat het politiek debat met kogels gevoerd mag worden, dan werkt dat twee kanten op.
Dat is beangstigend, als een amateur dit al kan, zou ik als amerikaans politicus nergens meer binnen 500 yards van een gebouw een lezing gaan gevenquote:Op donderdag 11 september 2025 13:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Interessant. Volgens deze expert dus waarschijnlijk een redelijk getrainde amateur.
Zou zomaar waar kunnen zijn!!!!quote:Op donderdag 11 september 2025 13:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoorde net op TikTok dat Trump er waarschijnlijk zelf achter zit om de aandacht af te leiden van de Epstein files
Ik ben niet geïnteresseerd in het gewauwel van Asha ten Broeke en toch ken ik haar naam.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je overschat echt schromelijk hoe politiek geïnteresseerd de gemiddelde Nederlander (of Amerikaan) is. Daar hebben veel mensen die zelf de politiek wel actief volgen last van.
Kom jij eigenlijk wel eens onder de doorsnee Nederlander?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in het gewauwel van Asha ten Broeke en toch ken ik haar naam.
Vrouwenvoetbal interesseert mij niets en toch weet ik van diverse speelster (ook internationaal) dat ze bestaan.
Peterson wordt gewoon regelmatig genoemd in de krant (en de meeste mensen lezen een krant, al dan niet digitaal). Carlson ook.
Dat is iets anders dan dat je ook kijkt naar hen.
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk wel eens onder de doorsnee Nederlander?
Je woont niet meer in het buitenland?quote:
TikTok is voor Turken.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoorde net op TikTok dat Trump er waarschijnlijk zelf achter zit om de aandacht af te leiden van de Epstein files
Sorry hoor, maar ik zat zaterdag weer in zo'n kringgesprek en dan kan het gros in een gesprek over de aankomende verkiezingen net aan een paar lijsttrekkers opnoemen. Die hebben echt geen flauw benul wie dat soort Amerikaanse typetjes zijn hoor.quote:
Deels, maar ik heb jonge kinderen en mijn ex vrouw vindt het niet zo fijn als ik die permanent meeneem.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je woont niet meer in het buitenland?
Helder!quote:Op donderdag 11 september 2025 15:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Deels, maar ik heb jonge kinderen en mijn ex vrouw vindt het niet zo fijn als ik die permanent meeneem.
Het gros van de Nederlanders is meer bezig met B&B dan de Nederlandse politiek, laat staan de wereldpolitiek.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zat zaterdag weer in zo'n kringgesprek en dan kan het gros in een gesprek over de aankomende verkiezingen net aan een paar lijsttrekkers opnoemen. Die hebben echt geen flauw benul wie dat soort Amerikaanse typetjes zijn hoor.
Wilders kent iedereenquote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zat zaterdag weer in zo'n kringgesprek en dan kan het gros in een gesprek over de aankomende verkiezingen net aan een paar lijsttrekkers opnoemen. Die hebben echt geen flauw benul wie dat soort Amerikaanse typetjes zijn hoor.
Die directeur die eerst schreeuwt dat ze de dader hebben en wat later toch niet bleek te kloppen. Mensen die anderen goddelijk status geven door te liegen.quote:
Mensen als Wilders en Timmermans hebben wel grote naamsbekendheid inderdaad, maar het gros van de mensen kent waarschijnlijk de lijsttrekker van FvD niet.quote:
Wel genoten van de reünie gisteren.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het gros van de Nederlanders is meer bezig met B&B dan de Nederlandse politiek, laat staan de wereldpolitiek.
niemand hier had ooit van die gabber gehoord tot gisterenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, het betreft een feitelijke observatie.
Kati Piriquote:Op donderdag 11 september 2025 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen als Wilders en Timmermans hebben wel grote naamsbekendheid inderdaad, maar het gros van de mensen kent waarschijnlijk de lijsttrekker van FvD niet.
Nee.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:16 schreef Nober het volgende:
Is er al een nieuwe verdachte opgepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |