SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja, dan werkt ie er maar voorquote:Op maandag 8 september 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo niet? Die jongen snakt naar zijn boshuisje
heb je nog een uur tijd om een alternatieve route te vindenquote:Op maandag 8 september 2025 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ongeluk gebeurd op de route naar huis. Nou, ze hebben nog een uur om dat op te lossen.
Hee, jij hier?quote:
Sorry, heb geen 945.000,- ergens liggen...quote:Op maandag 8 september 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)zoomweg-16/43038065/
Deze mag ook, is iets dichterbij werk en zijn favoriete stukje losloopbos
Mogen jullie allemaal blijven logeren. Wel een voor een.
Dat probleem hoor ik vaker in mijn omgevingquote:Op maandag 8 september 2025 15:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Sorry, heb geen 945.000,- ergens liggen...
Ja, ik zie dat die route ook vast loopt intussen.quote:Op maandag 8 september 2025 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je nog een uur tijd om een alternatieve route te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 8 september 2025 15:33 schreef Ama het volgende:
Zo Hedwig kan vanaf morgen droog schuilen als ik er niet ben want de achterdeur kan in de herfst en winter niet open blijven.Met dakgoot, wat wil je nog meer. Moet je dan ook nog een stukje riolering aanleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
Ik zie gaatjes dus stroom er wel uit.quote:Op maandag 8 september 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Met dakgoot, wat wil je nog meer. Moet je dan ook nog een stukje riolering aanleggen?
quote:Op maandag 8 september 2025 15:33 schreef Ama het volgende:
Zo Hedwig kan vanaf morgen droog schuilen als ik er niet ben want de achterdeur kan in de herfst en winter niet open blijven.Ik wilde scrollen naar de andere foto's in je plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Huh?quote:Op maandag 8 september 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde scrollen naar de andere foto's in je plaatje.![]()
Ongekendquote:
Er staan toch van die puntjes onder dat er meerdere foto's zijn.quote:
Wel over nagedacht dus. Overstromende dakgoten is nooit goed...quote:Op maandag 8 september 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie gaatjes dus stroom er wel uit.
Ik klikte op 3D weergave...quote:Op maandag 8 september 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde scrollen naar de andere foto's in je plaatje.![]()
En werkte dat?quote:Op maandag 8 september 2025 15:39 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik klikte op 3D weergave...
jaquote:Op maandag 8 september 2025 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mogen we eerder vandaag?
Rookie number that.quote:Op maandag 8 september 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog 32 games in mijn wishlist staan op Steam.
Heb net de airco aangezet. gisteren bed verschoont. Vandaag benen geschoren. 1 dag te laat maar voor een keer is dat niet zo ergquote:
Pas geleden ook nog een aantal verwijderd.quote:Op maandag 8 september 2025 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rookie number that.
63
Maar dan heb je niet de ervaring van verse benen in combinatie met een vers bedje.quote:Op maandag 8 september 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb net de airco aangezet. gisteren bed verschoont. Vandaag benen geschoren. 1 dag te laat maar voor een keer is dat niet zo erg
Laatst ook flink ingeslagen daar.quote:Op maandag 8 september 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Ik moet mijn wishlist nog even aanvullen met de nieuwste spulletjes van Dille & Kamille
Niet klagen dat je dan vannacht niet meer kan slapenquote:
ja 1 dag vertragingquote:Op maandag 8 september 2025 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet de ervaring van verse benen in combinatie met een vers bedje.
Even kwiwi-hulplijn inschakelen.quote:Op maandag 8 september 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer even een uurtje martelen met Excel achter de rug. Draaitabellen zijn dan weer zo'n niche die ik gewoon niet vaak genoeg gebruik om er echt handig mee te zijn.
Kost dat?quote:Op maandag 8 september 2025 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even kwiwi-hulplijn inschakelen.
Oh lol jaquote:Op maandag 8 september 2025 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staan toch van die puntjes onder dat er meerdere foto's zijn.
Hoornaar?quote:Op maandag 8 september 2025 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was een groot insect.![]()
Probeerde door het glas heen te gaan. Leek op een bij/wesp van zeker 6 cm.
Die hadden wij laatst in het fietskratje zitten, Ambar in paniek.quote:
Ja, snap ik wel. Was echt een flink beest.quote:Op maandag 8 september 2025 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hadden wij laatst in het fietskratje zitten, Ambar in paniek.
quote:Op maandag 8 september 2025 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grote ravage nog op weg naar huis. Ongeluk met een caravan.
Volgens mij had ik die rechter een paar jaar terug in zo'n zelfgemaakte wespenval zitten, die vloog bijna weg met dat ding.quote:
Vliegt altijd met zijn pootje omhoogquote:
Zonde. De Eurpese versie is niet zo heel erg vervelend, als je ze met rust laat. Hebben ze hier ook regelmatig rondvliegen en eigenlijk nooit last van gehad. Wespen daarentegen...quote:Op maandag 8 september 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die rechter een paar jaar terug in zo'n zelfgemaakte wespenval zitten, die vloog bijna weg met dat ding.
Wesp = cunt with wings.quote:Op maandag 8 september 2025 16:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zonde. De Eurpese versie is niet zo heel erg vervelend, als je ze met rust laat. Hebben ze hier ook regelmatig rondvliegen en eigenlijk nooit last van gehad. Wespen daarentegen...
Ik heb hem na drie dagen laten gaan, ik vond het echt zielig.quote:Op maandag 8 september 2025 16:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zonde. De Eurpese versie is niet zo heel erg vervelend, als je ze met rust laat. Hebben ze hier ook regelmatig rondvliegen en eigenlijk nooit last van gehad. Wespen daarentegen...
Waarom heb je een hekel aan kutten?quote:Op maandag 8 september 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wesp = cunt with wings.
Maar jij bent een enorme dierenvriend.quote:Op maandag 8 september 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem na drie dagen laten gaan, ik vond het echt zielig.
quote:Op maandag 8 september 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vliegt altijd met zijn pootje omhoog
Je zegt het alsof het iets ergs is.quote:Op maandag 8 september 2025 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar jij bent een enorme dierenvriend.
Jup, kunnen heel vervelend zijn en mijn partner is er allergisch voor. Als ze irritant gaan lopen doen dan is de kans groot dat dat de laatste keer is...quote:Op maandag 8 september 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wesp = cunt with wings.
Moeten ze maar niet in m'n drinken duiken.quote:Op maandag 8 september 2025 16:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, kunnen heel vervelend zijn en mijn partner is er allergisch voor. Als ze irritant gaan lopen doen dan is de kans groot dat dat de laatste keer is...
Staat in Duitsland trouwens hoge boete op het slopen van wespen. Kun je zo een boete van 65.000 euro oplopen.
Zeldzame wespen, de gewone Duitse wesp valt daar niet onderquote:Op maandag 8 september 2025 16:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, kunnen heel vervelend zijn en mijn partner is er allergisch voor. Als ze irritant gaan lopen doen dan is de kans groot dat dat de laatste keer is...
Staat in Duitsland trouwens hoge boete op het slopen van wespen. Kun je zo een boete van 65.000 euro oplopen.
In het Latijn is het de Germaanse wesp.quote:
Het is gewoon de beste wesp, de uber wespquote:Op maandag 8 september 2025 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het Latijn is het de Germaanse wesp.
Van mij hoeven er helemaal geen wespen te zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is gewoon de beste wesp, de uber wesp
De natuur heeft ook behoefte aan SS'ersquote:Op maandag 8 september 2025 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mij hoeven er helemaal geen wespen te zijn.
Komt ie aanrijden in z'n autootje.quote:Op maandag 8 september 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is gewoon de beste wesp, de uber wesp
Ik dacht alle wespen gezien die in Duitsland blijkbaar een beschermde status hebben...quote:Op maandag 8 september 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeldzame wespen, de gewone Duitse wesp valt daar niet onder
Vind ik ook.quote:Op maandag 8 september 2025 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet in m'n drinken duiken.
Ik dacht van niet. Ik dacht dat de gewone wesp er niet onder viel. Dat is namelijk ook niet houdbaar, want het kan een plaagdier zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 16:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik dacht alle wespen gezien die in Duitsland blijkbaar een beschermde status hebben...
Volgens AI:quote:Op maandag 8 september 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht van niet. Ik dacht dat de gewone wesp er niet onder viel. Dat is namelijk ook niet houdbaar, want het kan een plaagdier zijn.
Nee, helemaal niet. Want je caafs en zoquote:Op maandag 8 september 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het iets ergs is.
Nou nou.quote:Op maandag 8 september 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De natuur heeft ook behoefte aan SS'ers
Ja, dat wordt geen gezellig terrasje meer pakken daar.quote:
En de pretparkenquote:Op maandag 8 september 2025 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wordt geen gezellig terrasje meer pakken daar.
Oh ja.quote:
Ik las dat er een vieze meneer was opgepakt in Wageningen die vrouwen wilde aanranden in de busquote:
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 8 september 2025 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dit jaar eigenlijk weinig wespen gezien gelukkig. Een paar jaar geleden had ik er heel veel in m'n aardbeienplanten zitten, die vraten die aardbeien ook op, heel irritant. Maar blijkbaar is de buurvrouw er allergisch voor dus toen heb ik die vallen er maar neergezet.
Ik ook weinig. Als op 1 hand te tellen.quote:Op maandag 8 september 2025 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dit jaar eigenlijk weinig wespen gezien gelukkig. Een paar jaar geleden had ik er heel veel in m'n aardbeienplanten zitten, die vraten die aardbeien ook op, heel irritant. Maar blijkbaar is de buurvrouw er allergisch voor dus toen heb ik die vallen er maar neergezet.
quote:Bij bewoners van een appartementencomplex in het Duitse Beieren werd meerdere keren midden in de nacht aangebeld. Toen ze de politie onderzoek lieten doen, kwamen ze erachter dat het geen grappenmaker was, maar een naaktslak.
De bewoners dachten eerst dat het om belletje lellen (of belletje trekken), een bekend grapje onder jongeren, ging. Vaak belt iemand dan aan om vervolgens weg te rennen voordat de deur opengaat.
Ze konden niemand betrappen bij de deur en ook de bewegingssensor kon de bewoners niet helpen. De bewoners waren ongerust en schakelden de politie in.
Samen met de politie ontdekten de bewoners dat er een naaktslak over het deurbelpaneel kroop. "Je kon zelfs het slijmspoor zien dat hij had achtergelaten", vertelt de dertigjarige Lisa aan het Duitse BILD.
In een verklaring meldt de politie dat ze de slak hebben "aangesproken op zijn gedrag, hem hebben gewezen op het respecteren van grenzen" en hem uiteindelijk hebben uitgezet op een grasveldje.
Gadverdammequote:
jup, we hebben al een hoeraatje voor de buschauffeur gedaanquote:Op maandag 8 september 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dat er een vieze meneer was opgepakt in Wageningen die vrouwen wilde aanranden in de bus
Jups.quote:Op maandag 8 september 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dat er een vieze meneer was opgepakt in Wageningen die vrouwen wilde aanranden in de bus
Ik had laatst nog meer naaktslakkennieuws maar dat heb ik je bewust niet verteld. Goed van mij he?quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst nog meer naaktslakkennieuws maar dat heb ik je bewust niet verteld. Goed van mij he?
Dat ik tegenwoordig bij dit soort meldingen nog steeds denk oh misschien delen ze iets leuks met mij.quote:Recce heeft je zojuist genoemd in topic "General Chat / [KSC #19227] Sponsor Ambar zijn droomhuis!"
Dat ging over die oprukkende reuzennaaktslak hè?quote:Op maandag 8 september 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst nog meer naaktslakkennieuws maar dat heb ik je bewust niet verteld. Goed van mij he?
Dan bestel ik meteen een nieuwe.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je even controleren of er geen slijmsporen rond jouw bel zitten.
Rot een eind op.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ging over die oprukkende reuzennaaktslak hè?
Wat naïef.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ik tegenwoordig bij dit soort meldingen nog steeds denk oh misschien delen ze iets leuks met mij.Ik had beter moeten weten,
Nee over een naaktslak die ik zag liggen en dat er maden uit kropen, was eigenlijk bijster intressant.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel zielig voor de naaktslak.quote:Op maandag 8 september 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee over een naaktslak die ik zag liggen en dat er maden uit kropen, was eigenlijk bijster intressant.
*zout inslaat*quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
neujquote:Op maandag 8 september 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Wassen jullie donkere nieuwe spijkerbroeken eerst met azijn ofzo?
Ik kwam kijken of iemand deze al met @Ama had gedeeldquote:
Somsquote:Op maandag 8 september 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Wassen jullie donkere nieuwe spijkerbroeken eerst met azijn ofzo?
Durf hier straks in de herfst niet meer te kijken.quote:Op maandag 8 september 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam kijken of iemand deze al met @:ama had gedeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Klinkt als een horrorfilm.quote:Op maandag 8 september 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Durf hier straks in de herfst niet meer te kijken.
quote:Op maandag 8 september 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips @:inieminimuis Foto van de dag van mijn brandplek. Die rode vlek is weg maar nu is de plek zelf helemaal rood.net andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ieniminimuisOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
@:cherrylips @:ieniminimuis Foto van de dag van mijn brandplek. Die rode vlek is weg maar nu is de plek zelf helemaal rood.Ik had dat eens op m'n hand, ook van de oven want ik ben een dom wicht. Dat heeft ook een tijd vocht lopen oozen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Bah. Heuplast. 4335 stappies it is.quote:
@:cherrylips @:ieniminimuis Foto van de dag van mijn brandplek. Die rode vlek is weg maar nu is de plek zelf helemaal rood.Ziet er prima uit. Zo'n plek had ik ook een keer toen ik me brandde aan de rand van de oven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
quote:Op maandag 8 september 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Quiche uit de oven, bananenbrood in de oven
Lasagne in de ovenquote:Op maandag 8 september 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
Quiche uit de oven, bananenbrood in de oven
Er is hier nog geen vocht uitgekomen?quote:Op maandag 8 september 2025 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Dat heeft ook een tijd vocht lopen oozen enzo
Ach vlak eronder heb ik ook die litteken van toen ze vorig jaar mijn arm open gingen maken..quote:Op maandag 8 september 2025 18:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Wel mooi litteken aan overgehouden trouwens...
O ja doet me eraan denken dat ik zo'n snijder voor de kitchenaid wilde bestellen, die groenten in lange dunne repen snijdt. Voor lasagne met groente 'bladen'quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me eraan denken dat ik zo'n snijder voor de kitchenaid wilde bestellen, die groenten in lange dunne repen snijdt. Voor lasagne met groente 'bladen'
Zo’n pastaroller? Ik heb de foodprocessor, die gebruik ik echt noooooooitquote:Op maandag 8 september 2025 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja doet me eraan denken dat ik zo'n snijder voor de kitchenaid wilde bestellen, die groenten in lange dunne repen snijdt. Voor lasagne met groente 'bladen'
Nee zo'n ding:quote:Op maandag 8 september 2025 18:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n pastaroller? Ik heb de foodprocessor, die gebruik ik echt noooooooit
Correctie, het is de slowjuicer.
Slowjuicer zou ik ook niet gebruiken denk ik, zo'n gedoe om schoon te makenquote:Op maandag 8 september 2025 18:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n pastaroller? Ik heb de foodprocessor, die gebruik ik echt noooooooit
Correctie, het is de slowjuicer.
ik had vroeger zo'n keukenmachine, wat een gekut met schoonmaken. Allemaal losse onderdelen en bakjes.quote:Op maandag 8 september 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slowjuicer zou ik ook niet gebruiken denk ik, zo'n gedoe om schoon te maken
O ja dat ken ik nog van thuis vroeger. M'n moeder gebruikte het alsnog vaak. Heb nu iets dat op de staafmixer past om dingen heel klein te snijden.quote:Op maandag 8 september 2025 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had vroeger zo'n keukenmachine, wat een gekut met schoonmaken. Allemaal losse onderdelen en bakjes.
Iedereen moet een turbojoekser hebbenquote:Op maandag 8 september 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Heb nu iets dat op de staafmixer past om dingen heel klein te snijden.
Het is ook vooral dat. Net is zo’n gedoe om dat elke keer schoon te maken. Die ijsmaker wil ik ook wel! Ik heb ook een ninja creamy overwogen maar dan heb ik weer een apparaat en ik ben al dik zatquote:Op maandag 8 september 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slowjuicer zou ik ook niet gebruiken denk ik, zo'n gedoe om schoon te maken
Dit is een electrische turbojoekserquote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen moet een turbojoekser hebben
Mehquote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een electrische turbojoekser
Ik heb zo’n tefal chopper. Vandaag nog gebruikt!quote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is ook vooral dat. Net is zo’n gedoe om dat elke keer schoon te maken. Die ijsmaker wil ik ook wel! Ik heb ook een ninja creamy overwogen maar dan heb ik weer een apparaat en ik ben al dik zat
Wel lekkerquote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dacht precies hetzelfdeGa niet nóg een apparaat aanschaffen. Kan ook beter geen ijs eten, maar ja als ik het dan eens wil, dan liever zelf maken
De enige echtequote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo’n tefal chopper. Vandaag nog gebruikt!
Hedwig: "Hmmm..."quote:Op maandag 8 september 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
Wel beetje irritant dat ik 24 uur (sinds 14:00) niks op mijn salontafel mag zetten.
Die heb ik ookquote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja jouw plafond hangt natuurlijk helemaal vol met vleeshaken.quote:Op maandag 8 september 2025 19:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tafel gewoon aan het plafond hangen, niets aan 't handje.
Ik las dat @ESF1Gamer wordt gebarbecuedquote:Op maandag 8 september 2025 19:03 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer er wordt weer lekker gebarbecued
Tuurlijk. Vlees moet je drogen, gaat het langer mee.quote:Op maandag 8 september 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja jouw plafond hangt natuurlijk helemaal vol met vleeshaken.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 8 september 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat @:esf1gamer wordt gebarbecued
Sow.quote:Op maandag 8 september 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat @:esf1gamer wordt gebarbecued
Meestal gaat ze er alleen op als er spullen op liggen omdat ze dat wil pakken.quote:
Misschien ook maar goed dat laatstequote:Op maandag 8 september 2025 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat er bij mijn opa vroeger ook veel vleeshaken hingen. Heb hem echter nooit gekend
HookedSadismquote:Op maandag 8 september 2025 19:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En nee, heb niets met vleeshaken. Kick ook niet op pijn, staat niet voor niets euphoria in mijn naam
Word jij ook gebarbecued?quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 19:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Misschien ook maar goed dat laatste
Ik ook niet en mijn opa was slager, dus vandaar dat ik denk dat hij ze wel had hangen...quote:Op maandag 8 september 2025 19:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
En nee, heb niets met vleeshaken. Kick ook niet op pijn, staat niet voor niets euphoria in mijn naam
Vleesquote:Op maandag 8 september 2025 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet en mijn opa was slager, dus vandaar dat ik denk dat hij ze wel had hangen...
quote:
Ik kom steeds vaker bij een slager voor goed vleesquote:Op maandag 8 september 2025 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn opa had 4 zoons, waarvan er drie uiteindelijk nog in het vleeswereldje hebben gewerkt.
Mijn vader juist niet. Als ik niet zulke slechte motoriek had gehad, had ik waarschijnlijk wel overwogen om iets met voedsel te gaan doen..
Even nog wat Supertrampgoden luisteren
Rick Davies![]()
![]()
Dat dacht ikquote:
De kans is groot, in die context is het ook prima. Maar dat anderequote:Op maandag 8 september 2025 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet en mijn opa was slager, dus vandaar dat ik denk dat hij ze wel had hangen...
Duitsland kun je lekker vlees halen. Goede worsten hebben ze daarquote:Op maandag 8 september 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom steeds vaker bij een slager voor goed vlees
quote:Op maandag 8 september 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.bricktastic.n(...)-en-wordt-echte-set/
Beetje ver van hierquote:Op maandag 8 september 2025 20:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Duitsland kun je lekker vlees halen. Goede worsten hebben ze daar
Woonde eerst wat dichterbij maar toch ietwat ver.quote:
Naja, misschien als je er een keer in de buurt bent voor iets anders bijvquote:Op maandag 8 september 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woonde eerst wat dichterbij maar toch ietwat ver.
Zeker wetenquote:Op maandag 8 september 2025 20:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Naja, misschien als je er een keer in de buurt bent voor iets anders bijvZeker het proberen waard
Ja, de zon trekt weer snel weg.quote:Op maandag 8 september 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Was nog even de tuin wat fatsoeneren, maar het is opeens al heel snel donker
Ja gaat om 20.15 onder en een paar minuten later is het al bijna donkerquote:Op maandag 8 september 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, de zon trekt weer snel weg.
quote:Op maandag 8 september 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof ze meelezenquote:Op maandag 8 september 2025 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een leven tegenwoordig?quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
Omg chill. Ik heb iets gevonden wat je heel makkelijk weer kan verwijderen zonder lak te beschadigen ofzo.![]()
Kan ik weer veilig breekbare dingen op de hoek van mijn salontafel zetten.Zin om confetti te vervaardigen uit de Ama's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- pakt perforatorOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Rare mensen zijn dat zegquote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een leven tegenwoordig?
Hoor dat September het nieuwe Januari is qua voornemens.
Vandaar dat ik ook knallen hoorde zeker.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer tijd inkopen danquote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.
Ik nietquote:
Wat heb je zoal voor hobby's dan?quote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig zoveel hobby's en sociale dingen dat ik elke dag tijd tekort kom.
Ik denk bij mevrouw Boersma uit Hoogeveenquote:Op maandag 8 september 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij wie moet ik de aanvraag indienen om 6 extra uren in een dag te krijgen?
Ik keek die docu over de Oklahoma bomaanslagquote:
Fietsen, tuinieren, naaien, sporten, met hout knutselen, met vrienden afspreken / uitnodigen voor etentjes thuis.quote:Op maandag 8 september 2025 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je zoal voor hobby's dan?
Beetje wel hoorquote:
Hmm jammer als het zo lastig is. Wat zouden jullie gaan doen?quote:Op maandag 8 september 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook wat minder op FOK! laatste tijd.
Nu ben ik proberen ons vriendenweekend nog beetje op gang te trekkenweer wat mensen die vergeten zijn om het in hun agenda te zetten of andere matige smoezen om niet mee te gaan.
Hier is het al 15 jaar hetzelfde weekend. Natuurlijk zijn er af en toe wel mensen die niet kunnen/willen. Maar dit jaar hebben we 12 mensen die mee zouden gaan en nu al 2 die zeker afzeggen en 2 onzeker. Accommodatie al geboekt natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer als het zo lastig is. Wat zouden jullie gaan doen?
Had dat ook met een paar vrienden nadat ze kinderen hadden. Die zie ik sindsdien veel vaker als we gewoon doordeweeks een avond afspreken.
Nou oke vooruit, een beetje danquote:
Irritantquote:Op maandag 8 september 2025 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het al 15 jaar hetzelfde weekend. Natuurlijk zijn er af en toe wel mensen die niet kunnen/willen. Maar dit jaar hebben we 12 mensen die mee zouden gaan en nu al 2 die zeker afzeggen en 2 onzeker. Accommodatie al geboekt natuurlijk.
Mehquote:Op maandag 8 september 2025 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het al 15 jaar hetzelfde weekend. Natuurlijk zijn er af en toe wel mensen die niet kunnen/willen. Maar dit jaar hebben we 12 mensen die mee zouden gaan en nu al 2 die zeker afzeggen en 2 onzeker. Accommodatie al geboekt natuurlijk.
esssssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssie de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Etto Geppetto!quote:Op maandag 8 september 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssie de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnn
Je bent nu weer goed afgekoeld?quote:Op maandag 8 september 2025 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Met korte broek en slippers naar de training was iets te optimistisch.
quote:Op maandag 8 september 2025 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent nu weer goed afgekoeld?
quote:Op maandag 8 september 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zin om confetti te vervaardigen uit de Ama's.
- pakt perforator
voornemens? doen mensen daar wat aan?quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
vrouwen logicaquote:Op maandag 8 september 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Omg moet hebben. Maar ga ik niet kopen hoor.
eeh geen idee of ik die gezien hebquote:Op maandag 8 september 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama @:Cherrylips
Ik ga denk ik zo kijken naar de docu op Netflix over de bomaanslag in Oklahoma
Hebben jullie die al gezien en is deze de moeite waard??
Ja eindelijk, het enige nadeel vind ik dat de dagen zo lang donker zijnquote:
Nog erger: met donker naar het werk en met donker weer terug naar huis...quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eindelijk, het enige nadeel vind ik dat de dagen zo lang donker zijn
Met donker naar bed en m et donker weer op
Ja, dat is ook vreselijk.quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nog erger: met donker naar het werk en met donker weer terug naar huis...
quote:Op dinsdag 9 september 2025 07:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nog erger: met donker naar het werk en met donker weer terug naar huis...
Ik hoorde het net op de radio. code geel is afgegeven.quote:
Het was nog druk in F1.quote:
Ja, ze zijn "bang" dat Limburg wegspoelt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio. code geel is afgegeven.
Blij dat ik gisteren ben gaan wandelen en niet vandaagquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio. code geel is afgegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blij dat ik gisteren ben gaan wandelen en niet vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een soort drijvend wandelpad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen spontane meet?quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:40 schreef gianni61 het volgende:
dan maar niet naar Roermond vandaag. maar een overdekt winkelcentrum opzoeken denk ik
Ja, een drijvende fiets en loopbrugquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat een soort drijvend wandelpad?
Nou ja, na vandaag zal-ie wel ergens in het westen drijven.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een drijvende fiets en loopbrug
Johquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was nog druk in F1.
En goedemorgen
Ben jij in Roermond dan?quote:
Lijkt me sterk, er zit niet veel stroming in dit meer. hij zal misschien wel iets omhoog komenquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, na vandaag zal-ie wel ergens in het westen drijven.
Hier regent het. Meer dan spetteren, druppen of miezeren, maar daar is verder ook alles wel mee gezegd.quote:
Ik keek even op weer.nl om te kijken of het later in de ochtend minder zou worden, maar daar lijkt het toch echt niet opquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier regent het. Meer dan spetteren, druppen of miezeren, maar daar is verder ook alles wel mee gezegd.
Op kantoor ja. Morgen ook nogquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben jij in Roermond dan?
[..]
Lijkt me sterk, er zit niet veel stroming in dit meer. hij zal misschien wel iets omhoog komen
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over overtuigd van eigen gelijk en zoquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral door een persoon.
Geen RWS in de buurt daarquote:
Geen wat?quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen RWS in de buurt daar
Nee idd. Nou ja ik heb alvast 2565 stapjes. Da's iets. Verder zien we het wel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik keek even op weer.nl om te kijken of het later in de ochtend minder zou worden, maar daar lijkt het toch echt niet op
Wat dat betreft woon ik hier wel mooi.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dit heb ik nodig in mijn leven. Maar even naar de Sallandse Heuvelrug binnenkort.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blij dat ik gisteren ben gaan wandelen en niet vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Niet handig, een drijvende fiets. Of een waterfiets?quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, een drijvende fiets en loopbrug
Kantoor van Rijkswaterstaat. Althans niet dat ik weet.quote:
Ik had het toch ook niet tegen jou?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kantoor van Rijkswaterstaat. Althans niet dat ik weet.
Nou doe eens lief zegquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had het toch ook niet tegen jou?
Bij mij is ook een stukje heide in de buurt, maar daar mag je niet komen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat dat betreft woon ik hier wel mooi.
Ik was gisteravond nachtvlinders en motten spotten in het bos bij de hei, maar ze hadden er geen zin inEr werd wel veel geoefend door helikopters en chinooks en er fladderde een uil rond die niet blij was.
Maasmechelen. Terhills, oftewel de oude mijnterrils. deel van nationaal park de hoge kempen.quote:
ja zijn weer aan het oefenen voor 17 sept zekerquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gisteravond nachtvlinders en motten spotten in het bos bij de hei, maar ze hadden er geen zin inEr werd wel veel geoefend door helikopters en chinooks en er fladderde een uil rond die niet blij was.
20ste denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zijn weer aan het oefenen voor 17 sept zeker
Waar ik eerst woonde kon je ook door de bossen zo de hei op lopen. Verschillende wandelroutes daar, erg mooi om doorheen te lopen. Heb een keer 10km gelopen daar, dat voelde ik toen welquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij is ook een stukje heide in de buurt, maar daar mag je niet komen.Er was wel een soort pad een paar jaar, maar toen is dat stukje een keer afgefikt en sindsdien is het helemaal VERBOTEN daar te komen.
![]()
Hier waren ze gisteren met Herculessen aan het oefenen, geloof ik.
nou ja, drijvende fietsen zouden wel makkelijker zijn als er weer eens 1 in het kanaal valtquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet handig, een drijvende fiets. Of een waterfiets?
Soms vraag ik me af wat er door die koppen heen gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:03 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-sanne-hertgers-31
Kutgastjes ook.
Omdat het lekker oneven terrein was?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar ik eerst woonde kon je ook door de bossen zo de hei op lopen. Verschillende wandelroutes daar, erg mooi om doorheen te lopen. Heb een keer 10km gelopen daar, dat voelde ik toen wel
Falcon Leap is gisteren al begonnen, maar dat gedoe bij jou is pas volgende week zo te zien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
En volgende week is ook Falcon Leap maar dan ben ik er niet.
Deelsquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat het lekker oneven terrein was?
lijkt me toch wel eens gaaf om een uil in het wild te zienquote:Op dinsdag 9 september 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
10 km wandelen stelt toch niets voor?!quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels
En omdat ik dacht dat het wel mee zou vallen
Het was wel mooi toen, en heel erg rustig.
Voor mij toen welquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
10 km wandelen stelt toch niets voor?!
Hier zit een bosuil in de buurt. Die heb ik wel een paar keer gezien. Dat geluid is soms wel irritant. WOEHOEHOEEEE.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me toch wel eens gaaf om een uil in het wild te zien
ligt ook wel een beetje aan de hoogtemeters. Op die mijnterrils ging het op sommige stukjes met 20% omhoog. dat voel je wel in je beentjesquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga eind van het jaar als het goed is op een uilentocht. De bronsttochten zijn allang uitverkochtquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door dat kloterige zachte zand.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze hier vlakbij in de boom zitten, stuk of 5 ransuilen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door dat kloterige zachte zand.
Ik ga volgende week ook lopend naar de Airborne, dan blijf ik een beetje aan de rand van de hei. Dat is een paar km verderop. Maar het wordt een beetje kloteweer.
En toen prins Charles er was, was het 30 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |